Cuvântul Nou, aprilie 2002 (Anul 13, nr. 3347-3370)

2002-04-22 / nr. 3363

Sport Divizia A Dacă nu se dă din nou drumul la blaturi, Dinamo riscă să piardă primul loc . Am mai spus-o, Dinamo nu face doi bani dacă nu îi are în spate pe Jean Pădureanu, Gheorghe Ştefan-Pinalti şi Gheorghe Neţoiu. Că aşa este o dovedesc cele trei remize realizate pe teren propriu cu Oţelul, Farul şi Astra, precum şi eşecul suferit în Regie. Sâmbătă, liderul a dominat haotic, nereuşind să concretizeze decât una dintre ocaziile create la poarta lui Cătălin Mulţescu. A fost 1-1 în final, dar putea fi mai rău, pentru că Mihalache şi Dună au avut golul în vârful bocancului, cei doi privând-o pe Astra de o victorie care ar fi pus-o la adăpost de pericolul retrogradării. La Galaţi s-au înfruntat primele două echipe din clasamentul returului. A fost un meci tensionat, încheiat cu succesul meritat al Oţelului, care intră în cursa pentru titlu, alături de Dinamo, FC Naţional şi Rapid. Sub Tâmpa e tristeţe mare, pentru că, jucând foarte slab, FC Braşov nu a putut trece de Gloria Bistriţa, coborând la -8 în clasamentul adevărului. Nici la Piatra Neamţ nu sunt motive de bucurie. Acolo nu se pune însă problema retrogradării, fiindcă Gheorghe Ştefan-Pinalti a avut grijă să adune suficiente puncte pentru a prelungi cu încă un an şederea Ceahlăului în Divizia A Disputat în nocturnă, derby-ul Rapid-Universitatea Craiova i-a prilejuit formaţiei giuleştene o victorie extrem de preţioasă, graţie căreia se lansează în urmărirea liderului. La Constanţa, în schimb, s-a jucat degeaba, nici Farul, nici Sportul Studenţesc neizbutind să înscrie. Meciurile etapei cu numărul 22 a campionatului Diviziei A de fotbal s-au soldat cu următoarele rezultate: Oţelul Galaţi-FC Argeş 2-1 (1-1) 15 000 de spectatori au asistat pe malul Dunării la un meci care a avut de toate: faze tensionate, ocazii, goluri, ratări... Scorul a fost deschis de gazde, prin Guriţă (min. 16), care a profitat de o mare greşeală a fundaşului Radu. A egalat Dică, în finalul primei reprize (min. 45), ajutat fiind de...Mozacu, care a gafat nepermis. Golul mult doritei victorii a fost realizat de M. Oprea (min. 77), introdus pe teren cu doar câteva zeci de secunde înainte de a-şi trece numele pe lista marcatorilor. Dinamo-Astra Ploieşti 1-1 (0-1) Ştiind că Astra nu mişcă în front atunci când e vorba de Dinamo, cei din Şoseaua Ştefan cel Mare au tratat cu uşurinţă partida de sâmbătă. Drept urmare, ei s-au văzut conduşi pe tabela de marcaj, golul reuşit de Nicolae Constantin (min. 24) făcându-i să se precipite. Egalarea a survenit după pauză (min. 53), când Tameş a profitat de neatenţia apărătorilor adverşi, îngenunchindu-l pe excelentul Cătălin Mulţescu. Ceahlăul Piatra Neamţ-FC Naţional 1-1 (0-0) Gazdele au început în forţă, numai intervenţia de ultim moment a lui Vintilă făcând ca Axinia II să nu deschidă scorul. Ulterior FC Naţional a echilibrat jocul, creându-şi câteva oportunităţi la poarta lui Lefter, dintre care una, cea a lui Marian Savu (min. 34, bară), mare cât roata carului. în minutul 70, Axinia II şi Brujan au realizat un un-doi rapid, finalizat de ultimul. Bucuria celor de sub Pietricica nu a durat însă decât câteva zeci de secunde, cel