Amicul Poporului, 1901 (Anul 41)

Numerele paginilor - _1

Adolf Thierry, apotecat în Prograda lângă Rohitsch-Sauerbrunn. Sirup Zagorian pentru piept. Un mijloc foarte plăcut de a lua, atât pentru crescuţi cât şi pentru copii de orice etate, contra tusei, tusei măgăresci şi rele, catâr de piept şi de plămâni, flegma, aruncătură bolnăvicioasă, durere de piept; linişteşce şi stîmpără durerile la toate morburile de piept şi de plumâni, chiar şi la cele mai vechi. O jumătate sticlă costă coroane 1.20, o sticlă întreagă costă coroane 2.20. — Pentru porto şi cutie 80 filed deosebit. — Fiecare sticlă trebue să fie provedută cu capsula de metal şi cu firma mea intretipărită. Preparat şi de căpătat din „Schutzengel-Apotheke a lui A. Thierry“ în Prograda lângă Rohitsch-Sauerbrunn. Pom afla pentru crescerea perului veritabil Tannochinin englez!!! împiedecă căderea perului, pierderea şi căruntala prematură, absolut nestricăcios şi de preferat tuturor altor soiuri de pomade. O tigăiţă costă 2 coroane. Pentru porto şi embalagiu 80 filed mai mult. Fiecare tigăiţă trebue să aibă imprimat pe coperiş: „Schutzengel-Apotheke a lui A. Thierry“ în Prograda lângă Rohitsch-Sauerbrunn. Hapuri veritabile Cascara-Sagrada engleze pentru curăţirea sângelui. 1 cutie 60 fileri, 1 fişic cu 6 cutii , coroane. Porto şi lada încă 60 fileri. In special se recomandă pentru uşurarea scaunului fără urmări rele. Fiecare cutie trebue să fie provedata cu subscrierea proprie a producentului A. Thierry. Pe unde nu sunt deposite de preparatele mele să se comande direct sub adresa : „Schutzengel-Apotheke a lui A. Thierry“ în Prograda lângă Rohitsch-Sauerbrunn. ЗЭ i g e s t 1 -V. Praf universal veritabil englez pentru mistuire și apetit, al apotecarului A. Thierry în Prograda lângă Rohitsch-Sauerbrunn. Neîntrecut şi neajuns ca mijloc de casă pentru întărirea stomacului, facere de apetit, ajută mistuirea şi pentru nutrirea şi întărirea corpului, pentru delăturarea uşoară a tuturor greutăţilor de mistuire; se recomandă mai cu seamă după prea multă mâncare de materii crude, unsuroase, vârtoase şi după multă beutură. Efectul lui se extinde şi la curăţirea sângelui, şi împiedecă ivirea şi crescerea celor mai multe morburi ale tuturor organelor de mistuire. Un */4 oră după fiecare mâncare să se ia 1—2 lingurițe de cafea din acest praf cu un păhar de apă sau mai bine viu bun și după aceea încă un jumătate pocal de apă sau vin. 1 cutie costă 2 coroane. Pentru porto și embalagiu 80 fileri mai mult. Fiecare cutie, ca semn al veritabilității, trebue să fie proveduta cu subscrierea proprie a producentului „Adolf Thierry*. Pe unde nu este depot de acest praf excelent să se comande direct sub adresa: A.Thierry's Schutzengel-Apotheke în Pregrada bei Rohitsch-Sauerbrunn. Praf pentru trânşi (emoroide). Ajutor sigur, vindecă şi delătură trânşii, (vina de aur, sângerarea maţului gros, noduri). Se poate întrebuinţa numai extern, fără piedecă în ocupaţiune. Cele de lipsă conţine instrucţiunea de întrebuinţare. Fiecare cutie trebue să fie provedata cu subscrierea mea proprie. 1 cutie francată şi fără spese poştale 8 coroane. Veritabil se capeta numai direct din „Schutzengel-Apotheke a lui A. Thierry“ în Pregrada lângă Rohitsch-Sauerbrunn. Esenţa de viaţa singură veritabilă a lui A. Thierry, 12 sticluţe mici sau 6 sticle duple costă franco şi fără spese 5 coroane. Prograda lângă Rohitsch-Sauerbrunn.