Informatia Bucureştiului, ianuarie 1962 (Anul 9, nr. 2617-2642)

1962-01-02 / nr. 2617

—II —M ItT fii Jl —1 ■ • ' ■ 'iii- r I----Ml - _|-| - ..... I |W_-| |MJ||-| | I - II I - r'l--1 ■ 1_ _—1 — |.._'lll II_IIM _îl'l_Ml —I |—r-|-- .'-'LJ-, mm Siîîitarea tovarăşului V.Gheorghiu-iej rostită la postările de radio şi televiziune cu prilejul Anului don Dragi tovarăşi şi prieteni. Cetăţeni ai Republicii Populare Române, Ne mai despart citeva clipe de Anul Nou. » . Reuniţi in această noapte în mijlocul celor dragi, al familiilor, prietenilor şi tovarăşilor de muncă, in faţa aparatelor de radio sau de televiziune, aşteptăm sosirea Anului Nou într-o atmosferă sărbătorească, plină de veselie şi voie bună. Bucuria noastră este pe deplin îndreptăţită. Anul pe care-l încheiem a fost un an de mari înfăptuiri, roadele muncii poporului nostru — deosebit de bogate. Cunoaşteţi tabloul impresionantelor realizări In toate domeniile de activitate social-economică, înfăţişat la recenta sesiune a Marii Adunări Naţionale. Planul producţiei industriale pe anul 1961 a fost îndeplinit cu 12 zile înainte de termen. Muncitorii, inginerii şi tehnicienii pot privi cu satisfacţie rezultatele muncii lor pline de abnegaţie. In toate ramurile economiei au fost pusa în funcţiune noi capacităţi de producţie. Economia naţională a primit mai mult metal, mai multe maşini, mai mult petrol, cărbune, minereu, energie electrică, produse ale industriei chimice, bunuri de larg consum. In toate regiunile şi oraşele ţării, iscusiţii noştri constructori au ridicat noi clădiri industriale, cartiere de locuinţa, aşezăminte de învăţământ, sănătate, cultură. Milioane de ţărani, uniţi în gospodării colective, au cules rod bogat , se schimbă întreaga înfăţişare a satului şi teiul de trai a! ţărănimii. Ţăranii muncitori, lucrătorii din gospodăriile de stat şi S.M.T.-uri muncesc cu spor pentru a da patrie un belşug de produse necesare bunului trai a! populaţiei. Cadrele noastre didactice din învăţământul de toate gradele, lucrătorii din institutele de cercetări ştiinţifice, din domeniul culturii şi creaţiei artistice au muncit cu devotament pentru educarea tineretului — schimbul nostru de mîine, pentru pregătirea de specialişti, pentru dezvoltarea ştiinţei şi culturii noastre socialiste. Tuturor celor care prin munca lor însufleţită contribuie la înflorirea patriei, la avîntul economiei şi culturii, la făurirea bunăstării poporului le adresăm calde felicitări, urări de noi realizări şi spor la muncă. Avem neclintita convingere că eroica noastră clasă muncitoare care îşi îndeplineşte cu cinste misiunea de clasă conducătoare a societăţii, ţărănimea noastră care a păşit cu hotărîre pe calea agriculturii socialiste, oamenii de cultură care şi-au pus cunoştinţele şi forţele creatoare în slujba poporului vor adăuga în anul ce vine noi şi noi victorii celor obţinute pînă acum, încrezător în capacităţile sale creatoare, în viitorul său însorit, mîndru de succesele obţinute, poporul nostru, sub conducerea partidului, va păşi cu elan la înfăptuirea obiectivelor planului de stat pe anul 1962, muncind în toate ramurile de activitate cu entuziasmul propriu unui popor liber, stăpîn pe soarta sa și pe roadele muncii sale. Dragi tovarăși, Anul 1961 a fost marcat de un eveniment epocal — Congresul a! XXII-lea al Partidului Comunist al Uniunii Sovietice, care a adoptat noul său Program, arătînd popoarelor calea spre o societate unde toate resursele materiale, toate cuceririle raţiunii umane sint puse în slujba omului şi a bunăstării lui, calea spre o lume fără războaie, spre triumful socialismului şi