Sportul Popular, iulie 1945 (Anul 1, nr. 61-91)

1945-07-01 / nr. 61

1 ortul Tineretului Progresist Selecţionata de foot-ball a Tineretului Progresist Bucureşti întâlneşte echipa T. P. de Focşani Echipa selecţionată a Tineretului Progresist Bucureşti, traducându-şi în fapt proectul unor turnee propagandistice în întreaga ţară, debutează mâine la Focşani, unde va susţine un match de foot-bal cu reprezentative tinerilor progresişti din localitate. întâlnirea are drept prim scop, dup acum am reletat în numerele trecute, strângerea legăturilor între progresiştii ţării, iar, din punct de vedere pur sportiv, constitue un match destul de greu. Aceasta pentru că focşănenii vor alinia o formaţie alcătuită pe scheletul O. S. P.-ului, care în cursul acestui im a reuşit frumoasa performanţă de a învinge in toate cele 13 match-uri jucate. Va arbitra d. Ionel Iftimie Jocul următoarelor formaţii: T. P. Bucureşti — Condea, Comartin, Moldoveanu, Alrică, Filipescu,, Muşat, Panovsky, Adam, Moiceanu, Săndel, Bratoloveanu. ■ T. P. Focşani — Nicu Ionescu, Voicu, Haimsohn, Toth, Bouroş, Totoianu, Teodorescu, Cocuz, Mircea Po■ pescu, Diţi Marinescu, Petrescu. Elevul Noica Andrei primul în concursul de tir al avansaţiior Sub auspiciile O S. P.-ului, s’a desfăşurat. Duminică 24 iunie 1® poligonul de la ANEF, un concurs de tir, rezervat trăgătorilor avansaţi. După o luptă destul de strânsă 1® care au luat parte, atât muncitorii sindicalişti, elevi, studenţi, ingneri şi ofţeri, rezultatul a fost următorul: Condiţiile de tragere: Dist. 50 m., timp 15 minute, două poziţii: culcat nerezemat şi poziţia în picioare nerezemat CLASAMENTUL GENERAL 1. Noica Andrei (lic. M. Viteazul) 148 din 200 p.; 2. ing. Henry Asllan (Telef. Club) 130 p.; 3. Bădicescu Mircea (lic. M. V.) 127 p.; 4. Peteu Ioan (ASAM) 126 p.; 5. Valter Vasile (Metropola) 118 p.; 6. Aftudor Nataşa (CAM) 112 p.; 7. Cişmigiu Petre (Tel. Club) 109 p.; 8. Petrescu Mogoș (Telefon Club) 103 p.; 9. Zăgănescu Mihai (Uc. M. V.) 94 p.; 10. Teodorescu Gh. (CFR.) 92 p., urmaţi in ordine de: Popescu Matei (A S. P. Tempea Nie. (ASAM), Alexandrescu M. (A. S P.), Popovici Cornel (Metropola), Lt. Paul Epureanu (F. R. Tir), Bălăceanu S. (Tel. Club). Tuturor concurenţilor clasaţi li s’au împărţit plachete şi diplome O. S. P. prin d. avocat A. Mihelly, delegatul O. S. P.-ului. Tisza (Szeged) a învins Victoria (Timişoara) 4-2 (2-2) La Timişoara s-a format acum aproape trei luni o nouă grupare sportivă, Victoria. Tânăra formaţie a reuşit să înjghebeze o echipă de football şi să o înscrie în campionatul sindical respectivCa jucător şi antrenor a fost angajat vechiul internaţional Schwartz, care deşi mult mai în vârstă ca ceilalţi coechipieri, a reuşit să fie încă util formaţiei. Victoria a organizat şi susţinut un match internaţional cu Tisza (Szeged), căruia i-a cedat cu scorul de 4—2 (2—2); înfrângerea se datoreşte lipsei de omogenitate şi experienţă a tinerilor timişoreni. Au marcat: Hemachi (2), Papp şi Bernaki (Tisza) şi Munteanu şi Jecu (Victoria). C. David a făcut matchul cu Toma Ilie Joi după amiază la orele 19 a avut loc în faţa unei asistenţe cifrată la aproximativ 3000 spectatori o reuniune mixtă de box organizată de secţiunea de specialitate a O. S. P.