Informatia Bucureştiului, decembrie 1963 (Anul 11, nr. 3211-3236)

1963-12-02 / nr. 3211

V PROLETARI DINTOATE ŢĂRILE, UNIŢI-VÂ! Ziar al Comitetului Orăşenesc Bucureşti al P.M.R. şi al Sfatului Popular al Oraşului Bucureşti Anul XI — Nr. 3211 4 PAGINI 20 BANI Luni 2 decembrie 1963 O nouă bandă rulantă In moderna hală a sectorului încălţăminte de la întreprinderea „Flacăra roşie“, constructorii nici nu terminaseră lucrările interioare cînd şi-au făcut apariţia mecanicii şi mentorii. Au început lucrările de montare a unei noi benzi rulante de talpait, realizate in fabrică. Faptul că părţile componente ale acestei instalaţii au fost executate de către colectivele atelierelor prelucrări metalice şi lăcătuşerie ale serviciului mecartic-şef cu mult înainte de termenul prevăzut, dă posibilitate mentorilor să realizeze lucrări de calitate şi la timp. Merită menţionat faptul că prin confecţionarea instalaţiei respective în întreprindere, (pînă acum lucrările de acest fel erau comandate la diferite fabrici şi uzine) s-au obţinut însemnate economii la preţul de cost. De la Universitatea Bucureşti populară Astăzi, laora 18,din sala Casei raionalede cultură ÎS Februarie, în cadrul cursului de geografie economică şi politică a lumii va vorbi prof. univ. Tiberiu Morariu, din Cluj, membru corespondental Academiei E.P.R. Conferenţiarul oaspete va expune lecția „Mari unităţi fizico-geografice ale teritoriului R.P.R.". Vor urma proiecţii. PREMIERA LA TEATRUL SATIRIC-MUDICAL „CONSTANTIN TANASE" Miercuri, 4 decembrie, ora 20, în sala din calea Victoriei nr. 33, va avea loc premiera spectacolului experimental „Pagini alese din revista de altădată“. Din distribuţie: Marilena Bodescu, Agnia Bogoslava (de la Teatrul de comedie), Aida Moga, Vasile Tomazian, Ion Antonescu-Cărăbuş, Puiu Călinescu, Horia Căciulescu, Ciupi Rădulescu, Mihai Ciucă, Al. Lulescu, Nicu Constantin, Stela Popescu, Doina Badea, Ileana Matache, Cornelia Teodosiu, Jeni Săndulescu, I. Brandea şi alţii. Conducerea muzicală — Nicolae Patrichi. Decoruri şi costume: G. Voinescu. Coregrafia e semnată de Oleg Danovski, artist emerit, Niculae Sever, Sandu Feier, Miriam Răducanu şi Jessi Danu. Regia artistică aparţine lui Nicolae Dinescu. Oglinzile" De la început trebuie făcută precizarea " oglinzile despre care vorbim am o particularitate neobişnuită şi anume sunt din... lemn. Dacă reţinem faptul că asemenea oglinzi se fac într-o fabrică de... mobilă, lucrabile încep să se lămurească. Denumirea ce 11 s-a dat are într-o oarecare măsură un sens figurat, deoarece „oglinzile fabricii" nu sunt altceva decit părţile exterioare, finisate şi lustruite ale garniturilor de mobile ce se construiesc la IPROFIL «Tehnica lemnului" din Bucureşti „PREMIERA“ IN SECŢIE Sosirea lacurilor poliesterice în întreprindere a fost privită, la început, de unii finisori, cu neîncredere. Primele turnări de peliculă poliesterică Astfel de „oglinzi" se găsesc în toate fabricile de mobilă, totuşi cele realizate în secţiile „Tehnicii lemnului" au o strălucire deosebită. Secretul ni-l dezvăluie... tehnologia de fabricaţie. In această întreprindere, la finisarea mobilei, se folosesc lacurile poliesterice, un produs realizat în ţara noastră şi care pînă nu de mult a fost folosit în fabrică doar cu titlu experimental, au constituit Insă, pentru aceştia, adevărate surprize. Elementele lăcuite prezentau un lucru neobişnuit, iar operaţia se executa intr-un timp record. Pe măsură ce lacurile îşi dezvăluiau calităţile, se schimbau şi opiniile oamenilor, în scurt timp in secţia de finisare nou produs cuceri întregul colectiv şi toţi oamenii au avut o atitudine unică. — Bucuroşi de... oaspeţi ! PRIMUL POPAS, LA LABORATOR Amănuntele In