Evenimentul Zilei, ianuarie 2011 (Anul 20, nr. 6070-6094)

2011-01-15 / nr. 6081

Transfăgărășanul ar fi trebuit să poarte numele lui Ceaușescu . Generalul Nicolae Mazilu, 84 de ani, povestește cum Ceaușescu a refuzat ca șoseaua care traversează cei mai înalți munți din România să-i poarte numele. Pe uriașul șantier au muncit ca robii mii de soldați. Reportaj: 2021 „Tata Goagăl“ rezolvă toate temele elevilor Eveniment, 6-7 m STATUL, TRATAT CU DISPRET Sfidarea maneliștilor, evazioniștii minune , Mihnea-Petru Pârvu mihnea,parvu@evz.ro Au case, terenuri, limuzine ultimul răcnet și kilograme de aur la gât. Când simt invitați la vreo nuntă sau vreun botez nu scot un sunet dacă nu iau 2.000 de euro pe oră, îi vezi pe internet și la televizor cum „plouă“ cu bani peste ei în timp ce „performează“ Nici unul dintre ei nu plătește însă un ban impozit; în schimb, își afișează, ostentativ, averea strânsă din bani negri. Adrian Simionescu, alias Adi Minune, și-a trecut în declarația de avere, în calitate de consilier local la Ștefănești, județul Ilfov, un venit pentru anul 2010 de numai 940 de lei. Cuvintele președintelui Băsescu și ale premierului, cum că fiecare leu trebuie impozitat, sunt pentru maneliștii noștri doar o glumă bună. Acești oameni îi sfidează pe toți cei care fac coadă la ghișee să prindă amărâta de reducere de 10% la impozitul pe locuință Eveniment 3 fără jenă. Adi Minune ia 5.000 de euro pe două ore de cântat, dar nu declară nimic la Fisc. Jos, imagini de la nunți unde „plouă“ cu bani peste capul manelistului Biblioteca Județeană Alia Top știri Start la reduceri! Aflați unde și ce s-a ieftinit începând de astăzi, magazinele cu haine și încălțăminte taie prețurile cu până la 70%. Puloverele și paltoanele pot fi cumpărate la jumătate de preț, ghetele de damă care costau 259 de lei le găsești acum la 159 de lei, iar cele bărbătești care au fost 299 de le sunt cu 60% mai ieftine. (Ionuț Fantaziu) Evenimente Marina Almășan - amintiri din borcanul cu dulceață zaharisită De 20 de ani, Marina Almășan (foto) se confundă cu imaginea creionată a TVR, unde realizează emisiuni pentru un public ce așteaptă pensionarea. E cea mai veche realizatoare de emisiuni de divertisment din România. A fost contestată, pe punctul să fie dată afară, dar a știut să cadă întotdeauna în picioare. (Magda Spiridon, Mihnea-Petru Pârvu) Showbiz,26-21 Raportul Schengen: Franța mai pune o piedică României Parisul a cerut ieri mai mult timp pentru examinarea unui raport tehnic privind pregătirea României pentru aderarea la Schengen, raport pe care autoritățile române îl caracterizează drept „pozitiv“. (Adrian Cochino) Eveniment 9 r «iniv 111 PNL-PC: alianța disperării Pagina 10