Graiul Sălajului, august 2014 (Anul 25, nr. 5641-5660)

2014-08-05 / nr. 5643

Marți 5 august 2014 12 pagini 1,50 lei ► ► [UNK] ANUL XXII, Nr. 5643 pagina 4 | Producția autohtonă de mere este promovată de oamenii de știință de la Jibou Grădina Botanică ce invită la un suc de mere "made in Sălaj", sută la sută natural Primăria dă variante locatarilor din blocurile reabilitate să-și plătească lucrarea în rate Muzeul din Zalău ne oferă săptămâna viitoare o lecție de istorie în aer liber la Porolissum _ pagina 2 | De 68 de ani suntem ziarul județului Sălaj în urmă cu 68 de ani apărea primul număr al cotidianului Graiul Sălajului. A fost înfințat de o echipă editorială ce șia propus ca acest ziar să fie îndrumătorul și prietenul sincer al sălăjenilor. Iar ceea ce și-au propus cei care au scos primul număr al cotidianului a devenit realitatea timpului scurs de atunci, grație profesioniștilor ce au asigurat continuitatea proiectului, care, iată, a făcut istorie. Graiul Sălajului este acum cea mai veche marcă sălăjeană. Ne-am obișnuit să anunțăm doar aniversările cu cifră rotundă, așa cum am făcut la împlinirea a 65 de ani. Dar sutele de mesaje de "La Mulți Ani" și "Viață lungă" sosite ieri pe adresa redacției, pe toate canalele, dar mai ales online, ne-au convins că este cazul să marcăm momentul aniversar. Prima apariție a Graiului era la 4 august 1946. Din 1990, Graiul pornește din nou numărătoarea și în decembrie 2011 ajunge la exemplarul cu numărul 5.000. Am mai tipărit de atunci 643 de numere. Și nu ne oprim din a fi alături de sălăjeni. Pentru că ei au făcut din Graiul Sălajului cea mai importantă publicație a județului din toate timpurile, indiferent câte tipărituri au mai apărut pe diverse nișe. Evoluția comunicării online a fost benefică și pentru relația dintre Graiul Sălajului și cititori. Site-ul graiulsalajului.ro este acum de departe cel mai popular din județ, dovadă că sălăjenii găsesc aici informația care contează și că Graiul Sălajului este o echipă tânără și credibilă. Vă mulțumim în primul rând că sunteți alături de noi și, bineînțeles, pentru urări. Trebuie să vă asigurăm că nu ne permitem compromisul și că vom rămâne cea mai credibilă publicație, că nu permitem distorsionarea informației și că veți găsi în paginile noastre întotdeauna realitatea. Graiul Sălajului trebuie să rămână, așa cum a fost conceput, îndrumătorul și prietenul sincer al sălăjenilor. Redacția ABONAMENTUL T po^celaP^1"