legătură cu identitatea lacurilor poliesterice se găsesc la laboratorul uzinal. Aici, î mn interiorul eprubetelor, al autoclavelor şi aparatelor de măsură şi control li se verifică calităţile şi se stabilesc regimurile de lucru. Să facem un scurt popas in faţa mesei de lucru a inginerei Ioana Peten. Execută o analiză pentru determinarea viscozităţii. Numai cu buletinul laboratorului, lacurile poliesterice intră în secţiile fabricii. Pe masa şefului de laborator se găsesc rezultatele mai multor analize. Unele dintre ele arată tipul de gelifere (întărire). Toate datele culese în laborator sunt comunicate secţiei pentru a se putea trece la operaţiile de grunduire şi aplicare a lacului. Anunţul priveşte secţia de turnare a lacului. Operaţia propriu-zisă necesită o atenţie deosebită şi este migăloasă. Tehnologia de turnare se cere de altfel riguros respectată Aceasta este prima condiţie pentru ca mobila să devină... oglindă. Dar mai înainte de a începe turnarea se verifică temperatura. In încăpere termometrele instalate indică 25 grade. Exact cit prevede tehnologia. Maşina de turnat poate deci să-şi deraieze valţurile. Straturile de peliculă se aştern uniform peste masa lemnoasă. Pe măsură ce suprafeţele sunt acoperite cu lac, plăcile de lemn trec în alte incăperi. Oamenii le-au denumit „camere de odihnă". Aici îşi face lacul... siesta. Pentru ca „odihna" să fie efectuată in condiţii cit mai bune, camerele respective sunt prevăzute cu jaluzele la ferestre, care împiedică reacţia negativă a lacurilor, sub acţiunea razelor solare, in perioada de solidificare, precum și cu dispozitive speciale care asigură o ,,atmosferă“ curată (fără praf). Încercările mecanice la care sunt supuse elementele lăcuite se încheie întotdeauna cu rezultate bune. ★ Lacurile poliesterice de fabricaţie romînească au trecut marele examen cu succes. Ne referim bineînţeles la cei mai exigenţi examinatori: cumpărătorii. In magazinele de specialitate au apărut in ultima vreme o serie de garnituri de mobilă, la finisarea cărora s-au folosit asemenea lacuri. IPROFIL „Tehnica lemnului“ din Bucureşti este prima fabrică de mobilă din ţară care a trecut la utilizarea acestui nou produs, cu ajutorul căruia se obţine un lucru superior şi constant, cu mare durabilitate, care nu este atacat de agenţii fizici şi chimici. In 1964 se prevede o largă extindere a acestui DINU LAZARESCU ATENŢIE : Cu pricepere şi migală aşa se fac „oglinzile" fabricii „TURNAM !“ modern sistem de finisare în întreprinderile producătoare de mobilă. Operatorul chimist Gheorghe Mustaţă de la Fabrica de mase plastice „Bucureşti“, lucrând la un nou model de penar pentru şcolari. VEŞTI TURISTICE EXCURSII LA SFIRŞIT DE SÄPTÄM1NÅ Şi la sfîrşitul acestei săptămîni O.N.T. „Carpaţi“, agenţia Bucureşti, organizează excursii, cu trenul, pe Valea Prahovei şi Valea Timişului cu cazarea în vile şi la cabanele din Munţii Bucegi. Plecarea simbătă dupăamiază. De asemenea, la cererea unor colective, organizează excursii cu autocarele şi pe alte itinerarii. Duminică dimineaţa se organizează o excursie la Braşov, cu autocarele, pentru vizionarea meciului de fotbal dintre echipele Steagul roşu Braşov şi Dinamo Bucureşti. CARNAVAL TURISTIC Sâmbătă 7 decembrie, O.N.T. „Carpaţi“ organizează un carnaval turistic în sala de marmură a Cazinoului din Sinaia. Călătoria se face cu autocarele. Atit pentru excursii cit şi pentru carnavalul turistic se primesc înscrieri la sediul agenţiei din calea Victoriei 100. Buletin meteorologic INSTITUTUL METEOROLOGIC COMUNICĂ: Azi la ora 8 în Bucureşti, temperatura aerului a fost de minus 2 grade. Maxima de ieri în aer a fost de plus 6 grade, iar minima din cursul nopţii de minus 7 grade. Timpul