ce le-a stricat-o fiind Sergiu Radu, care a restabilit echilibrul pe tabela de marcaj. în ultimul sfert de oră al partidei, Coman şi Mitrovic s-au aflat faţă în faţa cu Lefter, bosniacul trecându-şi în cont şi o “bară”. FC Braşov-Gloria Bistriţa 0-0 a dominat mai tot timpul, FC Braşov nu a reuşit să Deşi înscrie nici măcar o dată, aceasta pentru că Onofraş, Vase (bară) şi Bodea s-au dovedit deficitari la capitolul finalizare ori au fost lipsiţi de şansă. în ceea ce o priveşte pe Gloria, ea nu a făcut altceva decât să se apere, tactica adoptată îngăduindu-i să plece acasă cu un punct nesperat. UN Timişoara-FCM Bacău 2-4 (1-3) Meciul a fost la discreţia oaspeţilor, care şi-au creat numeroase ocazii la poarta celor de pe malurile Begăi. Autorii golurilor: FI. .........., Călin (min. 34) şi Săvoiu (min. 65), pentru ISJ UMT, Bădoi (min. 15, 52), Ciocoiu (min. 22) și IlPJ.-IE Cursaru (min. 44), pentru FCM Bacău. în minutul 73, Săvoiu, de la gazde, a fost eliminat de pe teren. Rapid-Universitatea Craiova 3-2 (2-1) Scorul cu care s-a încheiat partida din Giulești lasă impresia că pe teren a existat un pronunţat echilibru de forţe. în realitate însă, Rapid a dominat destul de autoritar o echipă, Universitatea, din care n-au mai rămas decât amintirile. Scorul l-au deschis, surprinzător, oaspeţii. Golul lui Verdeş (min. 26) nu a fost însă decât un foc de paie, pentru că Şumudică (min. 37), Denis Şerban (min. 45) şi leneşi (min. 50, din penalty) au făcut ca tabela de marcaj să arate 3-1 pentru gazde, lui Grigorie (min. 65) nerămânându-i decât satisfacţia reducerii dimensiunilor eşecului. De remarcat că, la scurtă vreme de la reluare, Baldovin, de la craioveni, a fost eliminat de pe teren. Farul Constanţa-Sportul Studenţesc 0-0 Deşi s-a aflat mai tot timpul la cârma jocului, Farul nu s-a putut desprinde de adversara sa, Dicu (în două rânduri), Barbu şi Liviu Mihai irosind ocaziile pe care le-au avut. Sportul Studenţesc s-a văzut mai ales pe finalul partidei, când Pădureţ şi Bucur puteau înclina balanţa disputei de partea echipei bucureştene. Petrolul Ploieşti-Steaua 1-1 (1-0) Meciul a început prost pentru campioană, care s-a văzut condusă pe tabela de marcaj încă din minutul 3, când Irimescu a fructificat o pasă a lui Orlando Gheorghe. Petrolul şi-a creat şi alte oportunităţi, dar în loc de 2-0 avea să fie 1- 1 (Claudiu Răducanu, min. 79), scor care nu mulţumeşte nici una dintre tabere. Etapa viitoare FC Argeş-Petrolul Ploieşti, Steaua-FC Braşov, Gloria Bistriţa- Ceahlăul Piatra Neamţ, FC Naţional-Rapid, Universitatea Craiova-UM Timişoara, FCM Bacău-Dinamo, Astra Ploieşti-Farul Constanţa, Sportul Studenţesc-Oţelul Galaţi. (Nicolae STOIAN) Clasamentul Sergiu Radu --var 1 Dinamo 22 128 248-2444 2 FC Naţional 22 109 333-1639 3 Rapid*’ 22 124 638-2439 4 Otelul 22 116 525-1439 5 FCM Bacău 22 112 930-2935 6 Ceahlăul 22 104 830-2734 7 Steaua 22 103 931-2533 8 U Craiova 22 86 830-2830 9 FC Argeș 22 931024-2830 10 Gloria 22 921120-2829 11 FC Farul 22 77 826-2828 12 Astra 22 68 823-2226 13 FC Braşov 22 67 919-2225 14 Sportul 22 641225-40 22 15 Petrolul 22 471119-3419 16 UM Timişoara 22 341519-51 13 *Echipă penalizată cu un punct. “Naţionala” României începe să semene din nou cu ea