Curierul de Iassi, ianuarie-iunie 1878 (Anul 11, Nr. 1-72)

1878-01-15 / nr. 6

ANUL XI Sassi, Duminica 15 ianuarie 1878 No. 6 PREȚUL ABONAMENTULUI: i Iași și districte." Pe an an 12 lei noi, plus portal 2 fr. 40 bani; —pe șase luni 6 lei noi, plus portal 1 fr. 20 bani. Austria: Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șase luni 22 franci. Inserțiuni și reclame: Răndul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc.— Manuscriptele nepublicate se vor arde. PARTEA OFICIALA CURIERUL DE IASSI FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. CALENDARUL SEPTAMANEI. Apare de trei ori pe septamana ANUNCIURI. Răndul sau locul seu 15 bani. DUMINICA, MERCURI Și VINERI. Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Naționale. Francia. Pe șase luni 26 franci. Constantinopole: 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru „Curierul de Iași" foaea oficială, se fac la D-na Eugène Micoud, Constantinopol, 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 30 bani. Stil vechin. Stil non. ZIOA. PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Soar. Stil vechin. Stil non. ZIOA. PATRONUL ZILEI. Res. Soar. Ap. Boar. Ianuarie. Ianuarie. ore. m. ore. in Ianuarie. Ianuarie. ore. m. ore. m. 15 27 Duminică, Cuv. Pavel Tereul, loan Colibașul. 7 38 4 52 19 31 Joi. Cuv. Maesriu Egipteanul. 7 33 4 55 16 28 Luni. închinarea lanțului Sf. Ap. Petru. 7 35 4 52 20 1 Feb. Vineri. + Cuv. Eutinin, Mart. Busevin. 7 31 4 57 17 29 Marti. 1 Cuv. Antoniu cel Mare, Imp. Teodosiu. 7 34 4 53 21 2 Sâmbătă. Cuv. Maxim și Mart. Neofit, Valerian. 7 29 5 — 18 ________30________Mercuri.___________ Păr. Athanasiu, și Ciril. _______7 34 4 54 22 1 3 Duminică._________Ap. Timoteiu și M. Anastasiu, Manuil. 7 28 5 1 PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura Poliției Iași. No. 205. D. Moise Leib Rossbaum, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă, in acest oraș, despărțirea I-iu, strada Păcurari, casa No. 63, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vreo asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data fonei. No. 212. D. Avram Davidovici, cerând a i se da autorzație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă, in acest oraș, de spațiu, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nn vreo asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data fonei. No. 233. D. David Bin Aron, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crâșmă, in acest oraș desp. a IV-a, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, aceasta be publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vreo asemenea cătegorie, se facă cunoscut acestui oficiu, până un termin de 40 file, de la data fonei. No. 189. D. Strul Șmilovici, prin petițiunea ce au adresat acestui oficiu, înregistrată la No. 217, arată că la 6 Octomvrie, au perdut pe stradă 6 accepte, a servitorilor de la Liceul Național din Iași, și care sunt acceptate de d. M. Ienculescu provizor acelei școli și anume: Tasia Iliasa spălătorița, accept pe luna Noemvrie 123 lei, 35 bani, Tasia Iliasa spălătorița, accept pe luna Dechemvrie 123 lei, 3& bani, Sava Andrei bucatariu, accept pe luna Octomvrie 40 lei, Siva Andrei bucatariu, accept pe luna Noemvrie 40 lei, loan Popovici bucatariu, accept pe luna Noemvrie 17 lei, loan Gabine răndaș, accept pe luna Noemvrie 9 lei, cerând a se publica aflarea acestor accepte, sau anularea lor, la caz de ar voi cineva a se servi de ele, fiind proprii a lui, cunoscănduse insă că cu aceasta nu i se inființază nici un act. Primăria comunei Băileștii. No. 50. In zilele de 25, 26 și 27 Ianuarie a. c., cu începere de