Cuvântul Libertății, martie 2018 (Anul 30, nr. 8580-8605)

2018-03-23 / nr. 8599

OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIB în această dimineață, dacă prognozele se confirmă și planul autorităților funcționează așa cum s-a anunțat, ar trebui ca troienele de zăpadă să fie degajate de pe arterele principale ale Craiovei și să se poată circula cât de cât. Municipalitatea a cerut, ieri, firmelor cu care deține contracte pentru închirierea utilajelor să iasă cu maximum de mașini pe teren și să le plaseze, deja, la capătul străzilor pentru a se câștiga timp la intervenții. La solicitarea municipalității, acestea au asigurat §0 de utilaje, cu care se va îndepărta zăpada și se va împrăștia material antiderapant.  Cred, Popescule, că de Paști, o să facem un iepuraș de zăpadă în fața blocului. Ziua Olteniei. In așteptarea primăverii, animați de un surâs! Prima ediție a Zilei Olteniei - eveniment instituit prin lege - celebrată miercuri seara la Teatrul Național „Marin Sorescu” din Craiova, a ieșit bine, poate peste așteptări, circumscriinduse organic, deopotrivă, și suitei de manifestări artistice, prilejuite de Centenarul Marii Uniri. Onorat - fapt lăudabil - de toți reprezentanții administrațiilor județene și municipale din Oltenia, diverși alți invitați, evenimentul a produs și emoția artistică, greu măsurabilă,... cultură / 7 Peste 1.000 de elevi absenți la ultima probă a simulării Examenului Național de Bacalaureat Bechet. Calea de acces spre feribot, inundată de apele Dunării Din cauza creșterii nivelului Dunării - aflată sub o atenționare hidrologică de cod portocaliu - în punctul de trecere a frontierei România-Bulgaria calea de acces spre feribot era ieri inundată pe o lungime de 10 metri, cu o lățime de 30 metri și o înălțime a lamei de apă de 30 centimetri. în aceste condiții, circulația pentru autoturisme a fost restricționată, acestea fiind redirecționate către vama Calafat. Mașinile de mare tonaj - tiruri, autocamioane - au circulat însă fără probleme. 1.500 pachete de țigări de contrabandă confiscate de polițiști