Progresul, iulie-noiembrie 1867 (Anul 5, nr. 48-90)

1867-11-25 / nr. 89

junsu se va procede împlinirea restului conform legei de urmărire, din orice alta avere mobilă sau imobilă a antreprenorului fără procedură de procesa, de câta prin formalitate esecutorie. VII. Fiind ca acest venitu al căntariului se dă în antreprise pe timpul de la 1 Ianuarie anul viitor 1868 şi până la 1 ianuarie 1871, apoi la căzu de a se pune în aplicaţie sistemul metric, atunci cantitatea sutei de oca de astfeli, se va considera şi reduce după acelaşi sistemă. VIII. De vreme că acest venit al cantariului se da în antreprisă pe vremea arătată la punctul al 7-lea de mai sus, apoi dacă în exerciţiul contractului s’ar mai pune vreun feliu de dare asupra obiectelor citate, antreprenorul nu va pute face nici un soi de pretenție pentru aseminea tacse, râmăind aseminea adăugirî în folosul comunei. IX. Tacsa respinsă de Primâria provisoriu redacţiei pentru legiuitele obştire a acestei antreprise, priiveşte în sarcina D lui antreprenor, care o va depune în Primărie la timpul priimirei contractului, după contul ce i se va presenta. Aceste condiţiuni s’au votata de consiliu în şedinţa de la 2 Noemvrie anul curent. Primariea de neamţi. No. 2317. Urmând a se antreprizui pe anul viitorii 1868, luminarisirea oraşului cu gază, se publică ca în clipa de 2 Dechemvrie viitorii concurenţii ce ar fi, sa se presinte cu garanţii formale, unde li se vor ceti şi condiţiunele unei asemenea antrepriza. No. 2347. Urmăndu a se antreprizai eratul şi căutări aticei din asta urbă, pe timpii de 3 anî,cu dilele de mezat la 5, 6 şi 7 a viitoarei luni Dechemvrie, mustereil ce ar fi fi, sâ se presinte în Camera acestei Primării cu garanţii formale, unde li se vor ceti şi condiţiunele unei asemenea antrepriză. PROGRESUL PUBLICAŢII JUDECĂTOREŞTI. Tribunalui civil de Sasî Seeţien 3-a. No. 14,797. După publicaţiea No. 11,234, înserată în Epaea No. 72 din 23 Septemvrie anul curent, pentru vânzarea a 11-cea parte din fondul moşiei Iboiseştii, rămasă clironomie defunctei Zoea Ceaurii Aslan, de la răposata Zoiţa Roset Baston născută Sturţla, la 4 Noemvrie anul curent, fiind «Jioa adjudecaţiune! definitive, şi ne aflăndu-se stăruitoră D. Iorgu Aslan epitropul casei răpos. sale soţii, s’au închisu licitaţiunea, aşa dar din motivul cerbrel din nou presentata de D. epitropa, înregistrată la No. 8778, Tribunalul pe temeiul art 689 combinat cu art. 539, publică ca concurenţii ce vor fi de a cumpăra indicatulu imobilii, după lămurirele şi condiţiunele publicate prin citata Foae, să se presinte în Camera acestei Secţiuni la 22 al unei Dechemvrie anul 1867, dipa Vineri, oarele 12 dinli, când are a se efectua adjudecaţiunea. Secţiea n l-o Corecţionali». No. 6442. La 18 Dechemvrie viitorii!, de câtră această Secţiune urmează a se cerceta procesul» intentat contra indiviaţilor şi Vasilie Gheorghiu şi Enachi Cochii, inculpaţi pentru furtul unor ei bani de la individul Vasilie Chelariu din Lespezi, la care procesă figurează ca martori şi indivizii loan Manoliu şi Marghioala lui Ştefan Condurachi, şi fiind ca din adresa Comisarului cvartalului al 3-le, se constată că numiţii martial nu s'au putut afla, neştiindu-se unde ar ave reşedinţa sau domiciliul stabil, in virtutea art. 75, punctul 2, aliniatul 6 Procedura Civilă, se publică spre deşteptarea numiţilor, ca la arătatul termin să se presinte în Camera acestei Secţiuni, spre a’şi depune ştiinţele lor conform art. 72 Procedura Penali. Tribunalul Judeţ. Botoşani. No. 6838. D. Costantin Policov* de profesiune pepiersani, domiciliat in Botoşani, cu obligaţia din 1862, împrumutâniu-se