Inainte, iulie 1972 (Anul 29, nr. 8496-8521)

1972-07-04 / nr. 8498

2 SPORT • SPORT • SPORT • SPORT • SPORT • SPORT • SPORT • SPORT •SPORT •SPORT • SPORT • Handbalul craiovean își poate onora promisiunile Interviul nostru cu tov. L. GRIGORESCU secretar general al Federației Române de Handbal Afirmarea handbalului craiovean pe plan de masă și de performanță, începe să se facă simțită tot mai mult spre satisfacția celor care trăiesc și muncesc în acest pitoresc oraș. In perimetrul activității handbalistice se înscriu curent campionatul pe asociație, etapele de mase ale campionatelor rezervate elevilor, precum și competițiile cu caracter festiv. In Craiova își desfășoară activitatea șase echipe divizionare, prezența lor într-un sistem competițional oficial reprezentând un argument serios pentru potențele acestui sport. De aceea, am socotit oportun să solicităm părerea secretarului general al F.R.H., tov. Lucian Grigorescu, despre existența și perspectivele handbalului la Craiova. — Cum apreciază federația activitatea handbalistică din Craiova ? — Deși lipsită de o tradiție specifică marilor centre sportive, Craiova este astăzi unul din orașele care punctează pe harta handbalistică a țării o prezență eficace, materializată prin existența a șase echipe divizionare, precum și o rețea a unităților de profil patronate, pe lângă diverse școli, licee, instituții și întreprinderi. Considerăm că activitatea ce se desfășoară la Craiova, in domeniul acestui sport, a fost, pînă în prezent, fructuoasă. In oraș există oameni pasionați, devotați „trup și suflet“ handbalului, care alături de cadrele calificate au reușit să scoată din „anonimat“ — într-un timp relativ scurt — mișcarea sportivă handbalistică. Două titluri de vicecampioni la campionatele universitare, prezența echipelor de juniori și junioare la turneele finale, cîștigarea „Cupei orașelor“ la copii—iată numai cîteva aspecte care demonstrează potențialul nativ al Craiovei. Prin rezultatele obținute cu echipele lor, numele antrenorilor G. Burcea, C. Chinioiu, N. Drăgănoiu,M. Pasek și M. Popescu s-au impus in atenția noastră. O primă confirmare : prof. M. Pasek va fi chemat ca antrenor în tabăra de pregătire a lotului național de juniori. Desigur că, la Craiova, există posibilități pentru o afirmare și mai substanțială a handbalului. Mă refer aici la prezența masivă a unităților cu profil școlar, la condițiile materiale — care cu sprijinul factorilor de conducere ai județului pot deveni mai consistente. Cred că rezultatele bune, ce se așteaptă, vor veni atunci cînd se va înțelege cu adevărat relația de colaborare intensă între școală-facultate-sport. Obținerea pe viitor a unor performanțe depinde, in mare măsură, de forul local pentru dirijarea sportului, de felul cum acesta va ști să coordoneze relațiile între oameni. Recomandăm o mai mare atenție creșterii și selecției elementelor de perspectivă. Nu putem să nu apreciem ca pozitivă și activitatea comisiei județene de handbal. Este una din comisiile fruntașe pe țară, care s-a preocupat în mod deosebit pentru creșterea corpului de arbitri. — Ce ne puteți spune despre perspectivele studenților handbaliști din Craiova în viitorul campionat ? — „U“ Craiova este o echipă tînără, bazată pe elan și dăruire. Asistentul G. Surcea este un antrenor capabil care, cu jucătorii ce-i are, poate să aspire la un loc fruntaș în divizia