Rampa, iunie 1934 (Anul 17, nr. 4912-4936)

1934-06-01 / nr. 4912

2 Intr’o atmosferă de prietenie s’a desfăşurat ultima adunare generală a Asociaţiei proprietarilor de cai trăpaşi. Adunarea a avut loc Sâmbătă 26 Mai. Şedinţa s’a deschis la orele 8 luni seara, în prezenţa a 62 membri (statutul prevede 57, plus 1) dintre care 27 prin procură. La deschiderea şedinţei, d-l I. Matak a cerut un minut de reculegere în amintirea decedatului membru al Asociaţiei, V. Maltezeanu. După aceia, s’a constituit biroul compus din d-nii I. Matak, a p reşedinţei, col. Georgescu,Dordănescu căpitan Petrovici şi D. Tassopol, scrutători. Comisiunea zoothnică era reprezentată prin d. Sigmireanu. Inversându-se ordinea de zi, s’a discutat mai întâiu al doilea punct, modificarea statutelor. S’a recunoscut de întreaga asistentă că aceste statute nu mai pot face faţă actualelor necesitafi ale bunului mers al curselor de trap și că o modificare se impune imperios. D. I. Matak, luând cuvântul a recunoscut aceasta și s’a angajat formal ca imediat după ce se va încheia actualul proces dintre Asociație și prof. G. M. Iliescu- I. Costandache, să delege o comisiune care să aducă modificările necesare. A promis deasemeni d-lui Jack Marcu că va trece fondul de amenzi, în patrimoniul Asociaţiei driverilor, după ce această Asociaţie va fi legal constituită. Adunarea a votat în umanitate încheierea discuţiei asupra punctului doi şi luarea în discuţie a punctului referitor la deschiderea unui nou hipodrom de trap. D. I. Matak a arătat asistentei că în actuala conjuctură de lucruri, o convieţuire cu Snicul nu mai poate da roadele dorite. Sdruncinata situaţie materială a acestei societăţi şi faptul că câmpul de curse aparţine unui particular , ale cărui gusturi pot dicta furtună şi soare, ori când — nu garantează întru nimic că cursele de trap sunt în afara pericolului de aşi vedea firul evoluţiei rupt, atunci când bunul plac al d-lui Negroponte, îşi va spune avântul. Snicul nu poate garanta Asociaţiei proprietarilor trănaşi că va mai rezista mult. Temeliile sunt şubrede şi eşafodajul pe clătinate. Spre a evita desfiinţarea curselor de trup şi năruirea atâtor eforturi însemnate obţinute prin sacrificii băneşti şi morale, Asociaţia trebuia să se pună în pază contra unor eventuale lovituri. Se cere deci ca proprietarilor să li se ofere un nou câmp de curse, în ziua în care Floreasca nu-şi va mai putea îndeplini rolul. In această direcţie, d. I. Matak a făcut numeroase demersuri, finalmente încununate cu succes. Generalul Ilasievici a oferit câmpul Clubului Călăreţilor, Asociaţiei, mărit cu încă şase pogoane, astfel încât să se poată construi o pistă de 1.300 mtr., cu o linie dreaptă de 300 metri. Greul problemei noului hipodroim rezidă însă în cheltuelile cerute pentru transformare şi amenajare. Pentru lungimea pistei, clădirea unor noui tribune şi a linei peluze populare, cheltuelile nu pot fi mai mici de cinci milioane. Asociaţia nu poate dispune momentan de o sumă atât de mare şi nici nu poate oare componenţilor săi să renunţe la premii, pe cursul unui an întreg. D-1 I. Matak a propus trei soluţii. 