Tribuna Sibiului, mai 1972 (Anul 5, nr. 1303-1327)

1972-05-03 / nr. 1303

Pagina 2 SPO După meciul de la Budapesta Victorie asupra unei tradiţii potrivnice Reportaj de: VICTOR DOMŞA ŞI EMIL DAVID Budapesta ne-a primit cu aerul ei primăvăratec, ce îmbrăcase parcă în întregime clădirile sale vechi, înnegrite de vreme, bulevardele largi, inundate de verdeaţă, cheiurile ce străjuiesc o Dunăre molcomă şi cenuşie. Pe o astfel de vreme trenurile au descărcat în gara budapestana, începînd de vineri dimineaţa, mii de turişti români, purtătorii speranţelor într-o comportare meritorie a fotbaliştilor români într-un meci în care tradiţia era de partea adversarului, am spus turişti, pentru că meciul prilejuia nu numai o revanşă mult aşteptată, o confirmare „pe viu" a formei continuu ascendente pe care o deţine de cîţiva ani naţionala română, dar şi o întîlnire cu un oraş frumos, frumos mai ales prin modul în care fiecare epocă din istoria sa bogată în fapte şi-a lăsat amprenta durabilă pe tot ceea ce s-a înălţat de o parte şi de alta a Dunării. Intradevăr, impresia ce te stăpîneşte de la primii paşi prin oraş este aceea că străzile par a se întinde nu numai în spaţiu, dar şi în timp, probabil în nici un alt mare oraș al Europei amintirile diferitelor epoci nealăturîndu-se într-o manieră atît de clară și atît de bine circumscrisă ca In Budapesta. Cele două mari cartiere ale orașului situate pe maluri diferite — de o parte, Buda, calmă, maiestuoasă, respirînd istorie prin fiecare piatră de caldarîm, am spune, de alta, Pesta, degajată, animată, dinamică, făcînd loc spaţiilor industriale şi avarialelor cochete de locuinţe — alcătuiesc acelaşi tot, completîndu-se armonios şi întărind impresia că ai de-a face cu o citadelă ce a condensat istorie, istorie şi iar Istorie. In felul acesta, oraşul modern de astăzi, prin diversitatea sa, reuşeşte sa încinte gusturi dintre cele mai diferite. Este o explicaţie a faptului că în oricare zi între amfiteatrele epocii romane şi băile turceşti, pe cele p poduri ce-şi arcuiesc splendid spinarea de oţel între maluri, sau în jurul fîntînilor din insula Margareta. In preajma barocurilor ce împodobesc clădirea Parlamentului sau în umbra Bisericii lui Mathias, vei înttlni mii de vizitatori veniţi să admire uimitoare curiozităţi turistice. IDe data aceasta, la orice pas întîlnea o caschetă tricoloră sau puteai să asculţi o glumă românească. In așteptarea meciului se făceau calcule, presupuneri, se pronosticau rezultate sau formule de echipă. Sentimentul dominant deci, în rîndul suporterilor — optimismul. Un optimism intr-un anume fel surprinzător de robust, care făcea să pălească definitiv temerile într-un închipuit „complex" ungar. Dimpotrivă, am trăit toate ceaiurile dinaintea meciului cu senzaţiaputernică — alimentată de altminteri de scurte discuţii cu cetăţeni aiBudapestei —, că în jurul apropiatei involuţii a naţionalei ungare domnea ’o vădită circumspecţie. Evident, re- ' jţinerea Îşi avea sorgintea, pe de o parte, tn avoluţiile anterioare necon-' vingătoare ale formnaţiei gazdă, iar, pe de alta, în „înscrisurile" de pe cărţile de vizită ale lui Răducanu, Dinu, Dumitru et comp. De altfel, în general, agitaţia din jurul acestui meci — avem în vedere „campania" pregătitoare din presă, anunţurile —, ne-a părut timidă. Ceea ce nu a împiedicat totuşi publicul să umple aproape în întregime tribunele Nepstadionului cu o oră înaintea începerii meciului. A urmat apoi, pe fondul unui meci anost de deschidere (Moscova—Budapesta — juniori 1—1), al cărui merit este doar acela de a fi reuşit să... prognozeze exact evoluţia scorului din meciul vedetă, obişnuita „încălzire" a galeriilor. Zgomotoşilor susţinători ai echipei ungare le-a răspuns o galerie românească organizată, mereu în ton cu jocul, neobosită din primul pînă în ultimul minut. Aici, în sectorul II, au ars mii de dorinţe de victorie şi, în final — în final l-am numi apoteotic —, s-au aprins torţele victoriei, nu o victorie consemnată pe tabela de marcaj, ci o victorie asupra noastră înşine, asupra îndoielilor pe care ni le mai prilejuiau tricolorii. Am aplaudat o festivitate de deschidere frumoasă, am simţit pînă în adîncul sufletului acordurile imnului naţional şi am trăit cel mai lung minut al zile! — acela de dinaintea fluierului englezului Smith. Circumspecţie Am spus că, aparent, budapestanii nău păreau, vineri şi sîmbătă înainte de meci, prea intens preocupaţi de cele 90 de minute de pe Népstadion... Pe marile bulevarde, pe malurile Dunării, la Buda, animaţia privea mai ales pregătirile pentru weekendul prelungit de 1 Mai. In paginile ziarelor, întîlnirea de fotbal Ungaria— România pătrunsese relativ masiv, dar subtextul comentariilor viza circumspecţia. In ciuda tradiţiei — net favorabile gazdelor — ziariştii nu avansau prea mult în „nisipurile mişcătoare" ale pronosticurilor nete. „Esti Hírlap“ publica un reportaj despre ultimele pregătiri ale celor două echipe, amînînd părerile decise pentru Népstadion. Asemeni, „Népsport", care însera trei faze de la meciurile din trecut cîştigate de vecinii noştri. „ Pe stradă, predomina încrederea in victorie, dar în discuţiile cu noi, mulţi spectatori afişau reţinerea: „ştim că aveţi o echipă bună. Noi? încercăm să spargem zidul anonimatului din ultimii ani. Va fi greu. Totuşi acasă..." Arareori, cîte unul mai... înfocat indica, din mersul tramvaiului, scorul de după amiază, îndoind doar... un deget de la mînă. Ora H " Cu mult înainte de semnalul de începere a meciului, galeria maghiară făcea — cu succes — eforturi spre a domina atmosfera. In partea stingă, un grup masiv — circa 4 000 — de susținători ai echipei Ferencváros agitau drapelele, scandînd necontenit „Ungaria", „Ungaria". De vizavi și din alte vreo 3 locuri, grupurile noastre răspundeau: „România", „România". Valuri, valuri, ofensiva maghiară ne împingea spre buturi. începusem să ne temem. Un șut al lui Dumitru (excelent acest băiat) din min. 5 — o rază de speranță. Dar a venit golul lui Branikovits, au venit iar ‘furtunile ofensive, au venit „barete". Ni se strîngea inima... Lucescu nu-și găsea locul, Dembrovschi nu apărea dincolo de mijlocul terenului, Domide măsura terenul în lat, Iordănescu nu reuşea să-l păcălească pe Fabian, binu pendula spre Deleanu, Lupescu se bătea eroic în mijloc. Totuşi, parcă prea des apăreau culoarele de şut. Kocsis şi Szics împingeau jocul înainte, trimiţînd balon după balon lui Dunai II, lui Branikovits, lui Fazekas. Apărarea