însăşi Prima reprezentativă a ţării noastre a susţinut un nou amical săptămâna trecută, adversară fiindu-i puternica echipă a Poloniei, calificată la turneul final din Jap-Cor. întâlnirea de la Bydgoszcz a fost privită cu circumspecţie atât de iubitorii fotbalului de la noi, cât şi de presă, motivul constituindu-l absenţa mai multor jucători de bază. E vorba de Stelea, Contra, Filipescu, Chivu, Viorel Moldovan, Adrian Hie şi Pancu, fără de care, s-a spus, n-avem nici o şansă în faţa leşilor. Antrenorul Anghel Iordănescu a fost însă de altă părere. El şi-a aşezat foarte judicios elevii pe teren, suplinind punctele slabe printr-o tactică adecvată, care i-a surprins pe amfitrioni. Aceştia aveau să fie net depăşiţi în prima repriză, pe parcursul căreia Ganea şi Mutu au făcut ca tabela de marcaj să arate 2- 0 pentru români. Ocazii au fost mult mai multe. Ghioane şi Mutu au tratat însă cu uşurinţă fazele realizate de coechipierii lor, ca să nu mai vorbim că, după pauză, Ganea a ratat o lovitură de la 11 metri, situaţii favorabile având, de asemenea, Dorinel Munteanu şi Claudiu Niculescu, acesta din urmă nereuşind să înscrie din poziţie de singur cu portarul. După meci, gazdele au recunoscut cu fair-play că România a fost superioară la toate capitolele. Lobonţ a făcut treabă bună între buturi, degajând precis şi ieşind bine la centrări, leneşi, Gică Popescu şi Rădoi au fost de netrecut, ultimul reprezentând un mare câştig pentru “naţională”. Florentin Dumitru şi Şoavă i-au suplinit bine pe Contra şi Chivu, Ghioane, Codrea şi Dorinel Munteanu au stăpânit mijlocul terenului, iar Mutu şi Ganea au hărţuit în permanenţă defensiva polonezilor, ei fiind, de altfel, şi autorii celor două goluri din prima repriză. O bună impresie a lăsat, de asemenea, Florin Cernat, care a etalat calităţi tehnice excelente, graţie cărora a scos acea lovitură de la 11 metri, irosită de Ganea. Este evident, România începe să semene din nou cu ea însăşi, lucru care, fireşte, ne bucură, dar ne şi întristează, pentru că, deşi mult mai bună decât Slovenia, echipa noastră nu a reuşit să se califice la turneul final. Dintre formaţiile cu care vom juca în preliminariile lui Euro 2004, cel mai bine s-a comportat Danemarca. Fosta campioană a continentului (1992) a realizat o foarte bună primă repriză la Copenhaga, pe durata căreia și-a creat numeroase ocazii, din care trei au fost materializate de Hientze, Tomasson și Rommedahl. La reluare, antrenorul Morten Olsen a făcut numeroase schimbări, fapt ce le-a permis israelienilor nu numai să echilibreze jocul, ci şi să înscrie golul de onoare. Partida de la Oslo, dintre Norvegia şi Suedia, a avut de suferit din cauza stării proaste a terenului şi a frigului. Viitoarea noastră adversară şi-a dezamăgit suporterii, singurul care a încercat câte ceva fiind Riise, fundaşulmijlocaş al lui FC Liverpool, despre Berg, Iversen, Solskjaer, Carew şi T. A. Fio neputându-se spune decât că au făcut figuraţie, ceea ce nu trebuie să ne scadă însă vigilenţa, pentru că vikingii sunt extrem de tenace. Bosnia a jucat cu Croaţia, care, din lipsă de altceva mai bun, a apelat la Jarni, Prosinecki şi Suker, supravieţuitorii “generaţiei de aur”, medaliaţi cu bronz la “mondialele” din 