-ului din Braşov, înainte de începerea matchurilor d. Oscar Wexu şeful secţiei box din organizaţia Sportului Popular a ţinut un discurs al cărui text l-am reprodus în numărul nostru de ieri. Au urmat apoi pe ring tinerii braşoveni: Abagiu Gheorghe (Malaxa Tohan) şi Gh. Mariaş (Malaxa Tohan) care a câştigat la puncte. Bucureştenii C. Vasilache (îmbrăcăminte) a învins prin k. o. în repriza doua pe Ion Furtună (V. A. B.) iar Grigore Niculae (îmbrăcăminte) a dispus tot prin scoaterea din luptă pe Ion Butaru (Liceul com. Braşov), Gh. Măcriş (Leonida) neavând nici un adversar în categorie şi acceptând să lupte cu Aurel Sălcudeanu (Prerom-Braşov) mult mai greu ca el a fost nevoit să cedeze la puncte. Petre Popescu (Vacum Oil) a învins prin oprire în repriza a doua pe Aurel Buhuşi (Malaxa- Tohan). Matchul vedetă între boxeurii profesionişti C. David (60.800 kg) şi Toma Ilie 62.800 kg.) s-a terminat la egalitate după zece reprize mult gustate de publicul spectator. Trei ronturenti: 1. CIONOI 2. VALENTIN 3. MIHALESCU O singură fiină : ION POPA E multă vreme, de când dublul campion naţional ION POPA nu mai are adversar in cadrele categoriei mijlocie, deoarece s’a dovedit superior tuturor adversarilor ce i s’au opus. De curând s’a ridicat, însă, în boxul nostru, un pugilist în care cunoscătorii au întrezărit un viitor periculos adversar pentru invincibilul Popa. E vorba de ploeşteanul Ion Mihăilieescu, care, prudent, a refuzat să boxeze deocamdată cu Popa, voind mai intâiu să-şi verifice posibilităţile în faţa unor pugilişti de o valoare apropiată de cea a campionului. Turneul celor trei” In căutarea unui, viitor adversar pentru Popa şi pentru a ver,tea definitiv posibilităţile lui Mihăilescu, s’a ajuns la înjghebarea „ad-hoc" a unei competiţii „în trei”, căştigătorul acestei curse urmând să fie recunoscut Challenger oficial al campionului naţional mijlociu. Numele concurenţilor: 1) CON- _k_ Reintrări, întoarceri şi reapariţii excepţionale în football-ul bucureştean Marinescu, Petrescu, Ludwig şi Jan înlocuitor die clasă pentru Foth III Toate cluburile mari de football pregătesc cu intensitate pentru activitatea de toamnă. Turneele în provincie ale echipelor bucureştene şi matchurile de la Bucureşti ale formaţiilor provinciale sunt în acelaş timp şi o căutare a celei mai bune formule de echipă pentru sezonul care se apropie. Dar aceste pregătiri nu se mărginesc numai la atât. Din tot ceea ce se aude mai mult sau mai puţin desluşit, se poate prevedea că in competiţiile de toamnă vor evolua pe arenele bucureştene, ca şi pe multe din terenurile provinciale, echipe „nou. Aceasta înseamnă că în formaţiile pe care le cunoaştem, vor tipărea jucători, cari în momentul de faţă sunt legitimaţi în altă parte Ludwig, la Arad ■ ■■ Unul din jucătorii pe care i-a lansat vara aceasta, este Ludwig, înaintaşul centru al CFR-T. Severin La Giuleşti, in cele două matcuri pe care le-a susţinut CFR, Ludwig a lăsat o impresie excepţională, RI a jucat ca unul din cei mai bine înaintaşi centru ai noştri şi a constituit singurul lucru interesant al echipei sale. După toate probabilităţile, Ludwig va pleca din nou la Arad, pentru juca în noua echipă I. T. A., care se formează. Nu ar fi, desigur, decât o reîntoarcere căci Ludwig a apărut pe scena footbalului românesc la Arad. Va reapare Costică Marinescu Vă mai amintiţi de