noastră părea să fi intrat într-o pasă neagră. Dinu şi Răducanu — în dispută pentru întîieteţe la un balon — se ciocnesc. Greu, foarte greu se închega jocul băieţilor noştri. In minutul 24, Domide ţinteşte poarta goală dar Balint salvează de pe linia porţii... De acum încep să apară semnele schimbării... Repriza noastră Repriza a doua ne-a aparţinut în întregime. Chiar atunci cînd echipa maghiară se afla în ofensivă era limpede pentru toată lumea că românii sînt stăpini pe situaţie. Calm, încredere, coeziune — iată atributele jocului nostru. Nunweillera realizat o prestaţie foarte bună) încearcă dese ieşiri spre poarta maghiară, oprite în ultimă instanţă, lordănescu aminteşte prin cîteva acţiuni de duelul cu Dobias, Dembrovschi iese la combinaţii ofensive. Şi a venit minutul 55. lordănescu, oprit prin fault, execută lovitura liberă de pe stingă. peste un buchet de jucători — se aflau acolo Pancsics, Geczi, Domide, care încearcă să lovească mingea — balonul ajunge la Sătmăreanu — apărut pe punctul de 11 m — şi acesta îl plasează, cu o lovitură de cap, in fundul porţii. Din acest moment, o echipă decade şi una renaşte spectaculos. Nimic nu mai putea întoarce soarta jocului, nici măcar acţiunile noului introdus — Bene — care realizează cîteva centrări parcă spre a da ocazie lui Dinu, Lupescu, Răducanu să se remarce. In tribune, duelul se tranşase în favoarea celor cîteva mii de români. „Luptă, luptă R.S.R.“, „România", numele jucătorilor scandate, dominau stadionul. Explicații Atmosferă sărbătorească. Ard hîrtli, Răducanu, Dinu, Lucescu vin să mulţumească grupului masiv de la sectorul II. Unii plini de bucurie., Iată cîteva păreri apărute în ziarul „Népsport" de duminică. Dr. TERPITKO ANDRAS, preşedintele Federaţiei maghiare de fotbal: „Am simţit o mare bucurie văzînd cum decurg lucrurile în prima parte. In repriza a doua românii au demonstrat că alcătuiesc o echipă matură. Rămine intilnirea de la Bucureşti, care trebuie privită cu mult realism". PETRI SANDOR, secretarul federaţiei: „Maghiarii n-au ştiut folosi avantajul psihologic de după gol. Repriza a doua a aparţinut categoric oaspeţilor. Cu 20 de minute de joc bun, din 90, nu poţi cîştiga un meci“. ILLOVSZKY RUDOLF, antrenorul echipei maghiare. „In prima parte jucătorii mei au jucat cum li s-a indicat, respectînd disciplina tactică impusă. După minutul 15, toţi jucătorii şi-au dat seama că avantajul de un gol nu este suficient şi acest gînd i-a paralizat. Acţiunile lor nu au mai avut luciditate, ofensiva s-a desfăşurat orbeşte. Jucătorii români sunt prea buni pentru a nu se fi folosit de această situaţie". GECZI ISTVÁN! „La faza de gol am văzut doar o aglomeraţie de jucători. Am vrut să resping mingea. Spre nenorocirea mea şi spre fericirea lui, Sătmăreanu a văzut mai bine decît mine traiectoria mingii...