Gazeta de Sud, iunie 2006 (Anul 12, nr. 3432-3457)

2006-06-02 / nr. 3433

GAZETA de SUD Vineri, 2 iunie 2006 SPORT , Pandurii “ l-au lăsat pe Condescu cu banii în buzunar și cu echipa în eșalonul secund Au dat cu piciorul la bani 1 Cristi PEPTAN Nici măcar banii promiși de președintele Marin Condescu, nu puțini, nu au reușit să-i motiveze suficient pe „panduri“ pentru a scăpa echipa de la retrogradare. Fiecare fotbalist de la Pandurii putea pleca în vacanță cu peste 600 de milioane de lei vechi, bani câștigați numai în ultimele două luni, dacă gmparea gorjeană și-ar fi îndeplinit obiectivul. Suma este imorală gândind că fanii, cei care suferă cu adevărat pentru echipă, nu strâng acești bani nici măcar în doi ani de muncă. „Puteau pleca în vacanță cu 20.000 de euro“ înaintea jocului de la Vaslui, Condescu a promis o primă de 10.000 de euro fiecărui jucător dacă la finalul campionatului echipa se clasează desupra liniei retrogradării. „Pandurii“ mai au totuși șansa să plece cu banii în cont de la Târgu Jiu dacă vor obține victorii la scor în ultimele două etape pentru a devansa Jiul Petroșani în clasament, însă sunt puține speranțe că vor reuși. „Au avut 1.500 de euro după victoria cu FC Argeș, le-am oferit o primă record pentru noi, la meciul de la Național le-am promis că în cazul unui succes le dau 2.000 de euro fiecăruia, indiferent dacă erau titulari sau rezerve. A fost cea mai mare primă promisă de mine în Divizia A, dar degeaba. Mai eram dispus să le dau 1.500 de euro și pentru o victorie cu Poli Timișoara, iar la Galați, în ultima etapă, intenționam să ofer 2.000 de euro pentru un succes, care putea să ne asigure salvarea. Din păcate, băieții nuau refuzat. La un calcul simplu, numai din primele de victorie ei puteau obține șapte mii de euro, la care se adăuga bonusul de 10.000 de euro promis. La începutul campionatului, fiecărui jucător i-a fost reținut 25% din valoarea contractului, adică în jurul a 3.000 de euro, bani care îi puteau primi doar în cazul în care echipa se salva, așa că puteau pleca în vacanță cu 20.000 de euro, este rețeta îmbogățirii fotbaliștilor de la Pandurii oferită de președintele Marin Condescu. Marin Condescu (stânga) și primarul Cîrciumaru n-au avut cui să dea primele Fetele de la Pandurii au ratat Cupa României 1 *»♦ MMtî Divizionara A de fotbal feminin Pandurii Târgu Jiu a pierdut chiar pe teren propriu primul trofeu din acest an, Cupa României, care a revenit pentru a treia oară consecutiv fotbalistelor de la Clujana Cluj. Aproape 400 de curioși s-au strâns în tribunele „Municipalului“ pentru un spectacol inedit și nu au avut ce regreta. După o primă repriză anostă, jucată parcă în ritmul acordurilor fanfarei Armonia, care deschisese „balul“, fotbalistele s-au dezlănțuit după pauză, reușind faze spectaculoase, ce au ridicat spectatorii, în picioare de mai multe ori decât au facut-o „pandurii“ lui Ungureanu. Fanii au făcut haz de necaz, atribuind fiecare stângăcie tehnică a fotbalistelor unui jucător de la Pandurii, iar exemple au avut din belșug. Gorjencele au predat o lecție de devotament și dăruire din care Buta, Popete, Armei, Pustinjakovic și Vranjkovic, prezenți în tribune, au avut ce învăța. Florentina Spânu a deschis scorul, în minutul 47, pentru Clujana, iar oltencele au egalat, două minute mai târziu, prin Andreea Cojocaru. Laiu le-a readus pe ardelence în avantaj ('51), iar Burtică a egalat cu cinci minute înainte de final. Superioare din punct de vedere fizic, tactic și tehnic, clujencele au dat lovitura în minutul 90, prin Sucilă, declanșând hora bucuriei pe gazonul „Municipalului“. „Panduristele“ se pot revanșa în finala campionatului național, care va fi găzduită de Complexul Mogoșoaia la finalul săptămânii, în semifinale, Pandurii Târgu Jiu va întâlni mâine, de la ora 11.00, Motorul Oradea, iar de la ora 13.00 Clujana Cluj va juca cu FC Târgoviște. Câștigătoarele vor disputa finala campionatului național, elevele lui Cornel Tigveanu având ocazia să câștige în premieră pentru județul Gorj primul titlu național la fotbal. (C.P.) Echipa de fotbal feminin Pandurii Târgu Jiu 121 Divizia A, etapa a 29-a • Programul etapei, astăzi: Gloria Bistrița - CFR Cluj (ora 18.00, Telesport), FCM Bacău - SC Vaslui (ora 20.00, Național TV), sâmbătă: Farul - Oțelul Galați (ora 17.00, TVR 2), Pandurii - Poli Timișoara (ora 18.00, Telesport), Poli Iași - FC Argeș (ora 18.00), Dinamo - FC Național (ora 18.00, Național TV), Steaua - Jiul Petroșani (ora 20.30, Antena 1); duminică: Rapid - Sportul (ora 20.30, TVR 1). • Clasament: 1. Steaua 28 177 4 44 -16 58 Divizia D Gorj Campioana se decide In ultima etapă Petrolul Țicleni a încheiat sezonul cu o victorie la scor, 7- 0, pe terenul codașei Recolta Bălești, în timp ce contracandidata sa la primul loc, Parângul Sadu, mai are un joc dificil la Câlnic, în ultima etapă. Dumbrava Câlnic și-a menajat titularii la Drăguțești și a pierdut fără drept de apel, cu 10-1, în timp ce echipa lui Dorian Gugu, Parângul Sadu, i-a jumulit pe „vulturii“ din Fărcășești, 5-0. „Studenții“ au facilitat victoria gazdelor de la Stănești, ratând un penalti în ultimele minute de joc, iar oficialii echipei au amenințat că vor desființa echipa cu o etapă înainte de final. Rezultatele consemnate în etapa a 29-a sunt următoarele: Recolta Bălești - Petrolul Țicleni 0-7, Viitorul Negomir - Știința Turburea 5-0, Știința Peștișani - Energetica Tismana 1-1, Rostrama Târgu Jiu - Unirea Dragotești 0-3, Parângul Sadu - Vulturii Fărcășești 5-0, AS Drăguțești - Dumbrava Câlnic 10-1, Dinamo Stănești - Universitatea Târgu Jiu 2-1 și Viitorul Cătunele - AS Stejari 0-3. (C.P.) Futsal - Cupa României Energo ln semifinale Energoconstrucția Craiova a învins miercuri seară formația Eurolines București cu scorul de 8-5 (5-2) într-o partidă contând în sferturile de finală ale Cupei României la futsal și s-a calificat în semifinalele întrecerii. Craiovenii au fost în majoritatea timpului la cârma întâlnirii, marcând prin Florescu (J)Chiliman (2), Ghivu ) (2) și Răduț. Energy a început meciul în formula: Bizan - Pantelimon, Chivu, Florescu, Chiliman. Au mai jucat: Răduț, Mirea, Mihalache și Bugălă, în urma partidelor de miercuri, cele două semifinale sunt Energoconstrucția Craiova - CSP Deva și Musbach Sebeș - ACS Odorheiu Secuiesc, ambele fiind programate miercuri. (L.C.)