Buletinul Oficial, 1966, Partea 1 (Anul 2, nr. 1-88)

1966-01-12 / nr. 1

Biblicteca eras 3 T B I U ww. g03*i BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA Anul II — Nr. 1 PARTEA I " 12 ianuarie 1966 --------------------------------------- SUMAR --------------------------------------Nr. Pagina 26. — Hotărîrea Comitetului Central al Partidului Comunist Român și a Consiliului de Miniștri al Republicii Socialiste România privind sprijinirea de către stat a cetățenilor de la orașe în construirea de locuințe proprietate personală . . . 2—33. — Hotărîre privind eliberarea tovarășului Caraba Viehente din funcția de consilier referent la Secretariatul General al Consiliului de Miniștri.......................................................................... 4 4. — Hotărîre privind numirea vicepreședinților și a secretarului general la Comitetul de Stat pentru îndrumarea și Controlul Organelor Locale ale Administrației de Stat .... 4 5. — Hotărîre privind eliberarea tovarășilor Brucan Silviu și Prisnea Constantin din funcția de vicepreședinte al Comitetului de Radiodifuziune și Televiziune de pe lingă Consiliul de Miniștri al Republicii Socialiste România și numirea tovarășilor Manea Mircea și Grigorescu Ion în funcția de vicepreședinte al Comitetului de Radiodifuziune și Televiziune de pe lingă Consiliul de Miniștri al Republicii Socialiste România . .. 47. — Hotărîre privind numirea tovarășului Ceaușescu Constantin în funcția de adjunct al ministrului poștelor și telecomunicațiilor și a tovarășului Dingher Alexandru în funcția de secretar general la Ministerul Poștelor și Telecomunicațiilor . 48. — Hotărîre privind numirea tovarășilor Ianculescu Nicolae și Stere Nicolae în funcția de adjunct al ministrului transporturilor auto, navale și aeriene și a tovarășului Șendrea Constantin în funcția de secretar general la Ministerul Transporturilor Auto, Navale și Aeriene ^ 422. — Hotărîre privind numirea tovarășului Bejan Dumitru în funcția de prim-adjunct al ministrului comerțului exterior și a tovarășilor Usturoi Dumitru, Nicolae M. Nicolae și Rlbescu Alexandru Constantin în funcția de adjunct al ministrului comerțului exterior ........ t i 4 T