Agenda Magazin, iulie-decembrie 2002 (nr. 27-52)

2002-10-05 / nr. 40

, DLT LUMEA STARURILOR • Actorul Nick Nolte, care la 11 septembrie a fost oprit de poliție pentru că a condus în stare de ebrietate, a acceptat să fie internat într-o clinică de dezintoxicare din Connecticut. • Deși au turnat împreună în pelicula „Trapped“, actrițele Charlize Theron și Courtney Love nu se suportă defel. • Chelsea, fiica lui Hilary și Bill Clinton, își va face debutul în televiziune; contra sumei de 200 000 de lire sterline, ea va fi invitată într-o emisiune de Crăciun din Marea Britanie, țară în care studiază. • După ce au avut o scurtă aventură amoroasă, actorii George Clooney și Renee Zellweger se vor reîntâlni pe platouri în continuarea de la pelicula „Jurnalul lui Bridget Jones“. Jessica Lange a fost recompensată la Festivalul Internațional de Film de la San Sebastian cu trofeul Donostia Award, acordat pentru întreaga activitate. M.S. m „FEBRA DE SÂMBĂTĂ SEARA" John Travolta și Olivia Newton-John, partenera sa din „Grease“, au fost protagoniștii serii de gală ce a marcat cea de-a 25-a aniversare a celebrei pelicule „Saturday Night Fever“. Legendarul cuplu, care a înregistrat cele mai mari succese din industria hollywoodiană - 400 de milioane de bilete vândute la „Grease“ - a apărut pe scena din Los Angeles după 20 de ani, ca invitați de onoare ai studiourilor Paramount. Ei au interpretat melodia din „Grea se“ - „You Are the One That I Want“ - în fața a 2 000 de invitați, fiind prima lor apariție pe scenă împreună după 1982. Momentul a fost marcat și prin lansarea, pentru prima dată pe DVD, a peliculelor „Febra de sâmbătă seara“ și „Grease“. Alte trei filme ale anilor „disco“ vor fi lansate în octombrie, de aceleași studiouri. M.S. Alain Delon, singur Celebrul actor francez Alain Delon și iubita lui, Rosalie van Bremen, au hotărât să se despartă. Cu 32 de ani mai tânără decât el, Rosalie are împreună cu actorul doi copii: Annouchka și Alain-Fabien, în vârstă de 12 și, respectiv, 8 ani. Unii dintre apropiații lor au declarat că Alain Delon a recunoscut cu tristețe că a căzut de acord cu Rosalie să pună capăt relației lor, care a durat 15 ani. Actorul a refuzat orice comentariu referitor la această despărțire; el va împlini 67 de ani în 8 noiembrie. M.S. Concert cu nuntă Fermecătoarea Pamela Anderson și iubitul ei au stabilit data nunții lor. Este vorba de 9 noiembrie, ceremonia urmând să aibă loc în timpul concertului pe care Kid Rock îl va susține la Las Vegas. Nunta celor doi a mai fost programată o dată, dar Pamela și-a convins abia acum partenerul să renunțe la băutură, așa că... Nunta îl va face fericit și pe Tommy Lee, fostul soț al divei sili conate, tatăl celor doi copii ai ei, care a declarat că-i mulțumește muzicianului pentru ceea ce face. M.S. 40 de ani După o absență de aproape 40 de ani de pe scenele teatrelor, marele actor american Paul Newman va fi din nou prezent pe Broadway. El va juca în „Our Town“ de Thornton Wilder, o piesă a cărei acțiune se desfășoară la New Hampshire. Potrivit purtătorului de cuvânt al producției, spectacolul se va juca între 4 decembrie și 26 ianuarie. Ultima apariție a lui Newman pe Broadway a avut loc în 1964, într-o comedie, iar prima sa apariție pe scenă s-a produs în 1953. Paul Newman are acum 77 de ani. M.S. mondo-mondene