1. Clubul Călăreţilor să reconstruiască totul iar Asociaţia să plătească o cotă fixă din încasări. Această soluţie a fost repinsă cu unanimitate absolută. Situaţia actuală nu s’ar modifica deloc. Acum Snicul cu 40 la sută, din încasările brute peste un an Clubul Călăreţilor cu pretenţii poate egal de exagerate. 2. Asociaţia să facă toate cheltuelile pe cont propriu. 3. In caz de refuz al Asociaţiei un număr de membri ai Asociaţei, să ducă la bun sfârşit lucrările. Şi soluţia a treia a avut soarta primei, astfel încât pe picioare a rămas soluţia doua. Asociaţia proprietarilor nu trebuie însă să verse întreaga sumă ci numai o parte, doar un milion, restul urmând să fie găsit printr’un împrumut. Milionul trebuie să fie vărsat cu orice preț. Spre a facilita depunerea d-1 I. Matak a făcut o propunere care a fost primită cu entuziasm de asistentă, iar ratificarea i s-a făcut prin unanimitate. Proprietarii să renunţe pe anul în curs la cota ce li se cuvine la sfârşit de an peste 75 la sută din premii, acest rest urmând să fie alocat pentru fondul clădirei hipodromului. Această reţinere probabil că va fi de jumătate milion. Restul, până la complectarea milionului proprietarii îl vor subscrie în limita posibilităţilor Pentru găsirea celorlalte patru milioane, d. I. Matak a cerut adunărei să-l împuternicească cu dreptul de a trata in numele Asociaţiei şi de a putea garanta acest împrumut , pentru care va plăti maximum 8 la sută — cu 20 la sută din totalul brut al încasărilor. Datoria va fi cât mai repede achitată aceasta spre a scăpa definitiv de orice obligţii. Adunarea, în unanimitate, a votat cele cerute. Şt. Gherase Hipism Asociaţia Proprietarilor de trup îşi va construi un hipodrom Memento premiere Vineri 1 Iunie Teatrul Cărăbuş, revista: Cărăbuş Express, de d. N. Kiriţescu. Vineri 1 Iunie Grădina Isbânda, revista: A noastră e isbânda. Dr. Sandu Lieblich Boale Interne, Nervoase şi Sifilis s-a mutat în strada Franklin (parter) Tel. 417.07 Consultaţii 8—10 a.m. 6—8 p.m. ANTICARIA ŞARAGA (din Iaşi) mutată In BUCUREŞTI Pasagiul Macca, Scara B, vis-a-vis de Prefec. Poliţiei Mărci româneşti şi streine, rare şi ieftine, cărţi rare, monezi, medalii, hrisoave diverse pentru colecţionari. Cărţi şcolare, literatură, pedagogie etc. ocazie. Bibliotecă de împrumut. Academia Parisiană de Coafură şi înfrumuseţare Calea Călăraşi 41 Cursuri: ondulaţia cu fierul ondulaţia cu apă vopsitul şi decoloratul părului tunsul şampoing manichiura predate de diplomaţi ai Academiei Parisiene de Coafură şi înfrumuseţare din Paris. Curs special: Masaj facial, corporal, machiaj, cosmetică, sub supraveghere medicală, curs teoretic șipractic. Sferturile de finală ale campionatului mondial Campionatul mondial îşi continuă astăzi la Florenţa, Bolonia, Milano şi Torino disputarea sa. Cele patru partide ale sferturilor de finală vor ocaziona ciocniri strânse, prin valoarea apropiată a combatanţilor. ITALIA - SPANIA Italienii vor întâlni un adversar redutabil — Spania — a cărui victorie asupra Braziliei, cu 3—1, inspiră serioase îngrijorări cercurilor italiene. Totuşi, Italia este favorita partidei. AUSTRIA - UNGARIA La Bolonia, Austria va căuta să arate, în faţa Ungariei, neverosimilitatea rezultatului cu Franţa. Austriacii sunt favoriţii noştri. GERMANIA — SUEDIA... va fi un match