“. FAZEKAS LÁSZLÓ: „Am vrut să cîştigăm cu orice preţ, de aceea nu am mai gîndit, ne-am aruncat orbeşte în atac. De această situaţie, o echipă atît de bună ca cea a românilor nu se putea să nu profite". SĂTMĂREANU: „Sînt fericit că am marcat golul. Geczi a ieşit rău din poartă. Am dorit atît de mult să marchez un gol în acest meci încît, în timpul jocului, am fost aproape sigur că voi marca". LUCESCU: „Lupta nu-i terminată. Dacă ungurii cîştigau ne era mai uşor la Bucureşti. Aşa, va fi foarte greu pentru că vor juca totul pe cartea victoriei". Pentru toţi cei prezenţi la Budapesta — şi nu numai pentru aceia — egalul de pe Népstadion a fost tot atît de „mare" cît o victorie. In acest spirit au continuat manifestările de simpatie pentru echipa naţională pe tot parcursul drumului. Cel puţin laArad, toţi cei prezenţi în gară au fost „scoşi“ pe peron, la o... manifestaţie ad-hoc în onoarea... atacantului roşcat de la U.T.A., simbătă unul din atuu rile noastre cele mai valoroase, alături de Dumitru, Dinu Lupescu şi Nunweiller VI. Şi, cum ne-am dat întîlnire la Bucureşti, pentru 14 mai, n-am uitat să-l pomenim și pe... Dobrin. Tricolorii, antrenorul nu trebuie să uite că mai sunt de jucat 90 de minute înainte de a fi semifinaliști în Campionatul Europei. In acest sens judecata lui Lucescu ni se pare judicioasă. FOTBAL, divizia B GAZDELE AU DOMINAT CATEGORIC, DAR AU ÎNVINS MODEST C.S.M. Sibiu - Chimia Făgăraș 3-1 (2-0) Rezultate Olimpia S. Mare — Electroputera Metaluraistul — Minerul Anina C.F.R. Timisoara — Vulturii Minerul B. Mare ■— C.F.R. Arad - C.S.M. Sibiu — Chimia Olimpia Oradea — Corvinul Gloria — Politehnica C.S.M. Reşiţa — Gaz metan 17 ETAPA VIITOARE — A XXIII-A MAI): Corvinul Hunedoara — Minerul Baia Mare, C.S.M. SIBIU — OLIMPIA ORADEA, Olimpia Satu Mare — Minerul Anina, C.F.R. Timisoara — Politehnica Timisoara, GAZ METAN MEDIAŞ — GLORIA BISTRIŢA. Vulturii textila Lupot — C.S.M. ResRa. C.F.R. Arad — Electroputere Craiova, Chimia Făgăraş —• Metaluraistul Cuair. Ţurlea (cea mai mare ocazie a jocului)! Cel de-al treilea gol înscris de sibieni este realizat de Stoicescu (duminică In mare vervă), a fost un gol gîndit, matur, dribling şi inteligenţă... Văzînd că se conturează o înfrîn-» gere ce poate lua nedorite proporţii, antrenorul echipei oaspete Bujor Băltăceanu îi introduce în teren pe exmedieşanul Filip (revenit la echipa sa de baştină) în locul atacantului Boantă. De fapt, la pauză operase încă o schimbare, fostul sibian Rotaru luînd locul lui Feher. Dacă introducerea lui Filip ca vîrf de atac nu ridică probleme pentru Flrchiş et co., Rotaru („Aripioară") reuşeşte unul din numerele sale bramburiste, obligîndu-1 pe David să comită penţ în careu (min. 70). Transformă Dumitrescu și... 3—1! Pînă la final am mai notat faza din min. 86, cînd Ciutac execută o lovitură liberă vicleană care nu-l poate, însă, păcăli pe Liebhardt. Partida se încheie deci cu 3—1, deşi după aspectul jocului o diferență de 4—5 goluri ar fi fost normală... C.S.M.: Liebhardt, Zaharia, David, Flrchiş, Voicu — Constantin, Răduţă— Schwartz, Stoicescu, Ţurlea, Creţu. ’ Chimia: Purcaru, Tăulea, Nacu, Hodrea, Stoica, Dumitrescu, Ciutac, Feher (min. 46 Rotaru), Boantă (min. 60 Filip), Ioniţă, Loncea Iv. cucu 2—0 2—2 1—1 2—0 1—0 încurcat unul pe altul, dar Stoicescu, inspirat, a expediat în colţul din stînga jos al porţii lui Purcaru. Jocul devine din ce în ce mai frumos, tribunele „se încălzesc" fiind cîştigate de cursivitatea fazelor de atac, de dramatismul situaţiilor dar şi de exasperanta serie a ratărilor. In min. 30 arbitrul anulează pe motiv de ofsaid un gol splendid înscris de Ţurlea, iar două minute mai tîrziu Schwartz ratează incredibil... Cel de-al doilea gol al echipei sibiene este rezultatul unui reuşit un-doi rea-5 lizat de Ţurlea şi Răduţă la capătul căruia balonul, suflat de Ţurlea de sub mîinile portarului, poposeşte în plasă. 