Veselia, 1935 (Anul 43, nr. 1-52)

1935-01-03 / nr. 1

4 v—Sur~- ■ - Așteptam deci nașterea celui de al treilea copil— El veni curând pe lume... dar era un mic negru, și atât de întunecat că, pentru a-i găsi noaptea, trebuia să-l cauți cu lumânarea, întâi gândii: probabil că nevastămea văzuse unul din numeroasele filme cu africani, dar tot gândind... — Dragă Ionescule, împărtăşesc disperarea ta. Clipa e când deschizi ochii ! Am înţeles desigur că nevastăta te înşelase sucesiv cu un Chinez, o Piele Roşie şi un Negoţ... Ionescu mă privi cu indignare. — Individ fără fler ! Dacă ar fi fost numai asta ! Căci, se vede, ignorezi ca eu sunt pentru înfrăţirea popoarelor şi fuziunea raselor ? Dar ştii ce am descoperit astăzi de dimineaţă ?... Nevastă-mea, înţelegi tu, Nina, nevasta-mea... Ei bine, de trei ani, ea mă înşeală cu negustorul de văpsele dinkr colt ■ Trad, de Ionel Trif Cu picioarele in apă rece "Cine vrea să trăiască în pace treb Hue să fie surd, orb şi mut. Oul de astăzi face mai mult decât găina de mâine. Acel care plânge pentru toată lumea sfârşeşte prin a-şi pierde vederea. O mie de prieteni, e pufin ; un duşman e prea mult. * Tinereţea: o vârstă la care ochii strălucesc fără să vadă. # Când o femeie își laudă virtutea, e semn că aceasta o apasă. Elapa este o piele care schimbă aninalul. PRECOCITATE O societate de tramvaie berlineză a afișat recent un aviz în vagoane, prin care invităpe pasagerii masculi să cedeze domnelor locurile, atunci când acesteadoamnele! Stau în picioare. Ultimul paragraf al avizului în chestie este extrem de amuzant.: — Trebue considerate ca femei, spune avizul, toate fetele care au trecut de doisprezece ani. Ce precocitate în Germania lui Hitler ! PEDEPSE ORIGINALE Intr o republică comunistă e foarte riguros urmărit adulterul și, pentru a-1 pedepsi, s’a găsit un mijloc care nu e de loc lipsit de pitoresc. Dacă e vorba de o femeie, aceasta e condusă la închisoarea locală unde toți prizonierii au dreptull să abuzeze de ea. Ea natural poate să refuze, dar fiecare refuz e pedepsit cu zece lovituri de biciu. Dacă cel vinovat este bărbatul, procedura e aceaşi, numai că el e condus la închisoarea de femei. Şi dacă refuză o deţinută, tot zece lovituri de biciu îl aşteaptă. Oare câţi pensionari şi pensionare din închisorile în chestie? JARTIERE CU CLOPOŢEI Un original poect de lege a fost depus în Turcia. Uni parlamentar de acolo, în adevăr, a alcătuit un proect de lege prin care profesionistele dragostei sunt obligate să poarte la jartiere nişte clopoţei.. Oare ca să mai prindă... şoareci, numitele pisici cu clopoţei ? DEFINIŢII DESPRE FEMEI O revistă americană a cerut câtorva personalităţi părerea asupra femeii. Printre, răspunsurile , date, sunt câteva ipicante : — Femeia e, totdeodată, începutul înţelepciunei şi al nebuniei. — Femeia e ca un Ford. Când merge, merge; dar în ziua când s’a stricat ceva, trebue lepădată. — Femeia e materializarea maşinei de făcut război. — Femeia e un medicament care trebue luat cu ochii închişi. SÂNI VOLUMINOŞI Dacă pieptul mare nu revine decad foarte lincer la modă în România, el n’a încetat să fie în vogă în Germania. Astfel fabricanţii de sâni artificiali fac o publicitate uriaşe. La Berlin, unul dintre ei a imaginat o reclamă ingenioasă : el a pus în vitrină un manechin viu prevăzut cu sailii de contrabandă. Un mare placard anunţă dedesupt: „Sânii acestei doamne provin din magazinul nostru. Ei dau perfect iluzia, naturalului. Vă puteți da seama atingându-i cu mâna. _ ț. Nu costă nimic.' Se zice că magazinul face afp strălucire. * ♦ * ACTUALITATI ^S^'^SS^F VESELIA In timpul vacanței ai vizitat Pompeiul. E frumos? Nu-i urât, dar Doamnei câte reparaţii ii mai trebue 1 .