extrem de greu. Suedia se prezintă aureolată de victoria obţinută asupra Argentinei. Cum însă această victorie, prin modestia teamului prezentat de argentinieni, este ipsită de orice semnificaţie nu se poate pune bază pe ea. In schimb Germania a dovedit, în materal cu Belgia, o pregătire minuţioasă şi o condiţie Football fizică impecabilă. Pe aceste considerente o instalăm favorită. CEHOSLOVACIA - ELVEŢIA învingătorii noştri de Duminică vor întâlni pe foşti noştri egali, de la Berna. Intre aceşti adversari preferinţele noastre se îndreaptă spre Cehoslovacia, care posedă un team de mari resurse. Astafoi: Venus - Braşovia — Se va juca Duminică, la Bucureşti — In urma intervenţiilor făcute de clubul Venus, Braşovia a acceptat să dispute, Duminică la Bucureşti — în urma unei remuneraţii de 25000 lei — matchul oficial, restant cu Venus. In frumoasa ascensiune marcată în retur, în clasamentul seriei A, de clubul domnului av. Eladescu, matchul cu Braşovia va fi pentru Venus posibilitatea adăugărei unei noui verige la... LANŢUL INTERMINABILELOR VICTORII de până acum. Clubul foştilor campioni naţionali „goneşte” vertiginos spre o situaţie — în clasament — la care nu mai putea spera după dezastroasa comportare din tur. Cum însă repauzul din iarnă şi — în special — remanierea din conducere, s’au dovedit evenimente — sau fapte — salutare pentru merituosul club din Buzeşti, „negrii” au reuşit o încincită victorie — Chinezul- Amefa — Tricolor — C. F. R. — Universitatea — care Duminică are şansă de a mai creşte CU O ISPRAVA VICTORIOASA în plus. Cu asemenea realizări selectul club, bine merită de la publicul bucureştean. Avocat Eladescu Preşedintele Venus-ului Divizia IVafio şi Gloria G. F. R.-Juventus Juventus pare multă grijă In matchul de Duminică Juventus, în frigurile barajului, desfăşoară o mare activitate de culise pentru a-şi consolida, în clasament, o situaţie mai fericită decât ceilalţi colegi de baraj. Spre bucuria roş-albaştrilor teamul lor exponent şi-a găsit forma şi formula cea mai bună de combatere. Reuşind să formeze o apărare direct formidabilă, — tânără, vânoasă şi talentată — Juventus poate aspira la  VICTORIILE CELE MAI SEMZAŢIONALE Cu un trio defensiv, masiv Creţeanu-Vogl-Neacşu şi cu o linie intermediară de valoarea terţetului Petrescu-Constantinescu-Brandabura, roş-albaştri îşi au asigurate şansele lor în apărare. Cât despre atac, Zăinescu este un talent tânăr, generos, dotat cu multă inteligenţă de joc. Palmer un realizator temut, Melchior un mare technicean, rămân Dobo şi Lupu, singurele puncte nevralgice ale atacului juventist. Primul prin indolenţa lui — tot atât de mare ca şi talentul său — iar secundul prin lipsa de cunoştinţe technice.... suplinite însă de un shoot puternic şi norocos. In general un team care poate inoportuniza orice adversar. Matchul cu Gloria C.F.R., de Duminică, urmează să dovedească definitiv... ! CE POATE FACE JUVENTUS în matchurile cu C.A.O. şi Ripensia, pentru cari juventiştii au cu LAZIO 4-0, ele, speranţe mari. Hopul de Duminică însă, merită o atenţie tot atât de îngrijită ca şi cele două care urmează căci arădenii sunt un adversar serios, care poate răsturna calculele cele mai raţionate. Şi Juventus nu