Magazin Sălăjean, august 2010 (Anul 15, nr. 146-167)

2010-08-05 / nr. 149

Nr. 149 (3.299) Cotidian de informație, opinie și publicitate Joi, 5 august 2010 Un tânăr din Zalău a încercat să se sinucidă în fața tatălui Un tânăr din Zalău, în vârstă de 25 de ani, s-a aruncat, ieri, de la etajul IV al căminului Economica 2 din Cluj-Napoca, după ce s-a înțepat în gât cu un obiect ascuțit. Totul s-a petrecut în câteva fracțiuni de secundă, în fața tatălui ce nu și-a putut împiedica fiul să se arunce în gol. pagina 12 Invitație la Hramul Sfintei Mănăstiri Voivodeni în ziua praznicului „Schimbarea la față a Mântuitorului nostru Iisus Hristos", obștea Sfintei Mănăstiri Voivodeni, comuna Dragu, județul Sălaj, vă invită cu dragoste să luați parte la marea sărbătoare a Hramului Sfintei Mănăstiri care va avea loc vineri, 6 august 2010. Sfânta Liturghie va fi oficiată de PS dr. Petroniu Florea, înconjurat de un sobor de preoți, începând cu ora 9,30. Cei interesați să participe la eveniment se pot deplasa de la Zalău la mănăstire, gratuit, cu un autocar care va pleca vineri, la ora 8.30, din fața Bisericii Sf. Ștefan, din cartierul Brădet. După Sfânta Liturghie va urma o agapă creștinească. ^^^^mmmmsmsmssasaassmmm^^mmmmsmasssssaasasu pagina 3 www.magazinsalajean.ro 12 pagini -1,5 lei Privații sălăjeni au terminat-o cu disponibilizările colective Apele par să se fi liniștit pe piața muncii din Sălaj, dacă e să ne luăm după numărul aproape inexistent al notificărilor privind disponibilizările colective pe care angajatorii le-au făcut în ultima perioadă la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Sălaj, pagina 2 Drumul Zalău-Aleșd - modernizat Guvernul a adoptat, ieri, în ședință ordinară, o hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiție „Reabilitarea DN1H Zalău - Aleșd", fiind vizați circa 70 de kilometri, ne-a declarat deputatul Lucian Bode (PDL). pagina 2 Opt suflete salvate din calea viiturii Inundațiile continuă să lovească județul Sălaj. De această dată, năpăstuiți de soartă au fost localnicii din Chieșd și Someș Odorhei, unde, din cauza ploilor abundente, au fost inundate peste 300 de gospodării, au fost colmatate zeci de fântâni, iar culturile oamenilor au fost puse la pământ de viiturile care au "măturat", marți seara, localitățile. Tot din cauza furiei apelor, opt persoane au trebuit evacuate din locuințe. pagina 3 Plata ratelor la bănci, o problemă pentru tot mai mulți sălăjeni Ponderea restanțelor în totalul creditelor accesate de către sălăjeni este în creștere de la o lună la alta. Așa se face că la finele primului semestru al acestui an, din totalul celor 2.306,3 milioane de lei împrumutați din bănci în anii trecuți, sălăjenii înregistrau probleme cu rambursarea a peste 181 milioane de lei, reprezentând peste 7,8 la sută din total, arată datele Băncii Naționale a României. ^mm^^^m^mmaaasamssmmsmsuam^^^^^^m pagina 3 Cu mașina în stâlp Din cauza vitezei, un șofer în vârstă de 60 de ani, din localitatea Dobrin, a ajuns, marți seara, cu mașina într-un stâlp electric de pe o stradă din Cehu Silvaniei. în urma cercetărilor, polițiștii au stabilit că bărbatul, Ioan S., în timp ce conducea autoturismul, nu a adaptat viteza de deplasare la condițiile de drum și, într-o curbă ușoară la stânga, a pierdut controlul volanului și a intrat într-un stâlp; în urma impactului, conducătorul auto a suferit răni ușoare. ■ M. O.