1998. Echipa lui Salihamidzic nu a jucat rău, dar nici grozav, ea scăpând de la o înfrângere categorică graţie paradelor portarului Tolja, înlocuitorul de ultim moment al titularului Piplica. SWVi1 Reprezentativa l$tPgjgj Luxemburgului a trecut prin I----—1 momente dificile în disputa de la Hesperange, cu foarte modesta echipă a Liechtensteinului, în compania căreia nu a reuşit decât un rezultat de egalitate, ceea ce, fireşte, e foarte puţin. Săptămâna trecută s-au jucat nu mai puţin de 29 de partide interţări, în urma cărora se poate spune că: • Deţinătoarea titlului, reprezentativa Franţei, nu mai e ce a fost, egalul de pe teren propriu cu Rusia, care nu reprezintă mare lucru în fotbalul mondial, venind în sprijinul acestei afirmaţii. • Deşi i-a avut în teren pe Buffon, Nesta, Cannavaro, Di Biaggio, Tacchinardi, F. Inzaghi şi Del Piero, Italia nu a putut învinge echipa Uruguayului. ■ Portugalia şi Brazilia au oferit un spectacol agreabil (în final a fost 1-1), fără însă ca vreuna dintre ele să rupă gura târgului, deşi printre cei prezenţi pe teren s-au numărat Abel Xavier, Couto, S. Conceicao, Figo, Joao Pinto (la gazde), Lucio, Roque Junior, Cafu, Rivaldo şi Ronaldo (la oaspeţi). • Germania a pierdut acasă în faţa Argentinei, singura ei scuză fiind aceea că i-au lipsit câţiva titulari. • în ciuda absenţei lui Beckham, Anglia a lăsat o bună impresie în disputa cu Paraguay. • Spania a spulberat Irlanda de Nord la Belfast, anunţându se ca una dintre protagonistele turneului final din vara acestui an. • La capitolul surprize se înscriu eșecul suferit pe teren propriu de Ungaria, care a fost spulberată de Belarus, precum și egalul obtinut de Costa Rica în Japonia. S. NICOLAE Cuvântul nou Liga Campionilor Iubitorii fotbalului şi-ar dori o finală Real Madrid-Manchester United Disputată în prima parte a acestei luni, etapa sferturilor de finală a ediţiei 2001-2002 a Ligii Campionilor a avut ca principală victimă deţinătoarea trofeului. E vorba de Bayern München, care, deşi rezultatele înregistrate în cele două manşe nu dau deînţeles acest lucru, a pierdut net duelul cu Real Madrid. în primul rând este de remarcat faptul că reprezentanta Spaniei a condus pe “Olympiastadion” până în ultimele zece minute de joc, numai superficialitatea unora dintre jucătorii ei făcând ca gazdele să întoarcă rezultatul. Bavarezii n-au mişcat însă pe “Santiago Bernabeu”, ieşind din competiţie mult mai repede decât se aşteptau. O altă eliminare nedorită este cea a lui Deportivo La Coruna. Formaţia galiciană învinsese în prima fază a competiţiei pe Manchester United în ambele confruntări, fiind considerată favorită nu atât datorită rezultatelor, de care vorbeam cât a excelentei impresii lăsate de Diego Tristan et comp. Englezii au plătit însă cu aceeaşi monedă, victoriile cu 2-0 şi 3-2 propulsându-i în semifinale, unde s-au calificat, de asemenea, FC Barcelona şi Bayer Leverkusen, aceasta din urmă având satisfacţia de a fi scos din cursă pe câştigătoarea ediţiei trecute a Cupei UEFA. Prima dintre semifinale are loc marţi, protagoniste fiind Real Madrid şi FC Barcelona, între care există o mare rivalitate. Campioana Spaniei a avut o excelentă evoluţie în faza a ll-a a Ligii, pe care a parcurs-o