la carele 10 antimeridiane, urmează a se ține licitațiune in camera Primăriei acestei comuni, pentru darea in arendă a 113 fălci pământ, devenit in proprietatea comunei de la locuitorii morți, dosiți și insolvabili, pe timp de 8 ani, cu începere de la 1 Ianuarie 1878, se publică spre cunoștința generală, ca doritorii ce vor voi a concura, să se presinte in aratatele zile, insoțiți de garanții in regulă, in sumă de 339 lei, pământul se poate da in totul, sau in parte, sau prin procurator admrs de lege, inaintea secțiunii I-a a trib. Iași, la 3 Martie 1878, carele 11 din zi, cănd are a se judeca cererea de poprire făcută de D. Gheorghe Mincu, in manile D-lui Alecu Șumleanu, a banilor ce are a lua de la d-sa, cunoscând că asemenea cEațiune s’au lipit pe ușa acestui tribunal, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare căușa se va căuta in lipsă. No. 44. D. Ferdinant Gr. Gh.cŭ, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 71 combinat cu art. 75 alin. 6 din proc. civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, înaintea secțiunei I-a a trib. Iași, la 20 Martie 1878, carele 11 din zi, cănd are a se judeca procesul intentat de D-na Safta B'bire, contra d-lui și a D-lui Grigore Gr. Ghica, pentru bani, cunoscând că asemenea citațiune s’a lipit pe ușa acestui tribunal, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Secția a II-a. No. 41. D-lor Maria Strat și Constantin Matei Strat, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art 75 alin. 6 din procedura civilă, sunt citați a sa presenta in persoane sau prin procurator admis de lege. înaintea secțiunei all-a a trib. Iași, la 31 Ianuarie 1878, carele 11 din zi, cănd are a se judeca cerirea de poprire făcută de D-lor Panaite B>ilș, I. Vivosehi, proc. D-lui Eugenie Alcaz și Al. Obreja, proc. D-lui Mardari, in mâinie fraților Guilov, pentru banii ce au a lua de la D-na Maria Strat, aducând și probele necesare, la neurmare cauza ,se va căuta in lipsă. Secția a III-a. No. 7. Conform certrei făcută de Casieria generală a județului Iași, prin adresa No. 5222 și aceasta motivată de procesul verbal primit pe lângă adresa No. 29709, a administrației domenilor și pădurilor Statului, prin care aprobă punerea in vânzare a viei d-lui Hristea Dima, de profesiune proprietar, domiciliat in orașul Iași, spre îndestularea Statului cu suma de lei 5814 bani 35, ce datorește numitul din arenda moșiei Moara Dancu, acest tribunal prin jurnalul No. 3843, din 1877, ordonând vânzarea acelui imobil, conform art. 15 și 16 din noua lege de urmărire și care imobil după procesul-verbal de situație dresat de agentul judecătoresc, conform art. 505 din proc. civilă, este o vie situată in județul Iași, plasa Codru, comuna Tomești, in mărime aproximativă de la pogoane, ca 20 prăjini fănaț, ca 25 prăjini arătură, ca 6 prăjini pădure mică țhlă, având pe ea o casă construită de vălătuci, acoperită cu Bruh și compusă din 2 odăi, cu editurile ei și anume: 2 căzi, 2 poloboace cu cercurile de fer, o desă, 2 ciubere, un teasc și un călcător, aceasta vie să megieșește cu viile D-lor Iancu Pascariu, Soltana Hergheleaea, cu moșia Statului Tomești și cu via fiilor lui Pavel a Antohioaei. Pe acest temeiu și in baza art. 14 și 15 din noua legă de urmărire, tribunalul publică vânzarea conform art. 16 din citata lege, ca concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil cu atenansele sale, să se presinte in camera acestei secțiuni a IlI-a, cu garanția cerută de lege, la 17 a lunei Fevruarie, ziua Vineri 1878, parele 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecărei, să se arăte la tribunal, spre