Timpul, iulie 2006 (Anul 17, nr. 153-179)

2006-07-22 / nr. 172

Asfanei /p.2 Panoramic Procurorul general... mmm Cotidian OB Și tu ai un ikim cuvânt de spus /p.4 Sport Un nou eșec pentru poloiști /p.8 mmm Magazin V^: 1 Julia Roberts, ... I o furnicuță 1 *4 /p12 FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA 90255/212.739 Anul XVII, nr. 4757 (172) Sâmbătă 22 iulie 2006 12 pagini, 60 bani Temperaturile încep să crească ușor. Vremea va fi mai caldă. Dimineața Prânz Seara Caniculă. Ca de fiecare dată, canicula a făcut victime. Serviciul de Ambulanță a primit peste 30 de solicitări din partea celor care au avut de suferit, în ultimele zile, din cauza căldurii.p.6 PE SCURT • Vizită. Președintele Adunării Parlamentare a Consiliului Europei (APCE), Rene van der Linden, va vizita România în perioada 23 - 25 iulie 2006 și va discuta cu oficiali români despre stadiul pregătirii țării în vederea aderarea la UE, măsurile anticorupție și dialogul interreligios. De asemenea, va vizita mănăstirile Moldovița și Voroneț (M.F.) Titlul național pentru Pisică Reșița (C.G.) - Stadionul „Dinamo“, din București, a găzduit, ieri, întrecerile Campionatelor Naționale de Atletism, concurs rezervat juniorilor III. Prezent la această competiție, mărșăluitorul reșițean Ciprian Pisică, legitimat la C.S.M. C.S. Murariu, pregătit de prof. Iosif și Octavian Măzăran, s-a impus categoric în proba de 5 km marș, cu timpul de șapte minute și 47 de secunde, intrând, astfel, în posesia titlului de campion național al probei. O încununare a pregătirii intense pe care a efectuat-o, timp de două luni, la Buziaș. H . ° 61 2„ TIMPUL . I t 8 R0320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 9 771221 118010 111 N ® (40) 255-212 739 Venituri din munca în străinătate Românii care au plecat la muncă în străinătate în primele 9 luni ale anului în curs, prin intermediul Oficiului pentru Migrația Forței de Muncă (OMFM), au câștigat în total 91,083 milioane euro în Germania t în Spania în Elveția 24,36 milioane euro 1,683 milioane euro «w» . mmmmmmmmmmmmm» 64,88 milioane euro Grafica: Jurnal de Caraș-Severin, sursa: Statistica f Bocșa are un nou consiliu , iar viceprimar a fost ales Constantin Borozan, candidat pe liste al Alianței D.A. PIML-PD. Bocșa (N.C.) După aproape un an de când s-a dizolvat fostul Consiliu Local, Bocșa are un nou consiliu constituit ieri, 21 iulie 2006, din consilierii aleși, prin vot, la 2 iulie 2006. Ședința de constituire, prezidată de șeful Serviciului Juridic din cadrul Prefecturii, Cristian Gâțu a decurs normal. Agitația s-a produs doar atunci când s-a pus în discuție alegerea unui nou viceprimar. Deși a fost ales consilier, Doru Neda a renunțat la această funcție înainte de începerea ședinței de constituire, susținând că „o păstrează pe cea de viceprimar“. Chiar dacă s-au opus doi consilieri, Iacob Trulea și Ion Demenenco, s-a trecut la votarea unui nou viceprimar. Au fost două propuneri: Petru Peica (PC) și Constantin Borozan (PD). Peica a primit doar două voturi. Borozan a fost timp de zeci de ani directorul Grupului Școlar Industrial Bocșa. Deși nu mai e nici consilier, Doru Neda a stat toată ședința la masă consilierilor, fără niciun comentariu, însă noii aleși au susținut o conferință de Trei reșițeni luptă la Istanbul . La Istanbul, în Turcia, se vor desfășura Campionatele Europene de Lupte pentru cădeți. Marius Moraru marius.moraru@informmedia.ro Reșița (M.M.) Săptămâna care urmează poate fi socotită una de referință pentru trei dintre componenții secției de Lupte a Clubului Sportiv Școlar-Clubul Sportiv Municipal, dar și pentru antrenorul Adrian Dacica. Fiindcă vor participa la Campionatele Europene de Lupte rezervate cadeților (juniori II), competiție de mare anvergură, care va avea loc în la Turcia, Istanbul. Marile speranțe se îndreaptă spre Roxana Năstrușnicu (categoria 70 kg), vicecampioana continentală de anul trecut, care își dorește o nouă prezență pe podium. Dar, prof. Adrian Dacica are mare încredere și în Andrei Franț, care va fi prezent în limitele categoriei 69 kg, dar și în Mihai Turculean (76 kg), fiindcă sunt, în opinia lui, „doi Sportivi foarte talentați și, mai ales, foarte ambițioși. Suntem pregătiți, suntem optimiști, ne-a declarat, ieri, antrenorul reșițean.“ Atenție, caniculă! Reșița (MF) Prefecturile din 17 județe, printre care și Caraș-Severin, au primit o atenționare meteorologică prin care sunt anunțate temperaturi caniculare în acest sfârșit de săptămână. Astfel, sâmbătă și duminică, la orele amiezii, valorile termice vor atinge și depăși ușor 35-36 de grade Celsius. Timpul te-a premiat Reșița în urma tragerii la sorți pentru concursul „ Timpul pentru un weekend de vis“, de ieri, 21 iulie 2006, câștigătoare a fost desemnată doamna Ferenț Gabriela, cu domiciliul în Reșița, județul Caraș-Severin, Aleea Tușnad, bl. 1, sc. 2, ap. 9. Câștigătoarea este rugată să se prezinte cu buletinul de identitate, luni, 24 iulie 2006, la sediul ziarului Timpul, str. Independenței nr. 5 A. Iorgovan susține că a fost amenințat Reșița (N.C.) - Senatorul Antonie Iorgovan, a vorbit ieri, despre procesul privind procedura de faliment a Moldomin, în care avocații dânsului au fost apărătorii Sindicatului Aramis. Acesta a declarat că: „Asupra avocaților mei s-au exercitat presiuni. Directorul Moldomin, liberalul Victor Țiugan, m-a sunat, m-a amenințat și mi-a spus să nu particip la proces. I-am spus și eu că-i fac plângere penală“. Busculadă. Ieri, 21 iulie 2006, în jurul orelor 10.30, circulația tramvaielor din municipiul Reșița a fost sistată din cauza unei defecțiuni la firele de curent. După aproximativ o jumătate de oră de la avarie, a fost reluată circulația. (Foto: Mianda Mladin)