fără să cunoască înfrângerea. în “sferturi”, ibericii i-au umilit vreme de o repriză pe cei de la Bayern, golul lui Geremi fiind urmat de o strălucitoare demonstraţie de tehnică individuală, oferită de Roberto Carlos, Zidane, Raul şi Solari, care nu a făcut altceva decât să-i întărâte pe nemţi. Aceştia au şi reuşit, de altfel, să întoarcă rezultatul, promiţând să-şi vândă scump pielea la Madrid. Returul a fost însă la discreţia trupei lui Vicente Del Bosque. Practic, s-a jucat la o singură poartă, cea a lui Kahn, care, presat de Raul, Morientes şi Zidane, a fost nevoit să cedeze. Spre deosebire de marea sa rivală, FC Barcelona a avut emoţii în “optimi”, întrucât nu a putut învinge acasă pe nici una din componentele grupei din care a făcut parte (2-2 cu Galatasaray, 1-1 cu AS Roma, 0-0 cu FC Liverpool). Norocul catalanilor a fost că echipa lui Mircea Lucescu a două favorite. (N.VALCEANU) clacat în partida decisivă, pierzând neaşteptat pe “Ani Sami Yen”. Nici cu Panathinaikos, în “sferturi", nu a fost uşor, pentru că, din motive care îl privesc, antrenorul Rexach a început partida de la Atena fără Xavi, Rivaldo şi Saviola, permiţând grecilor să realizeze o victorie nesperată. Basinas şi ai lui şi-au forţat, ulterior, norocul, deschizând scorul pe “Camp Nou”. Asta nu a fost însă pe placul lui Luis Enrique, care a punctat de două ori, restul, adică obţinerea biletelor pentru faza următoare a competiţiei, făcându-l Saviola. Manchester United şi Bayer Leverkusen nu erau aşteptate în semifinale. Campioana Angliei fusese învinsă în prima fază a grupelor de Deportivo La Coruna, motiv pentru care puțini se îndoiau de faptul că reprezentanta Spaniei va merge mai departe. Echipa lui Javier Irrureta nu s-a aflat însă în apele sale, fapt de care, normal, “diavolii” lui Ferguson au profitat, luând un avans de două goluri după manşa I, pe care l-au majorat o săptămână mai târziu, victoria cu 3-2 dobândită pe teren propriu dându-le posibilitatea să se revanşeze pentru eşecurile suferite în toamna anului trecut. Bayer a ieşit cu bine din “optimi” graţie celor de la Deportivo La Coruna, care s-au lăsat învinşi acasă. Toţi au spus însă că actualul lider al Bundesligii se va opri în “sferturi", întrucât FC Liverpool are jucători mai buni. Teamul britanic a şi câştigat primul meci, lăsând impresia că nu va avea probleme. Echipa lui Ballack s-a întrecut însă pe sine la Leverkusen, succesul cu 4-2 realizat în faţa lui Michael Owen et comp. ajutând-o să-şi facă loc în cvartetul fruntaş al ediţiei. Programul semifinalelor Manşa 23 aprilie: FC Barcelona-Real Madrid 24 aprilie: Manchester-Bayer Leverkusen Manşa a ll-a 30 aprilie: Bayer Leverkusen-Manchester 1 mai: Real Madrid-FC Barcelona Iubitorii fotbalului şi-ar dori o finală Real Madrid- Manchester United. FC Barcelona şi Bayer Leverkusen au însă alte planuri, ele putând să strice socotelile celor Hochei pe gheaţă învingând China, reprezentativa României şi-a păstrat locul în cea de-a doua grupă valorică a Campionatului Mondial Cum era de presupus, reprezentativa României a făcut faţă cu greu confruntărilor din actuala ediţie a Campionatului Mondial de hochei pe gheaţă, grupa a ll-a valorică. Echipa antrenată de Marius Gliga, Gál