Magazin Sălăjean, iunie 2010 (Anul 15, nr. 102-123)

2010-06-11 / nr. 110

Cristian Bîrsan, noul președinte al PD-L Zalău pagina 2 Fostul subprefect, actualul președinte - director general al Casei Județene de Asigurări de Sănătate (CJAS) Sălaj, Cristian Bîrsan, este noul președinte ales al organizației municipale PD-L. Joi seara, în Sala „Avram Iancu" a Primăriei Zalău, la Consiliul de Coordonare Local, a fost nevoie de două tururi de scrutin pentru alegerea noului președinte al organizației. Tiberiu Marc: "Parlamentarii vor trebui să dea socoteală celor care i-au ales" Potrivit președintelui PSD Sălaj, Tiberiu Marc, intenția guvernului Boc de a reduce salariile și pensiile, este o măsură primitivă, care va avea un impact deosebit asupra unor domenii extrem de sensibile, cum ar fi sănătatea, educația, administrația etc. pagina 2 Mirel Taloș - "tăticul" noii clădiri a Finanțelor ! "Doresc să vă comunic faptul că mutarea Direcției Generale a Finanțelor Publice Sălaj în noul sediu este iminentă", a făcut cunoscut deputatul PNL Sălaj, Mirel Taloș, vineri, în cadrul unei întâlniri cu presa, pagina 2 Ministrul Mediului promite controale drastice la balastiere Ministrul Mediului și Pădurilor s-a aflat, ieri, în Sălaj, într-o vizită de lucru ce a inclus o întâlnire cu reprezentanții Prefecturii Sălaj, ai Primăriei Zalău și cu directorii instituțiilor deconcentrate pe care Ministerul le are în subordine. pagina 3 De Ziua Donatorului de Sânge, Circa 2.400 de sălăjeni merită mulțumiri ) pagina 3 SIMAR MUSIC Tel. 0260 611364, 0744 583446 ^Qmnitronic EMX-5A Mixer D J 5 canale