Monitorul Oficial, Partea 1, august 1942 (Anul 110, nr. 177-202)

1942-08-07 / nr. 182

7 August 1942 MONITORUL OFIciAL (Partea 1) Nr. 1826635 Noi, colonel magistrat dr. A. Petrescu, directorul general al penitenciarelor și institutelor de prevențiune: Având în vedere art. 24 și 31 din legea pentru organizarea penitenciarelor și institutelor de prevențiune. Având în vedere art. 24, 26 și 27 din legea asupra contabilității publice și asupra controlului bugetului și patrimoniului public; Având în vedere art. 13 din codul funcționarilor publici și art. 23 din legea pentru apărarea patrimoniului public ; Având în vedere decretul-lege Nr. 1.635 din 31 Mai 1942. Având în vedere și delegația dată prin deciziunea ministrului afacerilor interne Nr. 32.324 din 2 Iunie 1942, Decidem : Art. I. Cu începere dela 13 August 1942 toate ordonanțele de plată emise de Serviciul contabilității Direcțiunii generale a penitenciarelor vor fi semnate pentru noi de d-1 director al Direcțiunii contabilității Ministerului Afacerilor Interne. Art. II. Pentru care am dat prezenta deciziune care se va publica în Monitorul Oficial. Dată la 5 August 1942. Director general al penitenciarelor, Colonel magistrat Dr. A. Petrescu Nr. 46.266. MINISTERUL CULTURII NAȚIONALE ȘI AL CULTELOR Prin decizia ministerială Nr. 158.159 din 1942, următorii profesori, profesoare, maestre și maeștri se încadrează sau se transferă, pe ziua de 1 Septemvrie 1942, la școlile arătate în dreptul fiecăruia: Profesori Bengia Mateevici Victor dela Seminarul teologic din Chișinău la aceeași școală. Topordei Vasile dela Liceul „Regina Maria” din Chișinău la aceeași școală. Luca Dumitru, spiritual la Seminarul teologic din Chișinău. Bocanovschi Dumitru la Școala normală de învățătoare din Chișinău. Timuș Nicolae la Seminarul teologic din Chișinău. Tocan Lie dela Școala normală de fete din Chișinău la Liceul eparhial din Chișinău. Pr. Radu Vasile, dela Odorhei la Liceul teoretic de fete din Ismail. •Samlilescu Al. dela Seminarul teologic din Galați la Școala normală de conducătoare din Chișinău. Bait aga Vsevolod de la Liceul ,,Hasdeu” din Chișinău la Liceul comercial de băieți, plus Liceul comercial de fete din Chișinău. Pr. Focșa Mihail de la Liceul teoretic de băieți din Bolgrad la Gimnaziul teoretic de băieți, cu completare la școlile din Bolgrad. Româna Vartic Constantin dela Liceul „Haldan ” din Chișinău la aceeași școală. Ursulescu Nicolae dela Gimnaziul „Mihail Eminescu” din Chișinău la Școala normală de băieți din Chișinău. Usatiuc Eleonor dela Liceul „Al. Russo” din Chișinău la aceeași școală. Negrescu Ion dela Liceul „Al Russo” din Chișinău la aceeași școală. Ștefănescu Gheorghe dela Liceul teoretic băieți din Cetatea-Albă la Gimnaziul industrial de băieți din Cetatea- Albă. Sălceanu Dumitru dela Seminarul teologic din Chișinău la Liceul „B. P. Hasdeu” din Chișinău. Vărzaru Simion dela Liceul teoretic din Bălți la aceeași școală. Măcăreanu Ion dela Seminarul teologic din Chișinău la aceeași școală. Hóiban Miron dela Liceul industrial băieți din Chișinău la Liceul comercial băieți din Chișinău. Vântu Vasile dela Gmnaziul C. F. R. din Lipske la aceeași școală. Badiu Leu dela Gimnaziul, teoretic băieți din Cahul