Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1878 (Anul 11, Nr. 73-141)

1878-11-26 / nr. 129

ANUL XI PARTEA OFICIALĂ. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura Districtului Iași. No. 11033. La 30 Noemvrie curent, urmând a se ține licitațiune in camera acestei Prefecturi, pentru rearendarea moșiilor Statului, publicate prin Monitorul Oficial No. 240 și 244 din anul 1878, se publică spre cunoștința generală. No. 10998. Pentru ocuparea posturilor de perceptori a facselor de pe băuturile spirtoase, rămase neocupate la comunele Șipotele, Ceplenița, Bâltenii, Sărea, Cucuteni, Mironeasa, Radiu-Mitropoliei, Gropnița, Stânca, Golăețul, Bosia, Țuțora, Voineștii, din acest județ, urmănd a se ține concursuri in camera Comitetului in toate zilele, de la oara 12 la 4 post meridiane, se publică spre cunoștința candidaților doritori de a ocupa asemenea posturi, pentru a se presenta insoțiți de actele și garanțiele suficiente in bonuri de ale Statului sau in numerar, spre a putea fi admiși la concurs. Primăria comunei Cucuteni. No. 1933. In ziua de 7 a viitoarei luni Dechemvrie, la reședința acestei Primării, urmează a se vinde prin licitație vitele picate de pripas și anume: una capă și una mncă, publicate prin foaea oficială No. 45 din anul 1878, se publică spre cunoștința concurenților. Primăria comunei Podgoria-Copou. No. 1992. La această comună s’a declarat de pripas una vacă porumbă, coada ciopărtatică, una vacă porumbă, coada cu dalbă, amândouă inserate la coarne ca un fel necunoscut și una vacă porumbă, stearpă, coarnele țapoșe, coadă ciopărtatică și pișcată la urechea dreaptă, se publică aceasta spre deșteptarea păgubașilor, conform art. 48 din legea poliției rurale. No. 1969. La această comună s’a declarat de pripas un cal negru, pete albe pe spinare și la urechea stângă tăetă jumătate, una căruță ordinară veche, uzată, de un cal, un ham cu cerc, ordinare, vechi, uzate și una gură de ham ordinară, de pânză, găsite la Vasle Horjiu, bănuit de furt și alte și care n’aprobat proprietatea lor. Be publică aceasta spre deșteptarea păgubașilor, conform art. 48 din legea poliției rurale. Comisia disp. anl a din Iași. No. 1913. Pentru ziua de 30 Noemvrie curent, urmând a se vinde licitativ in piața Sf. Spiridon, obiectele sechestrate de la d. M. Poke in pretenția d-lui Landes, se publică aceasta spre știința concurenților. PUBLICAȚII JUDECATOREȘTI. Tribunalul județului Iași Secția I, No. 2409. Conform art. 248 codul comercial, B6 citează pe creditorii falitului Leon A. Tenenbaum domiciliat in Iași, la 7 Dechemvrie 1878, pentru a delibera asupra formării concordatului și la caz cănd se va face unirea creditorilor pentru a fi ascultați atât asupra gestiunei căt și asupra menținerei sau a inlocuirei indicilor și aș da părerea dacă poate să se dea vreun ajutor falitului din activul falimentului, in conformitate cu art. 273 codul comercial. Tribunalul jud. Botoșani. No. 2336. Pentru îndestularea domnului Zanvel Conu, comersant, domiciliat in târgul Sulița, plasă Miletinul, acest județ, cu suma de 150 galbeni cu procentul lor, convențional de la 30 iunie anul 1878, data espirărei terminalul de plată până la numerar, precum și cheltuelele făcute cu comandamentul prealabil, ce are a lua de la d. Ioseb sin Șmil Caru, comersant, tot din târgul Sulița, in virtutea obligațiune ipotecară sub No. 119 din anul 1876, investită cu formula esecutorii sub No. 148 din 1878, in urmarea Comundamentului prealabil, făcut in conformitatea art. 496 și 497 proe. civilă, in errenterval d. Ioseb sin Șmil Ouțu, n'au fost următor cu plata banilor, tribunalul motivat de cererea dlui Zanvel Conu, instg. la No. 1959, prin jurnalul No. 3692, ordoana scoa lasst, Duminica 16 Noemvrie 1178, No. 129. FOAIA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI Apare de trei ori pe sept.mb.n. DUMINICA, MERCUR și VINERI. ___________________________________________CALENDARUL. SEPTAMANEL ***** yechin. __y.