Informaţia Harghitei, aprilie-iunie 2015 (Anul 27, nr. 5890-5924)

2015-06-10 / nr. 5916

Numărul persoanelor mușcate de căpușe a crescut în pagina a 3-a . Plenul Camerei Deputaţilor a respins începerea urmăririi penale faţă de Victor Ponta □ Preşedintele României consideră că acest vot este „o dovadă de maximă iresponsabilitate şi de sfidare la adresa cetăţenilor” Plenul Camerei Deputaţilor a aprobat ieri hotărârea de respingere a începerii urmăririi penale faţă de premierul Victor Ponta cu 231 voturi „pentru” şi 120 „împotrivă”. îndată după vot, preşedintele României, Klaus Iohannis, a declarat: „îmi menţin punctul de vedere conform căruia Parlamentul nu ar trebui să obstrucţioneze actul de justiţie, continuare în pag. a 3-a Pentru ca pomii să prindă rădăcini... □ ...v-aţi întrebat cam ce mai puteţi face?! Poate că da şi mă gândesc acum la situaţia politică din ţară, la impactul ei în plan economic şi la acei părinţi ai căror copii pot prinde rădăcini undeva departe de meleagurile natale... Dar mă mai gândesc la ceva, şi anume la pomiipomi, la o pepinieră de nuci nou-înfiinţată la Miercurea-Ciuc, spre a creşte rezistenţa la ger a viitoarei livezi, la arbuştii de coacăz care tind să capete tot mai mult teren pe plaiurile harghitene şi, nu în ultimul rând, la sprijinul acordat prin noul PNDR 2014-2020 pentru acest domeniu frumos... ramificat. continuare în pag. a 7-a Susţinere sub M necesar pentru moţiunea de cenzură . Moţiunea de cenzură depusă de liberali a fost citită în plen luni după-amiază, documentul urmând să fie dezbătut şi votat vineri, începând cu ora 10:00. Moţiunea de cenzură atacă pasivitatea Guvernului faţă de asigurarea votului românilor din diaspora şi a alegerilor parţiale neorganizate la timp. Pentru ca moţiunea de cenzură să treacă, sunt necesare cel puţin 278 de voturi. PNL are 112 parlamentari şi promisiuni că va fi sprijinit de Mişcarea Populară, partidul lui Mircea Geoană şi grupul continuare în pag. a 3-a 20136 www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXVII. Nr. 5916 MIERCURI, 10 IUNIE 2015* SCRIMĂ Echipa României - în finala Campionatului - în pagina a 2-a - Preţ: 1 leu Harul copiilor a fost premiat în cadrul celei de-a XX-a ediţii a Olimpiadei judeţene „Meşteşuguri artistice tradiţionale" Din nou despre neînţelegerile dintre 0 parte a locatarilor si conducerea  # Asociației de # proprietari din care fac parte pagina a 6-a