Sălăjeanul, mai 2006 (Anul 3, nr. 510-536)

2006-05-01 / nr. 510

editorial Necorupți, dar mulți Daniel SAUCA daniel.sauca@salajeanul.ro „ Cu mâna pe inimă", Tăriceanu a declarat că, în România, „corupția nu mai constituie o mare problemă lauzi? Te pomenești că Piața Victoriei e supraaglomerată de iepe în care zac marii corupți ai patriei, în timp ce „ micii corupți ” s-au lepădat de Satana șpăgilor și a mitei, transformându-se în băieți și fetițe cuminți, de cartier, asupra căruia (cărora) s-au) revărsat duhul cinstei și al iubirii aproapelui. „Praf în ochi" a fost povestea „țepelor”în campania electorală, „praf în ochi" sunt și acum declarațiile conform cărora „ corupția nu mai constituie o mare problemă făcute pentru uzul europenilor fraieri (să sperăm că nu sunt prea mulți, precum românii), aceste declarații dau socoteală și de jalnicul spectacol politic dâmbovițean a pontic, în care minciuna pe față, „justiția ” în direct pe televiziuni și „ curvăsăria ’’ combinațiilor politico-economice sunt „ literă de lege ”, cât și de „ aflatul în treabă ” al minunatelor noastre instituții, de partid și de stat, în poziție de drepți la comanda politică, continuare în pagina 3 Din inundații , în inundații » O biserică, peste 100 de gospodării, mai multe drumuri județene și o importantă suprafață de teren agricol din Sălaj au fost afectate vineri de inundații. Ofițerul de serviciu din cadrul Inspectoratului Județean pentru Situații de Urgență „Porolissum" Sălaj a declarat ieri că au fost afectate de inundați în localitatea Sămnășag, Biserica Ortodoxă, un număr de 26 de locuințe în ale căror subsoluri a intrat apa, 16 gospodării și aproape un hectar de teren agricol. în comuna Bobota au fost afectate o locuință, 4 hectare de teren agricol, un drum județean pe o lungime de un kilometru, iar 15 fântâni au fost inundate; în comuna Lozna au fost afectate de revărsarea apei 90 de gospodării, 10 hectare de teren arabil, 5 hectare de fâneață, un drum comunal pe o lungime de 2 kilometri și două poduri. Prefectul Andrei Todea ne-a declarat că în cele trei comune s-au deplasat echipaje ale ISU care au intervenit pentru evacuarea apei din subsolurile caselor. „Au stat acolo până la unu noaptea să evacueze apa. Știu că au fost afectate terenuri agricole și gospodării unde a intrat apa, dar nu au fost pagube însemnate”, a încheiat Todea. Tot din cauza ploii de vineri, circulația pe o parte din străzile din cartierul Brădet din Zalău s-a derulat cu dificultate, apa inundând drumurile și subsolurile câtorva blocuri de pe Aleea Mesteacănului. Adrian LUNGU pe scurt De 1 Mai Pompiliu Ceaca, președintele UJS Cartel Alfa, filiala Sălaj, a declarat că de 1 Mai, sindicaliștii vor sărbători ziua muncii prin organizarea mai multor activități. Astfel, de la ora 13.00 va fi organizat un marș de la Cinematograful Scala până la Casa de Cultură a Sindicatelor Zalău, la ora 13,30 va avea loc deschiderea oficială a acestui eveniment, iar la ora 14,00 va avea loc un concert de fanfară. Fampiliu Ceaca a mai afirmat că tot cu această ocazie, de la ora 14,30 până la ora 20,00, sindicaliștii vor organiza un program artistic care se va desfășura pe o scenă montată în fața Casei de Cultură a Sindicatelor Zalău. Invitate la acest program artistic vor fi formații locale, respectiv Ansamblul „Meseșul” și „Forolissum", Ansamblul ,Columna" și alții. Fie platoul din fața Prefecturii Sălaj comercianții vor oferi spre vânzare o serie de produse alimentare, închiderea festivităților va fi la ora 22,00. (CP.) It *