din acest Tribunal cu 200 galb. de a casei repos. Iconom Gheorghie Darie, şi pe care i-au asigurată în fondulă unor case a sale din acest oraşă, car la termin neachitându datoria, Tribunalul în urmarea comandamentului prealabil ce ’i s’au făcut prin jurnalul No. 2143, au încuviinţat vânzarea de veci a imobilului hipotecat pe stăpânirea de faţă, care după procesul verbal al Agentului se află situat în acest oraş, cvartalul al 2-le, compimându-se din 4 odăi şi o camară cu păreţi de cărămidă, şi acoperite cu şîndilă, avendă în ogradă sură, grajdiă şi ună bordeiă, şi să megieşeşte despre răsărit cu ună medean, despre apusă cu casele D. Grigorie Ţaranu, spre încaţte-,şi cu uliţa mergătoare spre târgă, car spre meale-noapte cu casele D. Milu Pastramagiu, şi dar conform art. 510 din menţionata Procedură, publică terminal de 3 luni spre ştiinţa amatorilor, pentru vânzarea imobilului hipotecat pe stăpânirea de faţă, licitaţia şi adjudecaţia se va face în Camera acestui Tribunal în clipa a 6-a după respirarea acelor 3 luni socotite de la data Foael, când concurenţii să se presinte la Tribunal cu garanţii solvabile spre a se efectua vânzarea, totodată prin asta se somează pe toţi cei ce ară are vreun drept, de proprietate asupra acestui imobil conform art. 506, aliniatul ultimă, ca în lăuntrul terminului să se presinte spre a-şi declara pretenţiunele, căci în urmă nu li se vor ţine în samă. No. 7678. Conformă jurnalului Camerei No. 2418, punându-se din noă în licitare vânzarea caselor din acest oraşă a D-lui Leib sin Tţic Leib, ce s’au publicat şi sub regimul lege! vechi, spre îndestularea D-lui Avram Bahâr cu o sumă bani, pentru cirpa a 30 de la data Foael, se publică acest termin spre ştiinţa amatorilor, ca în arătata ei să se presinte la Tribunal cu garanţii solvabile spre a se urma licitarea. No. 6016. La 16 a trecutei luni August neputându-se ţine licitaţia vâmjarea imobilului D-lui Meer Marcusin Zalman, spre satisfacerea depositului acestui Tribunal cu o sumă bani, din causa nepresentărei de concurenţi. Tribunalul prin jurnalul No. 1558, încuviinţind vânzarea din noă a arătatului imobil cu termin de 20 ţjile de la data Foael, se publică acest termin spre ştiinţa amatorilor ce vor fi, ca în arătata ţji să se presinte la Tribunal cu garanţii solvabile spre a se urma licitarea. No. 76S0. I. Manolachi Mihailescu de profesiune amplacată, domiciliată în comuna târgului Bucecea judeţul Botoşanii, cu obligaţiile în No. de 4 toate cu data din 1865, lichidate de Judecâtoriea plasei Siretă prin hotărârile No. 3257, învestite cu formulele esecutorii sub No. 4413 din anul curent, datorind D-lor Costachi Viţu şi Costachi Vasiliu ambii din Botoşani, suma de 75 galb. cu a lor interese după data fiecaror obligaţii, şi în consideraţie cu numitul Mihailescu nici după îndeplinirea terminului de 30 ţiile stipulată prin comandamentul prealabilă făcută, Tribunalul emanat de cerirea I-luî Costachi Vasiliu, cumpărătorul şi a drepturilor D-lui Viţu, prin jurnalul No. 2492, şi în baza art. 503 ibid din Procedura Civilă, au încuviinţat vânzarea unui imobilă din Bucecea, proprietar debitorelui, urmărit de I. Vasiliu, imobil care după procesul verbal de situaţie a Agentului acestui Tribunal, se află situat in acest târgu Bucecea plasa Siretifi, judeţul Botoşanii, pe loc cu embatic câtră proprietate, compunănduse in o casă cu Codăi, zidite de cărămida şi acoperite cu şindilă, având in ogradă grajdiă, şură, bucătărie, şi pivniţă, şi se megieşeşte despre răsărită cu casele evreului Marcu ginerile lui Aba, despre apusă cu soseaoa trecătoare prin târgă, despre meaflă-ţii