nesocoteşte acest amănunt. Triestiana reprezintă o echipă de valoare Oaspeţii noştri italieni de 9 şi in iunie, reprezentând prima liga italiană,, dispun de un team de mare valoare. Pentru ca să se poată aprecia—mai just — forţa acestui team vom spicui câteva din performantele reuşite de Triestina, in campionatul recent. Cu JUVENTUS, 5 | CAMPIOANA ITALIEI, pe anul în curs, Triestina a făcut match nul, 1-1, la Torino, şi a cedat, cu 0- 1, la Triest. ■ 1 ! * F | Cu AMBROZIANA, cealaltă echipă italiana de mare suprafaţă, oaspetele nostru a reuşit tot un match nul, 1-1, la Triest, şi a cedat, tot la limită, la Milano, cu 1-2. In palmaresul campionatul 19SS— 1934, luat grosso-modo, Triestina figurează cu performante — in afară de cele arătate la sus — ? CU ROMA 1-1 si 0-0, CU NAPOLI 4-1, cu CASALE 1-1 si 2-0, cu PRO VERCELLI 1-1 si 3-1, cu FIORENTINA 1-1, cu GENOVA 3-1 si 1-0, cu BOLOGNA 1- 1, cu PADOVA 3-1, cu PALERMO 1-0. FORMAŢIA: reprezintă un „unsprezect“ valoros: Blason, Geigerle, Nicoll,pasinati, Villini, Kufersin, Baldi, Busdon, Palumbo, Rocco, Colausig, din care se evidenţiază, în special: Bosso, Blason şi Geigerle, internaţionali rutinaţi. ROCCO a figurat în echipa Italiei de patru ori: contra Ungariei, Elveţiei, Austriei şi Greciei. BLASON şi GEIGERLE de câte două ori. Primul contra . Ungariei şi Austriei iar secundul contra Elveţiei şi Austriei. Putem fi siguri deci că vom avea de-a face cu un adversar care ne va procura exibițiuni frumoase. ,un galop de sănătate pentru Cehoslovacia1' Pronosticurile presei italiene Spicuim din „Gazzetta dello Sport, o serie de pronosticuri asupra matchurilor disputate, Duminecă, în Italia și Neapole, Ungaria-Egipt. — Egiptienii își reamintesc ceeace s’a petrecut acum zece ani la Paris. Ei cred în cabală! Ungurii... și noi... nu! Geneva, Brazilia-Spania. — Zamora este supărat pe faptul că Comitetul de Organizare a refuzat Spaniei titlul de cap de serie și de aceea și-a jurat că nu va lăsa să i se marcheze un goal... Noi însă... tot credem că va fi perforat odată, perzând astfel victoria. Roma, Italia-Statele Unite. — Spre a pierde, Italia trebuie să uite că este Squadra Azzurra. Torino, Austria-Franţa. — Francezii totdeauna sunt periculoşi. Ei joacă cu furia... latină. Au totul de pierdut şi nimic de câştigat... Start favorabil, însă la sosire... oamenii lui Sindelar. Milan, Olanda-Elveţia. — Partida cea mai deschisă a zilei. Elveţienii, lansaţi de recentele lor succese contează pe victorie. Noi mergem cu Olandezii. Trieste, Cehoslovacia-România. O plimbare de sănătate a echipei celor mai mari aşi ai footballului boemian. ! ! | Proastă părere mai aveau despre noi Italienii !... A se mai slăbi cu desminţirile întors în Capitală, d. Costel Rădulescu a acordat un interview „Gazetei Sporturilor“, în care încearcă să desmintă faptul ABSOLUT PRECIS că Bindea a jucat şchiop împotriva Cehoslovaciei. Ilotarît lucru, oficialii noştri au toate îndrăsnelile de pe lume. După ce au săvârşit o mistificare neruşinată în cazul Bindea, continuă astăzi să provoace indignarea opiniei publice, cu desminţiri ridicole, care nu pot fi luate în serios nici de cel mai tâmpit cetăţean din România Mare! A se mai slăbi cu aceste desminţiri! Scandalul e, şi aşa, fără precedent. Oficialii care au pierdut matchul de la Triest, să aibă cel puţin bunul simţ, să tacă! „RAMPA-SPORT“ Ecouri sportive In vederea matchurilor cu Triestina dela 9 şi 10 Iunie, cari se vor disputa pe terenul O.N.E.F. s'au pus în vânzare la biuroul de propagandă O.N.E.F. din pasagiul Victoria No. 2. Bilete de peluză cu preţul redus de lei 45. 