Sălăjeanul, septembrie 2004 (Anul 1, nr. 1-22)

2004-09-06 / nr. 1

„Salajeanul" de citești, o cafea gratis primești pagina 6 Fondat 2004 Anul I, Nr. 1 luni, 6 septembrie 2004 Preț 6.000 lei ga Abonați: 3.800 lei PSD Sălaj, între continuitate și schimbare rezultate parțiale pagina 2 ditorial sebii.olaru ® sa]ascumul.ro Cu TINE, pentru TINE. După 15 ani de libertate a cuvântului (vorbit, dar mai ales scris), avem convingerea că cititorii acestui județ merită mai mult. Merită un ziar construit după toate rigorile jurnalisticii moderne, începând cu modul în care arată și continuând, cum altfel cu materiale prin care să fim alături de tine, cititorule, atât la bine cât și la greu. Merită un ziar care să trezească din amorțeală mass-media locală. Așa vrem să credem că va fi Sălăjeanul. Un cotidian mereu cu TINE, care va scrie întotdeauna pentru TINE. Citește-ne zi de zi și vei vedea că sloganul nostru merge mai departe de cuvinte. La fapte. Fapte ce se vor concretiza, în premieră pentru presa locală sălăjeană, printr-un număr de week-end al publicației, număr ce va apărea pe piață în fiecare sâmbătă, prefațat vinerea de un supliment TV gratuit. Multe concursuri, premii și dacă ne permiți suprize pe care te așteptăm să le descoperi citindu-ne. Savurează în fiecare dimineață, de luni pănâ sâmbătă, doisprezece nagini din care 4 color, cu materiale în care, cu siguranță, te vei regăsi cu toate bucuriile și tristețile tale, cu tot ceea ce credem că ți-ar putea trezi interesul. Și apropo de culoare, vrem să credem, prin exemplul materialelor pe care le vei citi, că Sălăjeanul nu va avea nici culoarea trandafirie, nici portocalie și nici o alta. O echipă de tineri dinamici și fară temeri sau prejudecăți lucrează 24 de ore din 24 pentru ca tu să fii la curent cu toate evenimentele majore din Sălaj, din țară și din lume. Modul în care vom reuși toate acestea va fi reflectat, în primul rând, de aprecierile tale. pe care le așteptăm, în scris, prin e-mail sau chiar prin viu grai la noi la redacție. Te așteptăm. Cu o cafea caldă și bună. Pentru că un ziar bun merge întotdeauna cu o cafea bună. Sebastian Ulam Biserică de 10 miliarde de lei inaugurată ieri la Pericei pagina 3 Competiție inedită la Vârșolț Surdo-muțți la pescuit Un concurs de pescuit, inedit prin natura participanților săi a avut loc sâmbătă, într-o liniște mormântală, pe apele lacului Vârșolț. Pe o vreme superbă, 48 de surdo-muți din 16 județe s-au întrecut, în premieră în județul nostru, pentru titlul de cel mai bun pescar. Județul nostru a fost reprezentat de Beșe Comei (35 ani, proaspăt disponibilizat de la IAIFO), Carabință Adrian (50 ani, tehnician dentar) și Toma Ioan (53 ani, pensionar). Concursul a avut două probe: dimineața - pescuit la plută, dupăamiază - pescuit la plumb. Primii , clasați atât la individual cât și pe echipe, au fost premiați cu bani și articole de pescuit. Premiile în bani au fost oferite de Rad Cherokee, pasionat pescar surdo-mut român, stabilit de mulți ani în America. Câștigătorii nu sunt însă importanți, atâta vreme cât capturile participanților au avut de multe ori doar câteva zeci de grame, pe de o parte, pe de altă parte "monstrul" din Vârtolț nefiind de acord să muște momeala. Cu adevărat important a fost spiritul de competiție și faptul că toți participanții s-au simțit bine, s-au relaxat și, la final, au savurat o bere rece: Sebastian OLARU , Beșe Comei, Caradință Adrian, Toma Ioan sălăjeanul singurul cotidian loial care apare și SÂMBĂTA (are vineri suplimentul TV GRATUIT 33.627 lei 40.912 lei trile zilei Apă caldă, numai din octombrie Directorul SC Uzina Electrică Zalău SA, Viorel Marian, ne-a informat că furnizarea apei calde către consumatorii rămași în rețea va fi reluată în jurul datei de 1 octombrie. Viorel Marian a precizat că furnizarea apei calde a fost întreruptă la începutul lunii iulie, pentru efectuarea unor lucrări de reparații la rețelele primare și secundare, dar și pentru trecerea de la funcționarea furnizorului de agent termic pe bază de cărbune și păcură la funcționarea pe gaz metan. Marian a mai spus că apa caldă va fi furnizată dimineața și seara, iar în zonele orașului în care pierderile din rețea sunt nesemnificative, programul va fi mărit la mai multe ore pe zi. (AL.) Alianță PSD-PUR pentru alegeri Consiliul Național al PUR a hotărât, ieri, ca pentru alegerile parlamentare din acest an să constituie o alianță cu PSD, în urma negocierilor cu partidul de guvernământ, PUR ar urma să beneficieze, la nivel național, de 22 locuri de deputat și 10 de senator și să aibă grupuri parlamentare proprii. PUR a avut negocieri și cu Alianța PNL-PD, de la care a obținut 12 locuri pentru Camera Deputaților și 8 locuri pentru Senat. Președintele PSD, Adrian Năstase, a declarat, ieri, că între partidul său și PUR există o cooperare de tradiție, pentru că și în 2000 cele două partide au avut o ofertă comună, cu care au câștigat alegerile sub sigla Polului Social Democrat.