Cuvântul Libertății, ianuarie 2008 (Anul 20, nr. 5548-5571)

2008-01-15 / nr. 5557

WWW.CUVANTUL.CO ^ Unul dintre scandalagiii din Romanești s-a prezentat la Poliție Eveniment / pagina 4 Fiul lui Ben Laden vrea să fie “activist al păcii” în Anglia Externe / pagina 8 Autoritățile craiovene se justifică în fața furnizorilor de agent termic. Strânși cu ușa de conducerea Complexului Energetic Craiova, care a decuplat de la căldură două asociații, edilii craioveni i-au găsit vinovați pe președinții de asociații. Deși nu există nici un administrator sau președinte fără atestat în acest moment, autoritățile îi acuză pe față de incompetență, principala lor vină fiind că nu și-au dat interesul pentru recuperarea debitelor. Peste 150 de președinți de asociații, care au raportat datorii de peste un miliard de lei vechi numai pentru consumul de agent termic, sunt chemați acum la masa tratativelor. “Cei care vor absenta își vor pierde locul de muncă”, a declarat, ieri, viceprimarul Craiovei Sorin Iordache. O soluție pe care edilii sunt dispuși să o negocieze cu administratorii ar fi graficele de eșalonare, în cazurile în care nu se va găsi înțelegere, locatarii refuzând să colaboreze sau neaducând suma la data stabilită, autoritățile sunt pregătite să le recomande administratorilor să treacă la executări silite, cu sechestre pe mobilă, obiecte casnice și chiar apartamente. Actualitate / pagina 3 Cotidianul “Cuvântul Libertății” angajează doi redactori, de preferat cu experiență în domeniu. Relații la sediul redacției (strada "C. S. Nicolăescu- Plopșor" nr. 22A, Craiova) sau la numărul de telefon 0251.41.24.57, zilnic (cu excepția zilei de sâmbătă), între orele 10.00 și 16.00. Actualitate / pagina 3 Ajutorul de deces a crescut cu aproape 300 lei Pentru anul 2008, cuantumul ajutorului de înmormântare este de 1.550 lei în cazul decesului pensionarului și de 775 lei în cazul decesului unui membru de familie. Geoană a întârziat alegerile la PSD Dolj Ion Călin, singur împotriva tuturor Pentru prima oară de la apariția tensiunilor în PSD Dolj, mai mulți lideri ai organizației județene au venit, ieri, în fața presei, pentru a vorbi despre criza prin care trece partidul și pentru a prezenta soluția găsită de forurile deconducere în vederea depășirii situației. * ________________Politică / paging învățământul universitar, " “un bâlci tâmpit" .“" După o lună, proiectul educației făcut KO Centralele termice, adevărate... frigidere pentru multe școli doljene Actualizate / pagina Un suicid imposibil de înțeles