Sándor şi Daniel Hernea a fost învinsă, rând pe rând, de Norvegia (1-8), Danemarca (2-12), Marea Britanie (2-6) şi Ungaria (1-4), ajungând la un pas de retrogradare. Ceea ce i-a împiedicat pe hocheiştii noştri să realizeze mai mult a fost slaba pregătire fizică (“principalul” Marius Gliga spunea că formaţia României nu a efectuat decât două săptămâni de antrenament) şi lipsa de experienţă, meciurile susţinute în compania unor echipe de mâna a doua din Slovacia fiind cu totul insuficiente. Din fericire pentru noi, China a înregistrat şi ea numai înfrângeri, astfel că meciul de sâmbătă, dintre cele două ţări, a devenit decisiv pentru rămânerea în Divizie. “Tricolorii” au jucat bine în prima repriză, pe care au câştigat-o cu 3-1. Ulterior ei au slăbit însă ritmul, fapt ce le-a permis adversarilor să se apropie ameninţător pe tabela de marcaj. Emoţiile au fost risipite în finalul partidei, când ai noştri au marcat pentru 4-2, prelungindu-şi şederea în cea de-a ll-a grupă valorică a Campionatului Mondial. Turneul a fost câştigat de reprezentiva Danemarcei, care a învins Ungaria în ultima partidă, promovând în prima grupă valorică. In ceea ce privește echipa Chinei, ea va evolua în cea de-a treia grupă valorică. N.VÂLCEANU Divizia C, Seria a Vil-a FC Sfântu Gheorghe - Viromet Victoria 2 - 0 (2 - 0) Stadionul Municipal din Sfântu Gheorghe a fost sâmbătă gazda întâlnirii dintre echipa locală, FC, și Viromet Victoria, contând pentru etapa a XXII-a a Seriei a VIl-a, Divizia C. Meciul na avut, practic, istoric, conturile fiind încheiate în minutul 30, când Popa a marcat cu o “torpilă", după ce Szucs deschisese scorul prin reușita cu capul din minutul 9. De aici și până la final echipa noastră a preferat să nu se avânte prea tare, să păstreze rezultatul, chiar dacă se poate spune că a mai avut câteva oportunităţi de a marca.___________________________________ Cele două formaţii au evoluat în următoarele dispoziţii: Medeşan, Bende, Gal, Fodor, Suciu, Sylvester (Papp, 72), Rusandu, Todoran, Popa, Szucs (Antal, 79), Hadnagy (Sovejan, 80) - FC Sfântu Gheorghe şi Păun, Scridon, Baciu, Onciu, Ignat, Farago, Suciu, Kulcsár, Negrilă (Costrabă, 79), Popa (Văidean, 80), Benga - Victoria Viromet. Partida a fost arbitrată de brigada Marius Paraschiv(Iaşi) - centru, Sergiu Drutcă(Iaşi), Dan Condurache (Paşcani), iar observator din partea FRF a fost delegat Fancsics András. (Dodo FELDIOREAN)______________ \ * TALON DE MICĂ PUBLICITATE rgpATI ||Tl valabil numai pentru 1 W B " PERSOANELE FIZICE Data: 22 aprilie SOOS Se preiau numai taloanele din ziua înscrisă pe talon. Numărul maxim de cuvinte din textul anunțului este10. Ceea ce depășește 10 cuvinte, se taxează cu 2000 lei/cuvânt. Subsemnatul.....................................................................................................domiciliat în...............................................................................Buletin Identitate: seria................ nr..........................vă rog să publicaţi anunţul de mai jos în cotidianul “Cuvântul nou” îmi asum răspunderea pentru realitatea conţinutului prezentului anunţ: ...............................................................................Semnătura........................................... Taloanele se depun la sediul redacției, str. Presei nr. 8/A. Din alte localități se primesc și prin poştă. ’ Anul XIII Nr. 3363 Handbal feminin, Divizia A CSM Sfântu Gheorghe - HC Suceava 23 -17 (11 - 6) Sâmbătă, Sala Sporturilor din muncipiul de pe Olt a găzduit disputa dintre CSM Sfântu Gheorghe și HC Suceava din cadrul etapei a XXII-a a campionatului de handbal feminin, Divizia A. Fetele noastre au evoluat bine, după cum ne-au obişnuit în ultima perioadă, şi, prin urmare, au câştigat partida detaşat, fără prea mult efort, victorie care le menţine în vârful clasamentului. Un fapt ciudat s-a petrecut, totuşi, anume că întâlnirea a fost arbitrată de Miko László din oraşul nostru, din cauza neprezentării arbitrilor delegaţi de FRH şi cu acceptul echipei vizitatoare. La CSM Sfântu Gheorghe au jucat: Bodor, Codrea, Balogh (2 goluri), Ambrus (2), Szonda (2), Suciu, Tanko (3), Szavuly (2), Tompos (2), Hendrik (3), Ganea (4), Kovács (3), în vreme ce la HC Suceava au intrat pe teren: Gherasim, Rompa, Rusu (4), Ruscior (3), Barba, Sveduneac (5), Huzduc (1), Humoreanu, Grigore (1), Botezatu (2), Murtuneac (1), Dubina. Dodo FELDIOREAN Handbal juvenil, pe terenurile Grupului Şcolar “Kós Károly” Astăzi şi mâine, pe terenurile Grupului Şcolar “Kós Károly" se desfăşoară, cu ocazia “Zilelor Sfântu Gheorghe”, un turneu de handbal fete, la care participă CSŞ Târgu Secuiesc, Şc. Gen. “Gál Mózes” Baraolt, Şc. Gen. Ditrău (judeţul Harghita), CSŞ Dinamo Braşov, Gr. Şc. “Kós Károly” Sfântu Gheorghe (antrenor prof. Szerző Árpád), cu două formaţii, alcătuite din eleve din clasele V-VI, Lic. “Körösi Csoma Sádor" Covasna, Şc. Gen. “Gál Mózes" Baraolt, CSŞ Dinamo Braşov şi Gr. Şc. “Kós Károly” Sfântu Gheorghe (eleve din clasa a Vll-a). Iată programul meciurilor care se dispută astăzi: Ora 10, 00: Braşov-Baraolt Ora 10, 45: Covasna-Sfântu Gheorghe Ora 11, 30: Baraolt-Sfântu Gheorghe Ora 12, 15: Braşov-Covasna Ora 15, 00: Covasna-Baraolt Ora 15, 45: Sfântu Gheorghe-Braşov Festivitatea de premiere are loc la ora 16: 30. S. REMUS-ADRIAN i Divizia B După victoria asupra liderului Seriei I, Cimentul Fieni se gândeşte din nou la promovare Programat la Fieni, derby-ul Seriei I a dat câştig de cauză Cimentului, care continuă să viseze la Divizia A. Formaţia dâmboviţeană s-a apropiat la cinci puncte de lider, o diferenţă nu foarte greu de recuperat, mai ales în condiţiile în care AEK evoluează extrem de modest. Totul e ca ocupanta locului secund să aducă puncte din deplasare, pentru că, dacă nu o face, are puţine şanse să-şi atingă obiectivul. Faptul că jucau acasă le-a făcut pe CU Brăila, Laminorul Roman şi Petrolul Moineşti să creadă că vor obţine toate punctele puse în joc. FC Oneşti, Inter Gaz Bucureşti şi respectiv ARO Câmpulung le _____ au dejucat însă planurile, remizele înregistrate sâmbătă înrăutăţindule situaţia la “adevăr". Tot egal a fost şi la Plopeni, Midia reuşind să se revanşeze în parte pentru înfrângerea suferită în tur. Partida Poiana Câmpina-Diplomatic Focşani a fost amânată, ea urmând să se dispute în această după-amiză, cu începere de la ora 15. Etapa viitoare Midia Năvodari-Cimentul Fieni, AEK București-Poiana Câmpina, Diplomatic Focşani-Laminorul