Rampa, august 1933 (Anul 16, nr. 4663-4688)

1933-08-02 / nr. 4663

Juventus-R. G. M. T. Juventus a reuşit să torpileze, şi în a doua ediţie a barajului, viguroasa echipă a R. G. M. T.-iştilor, câştigând matchul de Duminică, prin punctul marcat de Melchior, în ultimele secunde ale primului mitemps. Dar matchul a fost cu mult mai înverşunat decât ne-am fi aşteptat şi Juventus, făcând 0 partidă slabă, n’a mai avut, în nici un moment al disputei, situaţia certă de învingător pe care au cunoscut-o, — culmea !„ — la Timişoara, unde juventiştii conduceau în repriza a II-a, cu 5—2. Scorul de 1—0 nu redă, este adevărat, un certificat fidel al partidei, în care Juventus, fără a fi dominat, a pierdut goaluri de șase cornere, trase direct în put de Lupu, dintr’un stoc de cinsprezece. Ca aspect, jocul a fost interesant, ambele echipe având momente de superioritate: Juventus în prima repriză și R. G. M. T., în mitempsul secund. Trebuia de spus însă că bucureştenii au fost mult mai periculoşi în acţiunile lor, defensiva temişoreană fiind încolţită mereu şi obligată să acorde cornere şi zeci de out-uri. Juventus, repetăm, n’a jucat bine. Are însă scuza că a susţinut o partidă grea, în nouă oameni, doi fiind simpli figuranţi : Anton, care l-a întâlnit pe Herman, indisponibil, şi Palmer, hotărât lucru, n’a vrut să joace, abuzând de încrederea pe care i-au arătat-o conducătorii roş-albaştrilor, menţinându-i în echipă după porcăria de la Timişoara. , In asemenea condiţiuni, cu o linie de halfi dezorganizată prin absenţa lui Vogi, — care a trebuit să joace fundaş, — cu Constantinescu Gâju în postul motor al echipei, cu Anton, half de aripă şi cu un Palmer care a încurcat toate acţiunile juveniste, bucureştenii s’au găsit mai handicapaţi decât pe terenul de la Timişoara. Oricum, au învins. Şi au meritat cu prisosinţă izbânda, iar publicul, evaluat la 3.000 de persoane, a aplaudat cu entuziasm succesul care ridică pe bravii juventişti în competiţiunea Diviziei Naţionale. Juventus are din nou aripi ! Şi nu ne îndoim că va şti să le piloteze frumos, aşa cum sunt mărturiile glorioase ale unui trecut strălucit. Bravo Juventus! Despre joc, puţine cuvinte. Mare ispravă de football n’a fost, cum era şi de aşteptat într’un match de o importanţă atât de decisivă. S’a jucat cu disperare pentru punctul câştigător şi temişorenii, oameni vânjoşi şi curagioşi, s’au simţit la largul lor într’o luptă care cerea mai mult contribuţiuni fizice, decât superiorităţi tehnice. In mitempsul prim, a fost de înregistrat o uşoară dominare a bucureştenilor. S’au ratat, în 45 minute, multe ocazii. Melchior a avut... specialitatea. Fu adevărat însă că, în afară de shootul victorios din minutul 44 a mai marcat un goal în minutul 35, pe care însă arbitrul nu l-a acordat. Şi bine a făcut, din moment ce nu văzuse precis dacă mingea atinsese plasa, şi exista controversa asupra Valabilităţii punctului. Noi, — fiind în acel moment la poarta lui Fuchs, _ am văzut goal. D. Theil, situat mai departe, n’a putut aprecia cu perfectă convingere. Şi atunci, _cum era şi firesc, — n’a acordat munctul juventiştilor. După pauză, e egal. R. G. M., joacă însă brutal şi arbitrul intervine des. Mai intervine, să recunoaştem şi Juventus, cu replici... prompte ! Dacă jocul de echipă nu a fost cine ştie ce, — din cauza defecţiunilor pe care le-am relevat mai sus, — Juventus a furnizat însă, prin câteva individualităţi, momente admirabile. Cel mai bun din ,,22”, a fost, incontestabil, Dobo, care deşi a fost supraveghiat de Moravetz, a reuşit descinderi splendide, urmate de centrări magistrale. Zăinescu l-a lansat