Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2014 (Anul 26, nr. 7490-7515)

2014-09-15 / nr. 7502

Joc și voie bună la Ruga Timișoarei Timp de două zile, în weekend, timișorenii iubitori de folclor s-au bucurat de sărbătoarea din Parcul Rozelor, Ruga Timișoarei. A fost prilej de petrecere și voie bună. Chiar dacă în prima zi, sâmbătă, spectacolul Ansamblului Timișul a fost urmărit de puțini spectatori, din cauza ploii care și-a făcut simțită prezența la orele serii, ieri, timișorenii au venit în număr mult mai mare în Parcul Rozelor, ca să se bucure de muzică, joc și de bunătățile oferite de comercianți. Sâmbătă, când primele picături de ploaie au început să cadă, cei mai mulți spectatori nu s-au lăsat intimidați. Jocul nu s-a întrerupt imediat, iar cei care stăteau pe scaune și urmăreau artiștii și-au deschis umbrelele. Pe strada Trandafirilor, locul unde comercianții oferă tot felul de bunătăți, era înghesuială mare. Pe grătare sfârâiau tradiționalii mici, grătarele și celelalte bucate răspândeau o aromă îmbietoare. Nu au lipsit nici dulciurile pentru copii, iar lumea se îmbulzea să guste din preparate. Continuare în pagina 2 www .renașterea .ro □BĂNĂȚEANĂ I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 7502 - luni, 15 septembrie 2014-16 pagini - 2 lei Chiriile pentru locuințele de serviciu din Timișoara sunt și de 15 ori sub prețul pieței Primăria a repartizat unor instituții publice din oraș 11 asemenea locuințe, cu suprafețe cuprinse între 32 și 123 de metri pătrați, pentru care percepe sume variind între 6 și 35 de euro pe lună La sfârșitul lunii iulie, municipalitatea timișoreană, prin cel mai înalt reprezentant al său, primarul Nicolae Robu, împărțea cheile celor aproape o sută de locuințe sociale, cu una sau două camere, din blocul cumpărat de primărie pe strada Polonă nr. 19, din zona Freidorf. Evident, în condițiile în care circa 6.000 de persoane se află înscrise pe listele primăriei cu cereri pentru primirea unei locuințe din fondul locativ de stat, cele 100 de apartamente menționate mai sus reprezintă o picătură într-un ocean, însă și puțin e mai mult decât nimic. La acel moment, primarul anunța că, pentru un apartament cu două camere în respectivul bloc, chiria va fi de 50 de lei pe lună și ceva mai mică în cazul apartamentelor cu o cameră. Continuare în pagina 5 Multe premii cu "Renașterea bănățeană" "Renașterea bănățeană" continuă să acorde premii importante cititorilor care se abonează la ziar. Abonații din luna octombrie 2014 au șansa de a câștiga televizoare, telefoane mobile, aspiratoare și premii în bani a câte 100 de lei. Chitanțele trebuie trimise pe adresa redacției, câștigătorii urmând a fi desemnați prin tragere la sorți. Prețul abonamentului pentru luna octombrie 2014 este de 22 de lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 22 de lei/lună. Abonamentele pe luna octombrie 2014 se pot face până vineri, 26 septembrie, la oficii și la factorii poștali, și până marți, 30 septembrie, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați / fac de vânzarea cu bucata economisip, lunar, 28 de lei (14 numere de ziar) Titlurile zilei Comuna Fibiș are o monografie proprie Procesiune cu moaștele unui Sfânt Elevii, în fața unui nou an școlar Scurtcircuit în Zăvoi, ACS Poli, la primul eșec în campionat