Costică Marinescu, fundaşul Unirii Tricolor ? Era unul din cele mai mari talente ale footballului nostru şi indiscutabil cel mai bun fundaş al nostru. Intr’un match amical, la Giuleşti, cu Lewsky din Sofia, el a suferit un accident la genunchiu, şi de atunci nu a mai jucat decât sporadic. Intre timp, a fost transferat la Carmen şi este foarte probabil ca el să apară în echipa Carmenului, chiar în Cupa Ardealului. El a jucat în ultima vreme de câteva ori în provincie, şi câţiva sportivi, care l-au văzut, spun că el este azi într-o formă excepţională. Marinescu nu va fi singurul om nou în echipa Carmenului. Leaderii au găsit un înlocuitor senzaţional pentru Toth III. Este vorba de un înaintaş de clasă, care a mai jucat la Bucureşti. Şi Petrescu... Petrescu, masivul fundaş oborean, care a fost operat la începutul averii și despre care re credea că nu va mai juca football, va intra din nou In arenă. Și se poate întâmpla ca această reintrare să se producă intr’un timp foarte scurt. sasa::!!»:: I Un turneu inediat (Continuare din pag. 1-a) Pentru că un rezultat favorabil obţinut de „librari“ va fi comentat cu totul altfel decât o victorie a unui adversar divizionar. Cu conducerea acestui match a fost însărcinat d. Dana Ştefan eboia i se va alinia următoarele formaţii: CARMEN, Şt. Ionescu, Panait, Novac, Simatoc, Torjoc, Siclovan, Fabian I, Marian, Ceres, Bonattiu, Nanciulescu. SOCEC: Stanciu, Teodorescu, Sitaru, Cristoloveanu, Stoian, Harry, Ovanez, Berbeacă, Lazfir, Carambol, Iuliuc. Vulturul de Mere au o sarcini greu In match vedetă se întâlntesc Uniirea Tricolor şi Vulturul de Mare. Oberenii aliniază acelaşi for Moisescu — F. C. Ciocanul suspendat Jucătorul Moisescu din noua grupare F. C. Ciocanul, a fost suspendat de către gruparea sa pe timp de 15 zile pentru atitudine ireverenţioasă faţă de conducători, maţie tânără cu care au dispus de Carmen, formaţie care joacă egal indiferent cine îi este adevrsar In consecinţă Vulturul de Mare are dintre cele două echipe sind catiste misiunea cea mai gre. Speranţa unei victori de mare calibru va face pe leaderul campionatului sindical să se întrebuin■ eze la maximum, confirmând astfel justele pretenţii pentru un loc la viitoarea divizie B. In aceste condiţiuni matchul se anunţa echilibrat, bneînţeles cu înclinarea balanţei către o victorie Unirei Tricolor. Vulturul de Mare anunţă o echipă întărită cu Liculescu şi fostul său Jucător Torna, iar Unirea Tricolor formaţia obişnuită. D-lui Cristea Marin i se vor alinia următoarele formaţii: UNIREA TRICOLOR: Nanculescu, Janda, Cernea, Floren, Anghelache, Boteanu, Floran Marinescu, Johny, Petruipsiu, Bughubei Cricitoiu. VULTURUL DE MARE: Niculae, Liculescu, Constantinescu, Sergent, Cociş, Cică Popescu, Toma, Panait, Ştefănescu, Farina, Şt. Dumitrescu, Creţea. Programul de mâine Programul zilei de mâine este următorul: Socec Lafayette — Oştirea Tricolor ora la Vulturul de Mare — Varmen ora 18 Stadiul pentru Ultima etapă de rugby a cupei Nicu Sfetescu va avea loc mâine pe cele două terenuri de la șosea și pe stadionul P. T. T. Cele trei jocuri care constituie a treisprezecea etapă, formează un program destul de bine echilibrat, care va atrage în tribunele stadioanelor un număr destul de mare de amatori ai sportului cu balonul oval. Vedeta celor trei