Monitorul Oficial, iulie 1924 (nr. 140-165)

1924-07-10 / nr. 148

7940 ! MONITORUL OFICIAL Hagana-Alibei, Burcaz Maiac și gârlele Sabalat, Tuzla, cum și altor întreprinderi similare; 2) exploatarea unei fabrici de conserve, pește și alte întreprinderi. Părțile puse în societate de fiecare asociat sunt: a) Banca Basarabiei 540.000 lei ca soț comanditar, iar ceilalți asociați totalul de 855.000 lei, iar totalul vărsat este de 1.395.000 lei în numerar. 5) Dreptul fiecărui asociat în bene Saii și perderi, sa Îuiprite în 31 părți câte 45.000 lei fiecare parte. 6) Ipoea când trebue să înceapă societatea s'a fixat prin contractul principal transcris la tribunalul Cetatea-Albă sub No 1 din 21 Octomvrie 1920, și merga în prelung re pe baza contractului de față, până la 1 Aprilie 1926. Conform în părțile principale din contractul original. Președinte, G. Spilioli, V. Fikov. Grefa tribunalului Cetatea-Albă Legalizăm prezentul extins pentru afișare in sala tribunalului. În sala primăriei, bursa din Chișinau și la camera comerț, iar unul se va trimite spre imublicare În «Monitorul Oficial», conform srt. 95 din codul corn. Gr»fier. ( Indescirabii). Grefa tribunalului Cetatea-Alba Se certifiică de noi, că prezența procură s’a transcris sub No. 4/923 în registru de transcriere a societăților al acestui tribunal. Grefier, (Indescifrabil). 10 Iulie 1924 EXTRAS din procira No. S43 dela 17 Martie 19913, care s’a dat de către Societatea generală de asigurare » Naționalis, banca de agricultură, comerț și industrie din Getatea-Albă, depusă la onor. tribunal da . . 1923 și prin care i se conferă dreptul de: 1) A primi oferte de asigurare pentru ramura de incendiu grindină și viață, accidenta. Ü) A emite polița și supimentele pentru ramura de incendiu, și grindini. 8) A încasa creanțele societății din orieit ramură, trimise spre acest scop de direcțiune, prevazându le ca ștampila societății, și purând data plății. Ghitearele manuscrise nu sunt recunoscute da societate. Ia momentul sau după întâmplarea daunei, agentul nu va putea primi primile. 4. in iazuri de daună, a ordona sau a prieneuarea încăperilor amenințate, și a lua în păstrare registrele dăunate lui. 5. A revizui obiectele asigurate, a anula asigurari conform condițiunilor de asigurare. Toate acestea cu restricțiunile prevăzuta în procura depusă l’a onor, tribunal și transcrisă în registrul respectiv. EXTRAS Onorații d-lor. Eugenie Vilghelmovici și Lev Vladimirovici. In baza procurei eliberată mie cu drept de transmitere ulterioară, de Sediul Societății Anonime a calei ferate și cu cai din Chișinău, făcută de d-l Ernest V. Julstec, notar din Scaerbec la 21 Noemvrie 1921 și văzută la 21 Noemvrie 1921 la Consulul Român din Bruxelles, prin procura aceasta vă împuternicesc în timpul absenței mele din Chișinău să îndepliniți obligațiuni de agent responsabil al Societății, să reprezentați Societatea in toate instituțiunile judiciare și administrative, la judecătoriile de pace, tribunalele și tribunalele Comerciale. A angaja și a concedia pe funcționari și lucratori, a lua în chirie pe contul Societății pentru exploatarea traumelor din Chișinau, a cumpăra furaj, cai, a face cumpărături necesare pentru societate, a întra în tratative cu arhitecți, ingineri, negustori, a încheia și a semna în numele Societății acte și contracte făcute în regulă casnică sau la notar, în formele prevăzute in lega pentru nevoile exploatării Tramvaiului din Chișinău, în condițiunile și termine după părerea sa,cu clauza penală sau fără atare, a primi bani și venituri ce sa cuvin societății, a semna cecuri, a se iscăli în registrele