comunismului pe tot globul pămîntesc. Măreţele victorii ale poporului sovietic în construirea comunismului, realizările remarcabile ale celorlalte ţări ale lagărului socialist demonstrează cu putere superioritatea socialismului asupra capitalismului, dau forţe noi luptei oamenilor muncii din ţările capitaliste pentru interesele lor vitale, pentru democraţie şi progres social, însufleţesc popoarele în lupta pentru lichidarea definitivă a ruşinosului sistem colonial, pentru dreptul fiecărui popor de a dispune în mod liber de destinele sale. Năzuinţa cea mai fierbinte a întregii omeniri este asigurarea unei păci trainice în lume. Faptul că în anul 1961 pacea a fost menţinută este o nouă dovadă că forţele păcii sunt astăzi mai puternice ca oricînd, cercurile imperialiste agresive tot mai izolate, politica lor tot mai compromisă în ochii popoarelor. Marea Uniune Sovietică şi alături de ea celelalte ţări ale lagărului socialist ţin sus steagul luptei pentru pace, care uneşte în jurul său mase imense de pe toate continentele. Avem convingerea că prin lupta unită şi hotărîtă a popoarelor pacea va triumfa şi omenirea va fi ferită de ravagiile pustiitoare ale unui nou război mondial. România îşi va aduce şi pe viitor întreaga ei contribuţie la întărirea păcii, la victoria politicii de coexistenţă paşnică între toate statele fără deosebire de sistem social. In acelaşi timp avem îndatorirea de a ţ ine trează vigilenţa, de a întări puterea de apărare a patriei, înconjurînd cu dragoste pa ofiţerii şi ostaşii Forţelor Armate ale Republicii Populare Române care stau neclintit de strajă independenţei patriei şi cuceririlor revoluţionare ale poporului. In pragul Anului Nou adresez, în numele Comitetului Central al Partidului Muncitoresc Romín, al Consiliului de Stat şi al Guvernului Republicii Populare Romíne, calde felicitări oamenilor muncii din patria noastră, urîndu-le sănătate, fericire şi noi succese în munca rodnică pe care o desfăşoară. In clipa cînd se vesteşte începutul noului an, să închinăm paharul pentru patria noastră dragă, pentru prosperitatea harnicului nostru popor, constructor a! socialismului ! La mulţi ani, iubiţi tovarăşi şi prieteni! I'rin Ciivé O nouă colecţie „Figuri de seamă ale teatrului românesc“ Ca răspuns la dorinţa multor iubitori de teatru de a cunoaşte tradiţiile scenei romîneşti, Editura Meridiane a iniţiat publicarea unei serii de lucrări sub titlul „Figuri de seamă ale teatrului românesc“. Fiecare lucrare va conţine un scurt text de prezentare a biografiei artistului însoţită de o bogată ilustraţie. Primul volum al seriei în curs de apariţie a fost dedicat lui Tony Bulandra. Autorii săi sunt regretata artistă a poporului Lucia Sturdza Bulandra şi Mihai Vasiliu. Vor mai apărea volume închinate lui Matei Millo, Lucia Sturdza Bulandra, Nicolae Bălţăţeanu etc. La Casa prieteniei romîno-sovietice „ECRANIZĂRI SOVIETICE DUPĂ OPERE CELEBRE" în sala Casei prieteniei romînosovietice ARLUS se vor prezenta, azi, la ora 18, filmele „Surorile“, „Anul 1913“ şi „Dimineaţă mohorîtă“, cuprinse in trilogia „Calvarul“. Cele trei filme fac parte din ciclu intitulat „Ecranizări sovietice după opere celebre“. AUDIŢIE MUZICALA PE DISCURI Biblioteca şi discoteca muzicală a Casei prieteniei romîno-sovietice organizează în ciclul „Mari interpreţi sovietici“ o audiţie muzicală pe discuri, care va avea loc în sala bibliotecii muzicale din strada Batiste 14, azi la ora 18. CIRCULAŢIA AUTOBUZELOR I.T.B. CARE FAC LEGĂTURA COMUNELOR DIN ÎMPREJURIMI CU ORAŞUL I.T.b. ne aminti ci pînă în prezent au fost repuse încirculaţie toate liniile de autobuze