aseminea cu soseaoa, şi despre mearta-noapte cu casele preotului Costachi, şi dar se publică vânzarea arătatului imobil în termină de 3 luni socotit de la data Foael, cu restricţiunea art. 559, 560, 561, 564 şi 565 din Procedura Civilă, şi cu condiţie că cumpâratoriulă ce va fi, sâ se presinte cu actul la comisiea judeciară embaricarâ, conform legiuire publicată în Monitorul 164 din anul espirat 1866, şi 115 din anul curent, urmând totodată a privi pe noul cumpârători, orice dări cătră proprietate sau comună ce nu vor fi plătite pe trecut, licitaţiea şi adjudecaţiea se va face în Camera acestui Tribunal în fiipa a 10-a după espirarea acelor 3 luni socotite de la data Foael, când concurenţii ce vor fi, să se presinte la Tribunal cu garanţii solvabile spre a se urma licitarea imobilului menţionată, pe stăpânirea de faţă, totodata prin aceasta se somează conform art. 506 aliniatul ultim din Procedură, pe toţi acei ce ar avea vreună drept de proprietate, usu-fruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecâ saă ori ce altă dreptă asupra imobilului urmărit, ca în lăuntrul terminului şi înaintea adjudecaţiunel, sâ se presinte la Tribunal spre a’şî declara pretenţiunile ce ar avea, căci în urmă nu li se vor considera. No. 7682. Evreul Sala Iţică Treister, de profesiune comerciantă, domiciliată în Botoşani, cu obligaţiea intabulată de acest Tribunal în fondul unor case a sale tot din Botoşani sub No. . . . la . . . 1807, datorindă D-nei Elena Ergiu totă din Botoşani, suma de 130 galb. cu a lor procent până la numerare, după menţionata obligaţiune, şi la termină neachităndu datoriea, conform art. 496 și 497 s’au făcut comandamentul prealabilă, în consideraţie însă câ nici după împlinirea terminului de 30 ţlile stipulat prin acelă comandament, debitorile nu au achitat datoriea, Tribunalul emanat de cererea D-nei creditoare prin jurnalul No. 2435 și în basa art. 503 din Procedură, a încuviințat vânzarea de veci a imobilului hipotecat, pe stăpânirea de fața, care după procesul- verbal al Agentului de urmărire, se află situat în acestă oraşă cvartalulă al 4-lea, compusă din 6 odăi şi o cuhne, cu păreţi de cărămidă şi acoperite cu şindilâ, având in ogradă grajdiă şi şură de scânduri, acoperite cu şindilâ, şi se megieşeşte despre răsărit cu I. Lelba Ilarabagiu, despre apusă cu locuia sterpă a D-lui Fişei Ciubotariu, despre meaţlă-fii cu grădina caselor D-lui loan Blausini şi despre meaţlă-noapte cu şoseaua mergătoare la Dorohotă, aşadar conformă art. 510 din menţionata Procedură, se publică termenul de 3 luni pentru vânzarea mencionatului imobil, spre ştiinţa concurenţilor ce vor fi, licitaţiea şi adjudecaţiea se va face în Camera acestui Tribunal în clipa a 10-a după espirarea acelor 3 luni socotite de la data Foael, când concurenţii ce vor fi, să se presinte la Tribunal cu garanţii solvabile spre a se efectua valijarea, prin aceasta conform art. 506, aliniatul ultim din menționata Procedură, se somează pe toți acei ce ar ave vreun drept după menționatul articol, ca in lăuntrul terminului să’șî declare pretențiunele, căci în urmă nu li se vor considara. Tribunalul județ. FAIcIrt. No. 7795. Domnul Petru Gheorghiesuf al cârte domiciliă este necunost, conform art 75, aliniatul 6, punctul 2, din Procedura Civilă, este sorocit prin aceasta a se presenta la acestă Tribunal in zjipa de 3 Ianuarie anul 1868, la orele 12 din i,ri cu dovezile, spre înfăţoşare cu soţul D-sale D-na Savastița loan pentru diversă, cunoscând că la nevenire se va trata în lipsă. No. 8071. Spre satisfacerea D-lui Nicolai Iamandi de profesiune proprietariă, domiciliat în Co-