B. O mai mare atenție acordată jucătorilor cu experiență din echipă, o îmbunătățire a regimului de pregătire la antrenamente și angajarea unor meciuri amicale, sunt numai cîteva din dezideratele ce trebuie rezolvate. Studenții craioveni mizează în atac pe o extrem de redusă gamă de aruncări la poartă. Dacă la șuturile peste zid s-ar adăuga șuturile prin evitare, la semiînălțime sau prin pătrundere pe extreme, eficacitatea echipei ar spori considerabil. De altfel, cred că numai în acest mod s-ar restabili echilibrul între apărare și atac. In orice caz, perspectivele studenților depind numai de ei, de felul cum vor ști să pregătească din timp noul campionat. Mutarea echipei în seria întîi s-a făcut pe considerente pur obiective, după o analiză amănunțită a condițiilor fiecărei echipe și, mai ales, pentru ca noi să putem urmări, într-o confruntare inedită, potențialul handbalului craiovean. Această „rocadă“ nu afectează, după părerea mea, cu nimic programul profesional al studenților. Depinde numai de club, cum va ști să efectueze deplasările — pentru că posibilități de transport rapide există — în privința selecției pentru diferite loturi a jucătorilor craioveni, ce pot spera craiovenii ? — Pentru apropiatele întîlniri ale unei selecționate studențești și a lotului de juniori, avem în vedere și cîțiva jucători de la Craiova. Astfel, în afară de cei doi handbaliști propuși deja pentru selecționata studențească, în lotul lărgit, pentru lotul de juniori mai figurează: Coțofană, Popa și Ignat, toți de la Școala sportivă Craiova. — In încheiere, cîteva cuvinte despre perspectiva handbalului craiovean ? — Există potențe vizibile la Craiova. Numai că pentru materializarea lor trebuie un sprijin mai concret din partea factorilor cu răspundere sportivă, înțelegerea necesității de a ajuta propășirea handbalului reprezintă un deziderat care nu poate fi realizat decit printr-o muncă unită, sinceră, izvorîtă din pasiune, dublată de competență, o colaborare destinată să angajeze nu numai factorii cu responsabilități sau cu atribuții în domeniul sportului, ci de toți aceia care sunt interesați să se obțină un progres în handbalul craiovean. Interviu consemnat de GEORGE DINU m ...— Echipa Școlii generale nr. 18, învingătoare la Deva (Deva, prin telefon de la trimisul nostru). Duminică, au început la Deva, pe terenul Liceului pedagogic din localitate, jocurile seriei a V-a a turneului final de calificare la handbal pentru divizia juniorilor și școlarilor. In primul joc preliminar, campioana județului Dolj la fete, echipa Școlii nr. 18 din Craiova, a dispus, după o partidă de mare luptă, de formația liceului nr. 15 din Cluj la limită, cu 4—3 (2—1). Cele patru goluri ale învingătoarelor au fost înscrise de Mitrică (de trei ori) și Andrei. In schimb, echipa de băieți a liceului agricol din Bechet a evoluat neconcludent, fiind învinsă de formația Școlii sportive „Viitorul“ din Cluj cu 30—12. In urma acestei înfrîngeri, echipa din Bechet părăsește competiția. Astăzi, echipa Școlii generale nr. 18, întîlnește: In primul joc al turneului propriuzis, formația „Voința“ Reghin. Prof. V. POPOVICI memento marți aST*TîTV și Filarmonica de stat nia“ — secția de operetă „Olte— „Singe vienez“, orele 19.30. ■ 3E333E ,Patria“ (telefon 13850), filmul TOAMNA CHEYENNILOR, orele 19 ; 11,30; 16, 19. La grădină orele 20.30. „Central“ (telefon 14029), filmul TRAFIC, orele 11 ; 15 ; 17 ! 