Gazeta de Sud, iunie 2006 (Anul 12, nr. 3432-3457)

2006-06-03 / nr. 3434

Pandurii își vor lua adio de la suporteri Ultima reprezentație pe „Municipal“ Cu un lot decimat de accidentări, Nae Ungureanu mai are ca obiectiv doar îndeplinirea baremului, pentru a nu porni cu penalizare în Divizia B. j Cristi PEPTAN Prestația fără vlagă a „pandurilor“ în amicalul de la mijlocul săptămânii oferă prea puține speranțe că echipa lui Ungureanu se va despărți de propriii spectatori cu o victorie. Cu un lot deci Divizia A Pandurii - Poli Timișoara • Stadion „Municipal“, astăzi, ora 18.00 (Telesport). • Formații probabile: Pandurii: Pustinjakovic - Naicu, Perisic, Scarlatache- Dragomir, Vranjkovic, Cr. Popescu, Sava, Ștefan - Vintilescu. Armei. Antrenor: Nicolae Ungureanu. Poli, Popa - Emegara, A. Ilie, Cânu, Bălace-Caramarin, D. Petre, Coman - Giuscevic, Bucur, Törje. Antrenor: Iosif Rotariu. • Vor arbitra: L. Dan -D. Mudura, H. Bochiș. • Observatori: F. Halagian, G. lonescu. mat de accidentări și lipsit de motivație, „Roșu“ ar dori în primul rând ca Pandurii să îndeplinească baremul și, de ce nu, să creadă până la capăt în șansa salvării. Bălăeț, Cristea, Bogoi, Cazacu, Buta, Vancea și Ștefan acuză probleme medicale, iar Reca a fost exclus din lot pentru indisciplină. Doar Iulian Ștefan își dorește cu adevărat să ajute echipa, intenționând să evolueze cu infiltrații: înaintea jocului cu Poli Timișoara, gorjenii știu deja dacă una dintre variantele salvării mai este de actualitate. Dacă Vasluiul a reușit aseară măcar un punct la Bacău, atunci Pandurii mai pot devansa în clasament doar pe Jiul Petroșani. Fără trei puncte în jocul cu Poli Timișoara, gorjenii își iau adio matematic de la primul eșalon cu o etapă înainte de final. „Cu Hagi pe bancă ar fi fost mai ușor“ în jocul tur s-au înfruntat Viorel Hizo și Gheorghe Hagi, câștig de cauză având „Regele“, avantajat de eroarea asistentului Miklós Nagy, care a anulat golul valabil al lui Glișcă la scorul de 1-0 pentru Poli Timișoara. Astăzi, pe „Municipal“, Nae Ungureanu trebuie să-l bată pe fostul său coechipier de la Steaua, Iosif Rotariu, pentru a prelungi cu o etapă minusculele speranțe ale oltenilor într-o salvare miraculoasă. „Pandurul“ Cornel Buta consideră că meciul o să fie mult mai dificil cu Rotariu pe banca tehnică și cu Caramarin în teren, decât ar fi fost cu Hagi antrenor și Caramarin exilat la echipa a doua. „După părerea mea, cred că o să fie mult mai greu decât dacă era Hagi antrenor. Prin plecarea dansului, probabil, jucătorii vor dori să demonstreze că el a pus tensiune asupra lor. Va reveni și Caramarin, care va fi un plus pentru jocul echipei, acesta fiind unul dintre cei mai buni mijlocași din țară“, a declarat** Buta. Ex-rapidistul susține că Pandurii are doar șanse teoretice de salvare, nu și practice. „Șanse ar fi să bată Bacăul pe Vaslui, ceea ce, după părerea mea, este prea puțin probabil, dar cât timp acestea mai există trebuie să sperăm“Ti- a spus Buta. Perisic și compania speră să-și ia revanșa în fața timișorenilor Divizia C la final Sancțiuni 9 pentru „GP“ Craiova și Universitatea II Rezultatele înregistrate de cele două echipe în etapa a 25-a au fost schimbate de comisiile FRF, „GP“ Craiova și Universitatea II pierzând „la masa verde“ meciurile cu Severiar, respectiv Building Vânju Mare. Astfel, jocul „GP“ Craiova - CS Severiav Drobeta Turnu Severin, încheiat cu scorul de 1-1 pe terenul de joc, a fost omologat cu 3-0 pentru echipa oaspete, deoarece formația gazdă nu a folosit pe toată durata jocului doi juniori, așa cum este specificat în regulamentul competiției, iar jocul Universitatea Craiova II - Building Vânju Mare, 0-2 pe terenul de joc, se omologhează cu 3-0 pentru echipa oaspete, deoarece formația gazdă a folosit un jucător (Florin Anghel) în stare de suspendare (patru cartonașe galbene). Dacă Universitatea II Craiova era deja retrogradată, „GP“ Craiova avea de ce să plângă după punctul pierdut „la masa verde“, în condițiile în care se afla pe locul nouă în serie, loc ce putea să-i aducă