a-și arăta pretențiile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 12. D. Dimitrie Stoica, de profesiune pensionar, domiciliat in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 846, automat pe D. Reful Meier numit și Reful Strul Ratimor, de profesiune liberă, domiciliat in Iași, ca un termin de 30 zile, se respunde suma de 400 galbeni, cu a lor procente de 150 C de la 15 Octomvrie 1877 și pănă la numeărătoare, plus 20 lei cheltuelele de judecată, fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire, ce are a lua pe baza obligațiunei din 4 Dechemvrie 1874, și a sentinței trib. Iași secția a II-a, No. 2239, a jurnalului din 21 Octomvrie 1877, precum asemne și D. Ioan G. Negruzz, de profesiune avocat, domiciliat tot in Iași, in calitate de mandatar a D-nei Virginia Julianom Lecompano, de profesiune liberă, și a D-lui Iosif Mateiu Lucacevici, de profesiune doctor, ambii domiciliați in Odesa, prin comandamentul înregistrat la No. 867, an somat tot pe menționatul Reful Meier numit și Reful Strul Ratimor, ca in arătatul termin de 30 zile, se respunde D-lui Mateiu Lucacevici, de profesiune doctor, suma de 5000 ruble argint, procentul legal de la 22 August 1874, pănă la numerătoare și suma de 2000 ruble argint, cu procent legal de la 15 Septemvrie 1877 pănă la numeratorie, asemenea se respunde D-nei Virginiei Julianovna Lecompano, suma de 900 ruble argint, cu procentul legal dela 15 Sept. 1877, pănă la numerătoare, plus 500 franci cheltueli de judecată și plată de avocat, fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire, ce se reclamă in virtutea sentinței trib. Iași secția a II-a, No. 2172, a jurnalului din 13 Octom. 1877. Fiindcă d. debitore nu le’au arătat la terminul ce au espirat și rua plătit banii, ear d-lor ereditarele D Stoica, D. I. Negrutz, procuratorele D-nii Virginia și a D-lui Lucacevici, prin petitiunele înregistrate la No. 88 și 7692, cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului, care este: o casă situată in orașul Iași, despr. a IV-a strada Bucșinescu, înscrisă la No. 4, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă și compusă din 5 odăi, cu pivniță petruită dedesupt, și o altă casă construită tot de cărămidă, acoperită cu șindilă și compusă din o odae și o bucătărie, cu un șopron de scânduri, ospbit cu 2 beciuri de peatră cu locul lor, megieșindu-să cu imobilile D-lor Iancu Albineț, Gheorghe Tricolici, cu strada Frecău și cu imobilile D lor E Ioana Răducănița, Avram sin Solomon, Avram Keminger și strada Bucșinescu. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din proc. civ., trib. publică vânzarea conform art. 510 din acea proc., ca concurenții ce ar fi de a cumpăra indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a, cu garanția cerută de lege la 28 a lunei Aprilie ziua Vineri 1878, ora 11 din zi, cănd are a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă. Totodată să somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca inaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal, spre a’și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. H. Imobilul d-nei Elena M. Suțu,de profesie proprietară, domiciliată in Iași, ce se compone din o rasă situată in Iași, dispărțirea III, strada Sf. Atanasie, înscrisă la No. 5, construită de cărămidă acoperită cu tinichea in 2 etaje, și care se compune sus din opt odăi, iar jos din șepte odăi, un gherghir, cu o bucătărie și un antret, fiind alipită de dânsa 3 odăi, și o bucătărie, construcția tot de cărămidă, acoperită cu tinichea având o sită casă tot in aceiași ogradă, construită de cărămidă, acoperită cu oale, și compusă