*>. aou- K IOR, ÎATRUSUN 2SI KH I. Be*. Soar. Ap. Bust. Stil .eoreu. Stil aim. ZIO A. ÎNROSÎti El îi Bl. Bes. Soar. Ap. Soar. Noamvrie. Decemb r e. ore. m. ore. m. Noemvrie. Decemvrie. 1 ore m ore m 21 l Cuv. Păr. ADpiu Nicon Stilfan. 7 37 4 7 30 12 Jos. I Ap. Andrei cel intăi chemat. 7* 41’ 4’ 5* [ar Pe 8u]- 7 38 4 5 1 Dec. 13 Vineri. Pr. Naum, c. Flaret m. Anaut». 7 43 4 5 2 ® ÎJ “fi. Mar. Ștefan cel nou m. Danuil 7 40 4 5 2 14 Sâmbătă. Pâr. Avacum, c. p. loan și Lacimon. 7 44 4 5 29 11 Merem 1. Mar. Párámon, Fiiamén, Urb*n. 7 41 4 5 a 15 Dnmintoä. Par Sofmol, n, T.nkr \ n a a a r PREȚUL ABONAMENTULUI: • Iași și districte Pe an an 12 lei noi, piue portul 2 fr. 40 bani; —pe șase luni 6 lei noi, piue portei 1 fr. 20 bani. Austria. Pe 8 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția. — Pe șase luni 22 franci, tieritul și reclame: Bfundul 40 bani. — Epistole nefrancate nu te primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografi! Nationali. terea in vănzare silnică a imobilului ipotecat, propretate a d-lui Io mb sin Șmil Cațu, care după procesul verbal al agentului de urmărire dea lăngi acest tribunal, este o casă situată in tărgul Sulița, acest județ, compusă din 3 odăi, acoperită cu șindilă, zidită de cărămidă, înscrisă la No. 447, regieșită la o parte cu casa d-lui David Alcune, la alta cu casa d-nei Dvorra Ghilda, la fund cu ulița și la față cu strada principală, și dar se publică termenul de 3 luni de zile, socotit pentru vânzarea acestui imobil, ca concurenții ce vor fi pentru al cumpără, să se presinte in camera de ședință acestui tribunal, in ziuada 28 ale lunei Fevruarie, anul 1879, carele 11 din zi, cănd urmează a se face mezatul, adjudecănduse asupra persoanei care va oferi prețul cel mai avantajos, tot odată se somează pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu sau ipotecă, asupra arătatului imobil, ca să se presinte cu reclamațiile d-lor la acest tribunal, inlăuntrul termenului sustratat de 3 luni de zile, căci in urmă nu li se vor ține in sumă. Tribunalul județului Dorohoi. No. 513. Pentru îndestularea d-nei Comtese Efrosina Balaș, domiciliată in Iași, cu suma de 16.000 galbeni, cu a lor procente, fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire, ce are a lua de la d. Panaita Gasimir, proprietar, domiciliat in urba Herța, *n virtutea obigațiunei ipotecare din 31 Mai 1865, întărită de trib, la 3 Iunie acel an, sub No. 49, investită cu formula esecutorie la 20 Mai 1876 sub No. 34, indeplinindusă formalitățile cerute de art. 496, 497 și 500 din pr. civ., așa precum debitorele d. Casimir, după primirea comandamentului ce i s’a făcut, n’au achitat datoria menționată și nici s’au conformat art. 502 din acea procedură, apoi trib. prin jurnalul No. 2050 din 4 Noemvrie curent, dat in urma telegamei d-lui avocat Alecsandru C. Șendrea, procuratorele d-nei Contese Efrodina Balș și conform telegramei d-lui președinte Curței de apel din Iași No. 4409, au încuviințat vânzarea silnică a imobilului ipotecat care este: moșia Herța, situată in plasa Herța, acest județ, proprietatea d-lui Panaite Casimir, invecinăndusă despre nord cu moșia Cristinești și Movila, despre sud cu moșia Țintenii, Tărnauca și Pomăria, despre est cu moșia Hanești și despre vest cu moșia Molița și Hraațca, pe această moșie sunt următoarele acarete: una casă a proprietăței, construită din piatră și cărămidă, acoperită cu șindilă, pe lângă care sunt și alte case pentru servitori, grajdiu, cum și o liv dă cu pomi