Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1877 (Anul 10, Nr. 70-141)

1877-07-24 / nr. 80

1 ANUL X. PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași. No. 8634. La 11 August viitor, urmând a se ține licitațiune in camera acestei Prefecturi, pentru adunarea lemnelor uscate și deja trete din pădurea Statului Bârnova, din acest județ, precum și transportarea lor la Penitenciarul Central de aici, până la complectarea sumei de 70 stânjeni lemne, necesare zisului Penitenciar, se publică spre cunoștința generală. No. 8627. Conform adresei d-lor Administratori Domeniilor și Pădurilor Statului , No. 20274, la 8 August viitor, urmând a se ține licitație la această Prefectură, pentru arendarea moșiilor Statului de dincoace de Milcov, pe periodul 1878—1883, se publică aceasta spre cunoștința generală. Prefectura Poliției Iași, No. 5653. Având in vedere că mai mulți din comersanții de crâșme din oraș, au deschis asemenea stabilimente, fără ca pentru aceasta să posede autorizație potrivit regulamentului relativ la stabilimentele publice, publicat in Monitorul Oficial No. 152 din 1867, considerând că după acel regulament nimene nu poate deschide asemenea debite fără acea autorizațiune, hotărâm: se dă un termin de 50 zile de astăzi comersanților de crâșme, spre a se conforma menționatului regulament, la caz contrar toate stabilimentele de această natură se vor confident in contravențiune cu legea și se vor închide. No. 5520. D. Șaia Rozman, cerând a i se da autoritare pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, desp. a II-a, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data fonei. No. 5701. D. Haim Theiler, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, desp. a IlI-a, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, sau tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut in vreuna din asemenea categorii, se facă cunoscut acestui oficiu până in termin de 40 zile de la data Ionei. No. 5706. D. Bereu sin Aron, cerănd a i se da autorizare pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă in acest oraș, despărțirea f-iu, este necesitate mai intăi a se ști dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritare respective, că dacă vor cunoaște pe anumitul căzut in vreuna din aceste categorii, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data Ioaei. No. 5707. D-na Ghitla Micler, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă și locantă, in strada de Sus, casa No. 97, este necesitate a se ști mai intăi, dacă numita nu este căzută la vre o cauză corecțională, trasă înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pusă sub privigherea polițienească, pentru delicte, vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numita căzută nu vreo asemenea cauză, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40 zile de la data Ionei. Prefectura distr. Botoșani. No. 6821. De cătră Primăria comunei Christești, din plasa Coșula, acest județ, s’a declarat de pripasa juncă, un păr plavană, coarnele greblișe, inserată cu litera O la șoldul stăng dinainte și la falca stângă, precum d. Sub-prefect acelei plăși prin raportul No. 1462 incredințază, se publică termenul de 6 luni, conform legei poliției rurale, spre ivirea păgubașului, care cu dovezi legale, să se prezinta la Primăria comunei I respective, spre a o primi, Iassi, Duminica 24 Iulie 1877 No. 80 CURIERUL DE IASSI FOREA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. PREȚUL ABONAMENTULUI: In Iași și dislipete: Pe un an 12 lei noi, plus portul 2 fr. 40 bani; — pe șase luni 6 lei noi, plus portul 1 fr. 20 bani. Austria: Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția; — Pe șase luni 22 franci. Inserțiuni și reclame: Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. * 24 25 26 Apare «de trei ori pe săptămăna DUMINICA, MERCURI Și VINERI. Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Nationale. ANUNCIURI. Rândul sau locul sen 15 bani. Francia: Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru :Curierul de Iași“ foaea oficială se fac la HavaB, Laffite , Cale, 8 Place de la Bourse, Paris. Constantinopole: 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru :Curierul de Iași“ foaea oficială, se fac la D-nu Eugăne Micoud, Constantinopol, 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 30 bani. Prefectua județului Fălciu. No. 5521. In comuna Ivăneștii, plasă Prutu, acest județ, pripășinduse 1 cal, la păr negru și cu pete albe la greban, fără alte semne, se publică aceasta spre înștiințarea proprietarului, care întovărășit de probele legale, să se prezinte la Primăria zisei comuni, in termenul prevăzut de lega poliției rurale, spre a’l primi. No. 5762, in comuna Vutcani, plasa Mijlocu, acest județ, găsinduse de pripas 3 boi plăviți, din care 2 cam porumbi, unul cu coarnele rădășcate mari, la urechea stângă dispinticat, altul tot cam așa la coarne insă mai scurte, și cel al treilea coarnele țapoșe butace aduse oblu, și cu potricală la urechia din dreapta, fără alte semne, se publică aceasta spre cunoștința proprietarului, care întovărășit de probele legale, să se presinte in termenul prevăzut de legea poliției rurale, la autoritatea zisei comuni, spre a’i primi. Casieria generală a județului Iași. No. 3469. La 1 August viitor, urmând a se vinde limitativ obiectele următoare: 1 canape de catife verde, 2 foteluri idem, 2 scaune idem, 1 masă rotundă, 1 biurou mahon, 1 oglindă, 1 etajeră de fer, 1 ceasornic de masă, 2 trichete, 1 calamară cu pedestal, 1 lampă de masă, 1 feșnicar cu tabla de marmură, 4 feșnice metal alb, 1 serviciu pentru apă de porțelan, 1 șah, 1 vagon de tutun metal alb, 3 tablouri 1 mare 2 mici, 2 perine cu fețele de lână, 1 cuvertură de lână pe biurou, 1 pereche figuri de ipsos, 1 lampă suspandită, 1 cuverta roșie cusută pe masă, 1 păslă de așternut jos, 1 scrin da mahon, 1 garderob de lemn, 1 canape roșie veche, 1 lavoar, 1 sonet (clopot de masă), 1 pereche perdele albe, 1 pereche sfeșnice mici, 2 perdele de rips roș, avere sequestrată de la D. Th. Cristodulo, arendaș feredeului Turcesc, spre îndestularea Statului cu suma de 3312 lei, restul căștiului de 23 April 1877, al acestui stabiliment, se publică spre cunoștința generală, că licitația se va ține in piața halei, incepénd la ora 11 ante-meridiane care se va face asupra persoanei ce ar oferi preț mai avantajos, numerănd de îndată și prețul resultat. No. 3478. La 8 August viitor, urmănd a se vinde licitativ 186 oi mari, 100 stoguri fân, 11 pei de vită albe și 14 pei de oi, sequestrate de la arendașul moșiei Costulenii și Prisacanii, spre îndestularea Statului cu sumele ce datorește din căștiuri, se publică spre cunoștința generală, cu deșteptare că licitația urmează a se ține la Primăria comunei Prisacanii din plasa Braniștea, de către D. Primar acelei comuni, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de indată și prețul ce va resulta. Primăriul Municipiului Iași. No. 6946. După votul Onorabilului Consiliu comunal, dat in ședința de la 18 ale curentei, urmând a se da in întreprindere confecționarea a 75 țevii de schițe simple, 6 cu capace și 10 coturi, precum și 20 ocă șuruburi, se deschide concurență Mercuri nr 10 a viitoarei luni August, anul curent, carele 12 meridiane. Amatorii de a lua in întreprindere confecționarea unor asemene obiecte, se vor prezenta ln camera acestui oficiu, in ziua și oara sus