1 Bilete de tribună cu lei 75 şi leui 85’Abonamente la Tribună pentru ambele zile cu lei 135. Abonamente la peluză pentru ambele zile cu lei 75. Poştaredacţiei Răspunsurile d-nilor Traian Filipescu, J. Gherson, M. Marcovici, Ion Fiordean, Al. Răducan, Vasile Vioreanu, C. Rafael, V. Margineanu, M. Marin, St. Filipescu, St. Margineanu, Christu Gh., N. Ibraim, D. Iancu, S. Constantinescu, L. Lefbovici, S. Constantin, Aurel Slopper, M. Schwartz, S. Marinescu, N. Mihail, D. Weintraub, L. Negreanu, N. Georgescu, I. Cornberg, M. Iancovici, V. Konstantin, nu sunt valabile, întrucât nu au fost însoţite de cuponul respectiv. " 4.000 Iei premii Cine va câştiga Derbyul de galop? Cine va câştiga Derbyul de trap ? încă două zile până la includerea primului concurs Peste trei zile problema şefiei trei anilor va fi rezolvată. Odată cu ea, se vor cunoaşte şi fericiţii câştigători ai primului nostru concurs. „Cine va câştiga Derbyul de trap“ dotat cu un premiu de 2000 lei şi care urmează să fie atribuit cititorului care va indica ordinea exactă a primilor trei sosiţi. Concursul nostru se închide Sâmbătă la orele 12 a. m., aceasta spre a publica, înainte de disputarea Derbyului, toate răspunsurile primite, spre a ne pune în afara fireştilor suspiciuni că răspunsurile nu fost ticluite „post festum“. ❖ Reamintim că și pentru Derby- III de trap, care se aleargă la 23 iunie, la Floreasca, avem instituit tot un premiu de 2000 lei care va reveni acelui care va indica ordinea exactă a primiior patru sosiţi. Continuăm cu publicarea răspunsurilor: DERBYUL DE GALOP Scârbă Mare, Dudău. 566. A. Lupu: Fănişoara, Toiag, Dudău. 367. S. Ivanoff: Toiag, Cazimir, Aldea. 368. C. Haimovici: Dudău, Scârbă Mare, Toiag. 369. Adrian Marinescu: Cazimir, Jolyon, Toiag. 370. D. Lupescu: Maus, Scârbă Mare, Cazimir. 571. V. Dionisie: Jolyon, Dudău Scârbă Mare. 572. C. Rusu: Maus, Fănişoara, Grozav. 373. C. Rusu: Dudău, Mourath Bey, Fănişoara. 374. N. Dobrescu: Aldea, Jolyon, Toiag. 375. D. S. Pavelescu: Dudău, Aldea, Fănişoara. 376. D. S. Pavelescu: Dudău, Aldea, Cazimir. 577. Gh. Oprescu: Cazimir, Jolyon, Dudău. 378. V. Grigorescu: Grozav, Toiag, Jolyon. 379. Andrei Tudor: Jolyon, Scârbă Mare, Cazimir. 380. Sandu Iorgulescu: Grozav Cazimir, Fănișoara. 381. Sandu Iorgulescu: Grozav, Cazimir, Dudău. 382. Victor Antoniu: Maus, Toiag, Cazimir. 383. Mandi Isac: Dudău, Grozav, Jolyon. 584. Mandi Isac: Dudău, Jolyon Grozav. 585. C. Wexler: Maus, Boer Koslake, Toiag. 386. M. Niculescu: Toiag, Maus. 387. Niculae Petrescu: Toiag, Grozav, Maus. 388. Gh. Samoilă: Aldea, Scârbă Mare, Grozav. 389. Gh. Samoilă: Aldea, Toiag, Grozav. 590. A. Vânătorii: Dudău, Scârbă Mare Cazimir. 391. loan Oprescu: Toiag, Fănișoara, Maus. 392. loan Oprescu: Toiag, Fănișoara, Dudău. * 395. N.Goldstein: Dudău, Jolyon, Toiag. 394. Gabriel Lenea: Scârbă Mare, Fănișoara, Dudău. 