19 ; 21. ,30 Decembrie“ (telefon 31080), filmul UN MINUT DE RECULEGERE, orele 15 ; 17 19. La grădină orele 20,30. „23 August“ (telefon 14448), filmul FLOAREA DE CACTUS, orele 10 ; 14 ; 16 ; 18. La grădină orele 20,30. 8 Mai“ (telefon 34285), filmul JUNGLA XANOO, orele 10—18. La grădină orele 20.30. „Arta“ — Calafat, filmul WATERLOO. „30 Decembrie“ — Băilești, filmul SACCO ȘI VANZETTI „8 Mai“ — Filiași, filmul DOAR UN TELEFON. „Victoria“ — Segarcea, filmul CAZUL C.L. *O VREMEA Prevederea pentru 4 iulie. Vreme, în general, frumoasă, cu cerul variabil. Vînt slab pînă la potrivit. Temperaturile minime vor fi cuprinse între 13 și 17 grade, iar maximele între 25 și 30 grade. Șantierul naval Drobeta Turnu Severin angajează: — jurisconsult. Condițiile de încadrare prevăzute de legea nr. 12/1971. Salarizarea conf. H. C. M. 014/1968. Cererile se depun la serviciul personal din Calea Timișoarei nr 3. Telefon 11270. ÎNAINTE Două surori — două campioane Mariana și Florența Ionescu — două surori, două sportive de frunte ale atletismului craiovean. Două nume din Craiova, care alături de Natalia Andrei, Stelian Giubelan, Florin Șișu, Doina Prăzaru și Nicolae Onescu au adus atletismului doljean titluri de campioni naționali. Mariana Ionescu, elevă fruntașă anul IV al Liceulului industrial de chimie din Craiova, practică proba de aruncare a discului de trei ani. In 1971 a cucerit mult rîvnitul titlu de campioană națională la junioare și a reprezentat țara în șase întâlniri internaționale desfășurate in Bulgaria, Grecia, Cehoslovacia, R. D. Germană, Polonia și Ungaria. In 1972, la campionatele naționale reeditează școlare, performanța devenind dublă campioană, Florența Ionescu, conștiincioasă elevă la cursurile de pregătire profesională de pe lingă Fabrica de confecții din Craiova, a reușit, anul acesta, cucerirea titlului de campioană nală în proba națiode aruncare a disculuijunioare. Cele două surori — sportive talentate (demne urmașe ale Argentinei Menis) sunt pregătite de cunoscutul antrenor Ionel Ghiță, care prevede performanțe remarcabile elevelor sale. V. RODION coresp. După un campionat agitat, o ședință... furtunoasă La sfîrșitul săptămînii trecute, a avut loc ședința de analiză a secției de fotbal clubului Electroputere, pe maraginea evoluției echipei în recentul campionat. Au participat jucători, antrenori, conducerea clubului, membrii biroului secției și tov. Augustin Brîndușe, președintele C.J.E.F.S. Dolj. A fost o ședință în care discuțiile în general aspre, au țintit îndeosebi conducerea secției de fotbal, care a rămas datoare echipei în ceea ce privește susținerea morală și chiar materială. Antrenorul principal, Nicolae Opriș, a prezentat celor de față o informare privind evoluția componenților echipei de fotbal Electroputere în campionat, punctînd unele referiri la situația miraculoasă prin care echipa s-a salvat de la retrogradare. Au urmat apoi discuții aprinse pe marginea Informării altele privind problemele intervine ale acestei echipe. Foarte mulți jucători, poate în mod pripit, au cerut dezlegarea pentru alte echipe. Astfel, vor să plece din echipă Morovan, Dașcu, Hîrzoiu și Bărbuț, toți patru la Timișoara. Primul, cu scopul de a reveni în orașul natal, ceilalți pentru a da examen de admitere la facultate. Inexplicabile au fost, însă, ezitările și „cererile“ de transfer ale jucătorilor Cotoșman și Mateescu. Primul, și afirmat la Electro, a crescut motivat cererea sa prin faptul că........nimic nu mă leagă <le echipă și de aceea nu mai pot juca în continuare“, iar al doilea a spus : „știți, eu am venit aici, dar acum aș vrea să plec în... divizia A !