Graiul Sălajului, mai 2012 (Anul 23, nr. 5082-5103)

2012-05-04 / nr. 5084

Bulevardul va fi blocat mâine Mâine, între orele 8.00 -14.00, traficul rutier în municipiu va fi restricționat, iar circulația va fi deviată pe străzile Tudor Vladimirescu și Kossuth, datorită manifestărilor sportive aflate la cea de-a ll-a ediție, Ziua Sportului, un eveniment cu participare internațională care pune Zalăul pe harta mondială a mișcării pentru sănătate. Astfel, circulația va fi restricționată între magazinul Universal și Unicarmul de pe strada Gheorghe Doja, precum și între Unicarm și stația Petrom V. Zălăuanii sunt invitați să participe la manifestări și să intre în contact cu invitații speciali ai organizatorilor: Ghiță Mureșan, Marius Urzică, vedetele TV, Cabral și Gianina Corondan. Ordinea și liniștea publică vor fi asigurate de jandarmii sălăjeni pe toată durata manifestărilor, dar aceștia vor supraveghea și desfășurarea marșului motocicliștilor care vor participa la întâlnirea organizată de Asociația Meseș Moto Club Zalău. Cu promisiunea că va fi liniște la vârful institutilor sălăjene Tiberiu Marc ii avertizează pe directorii PDL să stea cuminți în campania electorală Deși unii dintre directorii de deconcentrare (este vorba de directorii PDL și UDMR) au stat stat ca pe spini, de la cădederea Guvernului Ungureanu, ieri Tiberiu Marc, președintele Consiliului Județean le-a adus un fragment de liniște. Acesta, întors de la București, afirmă că șefii serviciilor deconcentrate din Sălaj pot dormi liniștiți deocamdată pentru că posturile acestora nu sunt în pericol. Totuși,Marc, nu a omis să-i atenționeze pe directorii de deconcentrare să stea cuminți în banca lor și să nu se implice în campania electorală. Că altfel... continuare în pagina 2 Andreea Paul si-a dat demisia I USL nu ia în calcul UDMR la guvernare pagina 2 | Au declarat război drogurilor, alcoolului, tutunului și jocurilor de noroc Liceenii sălăjeni au făcut art-terapie împotriva dependenței AVE a împlinit cinci ani în Sălaj pagina 12 | pagina 12 | Muntele Fuji din Jibou a fost repictat Tenaris Zalău, 5 mai 2012 Vă invităm la jocuri de familie și competiții de volei, fotbal și baschet. Organizăm tombele cu premii pentru toți participanții la eveniment. Facem sport cu uriașul Ghiță Mureșan și campionul Marius Urzică. Ne distrăm cu Cabrai și Geanina Corondan. Concurăm la crosuri de 3 și 10 kilometri, alături de sportivi din 12 țări. Tenaris Silcotub află mai multe pe www.ziuasportuluitenaris.ro Abonamentul la Graiul Sălajului , la actorii poștali, se poate face la prețul de 17 lei Pe lună , la sediul redacției Cititorii sunt rugați să sesizeze orice probleme legate de distribuția ziarului la numerele de telefon: 0260- 611.320, mobil 0742-107.691