cu precizie. Junele conducător al atacului roş albastru este unul din, cele mai frumoase şi mai veritabile talente ale footballului românesc. Vogi a jucat bine, fără a fi fost însă într’o zi bună. Petcrescu s’a comportat excelent. Laky — foarte bine. In linia intermediară, nimic de seamă. Brandabur, el totuşi cel mai bun dintre componenţii compartimentului, a avut multe scăpări şi face exces de duritate. Gâzu a muncit, dar nu poate face faţă cerinţelor unui half-centru. Antoip — execrabil. Lupu a jucat, ca de obi- ceiu, prost. Cu defectul însă, că de data aceasta, n’a marcat nici un goal. Lui Palmer i s’ar cuveni câteva perechi de palme. D. Theil, — ni se pare din Braşov, — a condus minunat, partida^ ^'Arbitrajul d-sfde, de] : o atenţiune desăvârşită, de o e- . nergie convingătoare şi de o obiectivitate ireproşabilă, a im'presionat. A arbitrat fără greşală şi deşi a avut o sarcină covârşitoare n'a scăpat nici un moment din mână, frânele autoritare ale conducerii. L-am aplaudat cu entuziasm. Şi-i adresăm, şi pe această cale felicitările noastre, cu dorinţa de a-l revedea. După atâtea arbitragii idioate, arbitrajul d-lui Theil a fost un reconfortant şi publicul, — cu excepţia puştilor din copaci veşnic nemulţumiţi, — l-a apreciat aşa cum merita. JACK BERARIU Juventus în Divizia Naţională 1-0 (1-0) Un alftum excepţional de bun: d. Theil De mai bine de cinci ani, hipo dramul Floreasca nu a cunoscut mai mare afluenţă de spectatori. Tribunele literalmente gemeau, reamintindu-ne timpurile de glorie ale hipismului nostru. Programul admirabil alcătuit, având ca probă vedetă clasica probă : premiul Alex. Margidlloman şi mirajul unui câştig de 100.000 lei numai cu 20 lei au fost cauzele esenţiale ale acestui succes regenerator de speranţe. Proba de frunte a zilei a revenit armăsarului Lido, readus în maximum de condiţie. Niciodată fiul Lidei nu a fost mai bine ca acum. Nici la trei anidint a recoltat cu micul Enescu în șea, memorabile succese care sau clasificat printre elementele fruntașe ale turnului nostru. La o săptămână interval după categorica înfrângere suferită din partea Oglindei, care alaltăieri în premiul perii Jaume nu ne-a entuziasmat deloc, — pensionarul d-lui colonel Hortopan şi-a luat o strălucită revanşă reuşind să dispună uşor ,fără să fi fost solicitat la vreun moment, de cai de talia lui Lăstun, Amator, Haimana şi Kinokonig. Dar nu numai lui Zimmermann trebuiesc să i se aducă laude pentru miraculoasa restabilire a inva- l‘dului Lido ci şi jocheului român Radu Cristea, care a încălecat cu Lido, una dintre cele mai frumoase curse din fertila sa carieră. Radu Cristea nu s’a lăsat antrenat de trena nebună dusă de Kinokönig şi Haimana, nici .nu a făcut gafa să aştepte în fundul plutonului cu reputatul as M. Csillag cu Lăstun, ci şi-a plusat capul pe planul trei, aşteptând daneiul din faţa sa să se termine prin victoria unui dintre cei doi concurenţi. Şi când cei doi s’au epicizat a apărut Lido, într’un finish irezistibil a luat conducerea. Tardivul atac al lui Lăstun nu a avut ca dar, decât să întindă puţin pe Kinokönig care a reuşit să-şi păstreze o parte infimă din avantaj. A patra Haimana înaintea lui Amator al cărui aspect lăsa el e dorit chiar înainte de cursă. Dealtfel sucesul lui Radu Cristea a fost desăvârşit prin victoria sa, din prima cursă a zilei, preraiul Casserdlard, cu Dragoş asupra lui Fus care a marcat o valoare nebănuită. De relevat deasememea cele două victori ale grajdului Schwartz, a cărui ghinion părea interminabi. Lupta nu a avut prea maulte faze interesante, Dragoş, câştigătorul s’a plasat în spatele