Informaţia Harghitei, iulie-septembrie 2011 (Anul 23, nr. 5248-5297)

2011-08-05 / nr. 5268-5269

Anul XXIII., Nr. 5268/5269 • Animaţie şi ecologie, limbă şi comunicare, interculturalitate şi prietenie - în pagina a 6-a -Cseke Attila a demisionat ieri după-amiază din funcţia de ministru al Sănătăţii, pe motiv că nu a fost consultat cu privire la rectificarea bugetară pe partea care priveşte ministerul respectiv Preşedintele CJM Harghita, cercetat de DNA în baza unui denunţ anonim ■ Borboly Csaba consideră că acest denunţ se înscrie în seria de acţiuni menite să-l denigreze, începute odată cu preluarea Spitalului Judeţean de Urgenţă de către CJ Harghita şi anunţarea candidaturii sale pentru un nou mandat în fruntea judeţului In baza unui denunţ anonim, preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Harghita, Borboly Csaba, este cercetat de Biroul DNA Târgu-Mureş în legătură cu două acuzaţii. Prima dintre ele, conform denunţului, se referă la faptul că a dorit mutarea Secţiei de pneumofiziologie şi infecţioase a Spitalului judeţean pentru a primi bani pentru proiectarea casei şi construcţia casei sale. A doua acuzaţie face referire la faptul că un apartament din centrul oraşului vândut de preşedintele CJ Harghita cu suma de 50 de mii de euro (cum apare în declaraţia de avere), nu valorează decât 20 mii euro. (Continuare în pag. a 4-a) Șt. PĂTRÂNTAŞ stefanpatrintas@gmail.com I Dispute privind decontarea serviciilor oferite de medicii de familie de către CJAS ■ Preşedintele CJAS Harghita: Nu pot deconta servicii fără să am în spate un act juridic valabil ■ Preşedinta Asociaţiei Medicilor de Familie, dr. Szabó Sobs Klára: Este un abuz - în pagina a 3-a - VINERI/SÂMBĂTĂ, 5/6 AUGUST 2011 • Preț: 1 leu În prima jumătate a anului Peste 2 mii metri cubi de arbori au fost tăiaţi ilegal din pădurile harghitene ■ Paguba se ridică la peste 336 mii lei ■ Majoritatea materialului lemnos tăiat ilegal este din fondul proprietate privată a persoanelor fizice în pagina a 3-a J-QocfZ lj Târgu-Jiu - oraşul lui Brâncuşi şi al aa a Ecaterinei Teodoroiu Primele lucruri care îţi vin în minte atunci când auzi numele municipiului Târgu-Jiu sunt operele lui Brâncuşi, Poarta Sărutului, Masa Tăcerii şi Coloana Infinitului. Numai că, probabil, puţini ştiu ori se gândesc la încă o operă a lui Brâncuşi existentă în reşedinţa Gorjului (Aleea Scaunelor) şi la un alt monument istoric - mormântul Ecaterinei Teodoroiu. Am fost în oraşul lui Brâncuşi şi al Ecaterinei Teodoroiu şi am să scriu despre el. (Continuare în pag. a 5-a)