Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-05-05 / nr. 5

Butu ue lor miuită, și uniutori în putere mersului au adus parnică stăpânire, acum îngă nite asemine megieși au reclemaricit că ar fi împresurați de cătră anelași cumpărători. și tot odată s'au văzut întrevareace întagime Voastră faneți Agucei, facă reclamații ne pornite în acel termin sunt cuvânt de împresurare asupra unor proprietăți căștigane cu acturi vrednice de credimță prin punere în stăpănire, potribit acturilor de mai sus pomenite după fermine păzite atunue, se cultina se agricarisi la sus arătata depoziție, și dacă dună o simplă jalobă Tribunalurile Judecătorești pot a întra în fondatul pricinei statornicită cu timuri ne țeste arătate. Deci după luare aminte ce s'au făcut întru acesta, Adunarea cu căce au fost hotărât de un an sunt cuvânt de împrejurare, dar fiind, asupra unor proprietăți căștigate cu acturi drealnice de credință prini punere la stăpănire potrivit acturilor zisun Ofis le demul ce să pomenesc pringimei Voastre aupnă fermine ție atuncea, a înzspăznurării ace atingătoare pentru pricinile împrejurări, și socotința Lâunării este ca Tribunalurile judecătorești se fie mărginite a nu pute întra în foș daogun unei pricini statornicite cu ața titluri, care se arată prin înantul Vostru Ofis pomenit mai sus, cu aceasta însă că încât să atinge de caz un supt litera V, trisupanurme să aibă de pradă și dacă aceama vechită stăpânire de care să zice, au urmat pănă la hareciluire și la locul Unde să nu mori ricla maritina, că s'au găsit reclamația lor migiuităte să se adaogă cuvintele „cu hotărâre Muțecătoreacă”” pr cea de subârșit hotărâre rămâne la înanta Voastră înțelepțiune. (Iscăliți) Veniamin Mitropolit Meldabiei, Meletie Vniscon Romanului, C. bamn logor, Iorlachi Balș Voric. Crupenschi Voric. Miclescu Agă, Cara Spat. Vasili Viica Spat. Greceanu LAgă, cuza Tufescu Comt. ghergi Racobiță Ară, Grigori Corneanu Opatpi Vel agă, Iordachi culai Bontăș Paharnic. Grigoriu Post. Vatini Mecsanari Onat. Post. Visteria Moldavbiei. Aprin 18, pp. 3360, prin hireobul din A aprilsupp Po. 19, așgiuindusă pe lângă 7 adunări de șrmaroane pe an, ce sunt stopornicite de mai înainte la moșiia Oneștii din pgăritul pacturii a Diane Hotman, Alecu Lolan, și îndiințare unui târgușor precum și zi de târg pe toată săptămâna Joia, zeii sărace tuturor de obște cunoscut, cu aazogire că acolo dor afla toată înmeșire pentru urmare alișberișului, care primire însuși a lor fonog. Dibanul apelativ a gării de Sus, Aprin 21, No. 1938, consulatul Gannei prin nota de suput No. 33, au împărtășit acnetui Diban, că spre a să pucea regina clironomia mortului Pabăl Cecate, să se bângă prin mezat obie cu casă de piatră în 2 rânduri și cu libadă de pomi streini, de la Vlădiceni a numitului mort, în urmarea căria, să publică spre știința mușterenior ce vor fi ca să se înfățoșează la acest Diban în termin de 40 zine. Sorint, Po. 1891. D. Vist. Neculai Roset, bropre a se desface de 258 lingurari; pentru aceia se face aceasta cunoscut obștește, ca toți acei ce ar abe trevuință de asemine lingurari, să se arăte la acest Diban în termin de 40 zin. Dibanul apelativ a țării de Jos, Lorii 25, No. 23723. au bândut de veni D. Pah. Tudurachi Miciu, 7 palme moșie fin hlizine Coașiii și cale pădurii din pănutun Varnuiului, ce și Dlui acu abut danie de la Costandin ficierun Imincăi nepoata Judecătoriia gânutului iașii. 24. No. 3176. Anica Caracaș I. gita răpe. Mihail sân Stana, au pândut un loc le 41 spâni, 4 nalme și 4 palmace de giur împregiur, ce are în mahalaoa Nărvoiului rămas de la soțul său, Zoiții diica lucăi și soțului ei Manu sâăn Hriste Peonjici cu preț 4050 minutul voastre, terminun pot Raletu respirăt spre răsuns că reclamațiile de nici cum a se amaicariii supune și înznținei ar fi pornite în la dispoziția Râu Preotului Gheorgi Bodescu, versa rapicu 6 luni. în preg de 35 lei, bremenniciște, Aprin Dsale Orat. Iacobachi și încredințândui să să publică în termin de so