leadare i gai de Mine II, a cărei performanţă este inexplicabilă. Când Hadu a dat frâu liber, toţii caii au fost pironiţi pe loc, cu excepţia lui Fus şi Băţ care cai cât se lungea distanţa deveneau mai periculoşi. Numai cursă pentru Hai nu a fost premiul Medelstone. Pensionara d-dui Negroponte deşi a câştigat într’una se bucură de continuă greutate favorabilă. A doua Va plasat Belette foarte aproape. In premiul Pern Jaune, cuvioasa incertitudine a turiului nona permis să verificăm, încă odată că în orice domeniu poate fi vorba de lucruri certe numai la curse nu. Marea favorită Oglinda, care şedea pe performanţa excepţională din premiul Tulkes de Dumineca trecută a plecat steagul înaintea lui Ţin’te bine, cu care J. Chevalier a călărit o cursă de toată frumuseţea. Nu acelaş lucru se poate spune şi despre M Csillag care s’a grăbit să atace, Marche en Avant s’a plasat al treilea, înaintea Stancei. Opt concurenţi au acceptat- »tartul în handicapul Ifricani care a revenit cu o uşurinţă extremă din Le Premier care a fost urmat la sosire de Fraga II şi de Harnica. Nicăieri Mr. Mic. Prea rezol-vită performanţă. Marchiz a reușit în fine să-şi adjudece o cursă. Fiul Marconiei a fost însă serios întins de Pau, care primea serioase descărcări. Dascăl, prea nervos, a pierdut multe lungimi. ST. GHERASE  H i p i s m Cronica Premiului Marghiloman Reuniunea de la Box-Carpantier Sâmbătă seara, harnica grupare „Box-Carpantier“ a organizat o interesantă reuniune mixtă care a atras air public destul de numeros. Matchul profesionist al serii, care opunea lui Zaharia Vişiioiu pe N. Iorgulescu, a fost dus până la limită și s-a terminat printr’un discutabil verdict de egalitate, nedreptățitul fiind Zaharia Vişinoiu. REDUCERE ° pe C. F. R.I Veniţi la BUCUREŞTI II di l«l ^ Culturale Regale de la * "0,l August la 15 Septembrie 1933 MANIFES1AŢIUNI CULTURA! £: Concerte Simfonice, vocale, teatru, operă, etc. M&NIFESTAŢIUNI SPOITIStE , Box, Lupte, Curse de tot felul, etc. T lina ş* l°t felul de distracţiuni, serbări veneiene, Surprize etc. Zilnic program nou ~Tu ,T, * . 5°„îa sutâ reducere pe C. F. R., reduceri la hoteluri, restaurante, magazine Cu biletele cumpărate spre Bucureşti se poate înapoia gratuit. „RAMPA” Cum era şi de aşteptat după cele două succese din prima zi, Anglia a reuşit să cucerească faimoasa cupă Davis. Dar n’a lipsit mult ca, după formidabilul 20 0 din prima zi, să explodeze o bombă succesul final al Franţei. Intr’adevăr, francezii prin Borotra-Brugnon, au câştigat uşor matchul de dublu, iar Duminică, Cochet s’a reabilitat, învingând pe Austin, după o luptă magnifică : 5—7, 6—4, 4—6, 6—4, 6—4. Entuziasmul a fost indescriptibil : Franţa şi Anglia erau la egalitate. Perry şi Merlin au jucat apoi matchul decisiv. încurajat de galerie, Merlincâştigă cu 6—4 primul set în faţa unui Perry enervat. A fluturat, în acest moment, iluzia unei victorii franţuzeşti. Publicul, în delir, a aclamat îndelung pe Merlin. Şi iată că francezul conduce şi în setul II ! Perry îşi regăseşte însă calmul şi smulge Setul, după luptă mare, iai 8—6. Setul III revine uşor lui Perry, la 6—2. Merlin se cramponează apoi, luptă la disperare, e susţinut tumultuos de galerie, dar Perry e mai bun : 7—5 şi victoria Angliei în Cupa Davis 1933. Faimosul trofeu a trecut canalui Mânecii... ...