“ Sinceri să fim, nu ne-am așteptat la „divorțul“ lui Mafiteescu. Și astfel, mica familie de fotbaliști din marea uzină craioveană și-a făcut bilanțul... nu prea strălucit, la sfîrșitul căruia s-au luat angajamente și s-au făcut propuneri. Vacanța de 15 zile, credem, va fi pînă la urmă un bun sfetnic pentru toți cei care, în mod pripit, au cerut... „divorțul“. Și poate că cuvintele portarului Vasilescu, dar pline de conținut simple „sînt în vîrstă, dar dacă considerați că vă voi mai fi de folos, ofer și în continuare serviciile mele“ — vor constitui, sperăm, prilej de meditație. La sfîrșit, președintele C.J.E.F.S. Dolj, tov. Augustin Brîndușe, a făcut o serie de precizări în legătură cu perioada de transferări și a recomandat o muncă mai susținută secției de fotbal de la clubul Electroputere. ȘT. GURGUI coresp. 9,00 MARȚI 4 IULIE Deschiderea emisiunii de dimineață. Telex. 9,05 Teleșcoala. In ajutorul candidaților la examenul de admitere în învățămîntul superior. 10,00 Curs de limba engleză. Secția a 22-a. 10,30 Căminul (reluare). 11,10 Prim plan . Ion Gîrceag (reluare). 11,30 Film seriale Patru tanchiști și un cline (XX) — reluare. 12,25 Selecțiuni din baletul „Detașamentul roșu de femei“. Interpretează Ansamblul de balet „China“. 12,40 Telejurnal. 17,30 Deschiderea emisiunii de după-amiază. Curs de limba franceză. Secția a 22-a — reluare. 18,00 Steaua polară. Cabinet de orientare profesională. 18,25 Reflector. 18,40 Publicitate. 18,45 Dinamica societății românești. Omul — țelul suprem al acțiunii sociale. 19,20 1001 de, seri. 19,30 Telejurnal. 20.00 In întîmpinarea Conferinței Naționale a Partidului Comunist Român și a celei de a 25-a aniversări a Republicii. Țara întreagă în întrecere. 20,20 Seară de teatru: Moartea guvernatorului de Leon Kruczkowsky. Adaptare pentru TV de Dinu Cernescu. 22,00 Vedete ale muzicii ușoare. 22,15 Teleglob i Imagini din S.U.A. 22,30 — 24 de ore." ■.v) RADIO BUCUREȘTI DIN PROGRAMUL 1 14,00 Compozitorul săptămînii. 14,40 Cîntece populare. 15,00 Buletin de știri. 15,05 Radiosimpozion. 15,25 Cuplete din operete. 15,40 Muzică de estradă. 16,00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. 16,15 Medalion coral. 16,30 Știința la zi. 16,35 Cîntecul săptămînii. 16,50 Radio publicitate. 17,00 Antena tineretului. 17,30 Program muzical. 18,00 Orele serii. 20,00 Tableta de seară. 20,05 Zece melodii preferate. 20,40 Marea întrecere socialistă în întîmpinarea Conferinței Naționale a partidului și a celei de a 25-a aniversări a Republicii. Conștiința patriotică în acțiune. 21,00 La microfon, Angela Moldovan. 21,10 Revista șlagărelor. 21,25 Moment poetic. Victor Hugo. 21,30 Bijuterii muzicale. 22,00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. Sport. 22,30 Concert de seară. 24,00 Buletin de știri. 