notariale, a face notificări notariale și a primi autentificări, a intra în tratative cu fabrici și industriași, a comanda pe contul Societății materialul necesar, de exemplu : vagoane, șine și alte materiale de construiri, a încheia contracte, a plăti, a primi facturi, a reprezenta Societatea in toate afacerile ce se refer la exploatare la Primăria Urbana, Consiliul comunal, la toate altele administrațiuni, tribunale etc., a semna și a primi corespondență, a achită facturi, a asista la adunările generale de creditori cu dreptul de vot, a semna jurnale și deciziuni. A primi de la înstituțiuni de poștă și vamă orice corespodență simplă, recomandată, valoroasă, primite din interiorul țărei, cât și cele din juinătate, a primi orice mărfuri și colete, adresate pe numele Societății, a plăti taxe vamale pentru mărfuri și a îndeplini toate formalitățile cerute, a se înfățișa împuterniciți în numele Societății a căilor ferate și cu cai din Chișinău în orice fel de acțiune intentate de Societate sau contra ei sau în cel în care a fi nevoa de a o interveni. A înainta petițiuni, a da mărturisiri, a aduce plângeri, opozițiuni, contestațiuni și alte documente în scris , a supraveghia mersul proceselor, a chema la responsabilitate pe cei față de al treilea, a primi și a da documente în original, copii, informațiuni, certificate, titluri de executare, a se apuca de executare după aceste titluri, a înainta plângeri particulare, apeluri și recursuri în casație, a cere suspendarea și cercetarea din nou a hotărârilor intrate în vigoarea legală, a cere reinoiri de termen și executarea hotărârilor prin toate măsurile recunoscute de lege, în caz de nevoie a cere de a se recunoaște debitorii societății în stare de faliment, a reclama cheltuelile de judecată și de conducerea proceselor, a asista la adunările generale ale creditorilor și la concurse, procedând peste tot, având drepturi de împuterniciți de Societate. La tot Dvs. trebue să lucrați împreună. Această procură aparține d-lui contabil general al societății de tramvai, supusului Belgun Eugeniu Vilghelmovici Vandemschen și d-lui Inginer al societății numite, Lev Vladimirovici Rotman. Această procură e valabilă până la 31 Decemvrie 1923. După procura societății Anonime a Căilor ferate și cu cai, supus Belgian Paul de Sterke. Urmează legalizarea supl. Notarului Public din Chișinău M. Grosu A. Grosu dela 28 Iunie 1923, cu No. . . Supl. Notarului Public din Chișinău A. Grosu (L. s)Eu subsemnatul certific conformitatea acestei copii cu originalul prezentat mia Alexe Grosu, Supl. Notarului Public din Chișinău Mihail I. Grosu, în biroul lui situat în desp Ia pe stradela Fântânei No. 2 de către Constantin Gasche, domiciliat în orașul Chișinău. La colaționarea acestei copii cu originalul în cel din urmă nu se găsește nici ștergere corectură sau cuvinte șterse și nici o altă particularitate. Originalul prezent» era prevăzut cu timbre în suma de 20 lai. Anul 1923 luna Iulie, ziua 28, înrrgistrat la No. 3864. Supl. de Notar Public A. Grosu, „naționala‘ Sosii tau g.a<.rar tie asigu ^ rar, iar«.irită gantra ă (Unneafză semnătura). EXTRAS de pe contractul de adnotație făcut 1. contractul de societate intervenit într Efim Ohanovici și Serghei Ohanoviciș alții, contract care s-a transcris in registru de ordina și transcripțiuni sul No. 19 și în registru de societăți sul No. 6 din 16 Fevruarie 1923 și prin care întră în această societate Mend*, Grobocopatel și Alexandru Bargher, cai aduc ca aport social câte 10000 k fiecare, cu modificările următoare: Punctul 7. Efim și Serghei Ohanovic vor primi din benificiul net 40%, c