retrogradarea. Gruparea craioveană, care a învins la limită pe Minerul Mehedinți (scor 1-0), aștepta aseară să afle clasamentele finale pentru a ști dacă va evolua și la anul în Divizia C. (L.C.) Divizia C, seria a V-a, etapa a 26-a . Rezultate: Oltul Slatina - Building Vânju Mare 1-1, Severiav Severin - Universitatea II Craiova 4-1, Chimia Craiova - Progresul Corabia 7-2, Armata Craiova - Dunărea Calafat 0-0, Mineral Mehedinți - „GP“ Craiova 0-1. Partidele Alprom Slatina - Arsenal Motru și Agromec Simian - FC Olt Scornicești nu s-au disputat. • Clasament 1. Building 26 20 4 2 50 - 9 64 Divizia C, seria a VI-a, etapa a 26-a . Rezultate: Metalul Aiud - Parângul Petrila 1-0, Lotru Brezoi - FC Sibiu II 2-4, Soda Ocna Mureș - Inter Blaj 4-2, Sparta Mediaș - Minerul Mătăsari 0-1, Gilortul Târgu Cărbunești - Oltchim Râmnicu Vâlcea 1-5, CSM Sebeș - CS Vulcan 2-1, Minerul Uricani - EMC Rovinari 0-1. • Clasament 1. Oltchim 26 21 14 69 -16 64 2. Loda Mures 26 15 47 37 -26 49 3. CS Vulcan ’ 26 15 3 8 46 -21 48 4. CSM Sebes 26 13 6 7 46 -30 45 5. Inter Blaj ’ 26 12 8 6 33 -26 44 6. Mediaș 26 13 4 9 53 - 32 43 7. Rovinari 26 12 4 9 26 -23 43 8. Mătăsari 26 12 59 31 -23 41 9. Uricani 26 12 3 11 39 -38 39 10. Petrila 26 8 5 13 31 -43 29 11. Aiud 26 6 8 12 22 -41 26 12. Gilortul 26 54 16 23 -70 19 13. Brezoi 26 34 19 28 -59 13 14. FC II Sibiu 26 33 20 24 -60 12 SPORT Divizia D - Gorj, ultima etapă Câlnic arbitrează lupta pentru șefie Meciul Dumbrava Câlnic - Parângul Sadu poate decide echipa ce va reprezenta județul în barajul pentru promovare. Dacă oaspeții câștigă la Câlnic, Petrolul Țicleni și Parângul Sadu acumulează același număr de puncte, urmând să fie departajate printr-un meci de baraj, organizat de AJF pe stadionul „Municipal“ din Târgu Jiu. Petrolul Țicleni evoluează mâine, de la ora 12.00, în sferturile de finală ale Cupei României Creativ, la Fântânele, unde dă replica echipei de amatori Avântul Urdari. Etapa a 30-a (mâine, ora 12.00): Petrolul Țicleni - Viitorul Cătunele (3-0), AS Stejari - Dinamo Stănești, Universitatea Târgu Jiu - AS Drăguțești, Dumbrava Câlnic - Parângul Sadu, Vulturii Fărcășești - Rostramo Târgu Jiu (3-0), Unirea Dragotești - Știința Peștișani, Energetica Tismana - Viitorul Negomir, Știința Turburea - Recolta Bălești. (C.P.) Divizia A, etapa a 29-a • Programul etapei: ieri: Gloria Bistrița - CFR Cluj 1-2, astăzi: Farul - Oțelul Galați (ora 17.00, TVR 2), Pandurii - Poli Timișoara (ora 18.00, Telesport), Poli Iași - FC Argeș (ora 18.00), Dinamo - FC Național (ora 18.00, Național TV), Steaua - Jiul Petroșani (ora 20.30, Antena 1) mâine: Rapid Sportul (ora 20.30, TVR 1). Partida FCM Bacău - SC Vaslui s-a jucat aseară, după închiderea ediției. • clasament: 1. Steaua 28 17 7 4 44 -16 58 Armei a rămas In istoria Târgu Jiului Congolezul Armei și sârbul Pustinjakovic sunt menționați în monografia editată de Primăria Târgu Jiu cu prilejul împlinirii a 600 de ani de la prima atestare documentară a orașului. Din cele 1.570 de pagini cât cuprinde monografia, sportul are alocat două pagini în care publicistul Dorin Brozbă evocă performanțele echipelor de handbal și fotbal Pandurii Târgu Jiu. Brozbă laudă cu sârg „dăruirea și munca tenace“ a fotbaliștilor care în prezent sunt ca și retrogradați în eșalonul secund și nu uită să-l menționeze pe Marin Condescu ca artizan al promovării, alături de Emil Săndoi. „Fotbaliștii pregătiți de Viorel Hizo, prin dăruirea și munca tenace a unor tineri ca Mamouna Armei, Pustinjakovic, Vintilescu, Ștefan, Vancea, Bogoi, Bălăeț sau A. Popescu, ocupă un v^rant loc 12 din cele 16 comumptoare, cu șanse sporite de salvarea de la retrogradare“, este un citat din monografia orașului Târgu Jiu. _______________________CC» Pandurii și Universitatea Craiova au terminat ambele meciuri la egalitate Remize trase la indigo Gorjenii au destupat Cristi PEFTAN șampania Echipa de juniori A a clubului Pandurii a remizat, 1-1, pe teren propriu, cu Universitatea Craiova, calificându-se la turneul zonal de pe primul loc al clasamentului seriei a