roditori, inpresurată cu zidi de peatră, pe acestă moșie mai este și un târg numit Herța, de la care proprietatea are un venit ca la 3000 galb. pe an, o vie ca de 20 pogoane, stodole și hambare pentru păne, întinderea acestei moșii este ca la 3500 fălci, din care ca la 500 fălci pădure mare și restul arătură, fânaț și imaș, sarcini asupra moșiei Herța sunt: 1) după hărăzirea făcută de d-na Catinca Ghica prin înscrisul din 26 iulie 1850, urmează a se da din pădurea de pe moșia Herța câte 5 stânjeni lemne pe fiecare an in folosul spitalului, pe căt timp va fi pădure pesce moșie. 2) 10,591 galb, datoriți de d l Panaite Casmir din prețul cumpărărei moșiei Herța. 3) 13,000 grib. inprumutați de la consoarta d-lui Barbu Gănescu, după obligația înscrisă de trib, la 26 Iunie 1864, sub No. 9 și 416,000 galbeni datoriți d-nei Efrosina B lș, pentru care se scoate astăzi m vânzare silnică moșia Herța, așadar se publică vânzarea moșiei Herța aratată mai sus și să invită pe concurenții amatori de a o cumpără, să se presinte cu garanțiunele cerute de lege in camera de licitațiune a acestui tribunal, la 18 a lunei Ianuarie, anul viitor 1879, ziua Luni, oarele 12 din zi, când urmează a se adjudeca asupra aceluia ce va oferi un preț mai favorabil, se somează pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilee u, ipotecă sau ori ce alt drept asupra imobilaui urmărit, ca mai nainte de adjudecațiune, se-și arate pretențiunele lor ia tribunal, căci in urmă nu li se vor mai ține in samă. Tribunalul jud. Roman. No. 4830. Doamna Maria Moșe, fără profesiune, cu domiciliul necunoscut in Romania, ne urmând ca se plătească d-lui Hari Galsianu, conn rnant din Roman, cesionarul drepturilor d-lui Neculai Theodor, fără profesiune, tot din Roman, (actul de ceaune No. 331 din 1878), suma de 426 lei vechi cu procent de 6% pe linie, de la 28 Fevruarie 1873, până la numerar, plus 20 lai noi cheitueți da judecată, ce debitează d-lui Neculai Theodor, după cartea de judecată a d-lui jude de pace urbei Roman No. 60 din 1873, învestită cu formula esecutorie No. 7 din 1874, și cuprinsă in copie in capul comandentului prealabil No. 155 din 1878, ce i s’a făcut de d. Theodor, și care i s’au inmâmt intăi prin publicarea ei prin fosta No. 103 din 20 Septemvrie 1878, și al 2-l e prin afișirea pa ușa acestui tribunal, tribunalul motivat de cererea făcută de d. Ha n Gaiațanu prin petițîunea înregistrată la No. 8189, prin jurnalul No. 3579, au dispus a se pune in vânzare imobilul indicat prin comandament, conform art. 510 pr. c., care imobil depa constatarea făcută de agentul judecătoresc in fața locului, prin procesul-verbal No. 299, dresat conform art. 505 pr. c.i este situat in urba Roman, județ. Romain despărțirea, înscris la No. 140, pe suprafața lui este clădită o casă din material vălătuci, acoperită cu șindilă, veche, are 2 odăi, ambele lipite pe jos cu lat, pe sus cu tavanuri, in una din odăi este un cuptor cu o sobă alăturea, in odaea de alăturea este o sobă veche stricată, având ușele și ferestrele trebuitoare, alăturea cu casa este o șandrama de scânduri veche, lipită de casă, tot in ogradă mai este o șură veche de scânduri, lățimea acestui loc în față este aproesimativ ca de 5 stănjîni, lungimea ca de 8 stănjini aprocsimativ, să megieșește la răsărit cu strada Podului Vechiu, la apus cu Jiul Moldova, la mează-noapte cu locul lui Thunder Irimia, la mează-zi cu locul Senei Evreica, sarcini asupra acestui imobil după lămurirea dată de grefa acestui trib., prin adresa No. 19,389, nu se cunoaște să existe nici o sarcină sau alte drepturi, precum nu si cunoaște nici titlul de proprietate a d-nri Moisă, condițiunile vânzărei sunt: a) vânzarea să face pe puterea stăpânire de față, cu toate drepturile