care fac legătura comunelor din împrejurimi cu oraşul, suspendate temporar datorită faptului că au fost înzăpezite, cu excepția liniilor 53 (Oborul Vechi—Fundeni) și 47 (capătul liniei 7 de la fabrica „Granitul-Cernîea). Pe aceste două trasee trebuie grăbite lucrările de deszăpezire. it"! „Bolnavul închipuit la Naţional Au început repetiţiile pe scenă la o noua premiera Naţionalului. Este vorba de cunoscuta comedie a lui Moliere „Bolnavul închipuit“. Regia spectacolului aparţine lui Sică Alexandrescu, decorurile şi costumele sunt realizate de Al. Brătăşanu. In rolul principal apare Al. Giugaru secondat de: Silvia Dumitrescu, Carmen Stănescu, Mişu Fotino, Marcel Enescu, Gh. Popovici-Poenaru, Dem. Rădulescu, Matei Alexandru şi alţii. In fotografia noastră, o scenă de la repetiţie, în care s-ar părea că rolurile s-au inversat. Regizorul Sică Alexandrescu e actor, Al. Giugaru, Carmen Stănescu şi Valeria Gagialov sunt... spectatori. De fapt, regizorul dă indicaţii despre joc, printr-un exemplu personal. Buletin meteorologic INSTITUTUL METEOROLOGIC COMUNICĂ : Azi, la ora 8, în Bucureşti, temperatura aerului a fost de plus 3 grade. Maxima de ieri în aer a fost de plus 1 grad, iar minima din cursul nopţii de minus 1 grad Timpul probabil de mîine . Vremea se răceşte uşor. Cerul va fi mai mult noros. Temporar precipitaţii. Vînt slab pînâ la potrivit. Temperatura aerului în uşoară scădere, noaptea va fi cuprinsă între minus 1 şi plus 1 grad, iar ziua va urca între plus 2 şi plus 4 grade. Pentru zilele de 4, 5 şi 6 ianuarie . Vreme schimbătoare, cu cer noros. Vîntul va sufla potrivit. Temperatura aerului în scădere ușoară. »OOOOOOOOOOCXJOOOOaOOOOOOOOOOOOOOOCXWOOOOOOOOOOCi^ Carnavalul pionierilor Palatul pionierilor din Capitală, îmbrăcaţi in costume de carnaval, grupuri de copii primesc la intrare pe colegii lor care participă la tradiţionalul carnaval al pionierilor. Aici, peste tot, îi aşteaptă surprize : robotul care răspunde la întrebări, toboganul curajoşilor, camera oglinzilor, planetariu, în sala carnavalului micii spectatori urmăresc, plini de emoţie, programul prezentat de artişti ai teatrelor din Capitală, de artişti-pionieri, se intilnesc cu nelipsitul Moş Gerilă. Carnavalul se va desfăşura pe întreaga perioadă a vacanței. ® Reprezentativa de hochei pe gheaţă a R.P. Romíno a obţinut victoria şi în meciul revanşă cu selecţionata R.S.S. Ucrainene: 8—2 (3—1, 3—0, 2—1). ® Echipa de fotbal Újpesti Dózsa Budapesta a jucat în Costa Rica, la San Jose cu formația Heredina, de care a dispus cu 1—0. • în partidele întrerupte din cadrul turneului internaţional de şah de la Hastings, campionul mondial Botvinik l-a învins pe Barden şi a remizat cu Gligorici. In clasament conduce Botvinik cu 4/2 p, urmat de Flohr şi Bisguier, ambii cu cîte 3 1/2 p. • Viitorul meci al boxerului László Papp, va avea loc la 2 februarie, la Viena, cînd acesta va întîlni pe campionul R.F. Germane la categoria mijlocie, Wähler. Ca cel mai bun sportiv maghiar pe 1961 a fost desemnat campionul mondial de lupte, Gurics. Proletari din toate tarile, uniti vii INFORMAŢIA Ziar al Comitetului Orăşenesc Bucureşti al P. M. R. şi al Sfatului Popular al Oraşului Bucureşti ANUL IX — Nr. 2617 4 PAGINI 20 BANI MARŢI 2 IANUARIE 1962 Numeroşi oameni ai muncii cu familiile lor au primit Anul Nou împreună cu tovarăşii lor de muncă. La Uzinele „Griviţa Roşie“, la Fabrica de confecţii şi tricotaje „Bucureşti“ şi în alte 70 de mari întreprinderi bucureştene, unde şi-au petrecut Revelionul peste 13.000 de oameni ai muncii, a domnit pînă în zori o animaţie deosebită. In cursul nopţii în mijlocul