din 3 odăi, osebit grajdin șură și una odae cu 2 dspărțituri, existănd și 2 pivnițe, 2 grădinuți, cu dependințele și locul lor. Fiind scos in vânzare silnică spre îndestularea d-nei Flora Mavrodi, de profesie proprietară, domiciliat in Iași, cu suma de 1800 galbeni cu a lor procent de 3 % Pe lună de la 20 Mai lt 77, și pănă la numărătoare, fără prejuderul cheltuelilor de urmărire, ce are a lua in baza obligațiunei hipotocară înscrisă de Tribunalul Iași, secțiunea III, sub No. 209, din 1874 și investită cu formula executorie sub No. 376. La 2 Ianuar 1878, cănd au fost fi csat termin pentru vânzarea indicatului imobil, nu s’a putut efectua adjudecarea deoarece Tribunalul prin jurnalul No. 31 din acea zi au amânat vânzarea conform certrei părților inreg. la No. 7715, și tot prin acel jurnal au ordonat facerea a noi publicațiuni, conform art. 535 al. 2 proc. civilă, fie sănd termin de 3 Fevruarie 1878. Pe acest temeiu și in baza art. 535 din pr. civilă, tribunalul publică din nou vânzarea arătatului imobil conform art. 535 din procedura civilă, iar concurenții ce ar fi de a cumpăra după lămuririle de mai sus, după cum de acest imobil s’a prevăzut și in publicațiunea inserată in foaea oficială No. 106, din 30 Septemvrie 1877, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a la 3 a Ionel Fevruarie, ziua Vineri 1878, vara 11 din 7i, cănd are a se face adjudecarea, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă. Totodată că somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, că inaintea adjudecării, să se arăte la tribunal spre a-și arăta pretențiunile lor,sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Tribunalul jud. Bacău. No. 20,177. Prin sentința corecțională trd. Bacău No. 708, pronunțată in ședința de la 2 Noemvrie 1877, indivizii Stef n Teodoru, Anania Tobuș sau N. Anania și Andrei Busuioc, cu domiciliurile necunoscute, s’au condamnat la 3 ani închisoare corecțională fiecare, și la interdicțiunea drepturilor civile și politice, pe timp de 5 ani, pentru fapt de batie, in casa art. 185, 187, 50 și 51 din c. penal, și conform art. 183, 197 și 198 p. p., au dreptul a face oposiție la acest trib, și apel la Curtea de Iași. Tribunalul județului Neamț, No. 36. Prin sentinta No. 853, pronunțată in audiența de la 10 Noemvrie a. 1877, a condamnat in absentă pe Maria Cumidel, cu domeliul necunoscut, la 15 zile inchisoare corecțională, pentru că au furat o părăcie metanii de la stăpânul seu loan Ghimici, se publică aceasta spre cunoștința numitei, arătănduise că prin meneionata sentință i s’a acordat dreptul de oposițiune și epes, conform art. 183 și 198 din pr. p. No. 6891. D-nîi Mosa sin Leib* Făinariu H«im Hrișcu și Beren sin Leizer Cantaragiu dom*ciliați ia nrb* Peatra, in virtutea obligaț unei hpotecare inscripționată de tribunalul judetului Neamț sub No. 49 din 11 Iulie 1870 și investită cu formula escentorie No. 179, priărind Îndestularea d-lor sale cu suma de 475 galb. cu a lor procent de 24 °/o pa an de la 10 Iulie 1870 data obligațiunei și pănă la numerătoare, plus cheltueli de inbunătățire, fără prejudiciul chetueților de punere in urmărire ce au a lu* de la d-na ERa Fe’ga născută Fișei a Meitei prin vănzarea imobilului care se mărginește in o moară, ce nunta posedă in mba Pesti*, și avănd in videre că terminal de 30 zile libere a comandamentului făcut de creditori deb*to*rei au espirat și numita n’au achitat datori* nici au probat că venitul pe f an al imobilului urmărit acopere datoria, tribunalul prin procesul-verbal de la 19 a trecutei sub No. 29 s1 a jurnalului, a regulat punerea in vânzare a vorbitului imobil, care