Timpul, decembrie 2006 (Anul 17, nr. 285-307)

2006-12-04 / nr. 286

Panoramic Conservatorii intră în opoziție /p.2« Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.4 Astălic 335 locuri da ivisd «leuuia /M Cerul va fi variabil. Vântul va sufla slab cu intensificări izolate. Dimineața Prânz Seara 28** de zile până la aderare Premieră. Duminică, 3 decembrie a.c., a avut loc, la sala Teatrului „G.A. Petculescu“, premiera piesei de teatru „Drumul lui Orfeu“. Spectacolul aparține catedrei Artele Spectacolului de Teatru a Facultății de Muzică, din cadrul Universității de Vest, Timișoara. (Foto: Camelia Giuca) LOTO • DOMINICA, 3 DECEMBRIE 6 din 49: TIMPUL EÉ3 RO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 © (40) 255-212-739 Crește consumul de whisky Comparativ cu alte băuturi, piața de whisky a cunoscut cea mai spectaculoasă creștere în România, scoțienii având 77% din total Anul milioane litri (2007 prognoza!) 1 . Grafica: Jurnal de Caraș-Severin, sursa: Statistica Grafica: Adevărul, sursa: JSWR I 4-ο Sport Reșitenii, succes important /p.7 Magazin Concert Therion la București /p.12 FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA 20255/212.739 E-MAIL: timpul@informmedia.ro Anul XVII, nr. 4871 (286) Luni 4 decembrie 2006 12 pagini, 60 bani Un arădean a spart NASA ■ Victor Faur susține că a spart din joacă, sistemele de securitate ale instituțiilor din SUA. Arad (C.T.) - „Tot ce am făcut în decursul acestor doi ani a fost o joacă. Niciodată nu m-am gândit să fac acest lucru pentru a produce pagube statului american, pentru a face rău cuiva sau pentru a obține foloase materiale. Nici nu fac parte dintr-o organizație care se ocupă cu așa ceva”, a declarat hackend arădean, care a ținut capul de afiș la știrile naționale în ultimele două zile. Victor Faur este pus sub acuzare în SUA pentru că a spart, prin intermediul internetului, rețelele informatice ale unor instituții guvernamentale americane și riscă o pedeapsă de 54 de ani de închisoare. Victor Faur, în vârstă de 22 de ani, a pătruns ilegal în 150 de computere aparținând Agenției Spațiale (NASA), Forțelor Navale și Departamentului Energiei. Tânărul, care a terminat Facultatea de Informatică, susține că a făcut acest lucru din pasiune pentru calculatoare. Toată această „aventură” a început anul trecut și a durat până acum două luni, când a decis să renunțe pentru a se angaja.p.3 ■ Victorie. Echipa de handbal U.C.M. Reșița s-a impus cu 28-21 (11-8) în fata formației Osijek Elektromodul (Croatia), în manșa întâi, de sâmbătă, 2 decembrie a.c., a optimilor de finală a Challenge Cup. £ 253 WWW.caon.ro (Foto: Mianda Mladin) SC Moldomin, din nou în doliu . Tragedia produsă în urmă cu câteva zile s-a soldat cu doi morți și doi răniți. Nina Curița____________________ nina.curița@informmedia.ro Moldova Nouă - Directorul comercial al unității miniere din orașul de pe Clisură, Petru Moza și șoferul Gheorghe Măran, decedați în urma unui accident de circulație au fost conduși ieri, 3 decembrie 2006. „Cupa Mondială" de karate Reșița (C.G.) - Sala Olimpia din Timișoara a găzduit, sâmbătă, 2 decembrie a.c., întrecerile ediției a X-a a CM de karate. Au participat peste 300 de sportivi, de la 11 cluburi din România și 17 cluburi din străinătate. Județul Caraș-Severin a fost reprezentat de către 12 karateka de la Palatul Copiilor și Elevilor Reșița, care au obținut 19 medalii și șase karateka de la Mifuro Reșița, cu șapte medalii. Vom reveni, de rude și colegi, pe ultimul drum. Accidentul în care cei doi și-au pierdut viața iar alți doi directori, Iacob Chișărău și Gheorghe Popa, au fost răniți, a fost considerat accident de muncă, deoarece cele patru victime se întorceau dintr-o delegație de la București, efectuată în interesul SC Moldomin. Iacob Chișărău este în afara oricărui pericol, iar Gheorghe Popa este internat intr-o clinică din Timișoara. „Este a doua tragedie în decurs de câteva zile care ne întristează sufletele. Societatea s-a ocupat de înmormântarea celor doi colegi, iar familiile îndoliate vor primi echivalentul a zece salarii medii pe unitate. Din păcate, banii nu compensează faptul că patru copii minori au rămas în urmă fără tatiu, ne-a spus Șerban Stanciu, liderul Sindicatului Aramis. Cei doi băieți ai fostului director comercial, Petru Moza, sunt orfani acum de ambii părinți, mama lor decedând acum doi ani. Primire. Compozitorul de renume mondial, Sabin Păutza (dreapta), a fost primit în familia Clubului Rotary Reșița, cu prilejul balului de caritate organizat sâmbătă, 2 decembrie a.c., la Restaurantul „Nera“. £ 20 www.caon.ro (Foto: Mianda Mladin) La Reșița, cele mai multe grade Reșița (N.C.) - Ieri, 3 decembrie 2006, termometrele au indicat între 9 și 12 grade Celsius, cea mai ridicată valoare fiind la Reșița, cu 4-5 unități mai ridicată decât mediile multianuale. Așadar, prima decadă a lui decembrie a adus valori termice în unele regiuni peste cele normale pentru această perioadă.