muncitorilor au venit artişti profesionişti şi echipe artistice, care au prezentat programe frumoase şi variate. Felicitări cuprinse în tradiţionalele pluguşoare, glume şi înţepăturile răvaşelor, umorul cupletelor, vesela Periniţă au completat îmbelşugatele mese, au sporit entuziasmul general care a domnit în această noapte. La Palatul nepuludi „Cu ocazia Anului Nou, Comitetul Orăşenesc Bucureşti al Uniunii Tineretului Muncitor vă invită să participaţi la Carnavalul tineretului din Capitală, organizat în cinstea tinerilor fruntaşi în producţie, învăţătură şi activitatea obştească. Carnavalul va avea loc în noaptea de 31.XII.1961 în sălile Palatului Republicii...". Acesta era textul tipărit pe invitaţia multicoloră, pe care un arlechin din alte vremi se înclina plin de graţie şi politeţe. Deşi intrat în tradiţie, în fiecare an Carnavalul are altă înfăţişare. Plimbindu-te prin sălile, cu gust şi umor împodobite de tinerii studenţi ai Institutului de arte plastice „Nicolae Grigorescu“ te impresiona în primul rînd spaţiul neobişnuit de mare acordat acestei tinereşti sărbători. Căci spre deosebire de alţi ani, Anul Nou 1962 a fost întîmpinat de tinerii fruntaşi ai Capitalei nu numai în sălile principale ale vechii clădiri a Palatului Republicii ci şi in imensele foaiere ale noii săli a Palatului Astfel că, deşi la Carnaval au participat mii şi mii de tineri, in uriaşele săli in care marmura lumina cu o caldă strălucire, perechile de dansatori găseau spaţiu pentru cele mai largi piruete. Am făcut şi noi cunoştinţa citorva perechi de dansatori. Petre Vasile , strungar fruntaş la întreprinderea „Tehnometal“, şi Maria Răduţ, lucrătoare in comerţ, Stoian Petrescu, inginer la uzinele „Timpuri Noi“ şi Viorica Mălnăşan, studentă la Universitatea „C. I. Partion“, facultatea de chimie, Maung Than Htun, student birman la Institutul de petrol, gaze şi geologie, şi Georgeta Panait, asistentă medicală la spitalul Plătăreşti. Prin sală mişună muşchetari şi olandeze, arapi şi cosinzene, iar hîdul Zmeu ciocneşte radios cu Făt- Frumos. Este o adunare din cete mai ciudate de epoci şi personaje, în mijlocul cărora apar adesea băieţi şi fete care au preferat stilul vestimentar al secolului nostru, iată şi un arab, cu burnus alb, cum scrie la carte. Ii facem cunoştinţa şi avem surpriza să aflăm că de astă dată nu e vorba de un simplu costum de carnaval. Musab Al Curaisi, student la Institutul medico-farmaceutic, a ţinut să vină in costumul pitoresc al plaiurilor natale din Republica Irak. Pe estrade se succed unii după alţii solişti de muzică uşoară din cei mai cunoscuţi. Au loc concursuri originale. Competiţia recitatorilor este în toi. Un alt concurs, al celui mai bun solist vocal, s-a şi terminat. Locul I l-a ocupat Lucia Mihai, laborantă la „Viscolii“, din formaţia artistică a Casei de cultură a tineretului „Nicolae Bălcescu“. Cu cîteva minute înainte de sosirea noului an, difuzoarele transmit cuvântarea tovarăşului Gh. Gheorghiu- Dej adresată oamenilor muncii cu prilejul Anului Nou. Apoi, în urate şi aplauze uşile grele ale Palatului se deschid, şi un fluviu de tinereţe se revarsă în larga curte. Prima secundă a anului 1962 a fost salutată de prima salvă de artificii. Lamele ascuţite de lumină ale proiectoarelor sfirtecă ceaţa, în timp ce pe cer se revarsă mii şi mii de licurici multicolori. O fanfară militară acompaniază sîrbele şi horele care s-au pornit prin curte, cind deodată o limuzină strălucitoare îşi face apariţia. Cine a venit ? — se îmbulzesc Curioşi în jurul ei tinerii. Şi din automobil coboară Moş Gerilă cu barba colilie, şi un băieţaş