indicată cu garanția necesară pentru a se face adjudecarea. Biuroul III. Primăria comunei Buciumi No. 1392. In această comună pripășinduse 1 cal, la trup mare, la păr murg deschis, țintat in frunte, păntănog de ambele picioare de dinapoi, matriculat la găt cu cifre și litere, la pulpa stângă dinapoi inserat cu lit. M. și la piciorul stâng dinainte cu lit. P., stricat la grebăn și chiar de un ochiu, cu mai multe pete albe și roseturi de ham pe el, se publică aflarea păgubașului in termenul prevăzut de lege. No. 1360. La termenul publicat prin foaea oficială No. 72 din anul curent, neputănduse efectua vânzarea juncei ce se află de pripas in această comună, se publică un alt termen pentru ziua de 31 a curentei luni Iulie, spre cunoștința generală. Primăria urbei Neamțu. No. 2473. Urmând a sa ține licitație pentru antreprizele următoare: la 16 August, pentru taxa lânii, berii, țaicii și drojdii de bere și pentru taxa jugăritului; la 17 August, pentru taxa colăritului și pentru taxa de 1ea la suta de lei, din vânzarea vitelor mari și mici și adaus de la mortosepie; și la 18 August, pentru antrepriza luminarisirei orașului, toate pe timp de 3 ani, începători de la 1 Ianuarie 1878, se publică aceasta spre cunoștința tuturor, care ar voi a lua asupra le aceste antreprize, ca in arătatele zile, să se prezinte in camera acestei Primării, întovărășiți de garanțiile cuvenite, când are a se ține licitațiile. No. 2484. La 4 a lunei viitoarei August, urmând a se ține licitație pentru darea in antreprize a furajului de grăunțe, necesar cailor comenzei, și acelor de la carele Primăriei, pe timp de un an, începători de la 1 Septemvrie anul curent, se invită pe d-nii concurenți, ca la acel termin, să se prezinte in camera acestei Primării, întovărășiți de garanțiile cuvenite, cănd are a se ține licitația. Primăria comunei Podgoria Copou. No. 1010. Se publică conform art. 48 din legea poliției rurale, aflarea păgubășului unei ape, la trup mică, roaibă deschisă, inserată la șoldul stâng cu litera B, stricată in spate de șe, la grebăn de ham, pete albe pe păntece de taftur, picată de pripas in astă comună. No. 966. Se publică in conformitatea art. 48 din legea poliției rurale, aflarea păgubașului unei vaci, cu semnele: la trup mare, la păr porumbă, coarnele mari cam împreunate, coada lungă, picată de pripas in astă comună. No. 972. Se publică in conformitate cu art. 48 din legea poliției rurale, aflarea păgubașului unei vaci, cu semnele: la păr plavae, coarnele țapoșe, trimeasa de Primăria urbei Iași, cu adresa No. 5694, ca de pripas in astă comună. ________________________________________________CALENDARUL SEPTAMANEI. Stil vechiu. Stil non. ZIUA. PATRONUL ZILEI. Ref. Soar. Ap. Soar. Stil vechiu. Stil nou. ZIUA. PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Soar. Iulie. August. ore. m. ore. Iulie. August. ore. m. ore. m. 24 6 Duminică. Mart. Cristina. 4 51 7 19 28 10 Jei. Apost. Prohor și Nicanor. 4 55 7 13 25 7 Luni. Adam. sf. Ane și s~ta Olimpia. 4 52 7 17 29 11 Vineri. Mart. Calinic. 4 57 7 12 26 8 Marți. _ Ierom. Ermolau. 4 53 7 16 30 12 Sâmbătă. Apost. Sila și Siluan. 4 58 7 10 ____27___________________Mercuri.__________(1*) M. mart. Panteleimon. 4 54 7 15 31 13 Duminică. Sf. și drept Eudochim (los. p. sf. Măriei). 