probabil de mîine. Vreme rece cu cerul mai mult noros. Ninsoare slabă. Vintul in intensificare din sectorul nord-est. Temperatura aerului staţionară, minima va fi cuprinsă intre minus 2 şi minus 4 grade, iar maxima intre plus 1 şi plus 3 grade. Pentru zilele de 4, 5 şi 6 decembrie . Vreme rece cu cerul mai mult acoperit. Va ninge temporar. Vintul va sufla potrivit cu intensificări din est. Temperatura aerului in scădere. ■ uwsbtjmk IÍ BIBIB lilBIB!!!IW!!Blil!fll!!:B!!!IBIB!lifl! ULTIMELE STIRI SPORTIVE • La Salzburg s-a disputat intilnirea de hochei dintre reprezentativele Austriei si Iugoslaviei. Gazdele au cîştigat cu 2—0 (6—0, 0—0,2—0), şi In „Cupa campionilor europeni” la handbal in 7 feminin, la Weissenfels, formaţia locală Wortschritt a învins cu 12—118—3) pe campioana R. P. Polone, Ruch Chorzow. • Au Început campionatele Internaționale de tenis de masă ale Scandinaviei. In finala întrecerii echipelor masculine, Suedia a întrecut Ungaria cu 3—0. • După 5 runde, în clasamentul finalei campionatului unional masculin de șah conduc Gheller, Holmov şi Baghirov cu cite 301 puncte. • Turneul internaţional de tenis pe echipe reprezentative de ţări, disputat la Belgrad pe teren acoperit a fost cîştigat de formaţia Iugoslaviei, care a învins in finală, cu 3-0, echipa Danemarcei. A XVII-a sesiune a Sfatului popular al raionului Nicolae Bălcescu In ziua de 4 decembrie ora 16.30, în sala Casei de cultură a tineretului din calea Şerban Vodă nr. 215—217, va avea loc cea de a XVII-a sesiune a Sfatului popular al raionului Nicolae , Bălcescu. Pe ordinea de zi: „Raportul comitetului executiv cu privire la gospodărirea şi înfrumuseţarea raionului pe perioada anului 1963“. 9 . Consfătuire ştiinţifică de statistică In zilele de 5-7 decembrie a.c. va avea loc cea de a treia consfătuire ştiinţifică organizată de Direcţia Centrală deStatistică de pe lingă Consiliul de Miniştri al R.P.R. La consfătuire se vor prezenta peste 150 comunicări de statistică teoretică, statistică economică, aplicarea metodelor matematice şi a mijloacelor de calcul moderne în economie şi planificare. Lucrările consfătuirii se vor desfăşura pe trei secţii : secţia I „Matematici aplicate în economie, statistică teoretică, mecanizarea evidenţei"; secţia II „Balanţele economiei naţionale, statistică financiară, statistica mijloacelor fixe, statistica nivelului de trai, statistica populaţiei" ; secţia III „Statistica ramurilor economiei naţionale". La lucrările consfătuirii vor participa oameni de ştiinţă, cercetători din institutele de cercetări ale Academiei R.P.R., cadre didactice din învăţămîntul superior, specialişti din ministere şi alte organe centrale, ingineri şi economişti din întreprinderi etc. Şedinţa de deschidere a consfătuirii va avea loc în ziua de 5 decembrie ora 19 , în aula Institutului de Ştiinţe Economice „V. I. Lenin", iar şedinţele pe secţii în localul Direcţiei Centrale de Statistică, str. Stavropoleos 6. Oficiu P.T.T.R. specializat Anual, din Capitală stat expediate la toată ţara milioane de diverse colete. Un mare număr dintre acestea au un conţinut deosebit: cărţi. Numai numărul coletelor cuprinzînd cărţi şcolare, de literatură politică şi beletristică, cărţi ştiinţifice etc. este de circa 1 500 000 pe an. O cifră impresionantă care vorbeşte despre grija pentru ridicarea continuă a nivelului cultural al maselor. Această cifră, care exprimă în fond cantităţile uriaşe de cârti editate şi difuzate la ţara noastră, este in continuă creştere. Pentru a asigura o cit mai bună şi rapidă expediere a coletelor care conţin cărţi pînă în cel mai îndepărtat colţ al ţării, Direcţia generală a poştelor şi telecomunicaţiilor şi Oficiul special Poşta centrală au luat