de-o şchioapă, Anul cel nou. Purtat în triumf pe scările cu fine arcuiri ale Palatului, Moş Gerilă ţine să adreseze citeva cuvinte tinerilor săi prieteni, o urare caldă de noi succese pentru 1982. T. CARANFIL Oaspetele sosit in această limuzină de Palatul Republicii Populare Romíne, nu este, bineînţeles, altcineva decit Moş Gerilă In ritmul melodiei, un dans vesel in cinstea noului PETRECERE ÎN MUNŢI Sintern la Sinaia. Pe afară, la Cota 1400, zăpadă puţină• Mai mult petice deşirate incit nişte turişti din R.D.G., în tonul preparativelor de rigoare, mai fac şi hămăite ca să sculpteze... un om de zăpadă (cu nasul, evident din ardei roşu şi ochii de cărbune). In schimb înăuntru, suita surprizelor continuă. Saloanele luminate festiv, şi cu o abundenţă vegetală neobişnuită pentru anotimp. In subsolurile rezervate laboratoarelor culinare — ore de virf. Afară un electrician face ultima probă tehnică la un brad natural iluminat ca bradul din Orăşelul copiilor. In holuri, oaspeții (femeile în special) ocupate cu ultimele rectificări ale toaletelor cu fierul de călcat. Un operator cinematografic de la Studioul „Al. Sahia" verifică aparatul a suta oară şi mai experimentează odată fără exponometru iluminaţia „de platou" cu intraforurile. Aşa trec orele. A sosit şi orchestra, s-au instalat şi invitaţii la mese. Cine întirzie? Ora 24 (deşi, merge... după ceasornic). Dar a sosit „la ţanc“, salutată cu clinchete de pahare, cu urări pentru un an şi mai bun decit 1961 Fireşte, nimic nu lipseşte din „meniul“ petrecerii: nici dansul, nici cintecele intonate la mese, nici Periniţa, nici desfăşurarea recuzitei de serpentine şi confete. Buna dispoziţie generală regizează cu autoritate necontestată tot spectacolul. Profesorul Ion Smîndu din Ploieşti, are insă obligaţii suplimentare: in noaptea aceasta soţia işi serbează ziua de naştere, iar amindoi serbează şi ziua de căsătorie. Felicitări de rigoare. Şi Jurgen Iordan — unul din studenţii din RDG care învaţă în Bucureşti — n-a putut păstra prea mult incognito-ul: în noaptea aceasta a împlinit 20 de ani. Petrecerea continuă, tot aşa de veselă. Mai este alimentată şi cu o mică loterie organizată de O.N.T., şi cu un foarte scurt program artistic. Cind au apărut zorile la ferestre? Nimeni n-a băgat de seamă. Cert insă că prima noapte a lui 1962 s-a terminat. Citeva ore de odihnă, după care prima zi a lui 1962 se consumă in excursii la Cota 1500, la Vîrful cu Dor, în căutarea unor pante de schi, în descoperirea unor imediate colţuri de peisaj, în partide palpitante de săniuş, pentru toate virstele. Seara, Sinaia iluminată şi cu lămpi fluorescente, stîrneşte admiraţia spectatorilor de pe „faleza“ Cotei. A. SANDU Tragerea specială Loto La tragerea specială Loto Central a Revelionului au fost extrase următoarele numere: Central a Revelionului PENTRU PREMIILE OBISNUITE IN BANI: 70 — 41 — 76 — 78 — 67 — 59 — 3 — 34 — 17—12 PREMIILE SPECIALE A : 67 — 59 — 70; B : 12 — 76 — 17; C: 78 — 34 -41 PENTRU PREMIILE SUPLIMENTARE: Faza 1: 21 — 76 — 22 Faza a II-a : 66 — 49 — 62 — 35 Faza a IlI-a : 14 — 4 —25 — 68 — 40 Faza a IV-a: 12 — 45 — 65 — 16 — 40 Faza a V-a : 45 — 3 — 61 — 60 — 47 Faza a Vl-a : 3 — 49 — 76 — 29 — 47 Faza a VlI-a: 1 — 25 — 65 - 35 — 57. Fond de premii: 3.840.581 lei. CU PLUGUŞORUL LA „FLACĂRA ROŞIE” Miezul nopţii era aproape. Puteai să-i numeri minutele, secundele. Printre coifurile de hîrtie, printre fesuri, printre turbane şi sombrere, şi-au făcut apariţia cuşmele flăcăilor în costume naţionale. Harapnicul a pocnit cumplit, chiotele au făcut să se zguduie pereţii. „Ia’ mai minaţi măi, flăcăii