jocuri, o formează desigur întâlnirea dintre Stadiul Român şi Tennis Club. După cum se ştie, în prima ediţie a jocului, victoria a revenit tennismanilor după un match foarte strâns. De data aceasta în joc nu se mai găseşte decât locul secund al clasamentului. Dealungul celor 13 etape ori doi adversari de mâine s’au întâlnit doar o singură dată, iar celelalte matchuri au adus o perfectă egalitate de victorii şi înfrângeri. Totuş Tennis Club se găseşte înaintea Stadiului prin faptul că are o victorie asupra lui. Iar stadiştii, în eventualitatea unei victorii, vor reuşi să ocupe locul fecund, datorită unui goalaveraj care îi avantajează. Insă şansa hârtiei e de altă părere, stadiştii au fost învinşi Duminica trecută, categoric, de ultima echipă din clasament şi deşi tennismannii au suferit şi nu o înfrângere în faţa P.T.T. apar totuş favoriţi în jocul de mâine atât prin prisma echipelor pe care le vor alinia ori doi adversari cât şi prin cea a primei lor întâlniri. Stadiul Român va prezenta o forrmaţie compusă în cea mai mare parte din jucători ai categoriei. II-a. Tennis prezintă o echipă mai omogenă astfel că are mai multe şanse de victorie. C. F. R. — Sporturi Studenţesc Cu toate că jocul nu va influenţa deloc locurile din clasament ale celor două echipe, totuşi jocul se anunţă dinainte cât se poate de strâns şi de disputat. Sportul Studenţesc, odihnit, după două săptămâni de inactivitate oficială, porneşte la luptă, refăcut, dar şi cu un mare gol în echipă prin pierderea timpurie a lui Faby Ionescu, unul dintre cei mai buni fundaşi de rugby al echipelor din Capitală. C. F. R., după victoria de Duminică, păşeşte încrezător pe teren şi vrea să reediteze victoria. De altfel, şi la prima întâlnire, C. F. R. a fost superior, dar scorul nu a vrut să se oprească decât la 8-8 în favoarea Tennisului. Probabil însă că jocul dur al ceferiştilor va fi întrecut de treisferturile studenţeşti, care vor adăuga clubului o nouă victorie. A. S. Politehnica—P.T.T Atât P. T. T. cât şi A. S. Politehnica se pot intitula echipele surpriză. Ambele au realizat, când nimeni nu se aştepta, performanţe strălucite în companiia echipelor din fruntea clasamentului. De data aceasta se reîntâlnesc. Revanşa va fi pentru studenţi, cari prima dată au fost învinşi cu 15—5 Totuş favoriţi apar şi astăzi tot poştaşii, lot joc este lupta pentru locul cinci în clasament. In general o etapă echilibrată in atractivă. Stadiul Român Club Termis Mâine pe II. FSH Român întâlneşte Tenis Ciuj la rugby locul secund in cupa Nicu Ştefănescu Terenul Facilitatei de Drept găzduește azi prima etapă a „Turneului Fulger A.S.D. Am publicat In numărul nostru de ori programul celor două etape ale turneului fulger organizat de A. S. Dreptul, făcând și modificările de ultimă oră, fără însă a ne putea permite să facem cuvenitele comentarii-Vroiam să remarcăm şi noi lipsa unor echipe din program, de asemenea să spunem că turneul are o deficienţă, prin aceea că el cuprinde prea puţine match-uri de basketball. Azi, în parte, această deficienţă a fost înlăturată, prin introducerea echipelor înainte şi Radu Vodă în rândul invitatelor pentru basketball. E îmbucurător, pentru că îndeosebi înainte, chiar dacă nu mai este echipa dintr’un trecut apropiat, rămâne totuşi o formaţie care asigură oricând o bună prezentare şi un joc plăcut. Şi o altă modificare de ultim moment, — echipa de volley a Viforului Dacia del® Onoare nu va juca, pe motiv că a intrat în... vacanță ! Fapt precis, a fost înlocuită cu S. K. 38. Azi se joacă următoarele matchuri: Teren Facultatea de Drept (Bul. Elisabeta Nr. 64) VOLLEY MASCULIN Categoria Onoare Ora 16,30, Sp- Stud.