Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2021 (Anul 15, nr. 805-830)

2021-11-25 / nr. 825

Ziarul de sport din județul Sălaj Sportul !!! Următoarea ediție va apărea vineri, 3 decembrie // 25 noiembrie 2021 - 2 decembrie 2021 / apare miercurea / 12 pagini / Preț: 3 lei I 1 Decembrie este ziua fiecăruia dintre noi, o zi care vorbește nu doar despre trecutul glorios al poporului român, ci și despre prezentul și viitorul nostru. Ziua Națională trebuie să ne reamintească de valorile care ne definesc ca națiune: libertate, patriotism, unitate, toleranță, solidaritate, respect. La mulți ani, România! La mulți ani, dragi sălăjeni! Să fim sănătoși și să avem grijă de țara noastră dinu Iancu s Al Ajamu, Președintele Consiliului Județean Sălaj Istoria noastră are multe momente însemnate, multe momente mărețe și importante, dar cel mai însemnat este și va rămâne 1 DECEMBRIE 1918. Să dea Dumnezeu ca 1 DECEMBRIE al fiecărui an să fie pentru noi toți reper de unitate și încredere în forțele noastre, iar care ne-au unit atunci, pe câmpul lui Horea, să ne țină mereu împreună până la sfârșitul veacurilor. La a»lți anL Rândnic mulți ani laminiar Ionel CIUNT, Primarul Municipiul Zalău De ziua noastră, a tuturor românilor, să ne gândim mai mult la lucrurile care ne unesc și mai puțin la cele care ne dezbină. Am traversat o perioadă dificilă, iar provocările nu s-au sfârșit, însă prin unitate și solidaritate vom reuși să depășim orice obstacol. Este important să trecem încrezători peste momentele dificile și să ne propunem să construim un viitor mai bun pentru copiii noștri. la asalt la al0 nalsiliaați la nalținal, aamâalul Lucian BODE - președintele Partidului Național Liberal, filiala Sălaj Ziua de 1 Decembrie ne încarcă cu sentimentul patriotic și al afecțiunii față de națiunea noastră și ne trezește mai mult respectul față de cei care au contribuit la făurirea României, ca stat independent. Astăzi avem datoria morală și istorică să ducem mai departe idealurile unei generații care au făcut totul pentru ca România să fie Întregită și suverană. Suntem intr-un moment în care fiecare putem fi parte a construcției unei țări pe care ne-o dorim cu toții. O țară prosperă, sigură și modernă. La mulți ani, România, la mulți ani Șimleu Silvaniei Mihai-Cristian LAZĂR, Primarul orașului Șimleu Silvaniei Cu ocazia Zilei Naționale, vreau să urez tot binele de pe lume tuturor locuitorilor orașului Cehu Silvaniei. Cu toții, să fiți la fel de buni în ceea ce faceți și - mai ales - să fiți mândri că sunteți români, la unity atlanulal BÁLINT Ervin, primarul orașului Cehu Silvaniei Ziua Națională a României ne oferă prilejul de a ura tuturor locuitorilor comunei Hereclean sincere felicitări și multă sănătate. Fie ca idealurile Marii Uniri din 1918 să nu se piardă, iar românii să nu-și uite istoria. La narți aal,lamialul Primăria și Consiliul Local al comunei Hereclean Primar, DOBRAI Francisc Ziua Națională a României este prilej de mare bucurie pentru toți românii. Doresc tuturor locuitorilor orașului Jibou ca 1 Decembrie să aducă în fiecare an realizări de excepție și să fiți mândri că sunteți români. La mulți ani Româniai Cu prețuire, Dan GHIURCO - primarul orașului Jibou Ziua Națională a României îmi oferă plăcutul prilej de aura tuturor angajaților, clienților și colaboratorilor, sincere felicitări și multă sănătate. la miciaul roiiâBlul Ovidiu DUMA, administrator SC Ovi Prod Com SRL De când se știe, românul trăiește cu credință în suflet. La fel cum Dumnezeu ne iubește pe noi, la fel și noi trebuie să ne iubim Patria și s-o respectăm. La Mulți Ani Române, fii mândru de țara ta! La mulți ani, Românial Cosmin-Cristian VIAȘU, senator USR De Ziua Națională a României, urez românilor de aici și de pretutindeni, sănătate, liniște și înțelepciune. E un moment de sărbătoare în care politicienii trebuie să facă un pas in spate și să asculte, cu adevărat, vocea poporului, a omului de rând, a alegătorului. La mulți ani tuturor celor care simt românește! La mulți ani România! Alin Prunean, plus ■li [ ,1-1 " . Patriotismul e un sentiment care nu ține doar de o anumită zi sau situație. în 1 Decembrie, însă, trebuie să ne reamintim, mai mult ca oricând, că înainte de religie, etnie sau alte considerente, suntem români. Cu prilejul Zilei Naționale a României, urez tuturor sălăjenilor să aibă parte de bucurii și fericire alături de cei dragi. Un alți ani, lansala Laurențiu GHIURUȚAN, președinte Cartel Alfa Sălaj