Roman, Foresta Fălticeni-Petrolul Moineşti, ARO Câmpulung-Electromagnetica Bucureşti, Tractorul Braşov-CU Brăila, FC Oneşti-Metalul Plopeni. Inter Gaz Bucureşti stă învinsă fără drept de apel miercuri la Oradea, în restanţa cu FC Bihor. UTA şi-a revenit, găsind resurese să reziste în Valea Domanului, de unde s-a întors acasă cu un punct. Rezultatul înregistrat acolo e cu atât mai preţios pentru “Bătrâna finFlE " "«y^udidudu e un didi mai preţios pentru Daliana Doamnă”, cu cât principalele sale urmăritoare au făcut egal pe teren propriu. E vorba de FC Baia Mare şi Extensiv Craiova, cărora Pandurii Târgu Jiu şi respectiv Minaur Zlatna le-au opus o dârză rezistenţă, aceasta din urmă provocând demiterea antrenorului Sorin Cârţu. FC Bihor şi FC Apullum s-au lăsat înduioşate de _____________ situaţia precară a partenerelor lor de întrecere. Drept urmare, formaţia orădeană i-a făcut cadou un punct codaşei ASA Târgu Mureş, iar cea din Alba lulia a cedat la scor în faţa Universităţii Cluj. Cea de-a doua victorie în deplasare a fost realizată de Jiul, care a surclasat echipa de juniori a Politehnicii Timișoara. **Echipă penalizată cu 15 puncte. Etapa viitoare ASA Târgu Mureş-FC Baia Mare, Pandurii Târgu Jiu-CSM Reşiţa, UTA-FC Apullum Alba lulia, Universitatea Cluj-Extensiv Craiova, Minaur Zlatna-Politehnica Timişoara, Jiul Petroşani-IS Câmpia Turzii, Gaz Metan Mediaş-Olimpia Satu Mare, Internaţional Piteşti-FC Bihor. (S. NICOLAE)_________________ Rezultate Seria I Seria a ll-a Metalul Plopeni-Midia Năvodari 1-1 FC Bihor-ASA Târgu Mureş 1-1 Cimentul Fieni-AEK Bucureşti 2-0 FC Baia Mare-Pandurii Târgu Jiu 1-1 Poiana Câmpina-DiplomaticFocşani-CSM Reşiţa-UT Arad 0-0 Laminorul Roman-Inter Gaz Bucureşti 0-0 FC Apullum-Universitatea Cluj 0-5 Petrolul Moineşti-ARO Câmpulung 1-1 Extensiv Craiova-Minaur Zlatna 0-0 Electromagnetica-Tractorul Braşov 3-1 IS Câmpia Turzii-Gaz Metan Mediaş 1-0 Dacia-Unirea Brăila-FC Oneşti 1-1 Olimpia Satu Mare-Internaţional Piteşti 1-0 Rocar Bucureşti-Foresta Fălticeni 0-3 “Poli” Timişoara-Jiul Petroşani 0-4 Clasamentul Clasamentul 1 AEK Bucureşti 22142 635-2544 1 UT Arad 22153 433-1948 2 Cimentul Fieni 22116 527-1239 2 FC Baia Mare 22126 439-1842 3 Electromagnetica 22122 842-2938 3 Extensiv Craiova 22125 535-1641 4 Inter Gaz București 22105 726-1835 4 FC Bihor Oradea 22107 533-1737 5 ARO Câmpulung 22105 728-2435 5 IS Câmpia Turzii 22114 733-2537 6 Metalul Plopeni* 22115 627-2232 6 FC Apullum 22 96 734-3533 7 FC Oneşti 22 95 823-2832 7 CSM Reşiţa 22 96 722-2933 8 Midia Năvodari 22 87 727-2531 8 Pandurii Târgu Jiu 22 79 619-1730 9 Foresta Fălticeni 22 86 832-2630 9 Internaţional Piteşti 22 85 933-30 29 10 Petrolul Moineşti 22 751023-2926 10 Universitatea Cluj 22 76 936-2627 11 CU Brăila 22 74 1119-2925 11 Gaz Metan Mediaș* 22 96 731-1726 12 Tractorul Brașov 22 66 1020-2224 12 Olimpia Satu Mare 22 81 1336-4325 13 Diplomatic Focşani 21 66 919-2424 13 ASA Târgu Mureş 22 74 1121-3525 14 Laminorul Roman 22 72 1323-3523 14 Minaur Zlatna 22 66 1020-2824 15 Poiana Câmpina* 21 76 827-2521 15 Jiul Petroșani 22 53 1423-41 18 16 Rocar București* 22 52 1512-3711 16 “Poli” Timișoara** 22 13 1812-649 *Echipe penalizate cu câte 6 puncte. *Echipă penalizată cu 7 puncte.