Şi se pronosticase o transbordare peste Oceanul Atlantic Tennis Cupa Davis a trecut canalul Mânecii... Anglia-Franța 3-2 Cantacuzino, învingător în cursa internaţională de Dominica Eri a avut loc pe Velodrom, reuniunea cea mai spectaculoasă a anului. Publicul a ţinut să asiste în număr destul de important şi a avut satisfacţia de a vedea culorile româneşti triumfând în întrecerea danezo - austriacoromână, graţie valorosului nostru as Constantin, Cantacuzino care a realizat cu această ocazie cea mai bună performanţă din cariera sa. Publicul a aplaudat îndelung pe simpaticul Bâzu precum şi pe ceilalţi doi exponenţi ai culorilor româneşti: pe Ionescu Cristea şi Iile Ruse. CURSA INTERNAŢIONALA Cursa internaţională a strâns la startul ei şase alergători cu pretenţii justificate. Românilor Const. Cantacuzino, N. Ionescu- Cristea şi Ilie Rase li s’au opus austriacii Leopold Killmayer şi Hans Hubmann şi danezul Nils Soerensen. Cursa s’a disputat în trei serii a 5 ture și clasamentul s’a făcut pe puncte. PRIMA SERIE Imediat după lăsarea steagului Cantacuzino se lansează în frunte, cucerind un frumos avantaj, urmat fiind de Killmayer, Cristea Soerensen și Rose. Imediat după primul tur, Soerensen abandonează din cauza unei pane la motor. Alura cursei este vertiginoasă. Cantacuzino conduce mereu. Killmayer încearcă în zadar să-l apropie. Prima serie se termină cu victoria lui Cantacuzino care trece linia potoului cu un avantaj de două secunde asupra lui Killmayer care la rândul său a învins confortabil pe Ionescu Cristea care a precedat la sosire pe Ilie Ruse, stingherit spre potou. Ionescu al doilea la o secundă interval înaintea lui Killmayer şi Soerensen. CONSIDERAŢIUNI ASUPRA ALERGĂTORILOR Eroul zilei şi cel mai bun alergător al zilei a fost Const. Cantacuzino. Simpaticul „Bâzu“ a reuşit într’un foarte scurt interval să se claseze printre cei mai buni alergători europeni şi nu afinnăm prăpăstii dacă pronosticăm lui Bâzu pentru la anul — odată cu perfecţionarea stilului— ascensiunea în fruntea piramidei motocicliştilor europeni. Austriacul Killmayer ne-a făcut încă odată dovada înaltelor sale calităţi. Cu o maşină mai bună ar fi fost şi mai periculos. Ionescu Cristea s-a prezentat la start cu un Budge nou. A făcut în ultima serie o alergare de toată frumuseţea care ne face să credem că şi-a regăsit o parte din bunele sale mijloace. Danezul Niels Soerensen a fost deprimant. Accidentul suferit în prima serie şi starea maşinei sale simt cauzele determinante ale acestei slabe exhibiţii. Ilie Ruse rămâne marea speranţă a motociclismului român. Ne aşteptăm la lucruri frumoase din partea sa când va avea o mașină bună. 1 Hubman o deziluzie ! GERRY REZULTATE TECHNICE Seria I: 1. C. Cantacuzino 3’25”. 2. L. Killmayer 3’27. 3. Ionescu Cristea. Seria II: 1. L. Killmayer 3’24’’ 1/5. 2. C. Cantacuzino 3’24” 4/5. 3. N. Soerensen. Seria III: 1. C. Cantacuzino 3’23’’ 3/5. 2. Ionescu Cristea 3’24’’ 3/5. 5. L. Killmayer. CLASAMENTUL GENERAL 1. Const. Cantacuzino 17 pt. 2. Leopold Killmayer 15 pt. 3. Ionescu Cristea 11 pt. SERIA DOUA Ca de obiceiu, Cantacuzino ia un plying start dar repede este ajuns de Ionescu Cristea şi Killmayer. Primul caută din turnantă, să ia conducerea. In forţarea aceasta de a-1 întrece, Cristea are o pană de acceleraţie şi se vede silit să abandoneze. Lupta dintre Cantacuzino şi Leopold Killmayer este cruntă. Primul câştigă mereu teren. In turul patru însă, maşina lui Cantacuzino nu mai răspunde. ,,Bâzu“ este întrecut şi bătut de Killmayer. Cantacuzino repunându-şi maşina la punct a refăcut parte din terenul pierdut terminând înaintea danezului Soerensen. Rase al patrulea. SERIA TREIA De mult nu s’a văzut pe Velodrom Un duel mai pasionant ca acel pe care l-a prilejuit seria 3-a a întâlnirei internaţionale între Const. Cantacuzino şi Ionescu Cristea. Imediat după plecare, românii se plasează în frunte. Ionescu Cristea reuşeşte să ia