0,03—6,00 Estrada nocturnă. (Buletine de știri la orele 2,00; 4,00; 5,00). întreprinderea de stat „Avicola" Craiova, cu sediul pe str. Bariera Vocii nr. 215, anunță ocuparea prin concurs a unui post de ȘEF DEPOZIT. Concursul se va ține la sediul întreprinderii pe data de 5 iulie 1972, orele 16. Condițiile de stagiu, studii și salarizare sunt cele prevăzute de H.C.M. 914/968 și Legea nr. 12/1971.Relații suplimentare se pot obține la sediul întreprinderii de stat „Avicola“ Craiova, telefon nr. 14688. Cooperativa de consum Șimnic jud. Dolj ANGAJEAZĂ URGENT: — gestionar la magazinele Șimnicii de Jos și Motoci. Condiții: șapte clase elementare, fără antecedente penale, garanții materiale conf. legii nr. 22/969. 4 _ VII — 1972 „SINGE VIENEZ (Urmare din pag. I) scena craioveană epoca de aur a operetei clasice vieneze, într-o montare fastuoasă, în acordurile unui ritm muzical alert. Ultima operetă a lui Johann Strauss, asamblată de fapt după moartea compozitorului, pe baza unui libret mai puțin inspirat, dar agreabil și azi prin comicul de brodată pe celebre situații, partituri de dans, valsul impulsionînd acțiunea, stimulînd antrenul specific genului, a fost, după opinia noastră, bine aleasă pentru debutul tinărului colectiv craiovean. Procedîndu-se la o distribuție judicioasă, conformă posibilităților vocale și actoricești ale interpreților, o distincție de valoare cele două spectacole între (cu distribuție diferită) ni se pare inoportună, ambele premiere ilustrînd, de fapt, talentul artiștilor conduși cu siguranță de maestrul Ion Dacian, regizorul artistic al operetei inaugurale. Ne-am reîntîlnit cu arta interpretativă a două soliste craiovene, cunoscute și apreciate de publicul nostru: Smaranda rolul contesei Albaneza — în Gabriela și Ileana Petrescu — în rolul artistei Frantzi și, trebuie să spunem că de astădată evoluția lor a fost marcată de un plus calitativ față de aparițiile din „Voievodul țiganilor“ de același compozitor, pusă în scenă cu doi ani în urmă. Posedînd o voce caldă, cu timbru nuanțat, Smaranda Albamezu a creat un personaj de o indiscutabilă complexitate psihologică, remarcîndu-se, mai ales, în aria ,,Bun găsit lăcaș de vise“, în duetul „Singe vienez“ sau în strălucitorul final de spectacol. Ileana Petrescu, soprană cunoscută de altfel publicului vean, abordînd de data crasoaceasta și partituri de coloratură, a avut de înfruntat dificultățile unui registru interpretativ mai dificil și aplauzele publicului au constituit, credem, girul reușitei. In arii, duete, sau partituri de ansamblu, Ileana Petrescu ne-a convins, prin limbajul muzicii, că poate tălmăci frumusețea melodică a genului liric ușor. Celelalte interprete, Violeta Iovlev, proaspătă absolventă a Conservatorului din Cluj, și Aneta Bacă ne-au produs o frumoasă impresie, beneficiind de calități vocale remarcabile, evoluția lor definindu-se prin nuanțarea precisă și caldă a partiturilor. Bariton, Emilurașcu și Gabriel Mamali, in rolul lui Vercingetorbe, au evoluat la diapazonul unei distinse exigențe, comunicind firesc cu publicul, destăinuind o netăgăduită experiență scenică. L-am ascultat cu plăcere și pe tenorul Filimon Siminic — contele Eduard — în celebrul duet .,Singe vienez“, ca, de altfel, pe întreaga țesătură melodică a operetei. Populara Pepi a vienezilor, în interpretarea tinerei soliste Valentina Mănescu, a însuflețit, realmente, spectacolul prin frecventele apariții. Cu vervă deosebită, necesară comicului de situații, cu o voce plăcută, muzicală, Valentina Mănescu se anunță o autentică speranță a operetei craiovene. Titorel Pătrașcu, în rolul lui Josef, întregește fericit cuplul subretă-valet. Posedînd harul umorului, evoluează dezinvolt, cu