după lămurirea luată din procesul-verbal inchiet la fața locului de d-nul portărel, se cunoaște situat după cum urmează: Moara este situată in mlea Peatru județul Neamț, mahalaua Bordeilor, înscrisă la No. 473, și se compune din o moară clădită din material nearzător, cu 2 petri, cu acoperemănt de draniță, in care este toate idicurile morei, o casă cu 2 odăi care se ține tot de moară sub acelaș acoperemănt, clădită din material arzător, o altă casă din bus de moară cu 2 odăi, clădită din material arzător, hotarele locului din prejur sunt: spre deal malul estern a găriei cu lăturea lungimei ei, in fața imobililor d-lor Ion Stănescu, Ifoime Zugravu și alții, spre Cuejd cu drumul ce duce la Dărmănești, din sus cu linia iutăritur lor de iazuri ce vine din matca Cuejdului pănă la gârlă și de la vale ca drumul Micei de lângă Săntănă, ce duce din drumul mare la biserica b. Neculai, edicurile morei cum și piețele cu bătăturile lor, după cum declară creditorii sunt ale d-lor, făcute de dănșii in cheltuelile d lor, conform stipulations obligațiunei și prin urmare nesupuse vănzărei, moara împreună cu casele ce vine lângă ea este asigurată de foc la Societatea Romanis, și dar conform art. 510 din pr. c. se publică termin de 3 luni, invitănduse pe mușterii a se presenta in camera acestui tribunal in cea intăi zi lucrătoare, oara 12 după espirarea Urminului socotit de la data Ioaei, conform art. 536 din zisa procedară, d-nii concurenți și creditorele se vor conforma art. 539 și 542 din indicata procedură, deșteptânduse pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau ori-ce alt drept asupra banalul urmărit, ca inaintea adjudecații se se arăte la tribunal, căci in urmă nu li se vor mai ținea in sumă, iar sarcini după lista dată de grefa tribunalului, nu sunt, decăt aceasta pe care imobilul se urmărește. Tribunalul Jud. Roman. No. 115. D. Gherasim Andronic, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 13 Fevruar 1878, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal spre a fi față la judecata procesului in care este inculpat, că au furat niște pielcele de la Dam. Grosu, cunoscând că la neurmare va fi judecat in lipsă, conform art. 182 pr. pen. No. 120. D. Iacob Chileanu cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 10 Martie anul 1878, vara 10 de dimineață să se presinte in camera acestui trib., spra a fi față la judecata procesului in care este inculpat pentru că a furat niște păsări de la Zalman Ladam, cunoscând că la neurmare va fi judecat in lipsă, conform art 182 p. p. No. 195. D. Vasile Pavulea, cu domn necunoscut, se citează ca in ziua de 10 Martie anul 1878, oara 10 de dimineață să sa presinte in camera acestui trib., sare a fi față la judecata procesului in care este inculpat pentru că au maltratat pe Elena lui Gavril Burcu, cunoscând că la neurmare va fi judecat in lipsă, conform art 182 p. p. No. 201. D. Gheorghe Samoilă, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 14 Martie 1868, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui trib, spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat pentru furt de boi, cunoscănd că la neurmare va fi judecat in lipsă conform art. 182 pr. p. No. 80. Estract de pe sentința corecțională No. 752, a trib. județului Roman, pronunțată la 22 Decembrie 1877, d. Procurore local cu rechisitoriul No. 1100, au trimis in cercetarea trib. dosariul procesului in care se inculpă pe Vasile Mangu, pentru că au furat mai multe obiecte de la Niculai Vlanga sai Cantoreanu, in absența inculpatului, trib. pentru motivele prevăzute in sentință, de acord cu conclusiunele d-lui substitut