Buletinul Oficial, iulie-decembrie 1976, Partea 3 (Anul 12, nr. 107-222)

1976-07-03 / nr. 107

Anul XII — Nr. 107 REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA Pagina Ședința comună a Comitetului Central al Partidului Comunist Român și Consiliului Suprem al Dezvoltării Economice și Sociale a României.................... 1—2 Ședința Comitetului Politic Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român . . 2—3 Hotărîrea Comitetului Central al Partidului Comunist Român cu privire la activitatea delegației Partidului Comunist Român, condusă de tovarășul Nicolae Ceaușescu, la Conferința partidelor comuniste și muncitorești din Europa ..... 3—4 Primiri la tovarășul Nicolae Ceaușescu .... 4—6 Sub președinția tovarășului Nicolae Ceaușescu, secretar general al partidului, joi 1 iulie 1976, a avut loc ședința comună a Comitetului Central al Partidului Comunist Român și Consiliului Suprem al Dezvoltării Economice și Sociale a României. Ședința a avut următoarea ordine de zi : 1. Proiectul îmbunătățit al Planului național unic de dezvoltare economico-socială a Republicii Socialiste România, pe perioada 1976—1980 . 2. Programul privind producția și desfacerea către populație a bunurilor de consum în perioada 1976— 1980 ; 3. Programul privind dezvoltarea creșterii animalelor în perioada 1976—1980 ; 4. Programul de dezvoltare a industriei alimentare în perioada 1976—1980 ; 5. Raportul și proiectul de hotărîre cu privire la activitatea de rezolvare a propunerilor, sesizărilor și cererilor oamenilor muncii ; 6. Cu privire la Conferința partidelor comuniste și muncitorești din Europa ; 7. Probleme organizatorice. La ședința comună au participat ca invitați primi secretari ai comitetelor județene de partid care nu sunt membri ai C.C. al P.C.R., șefi și adjuncți de șefi de secție la C.C. al P.C.R., unele cadre din ministere, instituții centrale și organizații de masă. în cadrul ședinței au fost examinate problemele înscrise la ordinea de zi, adoptîndu-se hotărîri corespunzătoare. C.C. al P.C.R. și Consiliul Suprem al Dezvoltării Economice și Sociale și-au însușit propunerile de îmbunătățire a proiectului planului național unic penagina Vizita de lucru a tovarășului Nicolae Ceaușescu în municipiul Galați . . .... G Prima ședință a Camerei legislative a consiliilor populare . . ... 6.7 Primire la Marea Adunare Națională .... 7 Ministrul afacerilor externe al Republicii Socialiste România va face o vizită oficială în R.F. Germania 7 Intrarea în vigoare a Acordului de cooperare economică, industrială și tehnică pe termen lung dintre guvernul Republicii Socialiste România și guvernul Republicii Turcia . . ...................................... 7 Cu privire la convocarea sesiunii C.A.E.R. ... 7 din perioada 1976—1980, apreciind că acestea se încadrează în prevederile Congresului al XI-lea al P.C.R. și asigură realizarea lor în condiții corespunzătoare. Comitetul Central al Partidului Comunist Român și Consiliul Suprem al Dezvoltării Economice Sociale a României au aprobat, de asemenea, ansamblul de măsuri pe care le reprezintă programele privind producția și desfacerea produselor agroalimentare și bunurilor de consum, pe baza cărora se vor asigura, față de prevederile inițiale ale Directivelor Congresului al XI-lea, condiții mai bune pentru satisfacerea, la un nivel calitativ superior, a cerințelor oamenilor muncii, corespunzător dezvoltării economiei noastre, a venitului național. Comitetul Central al Partidului Comunist Român cheamă pe toți oamenii muncii să acționeze cu hotărîre pentru dezvoltarea în ritm înalt a economiei naționale, pentru sporirea avuției naționale — singura cale de creștere a nivelului de trai material și spiritual al întregului popor, țelul suprem al politicii partidului nostru. Comitetul Central al Partidului Comunist Român își exprimă convingerea că, însuflețiți de perspectivele mărețe ce se deschid înfloririi pe mai departe patriei, bunăstării națiunii actualul cincinal, programele de dezvoltare a producției și desfacerii bunurilor de consum, clasa muncitoare, țărănimea, intelectualitatea, toți oamenii muncii — români, maghiari, germani și de alte naționalități — își vor consacra fără preget intreaga energie și capacitate creatoare pentru transpunerea în viață a acestor obiective care marchează o etapă nouă, superioară. BULETINUL OFICIAL AL PARTEA a IlI-a Sîmbătă, 3 iulie 1976 SUMAR Ședința comună a Comitetului Central al Partidului Comunist Român și Consiliului Suprem al Dezvoltării Economice și Sociale a României