gust. Reputații actori craioveni — Madeleine și Manu Nedeianu, artist emerit, distribuiți în rolurile Roza și Kagler, recompun un cuplu scenic de farmec, perpetuu, interpretarea lor fiind excelentă, plină de pitoresc și subtilitate. In alte roluri menționăm Interpreților Virginia evoluția Mețianu, Miruna Dobrescu, Ileana Dinulescu, Ion Bucșa, George Bulandra, Dorel Stoia, Gheorghe Procop. La reușita spectacolului, desfășurat într-un clasic sugestiv, punctat de cor de prospețime și fantezie, semnat de apreciatul arhitect Ștefan Norris, și-a adus o contribuție de preț și corpul de balet pregătit de maestra Elena Penescu-Liciu, care a excelat în dansul faniilor și nimfelor. Soliștii dansatori Maria Popescu, Elisabeta Kelemen, Cornelia Buz, Dinu Hrisanti, Ionela Stivatis, Marian Fira, Ion Kelemen, Nicolae Matei au demonstrat calități absolut necesare exigențelor impuse de specificul spectacolului. Partitura orchestrală, sub bagheta dirijorului Teodor Costin, în interpretarea orchestrei simfonice a filarmonicii, a susținut echilibrul muzical al lucrării, subliniind cu discreție arhitectura melodică a spectacolului, în general, evoluția orchestrei a reliefat o serioasă și atentă pregătire, trecînd cu succes examenul acestui debut. O mențiune trebuie acordată și corului filarmonicii, dirijat de Alexandru Racu. Se cuvin, totodată, laude și colaboratorilor tehnici care au contribuit la reușita de ansamblu a acestei premiere. Primirea favorabilă a evenimentului artistic inaugural confirmă oportunitatea ideii de teatru muzical la Craiova, al cărui prim salon considerăm că s-a pus convingător o dată cu premiera secției de operetă. Auspiciile debutului ne îndeamnă să credem că, aici, la Craiova, opereta va o punte de legătură spre denuri mai dificile — simfonie,o operă. Iar un teatru muzical va rezolva, desigur, mult mail multe deziderate artistice. RAMURI Noul număr al revistei „Ramuri“ debutează cu editorialul „Țara se întrece cu sine" dedicat emulației generale care a antrenat colectivele de oameni ai muncii în vederea îndeplinirii cincinalului înainte de termen. Tot pe prima pagină este publicată o poezie de Virgil Teodorescu. Un interesant reportaj „Ada-Kaleh — gîndul nostru de liniște“, semnează Nicolae Adam. O amplă anchetă , „In întîmpinarea Conferinței Naționale a Partidului Comunist Român“, aparținînd lui Lucian Zatu, inserează opiniile cîtorva oameni de diferite profesii în preajma apropiatului eveniment politic. Un interesant eseu — „Psihanaliza artistului și a operei sale“ aparține lui Romul Munteanu, după cum un instructiv interviu, cu Jean Piaget, despre „Inteligență, creativitate, imaginație“ publică Mircea Herivan. „Un elegiac fantast“ se intitulează eseul despre poezia lui A. E. Baconsky semnat de Ovidiu Ghidirmic. Continuind seria interviurilor, Ilarie Hinoveanu întreține o convorbire cu Sf. Aug. Doinaș. „Descoperirea Madridului“ este titlul interesantelor însemnări ale lui Adrian Marino despre un itinerar spaniol. Cronica (ilt or. Hl) literară, semnată de Al. Piru, recenzează creația poeților Virgil Mazilescu și Ion Nicolescu. In pagina creației originale sunt inserate poezii de Victor Eftimiu, Ionel Dincă, Ion Țugui, St. Roman, Claudiu Moldovan, Pan Izverna, precum și fragmentul de roman „Corp străin“ de Liviu Hotinceanu. Florea Firan se ocupă, în continuare, de publicarea unor documente privind corespondența