4 58 7 9 PUBLICAȚII JUDECATORESCU. Tribunalul jud. Iași Secția I-a. No. 256. D. Efraim Leib Cabana, cu domiciliul necunoscut in Romania, in virtutea art. 71 combinat cu art. 75 al. 6 din proc. civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, înaintea secțiunei I-a a trib. Iași, la 10’Septemvrie 1877, oarele 11 din zi, cănd ave a *se judeca procesul intentat de D. Iulius Bernfeld, contra sa pentru bani, asemenea citațiunea dimpreună cu copia de pe reclamație, s’au lipit pe ușa acestui tribunal, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. No. 257. D. Bumb sin Șloim, cu domiciliul necunoscut in Romănia, in virtutea art. 71 comb. cu art. 75 al. 6 din procedura civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, inaintea secțiunei la a trib. Iași, la 10 Septemvrie 1877, la ora 11 din zi, cănd ave a se judeca procesul intentat de D. Iulius Bernfeld, contra sa pentru bani, cunoscând că asemenea citațiunea dimpreună cu copie de pe reclamație s’au afipt pe ușa acestui tribunal, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Secția II-a. No. 1690. Creditorii falci. Eli Aizimbergh, ce nu vor fi depus titlurilie lor după care ar avea a lua bani, sunt citați a se presenta in persoană sau prin vechiul interm de 20 zile, numerat da la eșirea prin foaea oficială la sindic, falimentului cu titlurile și documente originale de sumele ce vor avea se iei, ori da vor voi mai bine se vor înfățoșa la tribunal, că protocol induse să se depună copiile conform art. 235 cod, comercial, pentru creditorii domiciliați in Romănia și’n locuri deosebite de al așezerei trib. acest termen se va mări cu o zi de fie-care șese oare de depărtare intre locul așezerei trib. și domiciliul creditorelui, iar pentru ereditarii domiciliați afară din Romănia, terminal va fi de 120 zile, conform art. 336 cod. comercial, cercetarea și adeverirea datoriilor va incepe in 1 zi, și după espirarea fiecărui termin in oarele 11 din zi, in localul trib. și sa va urma in modul prevezut de art. 237 din acel cod, fiecare creditor in 8 zile cel mult de la verificarea datoriei sale e dator a afirma înaintea sindic. Obreja și a județului comisar că acea datorie este adeverata conf. art. 2 în codul comercial, Secția III-a, No. 610. Imobilul D-lui Sumer Chersin, de profesiune comerciant, domiciliat in Iași, ce se compune din o casă, situată în orașul Iași, despr. a IV-a, strada de Jos, înscrisă la No. 37, in două etaje, construită de cărămidă, acoperită cu tinichea și care se compune din 4 odăi, un antret, un paravan sus, ear jos din 2 odăi și un beciu dedesupt, având ca anexe 2 casa alipite de ceaintăi in două etaje, construite ambele de cărămidă, acoperite una cu tiniche, iar alta cu șindilă, și compuse din 4 odăi, o spălătorie, 3 retirezi sus, iar jos din 3 odăi, o bucătărie, un antret, o spălătorie, 2 retirezi și 2 bașce, o magazie pentru lemne, mai existănd in ogradă o altă casă, construită tot de cărămida, acoperită cu tinichea, in două etaje și care se compune din 4 odăi, o bucătărie și un antret sus și jos din 4 odăi și o bucătărie, o grădinuță, făntănă, cu atenansele și locul lor, fiind scos in vănzare silnică, spre îndestularea D-lui Bernhard Taussig, de profesiune medic, domiciliat in Iași, cu suma de 2500 galbeni, și a lor procente neplătite încă, plus clausa penală de 200 galbeni, ce are lua in virtutea obligațiunei ipotecară, înscrisă de tribunalul Iași secția a IlI-a, la No. 5 din 5 Ianuarie 1874 și investită cu formula esecutorie, a cărora drepturi sunt cesionate D-lui Taussig, de cătră D. R. I. Rocari, osebit 150 galbeni procent, cuvenit până la 10 Noemvrie 1876, cât și procentul de 1% pe lună, pentru suma de 300 galbeni, procent rămas neplătit, conform declarației făcută prin petiția înregistrată la No. 5606. La 9 Iulie 1877, cănd a fost fixat termin pentru supralicitare la vânzarea indicatului imobil, nu s’a putut efectua adjudecați», deoarece tribunalul prin jurnalul No. 2698 din acea zi, a amanat supralicitarea pentru causă legală, și a dispus a se fixa termin pentru cea intăi zi de lucru după vacanță, conform art. 731 combinat cu art. 