Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2008 (Anul 20, nr. 4558-4619)

2008-12-04 / nr. 4603

www.informatiahr.go.ro Redacție: informatiahr@gmail.com Publicitate. infohrpub@gmail.com Anul XX., Nr. 4603 • JOI, 4 DECEMBRIE 2008 • 8 PAGINI Prețul 40 bani prin abonament, 50 bani la vânzare liberă DMR Ciuc își face public bugetul de campanie  în pagina a 3-a . Mircea Duşa spune că îi va reprezenta pe toţi românii din Harghita După cum vă informam în ediţia noastră de ieri, social-democratul Mircea Duşa a obţinut mandatul de deputat în colegiul de nord din Harghita, în urma redistribuirii voturilor. Mircea Duşa, care a fost şi în ultimii patru ani deputat în Parlamentul României, s-a declarat mulțumit de faptul că românii au răspuns apelului său de a vota doar un candidat pentru ca voturile să nu se disperseze. Deputatul social-democrat a spus că în următorii patru ani prioritatea sa va fi reprezentarea intereselor tuturor românilor din Harghita, chiar dacă el a fost ales în Colegiul Topliţa. „Deşi voi fi deputat în Colegiul Topliţa, sunt singurul parlamentar român din Harghita şi voi reprezenta în Parlament interesele tuturor românilor, aşa cum am facut-o şi până acum”. (L.M.) Şedinţa Consiliului local 99 municipal Miercurea-Ciuc: Fracţiunea UDMR de o parte, fracţiunea PCM de altă parte. De câştigat, câştigă __________________majoritarii Consiliul local a aprobat referendumul pentru autonomie Dezbaterile din şedinţa ordinară a Consiliului local municipal Miercurea-Ciuc, ce a avut loc în ultima zi de vineri din noiembrie, pe marginea majorităţii proiectelor de hotărâri cuprinse pe ordinea de zi (29 în total), au fost destul de furtunoase. Starea de tensiune a început cu interpelările consilierilor PCM referitoare printre altele la: de ce se încep lucrări la drumuri în noiembrie, când se ştie că nu se pot face lucrări de calitate?; de ce parcarea din faţa blocului nr. 9, Timişoarei, a fost interdicţionată de către noua conducere a oraşului, când ea există încă din 1996 cu toate aprobările necesare?; se impune o dezbatere pe tema turismului montan (cu referire la pârtia de schi de la Harghita-Băi), având în vedere că au apărut noi reglementări; de ce primarul a trimis o angajată pusă pe liber să meargă la Szondi dacă are nevoie de lucru (menţionez că primarul a lipsit de la această şedinţă). (Continuare în pag. a 4-a) AURELIA ILUȚ Centrul pentru primirea în regim de urgenţă a victimelor violenţei In familie din Bălan a devenit functional I în pagina a 3-a Lucrări realizate de persoane cu handicap, expuse la Miercurea-Ciuc Programe TV - 5-11 decembrie 2008 - paginile 5 și 6 - întâlnire a creatorilor covăsneni şi harghiteni Azi, de la ora 17:00, Cercul militar din Miercurea-Ciuc va găzdui o întâlnire deosebit de interesantă între creatori din cadrul Cercului literar de la Colegiul Naţional „Mihai Viteazul” din Sf. Gheorghe şi membri ai Cenaclului „Buna Vestire” din Miercurea-Ciuc. Vor fi lecturate poezii şi fragmente de creaţii literare, se vor purta discuţii pe marginea celor prezentate, vor fi abordate şi alte teme interesante. Sunt invitaţi la această întâlnire de suflet toţi iubitorii de frumos, indiferent de vârstă, cu apel special pentru elevii iubitori de literatură din municipiu ori din judeţ, în cadrul întâlnirii va putea fi ascultată una din cele mai sensibile cântăreţe folk din Harghita, Adriana Balogh, Şt. DANCIU