Buletinul Oficial, aprilie-iunie 1974, Partea 3 (Anul 10, nr. 109-198)

1974-04-20 / nr. 129

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII Anul X — Nr. 129 ROM Pagina Primiri la tovarășul Nicolae Ceaușescu, Președintele Republicii Socialiste România.................................... 1—3 Primirea de către tovarășul Nicolae Ceaușescu a membrilor Consiliului Asociației Cineaștilor . 3 Primiri la Consiliul de Miniștri ..... 3—4 SOCIALISTE ANIA PARTEA A Ш-а Sîmbătă, 20 aprilie 1974 SUMAR Președintele Republicii Socialiste România, tovarășul Nicolae Ceaușescu, a primit vineri 19 aprilie 1974 pe membrii delegației parlamentare din Argentina, condusă de deputatul Osella Munoz Enrique, care participă la lucrările sesiunii de primăvară a Uniunii Interparlamentare, ce se desfășoară la București. La primire au luat parte tovarășii Miron Constantinescu, președintele Marii Adunări Naționale, și Ștefan Andrei, secretar al Comitetului Central al Partidului Comunist Român. A fost de față Juan Carlos Marcelino Beltramino, ambasadorul Republicii Argentina la București. Oaspetele a transmis tovarășului Nicolae Ceaușescu un călduros mesaj de solidaritate și prietenie din partea președintelui Republicii Argentina, general Juan Domingo Peron, împreună cu urări de noi și însemnate succese. Tovarășul Nicolae Ceaușescu a mulțumit pentru mesaj și a rugat pe oaspete ca, la înapoierea în patrie, să transmită președintelui Juan Domingo Peron cele mai bune urări de sănătate și succes în activitatea sa. Pagina Primire la Marea Adunare Națională . . 4 Intrarea în vigoare a Convenției consulare dintre Republica Socialistă România și Republica Populară Polonă . Evocînd recenta vizită pe care președintele Nicolae Ceaușescu a făcut-o în țara sa, conducătorul delegației parlamentare argentinene a subliniat că acest eveniment, cât și convorbirile dintre președinții României și Argentinei au exercitat o puternică influență asupra dezvoltării relațiilor de prietenie dintre popoarele argentinean și român, a colaborării multilaterale dintre cele două state. Președintele Nicolae Ceaușescu a arătat că păstrează o vie amintire întîlnirilor avute cu președintele Peron, cu personalități ale vieții politice, precum și cu muncitorii, țăranii și intelectualii argentineni. în timpul convorbirii a fost exprimată dorința comună de a se acționa ferm pentru înfăptuirea înțelegerilor convenite, a tratatului și acordurilor încheiate recent, subliniindu-se că aceste documente așează pe o bază trainică tradiționalele relații dintre cele două țări și, totodată, constituie o contribuție de seamă la dezvoltarea cooperării internaționale, a înțelegerii și păcii în lume. întrevederea s-a desfășurat într-o atmosferă caldă, prietenească. Primiri la tovarășul Nicolae Ceaușescu. Președintele Republicii Socialiste România — Delegația parlamentară argentineană —