unor personalități cu revista „Ramuri“ (seria veche). Paginile următoare găzduiesc comentarii asupra producției artistice străine: „Works in Progress“, de G. M. Pintea, „O biografie în care Malraux se recunoaște“ de Paul Teodorescu, „Itinerar pe coasta tireniană“ de Anca Bălăci. La rubrica „Universitate“, Victor Oprescu se ocupă de „Creativitatea — dimensiune definitorie a personalității“. Obișnuitele rubrici de artă — spectacole comentează evenimente artistice mai importante: turneul teatrului „Powszechny“, din Lodz, premiera Naționalului craiovean cu „Pagini despre dragoste“, expoziția „500 de ani de la nașterea lui A. Dürer“. Frumoase notele de călătorie intitulate „Amintirea lui Hemingway“ semnate de Ion Bodunescu. MICA PUBLICITATE PIERDERI Pierdut buletin identitate, legitimație serviciu, permis pescuit, pe numele Para Marin, comuna Coțofenii Dos. Se declară nule. (1107) Pierdut extras naștere eliberat de Consiliul popular oraș Craiova pe numele Bezergheanu Iulian. Se declară nul. (1113) Pierdut legitimație serviciu „Electroputere“ Craiova, pe numele Vlădulescu Valentin. Se declară nulă. (1105) Pierdut legitimație serviciu „Electroputere“ Craiova, pe numele Vlașu Ion. Se declară nulă. (1090) Pierdut legitimație serviciu Fabrica confecții Craiova, pe numele Bojin Carolina. Se declară nulă. (1093) Pierdut carnet de muncă, eliberat cu nr. PR 130643/61, pe numele Buzatu Ion. Se declară nul. (1087) Pierdut buletin identitate, permis conducere categoria C și D eliberate de miliția Dolj, extras naștere eliberat de consiliul popular comuna Turburea și legitimație serviciu I.T.C. Craiova pe numele Dumitru Marin, comuna Turburea Gorj. Se declară nule. (1126) Pierdut legitimație serviciu Fabrica confecții Craiova, nr. 4406 pe numele Bățilă Marian. (1117) Pierdut extras eliberat de consiliul de naștere, popular oraș Brașov, pe numele Iunie Emilia. Se declară nul. (1119) Pierdut carnet muncitor calificat nr. 55095-712/1964, diplomă absolvire școala profesională Uzina mecanică Turnu- Severin și buletin identitate, pe numele Petrescu Gelu. Se declară nule. (1128) Pierdut legitimație serviciu Termocentrala Craiova nr. 1042/725 pe numele Stan Constantin. Se declară nulă. (1129) Închirieri închiriez cameră mobilată — bloc central. Telefon 33647, orele 10—12. Loco. (1137) LECȚII-MEDITAȚII Meditez matematici, corigente, admiteri licee, facultăți, bacalaureat. Telefon 21649. Loco. (1127) autobaza I Craiova ANGAJEAZA — gestionar materiale și piese schimb auto. Condiții : conform H.C.M. 914/1968 și Legea nr. 12/1971. Relații suplimentare la sediul unității telefon nr. 14741. BI 1I BII ÎNTREPRINDEREA DE MECANIZARE ȘI TRANSPORTURI CRAIOVA angajeaza:■Vi — un gestionar materiale și piese auto pentru Baza de utilaje Craiova; — un contabil principal pentru serviciul financiar —— doi merceologi materiale cu specific auto și utilaje terasiere. Angajarea și salarizarea se face în condițiile legii nr. 12/1971 și H.G.M. 914/968. ■VW întreprinderea de industrializarea laptelui Dolj angajează de urgență — remizieri pentru vînzarea inghețatei, cu domiciliul stabil în Craiova’ — gestionar primitor-distribuitor, cu domiciliul în orașul Craiova — conducători auto-gestionari — contabil revizor. Condițiile de angajare sunt cele prevăzute de legea 12/1971 și legea 22/1969 Informații la compartimentul personal-administrativ, telefon 34714. É *P t