Hăi, hăi“... Celui mai harnic colectiv de muncă din sectorul pielărie — „Flacăra Roşie“ — deţinătorul drapelului roşu de fruntaşă pe ramură, se adresau urările tradiţionale. Sute de oameni din acest colectiv întîmpinau laolaltă, cu cupele pline noul an. Sate cantinei, atît de familiară, s-a înveşmmtat sărbătoreşte. Jocurile de lumini, strălucirea pomului de iarnă, îi dau un farmec deosebit. Ea rivalizează acum cu orice sală de spectacole. Sărbătoarea şi-a făcut sălaş peste tot. Mai ales in inimile oamenilor. Veselia e generală. ...Linişte! Metronomul bate. Unu, doi, trei... Luminile pălesc încet, încet, ca la operă. Paharele, umplute ochi, aşteaptă şi ele. Peste o clipă, ai impresia că te aţii numai între îndrăgostiţi. Se sărută tinerii, se sărută vîrstnicii. Anul ce vine nu poate aduce decit bucurii şi mai mari. E convingerea tuturor. Artişti ai Teatrului pentru tineret şi copii au făcut popas in mijlocul pielarilor. Un motiv în plus de creştere a veseliei... A reînceput dansul. Maeştri ai produselor de calitate sînt tot atît de maeştri ai valsului, polcăi sau tangoului. Serpentinele par a fi unit pe toţi dansatorii. Pină în zori, dansul nu trebuie părăsit. E o convenţie între toţi participanţii I. MOSCU Cîntec şi voie hmm In seara aceasta, la revelionul organizat pentru colectivul uzinelor ,,Griviţa Roşie, are ,cale liberă", numai voia bună! 1962 trebuie întîmpinat aşa cum se cuvine ! Sus paharele şi... la mulţi ani ! In frumoasa sală a cantinei, împodobită sărbătoreşte s-au întîlnit pentru a întîmpina noul an împreună, cu familiile aproape 800 din muncitorii Griviţei. Nu lipseşte nici tradiţionalul pom de iarnă şi bineînţeles nici... Moş Gerilă. Lumini multicolore, serpentine, surprize. Sunete de zurgălăi şi chiote, anunţă sosirea urătorilor. — Aho, aho, copii şi fraţi Staţi puţin şi nu minaţi... Şi cuvîntul ne-ascultaţi... Au multe de spus urătorii în seara aceasta. Pluguşorul porneşte voini-* ceşte pe urma succeselor realizate in 1961 de harnicul colectiv de muncă al uzinelor „Griviţa Roşie“. Cîte lucruri nu sînt de spus... Planul anual a fost îndeplinit cu 17 zile mai devreme : economiile realizate în 11 luni depăşesc suma de 3.000.000 lei ; a crescut gradul de calificare a muncitorilor, oţelarii au dat numai şarje de calitate . ...Pentru toate aceste succese, sus paharele ! Se închină in cinstea unor fruntaşi ca turnătorul Dumitru Purice, unul din maeştrii şarjelor rapide, pentru strungarii din brigada lui Dumitraşcu de la strungărie vagoane, care au dat în acest an numai piese de bună calitate ! Se închină în cinstea cazangiilor, a '' montărilor, a lăcătuşilor, cam dato- rită calităţii muncii depuse au făcut ca uzinele să nu aibă locomotive căzute în termenul de garanţie ! Se închină pentru întregul colectiv al uzinelor, pentru frumoasele succese obţinute şi se urează mulţi ani, iar în 1962 realizări şi mai mari. N-a lipsit, de la sărbătoarea, revelionului nici echipa artistică a uzinei. Artiştii amatori, muncitori prin secţiile uzinei, au prezentat un bogat şi frumos program artistic. Pînă la miezul nopţii mai sunt doar cîteva minute. Se consultă ceasurile şi se umplu paharele. O explozie de ,,la mulţi ani“ anunţă venirea lui 1962. Este ora 24. Cîntecul şi veselia fac casă bună în această seară. Se petrece, se rîde, toată lumea e plină de optimism. A început un nou an, în care fiecare vrea să îj realizeze lucruri noi şi importante. La mulţi ani, dragi tovarăşi, şi rea- ( Uzarea tuturor dorinţelor ! – D. LĂZĂRESCU I In noaptea Anului Nou, într-una din sălile in care munctorii uzinelor „Griviţa Roşie“ şi-au petrecut revelionul !