la aceeași școală. Vasiu Ovidiu dela Liceul teoretic băieți din Tighina la Gimnaziul teoretic băieți din Tighina. Macovei Nicolae dela Liceul „A. D. Xenopol” din Soroca la Gimnaziul teoretic băieți din Soroca. Ștefănescu Ion dela Liceul teoretic băieți din Bălți la aceeași școală. Popovici Panait dela Liceul teoretic de băieți din Ismail la aceeași școală. Farcașai Alexandru dela Liceul industrial de băieți din Buzău la Seminarul teologic din Chișinău. Berzan Tofiman de la Liceul industrial de băieți din Ismail la Gimnaziul industrial băieți din Tighina, catedra de partea literară, limba latină Baran Nicolae de la Gimnaziul teoretic băieți din Tighina la Liceul teoretic băieți „B. P. Hasdeu” din Chișinău. Obadă lachhn de la Liceul „Al. Russo” din Chișinău la aceeași școală. Dăscălescu Ion dela Liceul de băieți din Bălți la aceeași școală. Cojocarii Vasile dela Liceul de băieți din Bolgrad la Seminarul teologic din Chișinău. Dogarii Gheorghe dela Liceul teoretic băeți din Soroca la Liceul „B. P. Hasdeu” din Chișinău. Brăteanu Gheorghe dela Liceul teoretic băieți din Orhei la Liceul teoretic băieți din Ismail. Olam Gheorghe dela Seminarul teologic din Ismail la Seminarul teologic din Chișinău. 1. elină. Alexandrescu Gheorghe, dela Liceul teoretic băieți din Cetatea Albă la aceeași școală. Hadjimov David de la Liceul teoretic băieți „B. P. Hasdeu” din Chișinău la Liceul teoretic băieți „Al. Russo” din Chișinău. Panteler Leon de la Lie, teoretic de băieți din Tighina la Liceul teoretic de băieți din Bălți. Limba franceză Fetzinger Robert de la Liceul „B. P. Hajdeu” din Chișinău la Liceul „Al. Russo” din Chișinău. Malenda Temistocle dela Liceul,B. P. Hajdeu” din Chișinău la aceeași școală „ Ieromonah Serafim Gheorghiu dela Seminarul teologic din Chișinău la aceeași școală. Limba germană Eberwein Alexandru dela Liceul comercial de băieți din Chișinău la aceeași școală. Palamaru M. Nicolae dela Liceul industrial băieți din Chișinău la aceeași școală. Rebiuc Corneliu dela Liceul „Al. Russo” din Chișinău la Liceul teoretic băieți din Cetatea Albă. Istorie Munteanu Dumitru dela Liceul „V. Lupu” din Orhei la Gimnaziul teoretic băieți din Orhei (istorie geografie). Dăscăiescu Hristea dela Seminarul teologic din Chișinău la aceeași școală. Suruceanu Teodor dela Liceul „B. P. Hasdeu” din Chișinău la aceași școală. Constantin Ștefan dela Seminarul teologic din Ismail la Liceul teoreic băieți din Ismail. Gheorghiade Ștefan dela Școala normală băieți din Chișinău la aceeași școală. Zaborovschi Ion dela Liceul ..Al. Russo” din Chișiău la aceeași școală. Năstase Haralambie dela Lie, teorete băieți din Cetatea Albă la aceeași școală. Geografie Erhan Pantelimon dela Liceul B. P. Hasdeu” din Chișinău la Liceul „Al. Russo” din Chișinău. Mironescu Hristofor dela Liceul teoretic băieți din Bolgrad la Școala normală băieți din Chișinău. Voinea Constantin dela Liceul teoretic băieți din Ismail la aceeași școală. Boga L. T. de la Liceul teoretic „B. P. Hasdeu” din Chișinău la aceeași școală. Moroșan Ion dela Liceul teoretic băieți din Cetatea-Albă la Liceul comercial de băieți din Bălți. Filosofi« Visarion Brânzeu de la Liceu „Xenopol” din Soroca la Liceul teoretic băieți din Bălți. »