și indatorirele atârnate de fond, și b) adjudecătorul este dator să consemne prețul adjudecațiunei după ce mai întâi va achita facsele de orice natură, după vânzare, care toate cad in sarcina sa, fără a se scăde din preț, in consecință se publică vânzarea menționatului imobil in termin de 3 luni socotit de la data foaei, spre cunoștința concurenților amatori a cumpăra asemenea imobil, ca la 27 a viitoarei luni Fevruarie anul viitor 1879, ziua Marți, cea intăi zi după împlinirea arătatului termin, carele 12 din zi, să se presinte însoțiți de garanțiile cerute de lege, in camera acestui trib., unde are a se ține liciația, spre a concura, totodată se somează pa toți acei ce ar avea vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau ori ce alt drept asupra fondului in chestiune, ca înaintea zilei de adjudecare să-și arăte pretențiunele lor la trib., căci in urmă nu li se vor mai ține in samă. No. 19,318. Estract de pe sentința corecțională No. 551 a trib. județ. Roman, pronunțată la 2 Noemvrie 1878, cu rechistorul d-lui procurore local No. 2133, s’au primit in cercetarea trib. procesul in care loan Petrov și Neculai Vazsvaly, se inculpă pentru maltratarea lui Gheorghe Năpârliță, in absența inculpatului Neculai Vatavaly, tribunalul pentru motivele prevăzute in corpul sentinței, unit cu conclusiunela representantului Ministerului public, și in baza art. 238, aliniatul 2 c. p., hotărăște, condamnă pe loan Petrov și N. Vatavaly, a sta la închisoare corecțională căte o lună zile fie-care, toto-dată se mai condamnă pe muniții a plăti in solidaritate 3 zild, pacientului Gheorghe Nâpărlică, despăgubire apreciată de tribunal, judecații in lipsă au dreptul de oposiție, conform art. 183 pr. p., sentința este supusă apelului, conform art. 195 și următorul zisa procedură, Tribunalul jud. Suceava. No 2199. Pentru indestularea d-lui Vasile Filot**, de profesiune liberă, domiciliat in urba Folicenii cu suma de 2960 t. vechi sau 80 galb. și procente de 70 pai ale h % de lei pe lână, ce au rămas nerefuite de U 5 Mai 1875, până la numerare, plus cheltuelile de urmărire și timbra, ca in virtutea obligații ipotenză Înscrisă de acest tribunal la 13 Mi 1867, sub No. 33, investită cu formula esecutorie, are a lua de la defunctul acum Iub sin Ziu, îndeplinind a se da pozițiuni la art. 393 din pr. civilă, prin comunicare da copii de pa titlu d-lor Peria soția lui Solomon Fair și Ross, soția lui Lie Roși fără profesiune, domiciliat tot la urba Folucean fiice și clironome a numitului defunct cum și dispoziția dila art. 496, 497 și 500 din pr. civili, așa precum numitele doamne au madifcat datoria și nici sau conformat art. 502 din ini procedură, tribunului după cerirea creditor, iui prin procesul vrbai No. 4864 de la 24 Octomvrie 1878, sa incuVim • tù t silnica mptsprim & imobilul«! ipotecat care este: casele cu locul lor situată in urba Folticenii, strada mergătoare spre biserica ei, proroc Ilie, dispărțirea a 2-a înscrisă sub No. 85 și 86, compusa ambe din 2 odăi mari despărțite prin avansobe, construcțuunea acestor 088*3 este de lemn cu păreții din față de cărămidă, și sunt acoperite cu dranița, avănd ușile și fereștrile trebuitoare in banăstare, fațada cașilor dă in zisa stradă și se invecineză pe o parte cu alte case tot a defunctului debitor Iuri sin Zisu, și pe de alta cu a lui Herșcu Falutz, iar fundul răspunde la locul caselor lui Berea de la Talești, se publică vânzarea acestui imobil in termin de 3 luni socotite de la data Ionei, cu deșteptare ca concurenții ce vor dori a le compara, să se presinte in sala de licitație a acestui tribunal in cea intăi si de lucru după espirarea zisului termin pe la carele 11 ante-meridiane, pregătiți cu garanții legale, când are