Informaţia Harghitei, aprilie-iunie 2012 (Anul 24, nr. 5403-5450)

2012-05-04 / nr. 5418-5419

www.informatiahr.go. ro Redacţie: infomatiahr@gmail.com Publicitate: ■fahipBb@gmail.rOi Anul XXIV. Nr. 5418/5419 VINERI/SÂMBĂTĂ, 4/5 MAI 2012 • Preț: 1 leu Lista miniştrilor propuşi de Victor Ponta Ministerul Finanţelor - Florin Georgescu, Ministerul de Interne - Ioan Rus, Ministerul Administraţiei - Victor Paul Dobre, Ministerul Afacerilor Externe - Andrei Marga, Ministerul Agriculturii - Daniel Constantin, Ministerul Apărării Naţionale - Corneliu Dobriţoiu, Ministerul Comunicaţiilor - Dan Nica, Ministeml Culturii - Mircea Diaconu, Ministeml Dezvoltării - Eduard Hellvig, Ministeml Economiei - Daniel Chiţoiu, Ministeml Educaţiei - Corina Dumitrescu, Ministeml Justiţiei - Titus Corlăţean, Ministeml Mediului - Rovana Plumb, Ministeml Muncii - Mariana Câmpeanu, Ministeml Sănătăţii - Vasile Cepoi, Ministeml Transporturilor - Ovidiu Silaghi, Ministeml Afacerilor Europene - Leonard Orban. Miniştri delegaţi: Pentru dialog social - Liviu Marian Pop. Ministru delegat pentru mediul de afaceri - Lucian Isar. Pentru relația cu Parlamentul - Mircea Duşa. A fost lansat programul de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităţi", ediţia 2012 - în pagina a 3-a - Câştigaţi săptămânal un talon de cumpărături de 100 de lei! ALTeX : Nu rataţi ocazia! SS&p* I Tulîpân carbi în iWm* oraşului' Guvernul va fi condus doar de la Palatul Victoria Guvernul va fi condus doar de la Palatul Victoria, nu de la Palatul Cotroceni, din Kiseleff sau Aviatorilor, a precizat premierul desemnat Victor Ponta. „Ne dorim în mod sigur să arătăm că România poate fi guvernată altfel decât în ultima perioadă. Guvernul României, pe care îl voi propune, va fi condus doar de la Palatul Victoria, nu de la Cotroceni, nu de la Kiseleff sau din Aviatorilor”, a declarat Ponta. Totuşi, Ponta a ţinut să menţioneze că a transmis lista nominalizărilor la Cotroceni, preşedintelui Traian Băsescu, cu o oră-două înainte de a o face publică, pentru că „din partea mea există dorinţa de a exista relaţii instituţionale”. „Acest Guvern îşi asumă prin persoana mea, care vin la guvernare direct din opoziţie, să solicite sprijinul Parlamentului şi să considere cenzura şi controlul Parlamentului ca o garanţie a democraţiei... Dacă va fi adoptată o moţiune simplă împotriva unui ministru USL, acesta va trebui să demisioneze”. Ponta a subliniat că nu-şi doreşte să conducă un Guvern care să conducă Parlamentul. „Invers este normal”, a spus premierul desemnat. (Continuare în pag. a 3-a) S-a finalizat reabilitarea a trei secţii de la Spitalul Judeţean 120 metri cubi de deşeuri s-au adunat de pe malurile Oltului şi afluenţilor săi Aproximativ 120 de metri cubi de deşeuri s-au adunat de pe malurile Oltului şi afluenţilor săi, în cadrul tradiţionalei acţiuni de ecologizare a Bazinului Hidrografic Olt. Coordonatorul acţiunii, Miklós Julia, a declarat că aceste deşeuri au fost strânse de la ieşirea din Odorheiu-Secuiesc până la trecerea de cale ferată de la Jigodin, de la marginea municipiului Miercurea-Ciuc. 20 de localităţi s-au implicat în campania de igienizare, la care s-au alăturat alte zeci de şcoli din zonă. Miklós Julia a spus că cei 1.200 de saci puşi la dispoziţie voluntarilor s-au umplut în câteva ore şi nu s-a mai putut (Continuare în pag. a 3-a)