395. loan Crivăţ: Dudău, Toiag, Mourath Rey. 396. loan Crivăţ: Dudău, Toiag, Scârbă Mare. 397. I. Berman: Maus, Cazimir, Grozav. 398. C. Raulescu: Scârbă Mare, Aldea, Jolyon. 399. T. Stănescu: Aldea, Scârbă Mare, Fănişoara. 400. I. Stănescu: Jolyon, Toiag, Aldea. 401. Vasile Staicu: Scârbă Mare, Toiag, Fănișoara. 402. C. Dona: Toiag, Jolyon, Aldea. 405. Gh. Cristofor: Scârbă Ma-re, Dudău, Toiag. 404. Silviu Radian: Dudău, Fănișoara, Grozav. 405. N. Ardeleanu: Grozav, Scârbă Mare, Jolyon. 406. Octav Silvian: Dudău, Jolyon, Maus. 407. Octav Silvian: Dudău, Jolyon, Toiag. 408. Andrei Stelian: Cazimir, Jolyon, Scârbă Mare. 409. Andrei Stelian: Cazimir, Jolyon, Grozav. r ) 410. C. Antoniade: Aldea, Toiag, Fănișoara. ' ; 411. N. Anton (Buzău): Jolyon, Cazimir, Grozav. 412. N. Anton (Buzău): Jolyon, Cazimir, Dudău. 413. C. Dumitru: Dudău, Toiag, Cazimir. 414. N. I. Popescu: Scârbă Mare Aldea, Grozav. 318. D. Papahristu: Dudău, Aldea, Maus. 319. Nic. D. Boicescu: Dudău, Jolyon, Maus. 320. C. Pantelimon: Toiag, Dudău, Mourath Bey. 321. I. Filipescu: Cazimir, Toiag, Grozav. 522. I. Filipescu: Cazimir, Toiag, Dudău. 323. C. Matache: Dudău, Jolyon Fănișoara. 324. Const. D. Ionescu: Jolyon, Fănișoara Toiag, Cazimir. 325. Const. D. Ionescu: Grozav, Toiag, Cazimir. 526. Const. D. Ionescu: Mouralb Bey, Toiag, Cazimir. 327. N. Brănescu: Dudău, Maus, Toiag. 328. N. Brănescu: Toiag, Maus, Dudău. 329. loan Popa: Dudău, Toiag, Maus. 330. loan Popa: Toiag, Dudău, Maus. 331. loan Popa: Maus, Dudău, Jolyon. 332. Petre Căpuşneac: Maus, Toiag, Dudău. Mişu Griinberg: Dudău, Maus, Jolyon. 534. P. Cociu: Dudău, Fănişoara, Aldea. 335. D. Cruțescu: Grozav, Aldea, Toiag. 336. Const. Păun: Dudău, Aldea, Mourath Bey. 337. Radu Nica: Toiag, Scârbă Mare, Fănișoara. 338. Victor A. Ionescu: Dudău, Maus, Jolyon. 339. T. Dobre: Toiag, Maus, Dudău. 340. T. Dobre: Toiag, Maus Grozav. 341. N. Aoinescu: Cazimir, Maus, Grozav. 342. D. Ștefănescu: Maus, Făltişoara, Toiag. 343. Const. Dintache: Dudău Grozav, Scârbă Mare. 344. Nie. D. Tomescu: Maus, Toiag, Dudău. 345. Nie. D. Tomescu: Maus, Toiag, Aldea. 346. C. Sandalis: Fănișoara, Dudai, Toiag. 347. S. Teodosiu: Scârbă Mare, Cazimir, Aldea. 348. C. Voicu: Jolyon, Maus, Fănișoara. 349. I. Razi: Maus, Cazimir, Jolyon. 350. A. Economu: Aldea, Toiag, Cazimir. 351. A. Economu: Toiag, Aldea. Cazimir. 352. Virgil Tănăsecu: Dudău, Maus, Mourath Bey. 353. Ch. Săndulescu: Dudău, Grozav, Toiag. 354. S. Benedek: Grozav, Toiag, Aldea. 355. S. Benedek: Grozav, Toiag Scârbă Mare. 556. T. Feyer: Jolyon, Cazimir, Scârbă Mare. 357. C. Horowitz: Scârbă Mare Aldea, Dudău. 358. A. Blumer: Jolyon, Dudău, Aldea. .. 359. Stan Georgescu: Dudău, Toiag, Jolyon. 560. H. Caridas: Dudău, Fănișoara, Grozav. 361. H. Caridas: Dudău, Fănişoara, Scârbă Mare. 362. N. Fionescu: Cazimir, Dudău, Maus. 365. Toma Breazu: Maus, Jolyon, Fănişoara. 364. Filip Herşcovici: Dudău, Toiag, Scârbă Mare. 365. Filip Herşcovici: Toiag. Rampa Sport Cupon pentru concursul hiplc "T.lilti fill BPOP Dr. N. BOTEZ Maladii venerice (Bărbaţi şi femei) Sifilis, şancte Complicaţiile blenoragice Impotenţă sexuală Consultat: 8-12, 4-8 şi ore speciale B-dul MARIA No. 2 (Coif Bărăliei)