—S. K. 38 (teren III), — arb. T. Lucian. Ora 17,30: S. K. 38 — Medicina (teren III), — arb. V. Bordeianu. Ora 18,30: Av. Sportiv—Sp. Stud, (teren 111), — arb. Gh- Epuran. Categoria I-a Ora 16,00: S. K. 44—Drept (teren I), — arb. C. Moldoveanu. Ora 17,30: Av. Sportiv — Drept (teren, 1), — arb. C. Moldoveanu. Ora 18,30: Av. Sportiv—Sp. Stud(teren I), — arb. N. David. Categoria II-a Ora 17,00: S. K. 44—V. S. C. (teren II), — arb. C. Dinischiotu Ora 17,30: Sporting — Fulgerul (teren II), — arb. V. Prunescu. Ora 18,30: Fulgerul—V. S. C. (teren II), — arb. N. Jilescu. VOLLEY FEMENIN Categoria Onoare Ora 17,00: Radu Vodă — Venus (teren III), — arb. Gh. Epurau Ora 18,00: Sp. Stud. — Venus (teren III), — arb. C. Armătescu. Ora 19,00: Start Club-Radu Vodă (teren III), — arb. R. Florian. Categoria la Ora 16,30: S. K. 44—Radu Vodă (teren 1), — arb. A. Manole. Ora 17,00: Sp. Stud. — Dor de Ducă (teren 1), — arb. Gh. Penu. Ora 18,00: Dor de Ducă — S. K. 44 (teren 1), — arb. I. Criticos- BASKET-BALL Categoria l-n Ora 17,00: S. K. 44—Înainte, — arh C. Armăţescu. Ora 18,00: Sp. Stud. — Radu- Vodă,—arb. V. Bordeiemu (teren I) Ora 19,00: Drept—Sporting, — arb. Gh. Epuran şi C. Armătescu. Din cauza spaţiului restrâns de care am dispus în numărul nostru trecut, n’au putut apare rezultatele matchurilor de volley şi basket ball disputate joi, în cadrul Campionatului Universitar. Le publicăm acum. Rezultate Technice VOLLEY MASCULIN Medicina-Ac. Comercială: 12—6— 6—15; 15—7. Drept-A.N.E.F.: 15—0; 15—0forfait. VOLLEY FEMENIN Ac. Comercială-Drept: 18—10; 13—15; 15—9. BASKETBALL Drept-A.N.E.F.: 2—0 forfeit. Ținem să notăm că echipa de volley masculin a Academiei Comerciale a făcut un joc excelent, fiind la un pas s de victorie, pe care o merita pe deplin. Amândouă matchurile de joi au fost extrem de spectaculoase, constituind o completă reabilitare a celorlalte jocuri slabe din această competiţie. După matchurile de alaltăeri, se cunosc echipele care îşi vor disputa supremaţia în actualul campionat. Ele sunt: Medicina şi Dreptul, la volley masculin, Politechnica şi Medicina, la basketball, iar finala de la volley remedin va fi o reeditare a itch-ului Ac. Comercială- Drept, deoarece ambele echipe sunt la egalitate de puncte. Finalele se vor juca Luni 2 Iulie 1945 pe terenul A. S. Dreptul, iar programul lor îl vom publica la timp. ff Mâine începe la Venus lin! [elor ii ini lui de categorie mijlocie — Primul match: Valentin—Cionoiu STANTIN CIONOIU (fost deţinător al titlului), 2. ANDREI VALENTIN şi 3. ION MIHAILESCU. De comun acord, cei „trei" au convenit ca în primul match să se înfrunte VALENTIN şi CIONOIU, pentru ca învingătorul să boxeze după aceea cu Mihăilescu, în ultimul match al acestei competiţii „fulger". Se vor înfrunta astfel cei mai buni „mijlocii" din ţară, iar Popa va avea, după aceea, un challenger periculos. „Inaugurarea turneului” Primul match din „turneul celor mai buni mijlocii români”, se dispută