unele măsuri organizatorice. Este vorba de buna funcţionare a serviciilor de expediere a coletelor cu cărţi. Incepînd de ieri, în Capitală funcţionează un Oficiu P.T.T.R. specializat în această direcţie — Oficiul P.T.T.R. Bucureşti- 47. Noul oficiu, care funcţionează în clădirea Combinatului poligrafic Casa Scînteii, efectuează prestaţiile fostei secţii a Oficiului P.T.T.R. Bucureşti 33. Trebuie subliniat că numai în cursul lunii noiembrie fosta secţie a expediat peste 112 000 de colete, o dovadă a utilităţii înfiinţării unui oficiu specializat. La dispoziţia noului oficiu se află imense săli care servesc ca depozit pentru coletele cu cărţi, ce urmează a fi expediate la ţară, mijloace de transport, precum şi personal cu o experienţă corespunzătoare. DUPĂ VIZITA ÎN R. S. F. IUGOSLAVIA DELEGAŢIA DE STAT A R. P. ROMÍNE S-A Înapoiat In capitală Duminică după-amiază s-a înapoiat în Capitală, venind de la Belgrad, delegaţia de stat a Republicii Populare Române, condusă de tovarăşul Gheorghe Gheorghiu- Dej, preşedintele Consiliului de Stat al Republicii Populare Române, prim-secretar al C.C. al P.M.R., care la invitaţia preşedintelui Republicii Socialiste Federative Iugoslavia, secretar general al Uniunii Comuniştilor din Iugoslavia, Iosip Broz Tito, a vizitat R.S.F. Iugoslavia. Din delegaţie au făcut parte tovarăşii Ion Gheorghe Maurer, preşedintele Consiliului de Miniştri al R. P. Române, membru al Biroului Politic al C.C. al P.M.R., Emil Bodnăraş, vicepreşedinte al Consiliului de Miniştri, membru al Biroului Politic al C.C. al P.M.R., Alexandru Bîrlădeanu, vicepreşedinte al Consiliului de Miniştri, membru supleant al Biroului Politic al C.C. al P.M.R., Corneliu Mănescu, ministrul afacerilor externe, precum şi Aurel Mălnăşan, ambasadorul R. P. Române la Belgrad. Delegaţia a fost însoţită de consilieri şi experţi. La sosire, în Gara Băneasa, delegaţia a fost întîmpinată de tovarăşii Gheorghe Apostol, Petre Borilă, Nicolae Ceauşescu, Chivu Stoica, Alexandru Drăghici, Alexandru Moghioroş, Dumitru Coliu, Leonte Răutu, Leontin Sălăjan, Ştefan Voitec, Mihai Dalea, Avram Bunaciu, vicepreşedinte al Consiliului de Stat, Gogu Rădulescu, Constantin Tuzu, vicepreşedinţi ai Consiliului de Miniştri, membri ai C.C. al P.M.R., ai Consiliului de Stat şi ai guvernului, conducători ai instituţiilor centrale şi ai organizaţiilor obşteşti. Au fost de faţă şefi ai misiunilor diplomatice acreditaţi la Bucureşti, membri ai ambasadei R.S.F. Iugoslavia şi alţi membri ai corpului diplomatic. Un grup de pionieri au oferit flori tovarăşului Gheorghe Gheorghiu-Dej şi membrilor delegaţiei. In drum spre Bucureşti, în timpul călătoriei pe teritoriul, ţării noastre, în gările Turnu Severin, Balota, Filiaşi, Craiova, Caracal, Roşiori, Videle, împodobite cu steaguri, delegaţia a fost salutată de un mare număr de oameni veniţi în întîmpinare cu flori. Ei au aclamat îndelung pe tovarăşul Gheorghe Gheorghiu-Dej şi membrii delegaţiei. (Agerpres) Prin linia lor arhitectonică modernă, blocurile construite pe şantierul Serg. Niţu Vasile fac parte integrantă din noul peisaj bucureştean. Şantierul se dezvoltă necontenit, astfel că noi familii vor primi în curînd cheile unor apartamente elegante, confortabile. In fotografie , o parte dintre masivele blocuri nou construite. Acţiunea de economisire la C. E. C. in plină dezvoltare 18 000 NOI DEPUNĂTORI IN LUNA NOIEMBRIE Şi în acest an, organizarea „Săptămînii economiei“ a contribuit la o mai largă popularizare a ideii şi avantajelor economisirii la C.E.C. Astfel, unităţile C.E.C. din Capitală au înregistrat în luna noiembrie un număr de peste 18 000 noi depunători pe librete de economii C.E.C. Numai în „Săptămîna economiei“ (24—30 