VI-a. Sub privirile antrenorului Nicolae Ungureanu, Stemat a deschis scorul pentru juveți în minutul 20, dar Gogelescu a reușit egalarea câteva minute mai târziu. „Pandurii“ au dominat jocul, și-au creat câteva ocazii bune de gol, dar Neagoe a făcut minuni între buturile Universității, salvând din vinclu la șuturile lui Nicola și Murdărea. „Vedeta“ Ionuț Cazacu s-a accidentat în minutul 30 și a devenit indisponibil pentru jocul de Divizia A cu Poli Timișoara. Pandurii, pregătită de Ion Săvulea și Nicolae Băcănaru, a început în formula: Murgilă - Murgu, I. Cazacu, Lucian ('46, Ungureanu), Costescu - Fărcășanu, Murdărea, Nicola, Fugari ('46, Tiron) - Gogelescu, I. Cazacu ('30, Dobrovie), în timp ce Universitatea Craiova a jucat cu Neagoe - Amza, Zuleamu ('35, Uță), Goagă, Stredie - Guță, Cojoacă, Stăvaru, Stemat (75, Păpală) - Bărboianu, Ilinca. „Pandurii“ au sărbătorit cu șampanie la final, după un parcurs aproape fără greșeală. „O echipă trebuie să joace și la rezultat. Puteam să și câștigăm, am avut mai multe faze de poartă, mai multe atacuri, nu s-au concretizat, dar rezultatul de egalitate este foarte bun și primul loc în seria a șasea, în compania celor cinci echipe din Craiova, este mai mult decât meritoriu. Echipa noastră este neînvinsă, singurul rezultat de egalitate este cel de astăzi (joi - n.r.), cu Universitatea Craiova. De pe vremea fostului meu coleg Florin Badea nu a mai avut Pandurii o echipă de juniori calificată la faza pe zonă“, a declarat la final profesorul Ion Săvulea. Acesta consideră că patm jucători pot evolua pentru divizionara A, însă Nicolae Ungureanu l-a reținut în lot pentru jocul cu Poli Timișoara doar pe autoril golului, Gogelescu. Scorul înregistrat la juniorii A s-a repetat și la juniorii B, Pandurii Târgu Jiu și Universitatea Craiova terminând la egalitate, 1-1, cele două formații calificându-se la turneul de zonă, juveții de pe primul loc, iar gorjenii de pe poziția secundă. Juniorii de la Pandurii s-au bucurat după remiza cu Universitatea, asigurându-și prezența la faza pe zonă Divizia D - Dolj Gaz Metan Podari este campioană După disputarea partidelor din penultima etapă a primei ligi doljene, Gaz Metan Podari a devenit campioana județului Dolj, câștigând dreptul de a susține barajul pentru promovarea în Divizia C, pe 17 iunie. în meciurile din play-off, echipa din Podari a învins cu 1-0 formația Progresul Băilești, în timp ce rivalii de la CFR Petrolul Craiova au pierdut cu 1-2, în deplasare, meciul cu Avântul Ișalnița, într-un meci contând în play-out, Viitorul Brădești a învins cu 3-0 formația Vânătorul Desa, aceasta din urmă fiind a patra echipă retrogradată, după Unirea Leamna, ASO Filiași și Fortuna Craiova. Alte rezultate, pentru stabilirea locurilor de clasament: ASF Mârșani - Dunărea Bechet 5-1, Recolta Ostroveni - Standard Șimnicul de Sus 3-1. (S.C.) Futsal - turneul play-off Astăzi s-ar putea decide campioana Energoconstrucția Craiova (15 puncte) joacă fără emoții în penultima etapă a turneului play-off, având locul trei asigurat. Adversara craiovenilor va fi formația Mühlbach Sebeș, ocupanta locului patru, aflată la șapte puncte distanță. Partida va avea loc mâine, de la ora 16.00, în Sala Sporturilor din Craiova, iar jucătorii lui Valentin Nistoran promit că vor face spectacol, așteptând cât mai mulți spectatori la meci; în celelalte două partide ale etapei a noua (astăzi) se întâlnesc Futsal Municipal Constanța - Silvanul Reșița, respectiv CIP Deva - ACS Odorheiul Secuiesc. Această din urmă întâlnire ar putea fi decisivă pentru stabilirea campioanei, în acest moment CIP Deva conducând în clasament, cu 27 de puncte, cu două mai mult decât urmăritoarea sa, ACS Odorheiul Secuiesc. (L.C.) Selecție la CSS U Craiova Clubul Sportiv Școlar Universitatea Craiova organizează selecție la fotbal pentru copii născuți în anul 1995. Selecția are loc zilnic, în perioada 5-8 iunie, începând cu ora 17.00, pe stadionul „Tineretului“ din Craiova. Pentru alte informații, cei interesați pot suna la 0744/604.286 (profesor Ștefan Bădele).