în cadrul galei pe care Federaţia Română de Box o organizează mâine dimineaţă, pe arena „Venus“. Cu această ocazie, Constantin Cionoiu va căuta să se revanşeze asupra lui Andrei Valentin — care deţine o victorie asupra sa — apropiindu-se astfel de un titlu pe care l-a deţinut vreme de câţiva ani. Axioti ameninţat de.» „pericolul negru Tot în cadrul galei de mâine se dispută mult aşteptatul match dintre românul GHEORGHE AXIOTI şi americanul de culoare CHEO MOREION fost campion al Cubei. Matchul acesta suscită un interes deosebit şi in cercurile noastre pugilistice, părerile sunt împărţite. Sunt mulţi cei cari cred în victora lui Axioti, dar şi mai mulţi sunt cei cari cred în înfrângerea acestuia. Aceştia din urmă susţin chiar că Cheo Moreton e superior tuturor boxeurilor români de categorie grea. Pe cât au sau nu dreptate, vom vedea mâine dimineața, când arena „Venus“ va adăposti interesantul program pugilistic de mai jos : Ion Chendreianu (Matei Masarah) — Virgil Cazacu (Const. Civ. Ed.), 3 reprize, a 2 minute. Dumitru Zamfir (Victoria) — Petre Bauer (Arte Grafice), 3 reprize . Smilosif Barasch — Costel Dumitrescu, IO reprize a 3 minute. Constantin Cionoiu — Andrei Valentin, 10 reprize a 3 mintte. Cheo Morejon — Gh. Axioti, IO reprize a 3 mintte. gnote. timp. invest- tehn IMPRIMERIILE „CURIERUL“, S. A. R. STR. BELVEDERE 6. — BUCUREȘTI Concursul de tennis al Locurilor In cursul zilei de eri, pe terenurile dela marginea lacului Herăstrău, s’au înregistrat următoarele rezultate tehnice: SIMPLU DOMIN Sturdza — Zacopceanu (6-4) (6-2)if Brândușa — Lewy (8-6) (6-2); Cantacuzino — Vasu (6-3) (6-2); M. Burac — Golescu (w-6); Poulieff Cantacuzino (6-4) (6-0). DUBLU DOMNI Lupescu, Lupescu/Deneş, Tuneşanco (w-6); Racoviţă, Brânduşa/Greceanu, Lemoine (2-6) (6-1) (6-3); Santo, Eigler,Thonenfeld, Lazăr (6-3) (6-0); T. Ivan, Glaser/Prodanof, Lewy (6-1) (3-6) (6-3); M. Burac, Zacopceanu / Gisoghelos, Gama (6-0) (2-6) (6-3). Astăzi după amiază, la orele 16, matchurile continuă la Yacht-Club Român, concomitent cu concursul de canotaj care se va desfășura pe lacul Herăstrău. CFR a plecat aseară intr’un turneu de propagandă de 10 zile Echipa de foot-ball C. F. R.ului a părăsit aseară Capitala. Feroviarii bucureşteni duc solia muncitorilor către sindicaliştii Oradiei, Aradului, Timişoarei şi Turnu Severin. Au plecat 15 jucători, echipa primă şi patru rezerve care vor fi utilizaţi pe rând Conducători ai caravanei sunt d-nii V. Secară, G. Alexandrescu şi Drăghia. La ora 8, ora când toţi jucătorii, trebuiau să fie prezenţi, nu lipsea nici unul. Toţi au venit, şi toţi sunt în aceleaşi friguri. Un turneu mai lung, care în afara rezultatelor obţinute pretinde atitudinea de sportivitate, pe care toţi jucătorii C. F. R.rişti au arătat că o au cu prisosinţă. Pe peronul unde a tras „motorul", un public numeros format din prieteni, admiratori şi admiratori ale feroviarilor, au venit să salute pe solii Bucureştiului. Mai încolo un grup de C. F. R- işti, funcţionari şi muncitori au ţinut să salute şi să dea încurciinţi acelor ce îi reprezintă pe tărâm sportiv în Ardealul eliberat. A fost mişcător momentul când C. F. R.