a se face adjudecația cu restricțiunea art. 559, 56 i, 564 și 565 din procedura civilă, se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă, sau orice alt drept asupra banului urmărit ca înaintea zilei de adjudecațiune să-și presinte pretențiunele lor la tribunal, căci la din contra nu li se vor mai ține in samă, sarcini asupra acestui imobl nu sunt altele decât datoria mai sus citată, cumpărătorul este obligat a plăti taxine vănzărei de timbru, de înregistrare și portărei, precum și dările cătră Stat și comună, ce nu vor fi plătite din trecut. Corpul Portăreilor trib. Iași, No. 1531. Fiidcă domiciliul D-nei Casuca Grigoriu, nu este cunoscut pentru a i se pute preda copia de pe sentința trib. Iași secția a 2-a, sub No. 2159, a jurnalului din 13 Noemvrie 1878, a cărui diapozitiv este, admite cerirea de divers și declară disfăcută căsătoria dintre Apostol Grigoriu și soția sa Casuca născută Popovici, cu drept de apel, conform art. 245 codul civil, conform art. 75 alin. 6 proc. civilă, ce publică că zisa copie stă la corpul portăreilor trib. Iași, gata a se preda d-nei Casuca Grigoriu, născută Popovici, ori cănd se va presenta. Portărel, D. Apostolii. No. 667. Conform ordonanței d-lui Președinte trib. Iași secția s-a, din 16 curent, pusă pe raportul meu No. 3962, sa publică că la 30 Noemvrie curent, oara 42 din zi, la domiciliul D-lui Dim. G. Lupu, de la via sa din comuna Buciumii, plasa Codru, județ. Iași, urmează a să vinde licitativ vinul eșit din recolta a 10 pogoane vie, sechestrate de la D. Lupu, in pretenția D-nei E ana Stamatiu, și concurenții ce vor fi, să se infățoșeză la licitațiune, conformăndu-se art. 444 proc. civila. Portărel, I. Baltamr. prescrisă de mai sus, apoi voi pune in vânzare imobilul din acest oraș, remas succesiune de la def. Smaranda Dimiria și care este situat in acest oraș, ct. II și care se ocupă astăzi de d. Anastase Dimitriu, cesbî comandament s’au făcut in 5 exemple, adecă unul pentru doritorele Anastase Dimitriu, unul tot pentru d-sa, in calitate de tutore minoarei sale fiice Raveica, unul pentru d-na Aglaia, unul pentru d-na Elene, și unul pentru d. Dimitrie Dmitriu spre a se publica, in chestiune fiind și o minoară, apoi se va depune și ministeriului public spre a le viza aceste comandamente, cuprinderea actului de transacțiune esecutorie este: NOI CAROL I. Din grația lui Decu și voința Națională Domn al Românilor, la toți de față și viitor sanatate. ANUNCIURI. Răndul de 85 litere sau locul seu 15 bani. Frauda Pe șase luni 26 franci. Uoustautuopole; 26 franci. Abonamentele și anunțurile pentru .Curierul de lași 4 fosofe oficială, *s facia D-na Kurana Micoud, Cott Staatisopol 2 rue de la Hangust Ottoman 8. In Germania la D. Adolf Steinner, Hamburg. Exemplarul 30 bani. Corpul Portăreilor trib jud. Botoșani. COMANDAMENT PREALABIL. No. 304. Subsemnatul Costadin Simionescu, domiciliat in cl. II, orașul Botoșani, și Zanfira Simioneacs, având in videra că niei d-nii Anastase Dimitriu și nici soția sa Smaranda nu miau achitat suma de 48 galdeni, plus procentele de la 1» Bată pe lună, de la 12 Fevruarie 1877 și până la numărătoare, conform transacției din 1876 Noemvrie nr 12, sub No. 3907, cu formula esecutorie No. 40 și de pe care sa alăturează întocmai exemplare, atend in vedere că d-na Smaranda este deja trecuta din viață, remăiad succesori 3 fete și au băut și anume: Eella, Aglaia, Riveiia, toate acestea domciliate în acest oraș, iar băutul cu numeni Dimitrie fără domicilu Cunoscut, avind in vedere că una din copile este in soră și reprezentată de drept prin tatul ei și care este debitorul mum, apoi somat prin acest comandament pe d. Anastase Dimitriu, pe numiții succesori a defunctei Samonida Dimitria, iartăndu’i ca