de Procurore și in virtutea citatelor art. de lege 308 c. p., hotărăște, condamnă pe Vasile Mangu să stea la închisoare corecțională timp de 15 zile, judecatul in lipsit are dreptul de oposiție conform art. 183 pr. c. p., sentința este supusă apelului, conform art. 196 și următor pr. p. Tribunalul județului Suceava. No. 58. Vânzarea imobilului ce d. Costin Dragoș posedă in urba Forticuni, strada Boian, înscrisă sub No. 150, construită de cărămidă, acoperită cu draniță veche, compusă din 7 odăi, o cameră, o suliță podită pa jos și pe jos cu susit, având sub ele un beciu mic de peatră, vnță cu cerdac de fer și in dos de 1 mp, in ograda cărora se mai sfii un grajdiu și o șură, construite de cărămidă netencuită, cu un părete dărâmat acoperit cu draniță, aseminea 2 odăi, podite pe jos și sus cu scânduri, lângă acest* o cuhne podită numai pe sus și pe jos cu pământ, sub care se află un beciu de peatră și cărămidă, asemenea mai este și o grădină, îngrăditura caselor este de scânduri vechi, megieșinduse la o parte cu casele d-nei Ana Casabin, in ceilaltă parte inscrise Bab No. 149, tot a dlui Dragoș, fundul cu grădina caselor d-lui Matei Calimnos, și fața cu strada Nouă bleu a lui Boian, urmărită spre îndestularea Statului cu o sumă bani, neputănduse efectua in ziua termenului ficsat care au fost la 2 Ianuar a. c., după publicația inserată in foaia No. 129 din anul 1877, tribunalul prin procenul-verbal No. 2, au dispus scoaterea din nou in vânzare, cu termin de 30 zile socotite de la data foaei, se publică clar tratatul termin, cu deșteptare că atuncea se va face supralicitare cu regulele prevăzute de art. 16 din legea de urmărire, decretată la 21 Mart 1877, și concurenții ce vor dori / cumpără acel imob 1, să se presinte in sila de licitație a acestui trib., in cea intăi zi de lucru după espirarea zisului termin, pe la carele 11 antemeridiane, pregătiți cu garanții de 10 la antă, in bani sau in efecte publice, cănd se va face adjudecația cu condițiunile publicate prin zisă foae. No. 36. Domnul Ilie Panaitescu, cu domiciliul necunoscut, este citat in virtutea art. 239 din codul civil, a se presenta in ședința publică a acestui trib. In ziua de 3 Fevruarie 1878, parele 11 antimeridiane, cănd urmează a se judeca procesul ce i s’au intentat de soția sa Elena născută Creangă, pentru divors, aducând atuncea probele ce va fi posedând, la ne urmare cauza se va căuta in lipsei. PUBLICAȚII JUDECĂTORESC!. Curtea de Apel din Iași Secția a II-a. No. 3432. D-na Gatinca Bariz, parte civilă, soaetă domiciliată in Târgul Neamțu, județul Neamțu, acum necunoscut, in virtutea art. 204 din proc. penală, este citată a se presenta in persoană înaintea secțiunei a II-a a Curții de Apel, la 18 Ianuarie 1878, oara 11 din zi, când avea să judeca procesul intentat Zoiței Șerban pentru furt. Tribunalul jud.ași Secția I-a. No. 39. D. Altărsin Israil Corinberg Chitariu, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 71 combinat cu art. 75 alin. 6 din proc. civilă, este citat a se presenti in persoană Procurorul tribunalului Jud. Dorohoi. MANDAT DE ARESTARE. No. 2452. In temeiul sentinței acestui trib No. 211, pronunțată in audiența de la 1 Septemvrie 1877, prin care condamnă pe Ion Mavrodin domiciliat in Dorohoi, la închisoare pe termin de 5 zile, pentru că a comis faptul da abuz de încredere, cerem că orice agent al forței publice, să aresteze și să conducă pe sus-numitul la temnița din Dorohoi, măndtăm și ordonăm directorului acestei Închisori a primi și reține pe Bus-nuraitul Ion Mavrodin la zisul penitenciar, pe tot timpul determinat mai sus, și calculat de la data inc,ar-