20. Pînă la pauză jocul devine din ce în ce mai interesant, pentru că oaspeţii încearcă să atace mai susţinut şi, de asemenea, pentru că formaţia gazdă realizează cîteva reuşite şarje prin Schwartz, Stoicescu, Constantin şi Răduţă... Ratările din repriza a doua se întrec cu mult ca număr pe cele din prima. Le notăm succint: min. 47 ! Deşi s-a desfăşurat după-amiază, da la ora 17,00 şi pe o vreme splendidă Care i-a invitat pe sibieni la iarbă verde, partida a suscitat interes din partea statornicilor suporteri ai C.S.M., tribunele fiind aproape pline. E adevărat, meciul a fost urmărit de pe poziţia spectatorului internaţional, care a avut prilejul să vadă cu o zi înainte la T.V. partida Ungaria— România şi doar cu o oră mai devreme, în aceeaşi zi, înregistrarea „regalului" de pe Wembley, Anglia— R.F. a Germaniei. Aşa se explică poate tăcerea de catedrală care a adomnit în tribune o bună parte a partidei. Ce e drept, un grup de făgărăşeni (despre care am auzit că-şi însoţesc echipa şi cînd joacă „mitţă" pe malul Oltului) au făcut puţină ■larmă în colţul din stînga al tribunei, dar s-au liniştit şi ei repede... Jocul debutează cu bune ocazii ale libienilor. Schwartz, în zi foarte bună, demarează „ca pe vremuri", şutează, dar nu reuşeşte să înşele vigilenţa portarului Purcaru. In replică, l' contraatac extremul dreapta Feher - Stoicescu, min. 49 Schwartz, min. 50 11 deschide pe Loncear, care greşeşte ma de puţin ţinta. Primul şut cu adevărat serios la poarta oaspeţilor este expediat de Constantin (min. 15). Urmează o centrare a lui Voicu, pe care Creţu, din poziţie foarte bună, o reia cu capul atît de defectuos, de parcă balonul ar fi fost oval. Asediul porţii făgărăşene se înteţeşte, dar atacanţii formaţiei gazdă vor să dribleze toate firele de iarbă din careu Înainte de a şuta la poartă. Şutează fără ezitare doar mijlocaşul Răduţă (min. 17) şi tot el ia locul lui Creţu pe extremă (min. 25) trimiţînd o centrare excelentă spre Schwartz... Golul va cădea în aceeași fază, dar cîteva secunde mai tîrziu, apărarea oaspeților a ezitat, atacanții sibieni s-au Clasament C.S.M. Reşiţa 22144434-1432 Minerul B. M.22114740-2426 C.F.R. Tim. 2296729-1824 Minerul An. 22103928-3023 C.F.R. Arad 2295825-2723 Politehnica 2285928-2421 Gloria 22931023-2521 Metalurgistul 22931018-2221 C.S.M. Sibiu 22931022-2721 Olimnia S. M.22931015-2021 , Vulturii 2285918-2921 , Chimia 22921135-3320 , Olimnia Or 22921128-2820 , Electroputere 22841018-2720 , Corvinul 22831123-2619 Gaz metan 22831115-2519 1 Tribuna Sibiului FOTBAL AZI se reia campionatul primei divizii După meciul de la Budapesta, în care selecţionata României a obţinut un scor egal (1—1), campionatul de fotbal, divizia A, se reia astăzi (etapa a XXIII-a) cu următoarele partide: Universitatea Craiova—A.S.A. Tg. Mureş (0—0), U.T.A.