-iştii de pe peron au început să intoneze un imn C. F. R i şt, atunci când „motorul“ s’a pus la mișcare. Medicina şi-a cu Academia Campionatul universitar de footbal împărţit punctele frăţeşte Comercială 1-1 (1-1) In deschidere Politechnica a învins A.N.E.F. cu 9-4 (4 -0) Mult aşteptatul match dintre Academie şi Medicină a prilejuit un adevărat derby. Ambele echipe au intrat pe teren decise să facă un joc mare şi au reuşit pe deplin răsplătind astfel aşteptările celor 6000 de spectatori. Jocul începe viu. Medicina domină, insă apărarea Academiei este la post. Atacurile academiştilor sunt anemice şi echipa face impresia că este surprinsă de jocul iute al doctorilor. In minutul 33 Ploeşteanu printr’un shoot plasat deschide scorul 1-0 pentru Academie. ■După acest goal Mediciniştii atarca în trombă şi numai după trei minute reuşesc să egaleze prin Miron Georgescu care trage prin surprindere, David neschiţănd nici un gest. Până la sfârşitul reprizei echipele desfăşoară un joc iute insă nici una nu reuşeşte să înscrie. La reluare Academia pune stăpânire pe joc, însă portarul Medicinei Cherem este în zi mare. De remarcat în această repriză sunt doar shooturile lui Ploeşteanu şi faza prin ■ care Niculae singur în faţa porţii trage în braţele portarului. . La o ciocnire cu Georgescu, Patras, părăseşte terenul lovit. Cu acest match semi-finala campionatului Universitar de football se încheie, Academia urmând să dispute finala cu Fac. de Drept. Academia nu a mai arătat vigoarea celor 30 min. de joc din matchul întrerupt. Jucătorii au jucat mult prea individual nereuşind nici o combinaţie. Medicina a prezentat o formaţie bine pusă la punct dar înaintarea s’a lovit in permanenţă de cuplul Catană-Dunăreanu. S’au remarcat dela Academia Dunăreanu, Cătană şi Cornea iar de la Medicină portarul Cheren care a avut o zi excepţională. D. Mircea Cruţescu a dat o adevărată lecţie de arbitraj. Formaţiile au fost următoarele: MEDICINA: Cherciu, Gheorghiu, Penu, Vlădescu, Patras, , Albuiţ, Vlaiculescu, Ilea, Tarău, Georgescu, Tudor. ACADEMIA: David, Catană, Dunăreanu, Niculescu, Pepelea, Beffa, Marluică, Ploeşteanu, Comşa, Niculae, Maliţa, BEFFA Politechnica a învins A. N. E. F. cu 9-0 (4-0) In ■ deschidere 1« Medicina—Academia Comercială, a’a disputat matchul amical' dintre ’ Politechnica și A.N.E.F. început cu dominarea netă a Politehnicei, matchul se desfășoară intr’un ritm viu, jocul oscilând dintr’un careu într’altul. Cu o apărare inexistentă — A. N. E. F. — nu a putut face faţă atacului Politehnicii care a avut ori o zi bună. Chiar din primele minute Politehnica atacă puternic reuşind să înscrie de două ori prin Antonin. Medrea 11 primind pe sus o minge reia cu capul in plasă. Spre sfârşitul primei reprize fundaşul Bolea o înscrie în propria poartă. Repriza II se caracterizează prin câteva faze spectaculoase. Iniţiativa o are tot Politehnica şi reuşeşte să înscrie din nou prinţ Vulescu, Antoniu (2), Medrea II şi Johny Dumitrescu. Scorul obţinut de Politehnica este cel mai mare din cursul acestui campionat. Echipele au aliniat următoarele formaţii t rA. N. E.T. : Cucu, Bolcaş, Vasiliu, Nicoară, Siclovan, Lupan, Simu, Mihail, Condeescu, Torjoc şi Bălaş. POLITEHNICA: Popescu, Nedelcu, Nicu, Medrea, Vulescu, Sp. Ionescu, Stănculescu, Johny Dumitrescu, Antoniu, Medrea II, Medrea 111 S’au remarcat : Siclovan și Torjoc dela A.N.E.F și linia de atac a Politehnicii. ................MH..I j.ii /.»ax ■—