554 din pr. civilă. Pe acest temeiu și in baza art. 554 și urm. din pr. civilă, tribunalul publică supralicitarea la vânzarea indicatului imobil, conform art. 556 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a cumpără după lămuririle de mai sus, după cum de acest imobil s’au prevăzut și in publicațiunea inserată in foaia oficială No. 60, din 8 Iunie 1877, să se infățoșeză in camera acestei secțiuni a IlI-a, la 16 a lunei August, ziua Marți 1877, oara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din proc. civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă, sau ori ce alt drept, asupra bunului urmărit, ca inaintea adjudecațiunei să arăta la tribunal, spre a-și arata pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li sa mai ține in sumă. Lămurindu-se că pe lângă suma indicată mai sus, mai sunt următoarele sarcini: 700 galbeni, după obligația din 1 Iunie 1874, înscrisă sub No. 205, împrumutați de la D. Isidor Caner, pe termin de 3 ani, cu procent de 5 % și 500 galbeni, după obligația inscrisă la No. 241, împrumutați de la Burcu Luzer Rocali, pe termin de 2 ani, cu procent de 12% pe an. Tribunalul județului Păltiu. No. 1493. D-na Zoița Șurpan, cu domiciliul necunoscut, este citată a se presenta in camera acestui trib, orașul Huși, ca inculpată la 30 August 1877, oara 10 din zi, cănd urmează a se cerceta acțiunea formată asupra sa, și alții pentru furt de obiecte, de la d. Mihail Botez», cunoscând că la ca urmare, se va aplica disposițiunele legei. Tribunalul jud. Roman. No. 3185. Consiliul de miniștri prin jurnalul No. 18, indicet in ședința de la 11 Iunie 1876, încuviințând vânzarea unei case ca de 10 prăjini loc cu o căsoae in ogradă și o livadă mică, toate sub îngrăditură, unei grădini ca livadă in mărime de 15 prăjini loc, un răvnic, toate acesta situate in săliștea satului Poenarii, a doi stânjeni moșie din bătrânul Postolachi câmp pe lângă casă cu 30 prăjini, 8 stânjeni moșie la Valia-Rea in 2 bucăți, una de 5 și alta de 3 stânjeni, pe teritorul Poenari, analog de codru spre dealul Mărului lochsciu și cioata și a 3 stânjeni moșie la Chiscu Rusului huciu, și câmp, toate aceste averi a d-lui Gheorghie Matei, profesie agricultor, domiciliat la Poenar pentru dispräsuäria casei comunal Pânceștii cu suma de 489 lei, banii ce numitul debitează acel comun din veniturile ei pe anul 1874. Prefectura județului Roman prin adresa No. 8133 din anul 1876 pe lângă care au comunicat in copie menționatul jurnal a consiliului de miniștri m mijlocii punerea in vânzare a zisului imobil, tribunalul prin jurnalul No. 1927 din 19 Iunie 1876, pe baza art. 25 din legia de urmărire au ordonat punerea in vănzare silită ca termin de 2 luni socotite de la data publica fland a imobriior arătate oare după situațiunea făcută de agintele compitente prin procesul verbal No. 14, dresat in limitele art. 505 pr. civ. sunt situate astfel: 1) una casă ca pe 10 prăjini loc avănd in ogradă o cu soae și o livadă mică acea casă e înscrisă la No. 151 statistic și compuse din o cameră și o tindă cu fereștile și ușele lor construcția de bărne acoperită cu pae, interiorul camerilor plafondul de scânduri, pe jos cu lut, e situată in mărginea satului despre nord-vest pe iocu Razășăscu, se mărginești la nord cu stradele care trece pa lăngă Gh. Juverdianu și esă la drumul județan și la apus cu gardul țărinîi 2) una grădină cu livadă in mărime ca de 15 prăjini loc, situate la răsăritul casilor sale mărginindu-se la nord cu V. T&nsanu, la sud cu Luculiana și la apus cu Constantin Miron. 