conducerea din turnant urmat foarte aproape de Cantacuzino care în turul patru intr’un demaraj formidabil preia conducerea di s© ducele B_o_x Rezultatele de la Velodrom Cele trei matchuri de la Velodrom au înregistrat următoarele rezultate: Nicolae Ciocan (H) este declarat învins prin oprire pentru inferioritate, după ce în primele două reprize a dominat pe Sandu Ion (Tir). Florian Marinescu (H) a terminat la egalitate cu excelentul elev al lui Chirilă Dan, Ilie Constantin, care pe zi ce trece se impune printre amatorii noştri de speranţă. In urma deschiderei arcadei lui Ion Ionescu (H), Niculae Dumitru (Tir) este declarat învingător prin oprirea matchului. Ripensia-Wacker 4-3 (2-2) Cunoscutul team profesionistZischek, reduce din handicap, vienez Wacker în turneul pe transformând un Hu. Din cau care-l întreprinde actualmente prin ţară, a jucat Sâmbătă la Lugoj cu echipa locală Vulturii. Oaspeţii prezentând o formaţie cu rezerve, abia au reuşit să facă joc egal 2—2 (1—2). Duminică, austriacii au p°po şit la Timişoara unde au înfruntat pe Ripensia, campionul naţional. Această partidă, aşteptată cu un deosebit interes, a ocazionat o vie dispută. In ambele tabere s’a jucat cu mult elan şi dacă matchul nu a plăcut până la sfârşit, s’a datorit insuficienţei arbitrajului. încă în primele minute, Dobai înscrie primul punct, după care Walzhofer şi Havreiter, e- egalează şi asigură conducerea pentru oaspeţi. Apoi Dobai egalează. In repriza secundă, Dobai - — -— --*■. -înscrie încă două puncte, iar liza în faţa austnacilor ,a acordării acestui penalty dubios, — după cum relatează cronicele — a izbucnit un scandal pe teren. D. Petre Murgu a condus următoarele formaţii: RIPENSIA : Zombory, Bürger, Hocksary, Deheleanu, Kotormany, Lakatos, Biindea, Chiroiu Tudor, Rafinsky, Ciolac, Dobai. WAKER: Cart, Marek, Brand- Taus, Windiier, Sagos, Zischek. Havreiter, Samek, Walzhofer- Wind. Victoria la limită a campionilor noştri nu a produs o prea bună impresie şi publicul manifestă o deosebită curiozitate pentru performanţele pe care echipele din Capitală le vor rea sportului românesc, Olteniei i s a dat cinstea să organizeze o competiţiune atletică. Federaţia Română de atletism a făcut act de înaltă dreptate oferind oraşului Râmnicu Vâlcea ocazia să orginidzeze campionatul naţional al Marathonului pe distanţa lui clasică de 42 km. 195 m. Este înceiputul unei campanii de propagandă în favoarea atletismului pe care F. R. A. o face într’o regiune care până în presant a rămas — fără voia ei, este drept — refractară atletismului. In toamna acestui an în Craiova dare a fost înzestrată cu un stadion pe drept cuvânt modem se vor organiza reuniuni de atletism. Sperăm astfel că în curând Oltenia să fie un centru producător de atleţi de clasă. Revenind la Marathonul ce se va disputa la 13 August putem spune că F. R. A. primind propunerea regionalei C. N. E. F. a decis disputarea lacestei alergări ţinând seamă de faptul că printre conducătorii regionalei se găseşte căpitanul Lazăr Bodea un cunoscător al atletismului şi în special al probelor de Marathon căci victoria lui Ilie în 1930 a lui Panait în 1931 şi în sfârşit triumful lui Gali anul trecut se datoresc în bună parte grijei cu care a înconjurat căpitanul Bodea pe alergătorii noştri la Athena. In vederea manifestaţiunei dein 13 August ramnicenii fac mari pregătiri ţinând cu orice chip ca proba de Martithon să obţie un cât mai mare succes. IMPORTANŢA ALERGĂRII Ca şi în ultimii ani campionatul naţional va servi ca ultimă selecţiune în vederea jocurilor interbalcanice. Ultimele campionate ale celei mai lungi probe