—Steagul roşu (1—0), Petrolul—F.C. Argeș (0—5), Jiul—Politehnica (0—3), Rapid—Steaua (2—1), Universitatea Cluj—C.F.R. (1—0), Dinamo—Farul (0—1), Crişul— S.C. Bacău (0—0). In paranteze, rezultatele din tur. HAIMDRAL, divizia II C.S.M. Sibiu — Constructorul Timişoara 7-3 (3-2) Numeroşi spectatori prezenţi duminică pe terenul Luceafărul din Sibiu au avut satisfacţia de a vedea la lucru pe cele două aspirante la un loc în divizia A de handbal. Acestea s-au întrecut în derby-ul seriei a II-a al diviziei B. Abordind cu multă seriozitate partida, handbalistele de la C.S.M. au acţionat prudent în apărare, unde au ştiut să anihileze atacurile în trombă ale timişorencelor Kaspari şi Bratic şi au contraatacat viguros, însăşi scorul destul de strîns la pauză, 3—2 in favoarea sibiencelor, arată ci Sever angajament fizic în lupta pentru balon la semicerciază din partida de handbal C.S.M. Sibiu—Constructorii Timișoara de acerbă a fost lupta. După pauză ambele echipe joacă în continuare foarte prudent în apărare, neglijind atacul și făcînd ca rezultatul de la pauză să rămlnă țintuit pe tabela de marcaj pînă în min. 41. După acest minut, datorită jocului dur al apărării oaspete, gazdele beneficiază pe rînd de 3 lovituri de la 7 metri, pe care le transformă Cacoveanu, mărind avantajul echipei noastre. In final se consemnează o victorie binemeritată a sibiencelor, care au forţat atacul. Autoarele golurilor: Muşan — Cacoveanu (3), Fera (2), Trandafir şi Barbu pentru sibience, respectiv, Roth, Crăciun şi Tire. A arbitrat corect Ion Dumitraşcu (Piteşti). I. IONESCU * TIMPUL Centrul meteorologic Sibiu comunică: vreme instabilă cu cerul temporar acoperit. Vor cădea averse de ploaie, mai ales în cursul după-amiezii. Vîntul va sufla potrivit din sectorul sud-estic. Minimele vor fi cuprinse între plus 6 și 10 grade, iar maximele vor oscila între 15 și 18 grade, azi... TELEVIZIUNE 9,00 Deschiderea emisiunii de dimineaţă. Telex. 9,05 Reportaj Tv.: Fragmente din jurnalul unui poet (reluare). 9,25 In paşi de dans (reluare). 10,00 Curs de limba franceză. Lecţia a 14-a. 10,30 Film artistic .Haiducii lui Şaptecai (reluare). 12,00 Telejurnal. 15,30 Teleşcoală. 16,30—17,00 Curs de limba engleză (lecţia a 13-a reluare). 17,00 Deschiderea emisiunii de dupăamiază. Fotbal: Rapid-Steaua (divizia A). Transmisiune directă de la stadionul .23 August". 18,45 Timp şi anotimp In agricultură. 19,10 Tragerea Pronoexpres. 19,20 1 001 de seri. 19,30 Telejurnal. 20,05 Laudă tinereţii. Versuri inedite In lectura autorilor: Ion Crînguleanu, Victoria Dragu, Gheorghe Istrate, Csíki László, Dan Mutaşcu, A. I. Zăinescu. 20,20 Telecinemateca. Noaptea generalilor. 22,30 24 de lire. CINEMA SIBIU: PACEA: Astă seară dansăm In familie (orele 9,00; 11,30; 14,00; 16,30; 19.00; 21,00); ARTA: Sacco şl Vanzetti (orele 10,00; 12,30; 15,30; 18,00; 20,30); TINERETULUI: Fiicele partidului (orele 10,00; 12,00; 14,30; 16,30; 18,30; 20,30). MEDIAȘ: PROGRESUL: Floarea de cactus (orele 9,00; 11,15; 14,00; 16,30; 19,00; 21,15). TINERETULUI! Voi sări din nou peste băltoace (orele 10,00; 16,30; 18,30; 20,30). CISNĂDIE: POPULAR: Marele premiu, seriile I şi II (orele 11,00; 16,00 şi 19,00). AGNITA, 8 MAI: Ora hotărîtoare (orele 10,00; 16,00; 18,00 şi 20,00). DUMBRĂVENI: 7 NOIEMBRIE! Meridianul zero (orele 18,00 şi 20,00). . COPŞA MICA: POPULAR: Ultima lună de toamnă (orele 18,00 şi 20,00). OCNA SIBIULUI: Gaudeamus igitur (orele 17,00 şi 19,00). BAZNA BA1: Sunetul muzicii, seriile 1 şi 11 (ora 19,00). APOLDO DE SUS: 23 AUGUST» Ultimul drum (orele 18,00 și 20,00). Cadru din filmul FLOAREA DE CACTUS ,XVWvXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX\XXXXXXXXNNXXXVXXXXXXXXXXXXXX\'' 0 înfrîngere „blîndă“, dar un sever loc 16... C. S. IU. Reşiţa —iaz metan Meiliaş 1-0 (1-0) La drept vorbind, Infrîngerea cu numai 1-0 suferită de echipa medieşană pe stadionul din Reşiţa nu este de loc aspră, dacă ţinem seama că ea a fost înregistrată în compania şi In „fief"-ul liderului autoritar al seriei. Cu adevărat neplăcut, In urma acestui joc, este faptul că el a plasat formaţia oaspete pe ultimul loc al clasamentului. Fireşte, poziţia echipei medieşene nu este, nu trebuie să fie considerată ca deznădăjduită, cu condiţia ca jucătorii să se mobilizeze în restul partidelor, să acumuleze puncte şi să ofere altora „plăcerea" de a juca în viitor în divizia C. Situaţia nu este disperată pentru că diferenţa de puncte dintre ultima clasată şi ocupanta locului 6 este, după cum se poate vedea, de numai două puncte. Intr-adevăr, dacă la vîrful piramidei lucrurile s-au lămurit de mult, C.S.M. Reşiţa detaşîndu-se „olimpian", lupta pentru evitarea retrogradării se ascute, la ea participînd mai mult de jumătate din echipe. Este, poate, o compensaţie pentru diminuarea Interesului faţă de locul de lider... In legătură cu meciul de la Reşiţa, singurul amănunt, de altfel esenţial pe care îl deţinem, este că unicul gol al partidei a fost înscris în min. 22 de Atodiresei. Aşadar, o înfrîngere „blîndă“, care însă are darul nefast de a expedia echipa din oraşul de pe malul Tîrnavei pe ultimul loc al clasamentului. Aşteptăm, împreună cu toţi iubitorii fotbalului medieşan, un viguros reviriment al echipei. (C. V.) încasarea contribuţiei băneşti de la populaţie încasarea contribuţiei băneşti de la populaţie in municipiul Sibiu se face prin toate unităţile C.E.C. astfel: — La filiala C.E.C. Sibiu, din Piaţa Republicii, s-au creat 3 ghişee speciale de încasare a contribuţiei, care funcţionează zilnic între orele 7—14 şi 14,30—21. — La agenţia C.E.C., din str. N. Bălcescu funcţionează un ghişeu special, zilnic între orele 8—13 şi 16—20,30. — La agenţia C.E.C., din str. Magheru, contribuţia se încasează zilnic între orele 8—13 şi 16— 20.30. — La agenţia C.E.C., din str. Gladiolelor, Încasarea contribuţiei se face zilnic între orele 8,30— 16. — La agenţia C.E.C., din incinta clădirii unde se află administraţia financiară, contribuţia se poate achita In fiecare zi între orele 7-14. — La agenţia C.E.C., din str. Avram Iancu, plata contribuţiei se poate face zilnic între orele 8—13 iar în zilele de luni, miercuri şi vineri şi după amiaza de la 16— 20,30. Pentru evitarea aglomeraţiei la ghişeele C.E.C., populaţia este rugată a se prezenta la toate unităţile arătate mai sus, in tot timpul zilei, la orele indicate. ! g | fxXXSXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXNXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXNXXXXXXXXXXXXXXXX'W.XNXXXNXXNXXXXXXXXXXXXVcí BfSBBSyiW 99 Crosul tineretului“ Au fost desemnaţi campionii judeţului Zilele trecute, pe aleile din parcul Subarini din Sibiu, au avut loc întrecerile