noiembrie 5 600 cetăţeni au devenit titulari de librete C.E.C. Ca urmare a muncii de popularizare a avantajelor economisirii la C.E.C., desfășurată de comisiile operative de sprijin din întreprinderi şi instituţii, 4 800 salariaţi au folosit, i luna noiembrie, pentru prima oară, forma avantajoasă de economisire la locul de muncă , depunerile cu regularitate pe bază de consimţământ scris, prin virament, în şcoli, în luna noiembrie a.c., 5 400 elevi au devenit pentru prima dată posesori de librete C.E.C., din care numai în „Săptămîna economiei“ 2 500 de elevi au început să economisească la C.E.C. La Şcoala nr. 19 din raionul 30 Decembrie, la Şcoala nr. 156 din raionul 16 Februarie şi în multe altele, toţi elevii sunt depunători la C.E.C. O altă unitate de deservire Cooperativa meşteşugărească „Soarele" a amenajat pe str. Lipscani o nouă unitate pentru deservirea populaţiei. Este vorba de o unitate denumită „Silueta“, unică pe Capitală, profitată pentru executarea după comandă a diferitelor articole de lenjerie — femei, precum şi a lenjeriei de pat cu broderie. Centrul dispune de un salon de primire, cabinet de probă, precum şi de un atelier pentru cooperatori. Săptămânal, aici vor avea loc expoziţii şi prezentări de modele. !!B!!NBI!!!B@llflili Wii!f!!B!!!B!!hai!! »BiiM Bncanai BirB^BSBiBM IN BUCUREŞTI Peste 100 000 posesori de televizoare La serviciul de abonamente, radio şi televiziune al Oficiului special Poşta Centrală a fost înregistrată recent o cifră deosebită: 100 000 de abonaţi ai televiziunii, adică 100 000 de posesori de televizoare în Capitală. Numărul abonaţilor este în continuă creştere. La data cînd scriem aceste rînduri, numărul posesorilor de televizoare s-a mărit cu încă cîteva mii. Serele de la Grozăveşti aprovizionează magazinele cu mii de flori. Sesiunile Propagandă tehnică, tehnico-ştiinţifice în sprijinul ridicării nivelului tehnic al producţiei Nivelul tehnic al produselor executate de colectivul uzinei noastre a crescut de la an la an. Organizarea procesului de producţie pe baze ştiinţifice a necesitat darea în exploatare a unui mare număr de utilaje perfecţionate de mare randament (maşini de precizie, maşini de rectificat, instalaţii de perforat şi electroeroziune etc.) crearea de laboratoare moderne dotate cu instalaţii telefonometrice pentru măsuri de mare precizie asupra telefoanelor, camere cu program pentru încercări climatice, instalaţii pentru ridicarea caracteristicilor magnetice ale materialelor dure ş.a. Dacă am aminti numai cîteva din produsele realizate în ultimul timp (centralele telefonice, echipamentul pentru locomotiva Diesel electrică, telefoane, echipament teledinamic pentru căile ferate, aparate de măsură electrice cu scala de măsurare de 240 de grade), iese în evidenţă faptul că, realizarea lor la un nivel tehnic ridicat a impus însuşirea unor procedee tehnologice moderne şi utilizarea unor soluţii şi materiale cu mare eficienţă economică. Pentru rezolvarea cu succes a tuturor problemelor atît de complexe ivite în faţa colectivului uzinei în însuşirea tehnicii moderne, munca de cercetare a cadrelor tehnico-inginereşti a început să se desfăşoare într-un mod organizat, după noi principii. Sub îndrumarea organizaţiei de partid, conducerea tehnico-administrativă a luat o serie de măsuri concrete privind reorganizarea muncii serviciului constructor-şef, creînd, totodată, condiţiile necesare pentru aprofundarea problemelor teoretice legate de fabricarea produselor prin înfiinţarea laboratoarelor de studii pe specialităţi. Roadele nu au întîrziat să se arate. Au fost concepute şi realizate instalaţii complexe pentru fabricarea noilor serii de celule redresoare depuse în vid, extinderea folosirii