atletice au dat loc la alergări interesante în care lofţul de concurenţă deşi redus s’a prezentat bine pregătit. De la dispariţia căpitanului V. Atletism Marathonul Naţional se aleargă la 13 August la Râmnicul Vâlcea Pentru prima dată în analele Cristescu şi până la apariţia lui Gali Marathonul a fost apanajul Bucureştbeniilr]: Ilie, Marrinescu, Marin L. Marin şi în sfârşit Cucu au triumfat în fiecare an. Dar rezistenţa excepţională a alergătorilor români s’a făcut cunoscută şi peste graniţă şi cu ocazia jocurilor balcanice care constituiesc cele mai grandioase manifestaţiunii de atletism în Balcani, trei români au reuşit să-şi înscrie numele pe glorioasa poartă a stadionului Averoff păşind primii în stadion după ce alergaseră 48 km. Iată pentru care motiv campionatul naţional al Marathonului ce se va alerga la 13 August capătă deosebite semnifcaţii şi este aşteptat cu un deosebit interes de conducătorii noştri el având darul a ne indica posibilităţile noastre pentru Athena. CINE VA ÎNVINGE ? După datele şi informaţiunle ce le avem Ludovic Gali de la Braşov care de curând a câştigat campionatul regional în timp ce sub 3 ore s’a dovedit a fi cel mai bine pus la punct cu antrenamentul şi cum antrenamentul constituie un factor determinant în această probă noi credem că în sfârşit Gali îşi va vedea realizată dorinţa lui de a fi campion naţional. Pentru locul al doilea Braşoveanul Covaci se va lupta cu Cucu, campionul de anul trecut care în acest an din eauda stagiului militari nu poate fi la punct cu antrenamentul. Pentru celelalte locuri au şanse de a figura : Vasilescu (T. C. I), Mirean şi Chicomban (I. A. R.) Petrescu (regiunea sportiva) etc. Dat find importanţa alergării sperăm că toţi concurenţii, vorbim bineînţeles de cei care se înscriu pentru prima dată că sunt la punct cu antrenamentul şi că nu se vor hazarda să intre într’o probă atât de grea fără a avea toate garanțiile că pot termina onoraba aceasta alergare. 1. Ziariştii 2. Venus 3. Arbitrii 4. Juventus 5. Cărăbuş 6. Colţea Cupa Tănase Ziariştii Arbtrii 3-1 Sâmbătă, pe arena Venus, echipa Ziariştilor Sportivi a realizat o performanţă merituoasa dispunând de reprezentativa „Fluerătorilor“ cu 3-1. Ambele echipe sau prezentat în formaţii incomplete. Iată garniturile ce au aliniat: Ziariştii: Mareş; Tănăsescu, Vogel; Gaţu, Pfann, Dova; Grit, Făgărăşanu, Firoiu, Blumer, Silvan, Arbitri; Zauber; Braidu, Borisu Ceaureanu, Mihu, Guţescu; Stăncescu, Picky, Kroner, Bărbulescu Emil Kroner. De la ziarişti au marcat Firoiu (2) şi Blumer iar punctul de onoare al Arbitrilor este opera lui Bărbulescu. In urma acestei victorii, gazetarii s-au instalat în fruntea clasamentului, al cărui aspect este următorul: Braşovia-Dragoş-Vodă 3-1 (0-0) In primul său match de baraj, jucat la Braşov, tânărul candidat al Diviziei naţionale şi campion al ligii de Est, Dragoş Vodă din Cernăuţi, a fost nevoit să cedeze adversarului său. Braşovia a dominat mare parte a timpului şi a înscris prin Vogi (?) şi Goencze. A arbitrat corect de Costel Rădulescu. 2 1 1 0 4:2 3 1 1 0 0 4:1 2 2 1 0 1 3:4210101:1100000:002002 2:60 Mâine, la Venus Wacker-Juventus Din Ardeal, profesioniştii vienezi vor poposi în Capitală unde vor susţine trei matchuri. Prima întâlnire va avea loc mâine pe arena Venus, unde va primi replica noului divizionar Juventus. Roş-albaştrii vor prezenta pentru prima oară noua sa formaţie cu care de altfel va activa în Divizia naţională. După rezultatul de la Timişoara, partida de mâine este aşteptată cu interes. Va fi un bun prilej de a verifica valoarea şi mai ales forţa noului competitor al Diviziei.