un termin de 30 zile libere de la primrea sau lasarea Li domiciliu a acestui comandament, să plătească sam » aratată de 18 galbeni capii*», din preună cu procentul cuvenit, precum și tăicșele și cheltaeliie făcute in viderea acestei urmăriri și care consistă in umbra și tacșele portăreilor, totodată fiind că una din succesoare și anume Ravel & este mutoară. Apoi somează pe d. AnatUse Dimitriu in caalitate nu numai de debtora d».I și delators acel«! minor», «sumina» find să bâetul numit Dimitrie, fiul d-lui Anistase Dmitriu și def. Smaranda Dmitriu, este fără domiciliu cunoscut, apoi și somează prin comanda» mental de față care sa va publica, sa va lipi unii și U ușa tribunalului, ra ia , termenul aretat să-mi plăteasca banii, lămuresc pe toți aceștia ea dacă nu vor etnici suma TRANSACȚIUNE. Judecătoria ocolului 1 urba Botoșani. No. 3907, 1876 Noemvrie 12 Astăzi ziua sorocită de cercetarea procesului civil «dua de d. Costachi Simionescu cu soția sa Zanfira, prin petițiunea registrată la No. 3701, contra d-lor Anastase Dimitria și soției sale Smaranda, pentru suma de 18 glbeai, la apelul nominal presentânduse lganții in persoană și cercetându-ne canan, apoi in urma pronunției hotărârei, sa efectuat mnpâcăciunea in modul următor, până a nu fi scrisă încă această hotărâre: 1) Anasta».e Dmitra și consoarta sa Smaranda se oblgă ca de astăzi un termin de 3 luni zile fără nici o sminteală sa plătească suma de 18 galbeni, d-lui Costache Simionescu și soției sale Zanfira, cănd atuncia se va trada actul de cumpărarea casei, la caz de a nu fi următor la menționatul termin, cu acea sumă bani, va plăti procente de 1 % la sută pe lună, de la espirarea până la achitarea capitaluluiin total, precum și toate cheltueile in scoaterea acestor bani, d. Costachi Simionescu și sora sa Zanfira se obligă de asemenea ca in curg rea acestui termin de plată să dea actul de vinderea casei, d-lui Anastase Dimtriu și soției sale Smaranda, ori cănd vor găsi bani pentru a putea face ipotecă, spre a pute plăti mancionata datorie de 18 galbeni, pentru care această transacțiune având puterea lucrului judecat și a unei sentinți neapelabilă, fără a mai fi necesitate di vre-o notificațiune pentru punerea intărzierei cerute de art. 1079 condul civil s’au subsemnat de noi și itiganți, conform art. 4201 comb nat cu 1704, 1705 și 1741 același codice, putând a se investi cu formula esecutorie, îndată după trecerea termenului de 3 luni zile, prevăzute in ea, desființindu-sa și obligațiunea in cause prin rumpere. Judecător, Georgiu. ■* Isc. Anastase Dimitriu, Smaranda Dimitriu Isc. Costachi Simionescu, Zanfira Simionescu ROMANIA, Judecatoria de pace ocolul I jud. Botoșani. Copia presentă fiind conform ca originala să legalisaze. Isc. Jude, A. Gheorghiu (S. S.) No. 502, 1877 Fevruarie 11. Dăm putere și ordonăm tuturor agenților administrativi și judecătorești, să esecute acest act de transacțiune, procurorilor că stăruiască pentru ei aducere la îndeplinire, spre credință prestatul act de transacțiune s’au semnat de noi. Isc. p. jude, I. Paraschiv. Această erspedițiune s’au eliberat in primirea d-lui Costache Simionescu, astăzi 15 Fevruarie 1877. Isc. p. jude, I. Paraschiv. No. 40. C. Simionescu. Z. Simionescu. ROMÂNIA. Corpul portăreilor trib. Botoșani. Putețisă acest comandament pentru d. Dimitris Dimitriu ce este cu dornic,li&i neconoscut. 20 Noemvrie 1878. Portărei ... (L. S.) Judele de pace ocolul I din Iași. No. 4423. Conform art. 12 și 227 procedura civili, cităm in persoană pe d-nal Rudolf Biscobon, a si presenti la acest cficiu in ziua de 29 Noemvrie curent, oara 11, când urmează a respunde la interogator și a se judeca reclamația d-lui Franț Fișer pentru bani, la nearsmre se va judeca ia