materialelor termoplastice şi crearea unui atelier special dotat pentru aceasta, realizarea turnării de precizie a magneţilor permanenţi, aplicarea tratamentului în vid la aliajele moi etc. O altă măsură a constat în reorganizarea bibliotecii tehnice, procurîndu-se şi clasificîndu-se un vast şi preţios materii documentar. Cu toate succesele obţinute în munca de cercetare, practica ne-a dovedit că problemele care necesită un (Continuare în pag. a III-a) Ing. N. DRAGOMIR Directorul Uzinei „Electromagnetica“ vie, operativă, eficientă o operaţie de mare importanţă : etalonarea aparatelor de măsură electrice. Muncitoarea Elena Mincă ca şi celelalte muncitoare din secţia Contoare a Uzinei „Electromagnetica" primesc un sprijin promiot din partea Inginerului Ion Stan 55 A început LUNA CADOURILOR • Asigurarea unor cantităţi suplimentare de mărfuri • Pachete şi coşuleţe cu cadouri în peste 100 unităţi comerciale • Expoziţii cu vînzare în magazine • Raioane speciale pentru vînzarea jucăriilor • 228 de unităţi vor desface articole pentru pomul de iarnă • 20 de magazine vor deservi întreprinderile şi instituţiile : „Orăşelele copiilor" şi „Bazare ale copiilor" • Desfacerea brazilor Tradiţionala „Lună a cadourilor", care se organizează în toate unităţile comerciale, in fiecare an între 1 şi 31 decembrie, a început întreprinderile şi organizaţiile comerciale, fabricile producătoare au efectuat în această direcţie pregătiri intense. Fireşte, atenţia principală s-a îndreptat in primul lună spre asigurarea fondului de mărfuri destinat satisfacerii cerinţelor cumpărătorilor. Spre unităţile de desfacere se vor îndrepta cantităţi suplimentare de ţesături groase, tricotaje, articole de galanterie, confecţii, încălţăminte, articole de parfumerie, jucării. întreprinderile producătoare au pregătit în mod special o serie de articole noi, în variate desene, modele şi poziţii coloristice. Prezentarea şi expunerea mărfurilor ocună în această perioadă un loc important. Un număr de 55 magazine din sectorul de produse nealimentare şi 50 din sectorul de produse alimentare vor oferi cumpărătorilor pachete şi coşuleţe cu cadouri. Vor funcţiona de asemenea raioane speciale pentru ambalarea mărfurilor la cerinţele vizitatorilor. Unităţile comerciale din cele două sectoare vor amenaja expoziţii de prezentare şi desfacere a articolelor de galanterie, parfumerie, dulciuri. Vînzarea jucăriilor şi a articolelor pentru copii, se va extinde atit prin înfiinţarea unor raioane in cadrul magazinelor cit şi prin amenajarea unor puncte speciale. Un număr de 20 de magazine vor asigura desfacerea pentru întreprinderi şi instituţii a articolelor pentru pomul de iarnă şi a jucăriilor. Ele vor fi aprovizionate cu cantităţi corespunzătoare de mărfuri 50 de magazine şi in mod special cele specializate vor amenaja pentru conii, vitrine cu temă şi elemente mişcătoare. In afara ,,orăşelelor copiilor" ce se vor organiza de către sfaturile populare raionale, in diverse puncte ale oraşului, organizaţiile comerciale vor amenaja în str. Lipscani 58, la grădinile „Rustica" şi „Grădiniţa" bazate ale copiilor. Prin 200 de centre şi unităţi, O.C.L. Aprozar va desface in Capitală. Incepind cu a doua jumătate a lunii, peste 180.000 de brazi. Destinate împodobirii pomului de iarnă, artificiile şi steluţele, beteala şi globurile au către sfîrşitul lunii o mare căutare. Ele vor fi puse la dispoziţia cumpărătorilor prin 228 de unităţi. R. GR. ». Astă-seară pe scena stagiunii artiştilor amatori Astă-seară, la ora 19:30, în sala Teatrului „C. I. Nottara“ va avea loc spectacolul „Scurtă convorbire“. Vor interpreta artiştii amatori de la Uzinele „Republica". Regia aparţine actorului CornelEleţts£gş£if,