fazei judeţene a „Crosului tineretului", întrecere care a unit la startul celor 3 probe, peste 300 concurenţi, calificaţi în etapele anterioare (pe centre de comună, oraşe şi municipii). Iată primii doi clasaţi, pe categorii de vîrstă, care vor reprezenta judeţul Sibiu la finalele pe ţară, ce vor avea loc duminică 7 mai la Brăila: categoria 15—16 ani — fete: Eleonora Popovici (Şeica Mare) şi Krista Schneider (Liceul pedagogic Sibiu) şi băieţi: Aurel Trimbiţaş (Liceul „Gh. Lazăr" Sibiu) şi Petru Lipan (Grupul şcolar petrol Mediaş); categoria 17—19 ani — fete: Victoriţa Patra (Liceul agricol Dumbrăveni) şi Elena Sporiş (Liceul textil Cisnădie) şi băieţi: Cornel Şpanea (Grupul şcolar „Independenţa" Sibiu) şi Constantin Grecu (Şcoala profesională Cisnădie); categoria peste 19 ani — fete: Maria Geapana (A.S. Bumbacul Cisnădie) şi Mariana Dan (Liceul agricol Dumbrăveni) şi băieţi Carol Novac şi Iiie Moldovan (ambii de la Şcoala de ofiţeri „Nicolae Bălcescu" Sibiu). 1. 11 IE Textila Cisnădie- Gloria Arad 12-14 (7-8) Este cel de-al doilea joc pierdut pe teren propriu de echipa textiliştilor. , , In faţa unor adversari nu prea stră- luciţi In palmaresul handbalului. Prin acest joc pierdut In faţa Gloriei Arad, Textila nu mai are şanse de a rămine In divizia secundă. Jocul practicat de echipa locală a fost sub orice critică, ea fiind condusă în majoritatea timpului, reuşind să egaleze la 5—5 (min. 22), la 9—9 (min. 43) şi 11—11 (min. 52), după care Comite greşeli atît în atac cît şi în apărare, dînd posibilitatea oaspeţilor să obţină pe merit victoria. De menţionat că cisnădienii au ratat 3 lovituri de la 7 metri prin Hirsch. Singurul care a corespuns de la localnici ai fost Pop. Competent arbitrajul prestat de bri- feada Căpăţină—Ene (Buzău). I. ANDREI Anul V, nr. 1305 VOI.I I. «II»i/iii a HI C.S.M. Sibiu-Dinamo Bucureşti 1-3 Scăpate de emoţia retrogradării, voleibalistele de la C.S.M. au abordat partida din ultima etapă a diviziei A, cînd au întîlnit pe Dinamo Bucureşti, cu multă uşurinţă. Aşa se explică faptul că bucureştencele, avînd în Lia Iliescu şi Mariana Popescu două trăgătoare în vervă, au jucat mai clar, cu acţiuni mai variate la fileu, impunîndu-se încă din primul set, pa care l-au cîştigat la 8. In setul următor, deşi conduse cu 0—5 şi 6—11, voleibalistele sibiene, avînd în Aurora Popenţa şi Livia Pavel cele mai buna jucătoare, au o revenire puternică, egalează la 11 şi cîştigă apoi la 13. După efortul depus In clştigarea setului respectiv, ele 11 pierd pe ai treilea la 5, ca apoi In ultimul, din nou conduse cu 0—6, egalează la 10 dar, In final, cîteva greşeli la blocaj şi In linia a Il-a fac ca dinamovistele să cîştige. A arbitrat, cu scăpări, Emil Costoiu — Bucureşti, bine Mircea Hertea —Cluj. I. . ALTE REZULTATE: Volei divizia B (f). Drapelul roşu Sibiu — Corvinul Deva. 2—3. Baschet, divizia B (m). Olimpia Sibiu ■— Ştiinţa Mediaş 68—69 (28—30). I Ciclism după o întrecere palpitantă Programată iniţial pe traseul Mediaş—Moşna, din cauza timpului nefavorabil, traseul cursei a fost schimbat pe distanţa Mediaş—Tirnava—Mediaş, reunind la start 20 de concurenţi cu biiciclete de oraş. Cîştigătorul cursei a fost Nicolae Simion (Grupul școlar petrol Me *diaș). tv .