3) Un răvai despre răsărit de la casile sale intru o depărtare ca de 5 prăjini, se mărginește la nord cu Th. Acsinte, la sud cu livada lui Casian și la răsărit cu Constantin Miron, 4) doi stănjini moșie din Bătrânul Postolachi, câmp pe lăngă casă cu 30 prăjini, se megieșește la nord cu văduva Nifone și la sud cu Ioan Manolachi, lungimea din gardul țarinei și până in zarna Săcălenilor, 5) opt stânjeni moșie la Valia-Ria in două bucăți, 5 stânjeni imaș și huei, se megieșește la nord cu Gh. Juverdianu și la sud cu Profira lui loan Ciocoiu, lungimea din zarna Pănceștilor și pănă in zarna Săcălenilor, 3 stănjeni mai in susul celor 5 stânjeni se megieșește la nord cu o parte de pământ a lui Gh. Matei și la sud cu Gh. Stoleriu, lungimia din zarea Pănceștilor și pănă in zarna Săcălenilor, imaș buciu, 6) trei stânjeni moșie la Chiscu Lung, haci și cămp, se mărginește la nord cu Ștefan Mizilu și la sud cu Gh. Stoleriu, lungimea din zaria Pănceștilor și până in zarna Săcălenilor, sarcini sau diferite alte imprejurări asupra arătatelor imobile după lămurirea dată de Grefă prin adresa No. 2045 nu există, condițiunele vănzărei sunt: a) vânzarea se hce după stăpânirea da față cu toate drepturile și îndatoririle prescrise de lege cu restrucțiunele art. 55i și urm. pr. civilă, in ce privește depunerea prețului b) tacsele timbrului și a inregistrării privește pa cumpărător și c) cumpărătorul va achita mai intăi la biuroul portăreilor tacsele de vânzare, comform citatului jurnal prin foaea oficială Curierul Iași No. 28 din 13 Martie trecut a. c. sau publicat vânzarea imobililor cu termin de 2 luni socotite de la data fonei, care termin implinindu-se la 14, in acea zi, tribunalul văzănd că la apelul nominal nu au răspuns nici Primarul Comunei Poenarii, nici casierul general al județului ca creditori și nici debitorele urmărit; in virtutea art. 539 pr. civilă prin jurnalul No. 1609 au suspendat vănzaria imobililor da care e vorba pănă la o nouă cerere din partea creditorului, in urmă tribunalul motivat de cererea făcută de Primăria comunei Poenari cu adresa No. 369 prin jurnalul No. 2088 au depus vănzarea din nou a imobilelor urmărite cu termin de 40 zile socotite de la data publicațiunilor ce sa vor face. In consecința se publică vânzarea menționatelor imobile spre cunoștința concurenților, amatorii de ale cumpără ca nici a intăi zi liberă după espirarea termenului de 40 zile socotite comform art. 729 pr. civ. de la data foei oficiale Curierului de Iași in care va apăria, să se pointe insosiți de garanțiile cerute de lege la oara 12 din zi in camera acestui tribunal unde are a bs ținea licitația spre a concura. Tribunalul județului Suceava. No. 1914. Partea de pămănt din moșia Brusturii, comuna Brusturii, plasa Moldova jud. Suciava, remase moștenire d. George Moțoc, după def. seu părinte Dimitrie Moțoc, compuse din 5 părți sub numirile cuprinse in publicația acestui trib. No. 629, inserată in Curierul de Iași, foaia publicațiilor oficiale No. 29, din 16 Martie 1877, urmărită spre îndestularea dt. Wolf Last, cu o sumă de bani, neputăndu-se efactua in ziua terminului care au fost la 17 Iunie 1877, după publicația inserată in zisa îoae din cauza legale. Tribunalul prin procesul verbal No. 1235, au dispus a se scoate din nou in vănzara qrendonatul imobil cu termin de 4 săptămâni, de ln data fonei. Sa publică clar vânzarea menționatei părți de pământ, și se anunță ca concurenții ce vor dori a o cumpăra, să se presinte cu garanțiele prajjla sa de lege, in săli de licitațiune a acestui trib, pe la orele 11 a. m., in cea intăi zi de lucru, după expirarea arătatului termin, cănd se va efectua licitațiunea, in condițiunile publicate prin menționata foae No. 29. Procurorul tribunalului Bacău. MANDAT DE ARESTARE. No. 2319. In esaaurarea sentinței tribunalului din județul Bacău, No. 512 din 15