Foae sătească, 1841 (Anul 3, nr. 1-52)

1841-12-07 / nr. 49

Prepnumerația se face în Iași la Ghedacție, încăputuri pe la DD.Sameșii. Prețul pentru particulari este un galbăn pe ap. ANUL Ș. Albstă Folie officială esă odată pe săptămână, cu patru Suplementuri pe lucă, în Tipografia Sfintei Mitropolii a Moldaviei. M Divanul Domnesoc. Poemv. 18, No. 3225. Pricinile ce au a se căuta la acest Divan, de la 15 ș pănă la sfârșitul viitoarei luni Ghenarie anul 1842. Ghearie 15. Poncovnicul Costachi Cujbă, cu Dima Feodoru, pentru stricăiunea unei păduri. 16. Răzășii de Cornești și Filipștii neamul Spiridonesc ce să numesc curgători din Spiridon ginerile lui Simion, și anume: Polcovnicul Grigorașe Romașcu, Ieromonahul Iftimi, Dimitrie Tăpșilă și alții ai lor, cu Dlui Cluceriul Nistor Hăulici , alți ai lui răzăși curgători din bătrânul Simion Ciortan, pentru împărtășire din acele moșii. 77. Anarii Zaharia și Ilie Vuginic, cu casa mortului Sardariu Chiriiac Uricariu, pentru tovărășiia ce au avut la posesiia unei moșii. 1. Monastirile Precista și Răducanu din târgul Ocinii Monastire Tazaru, cu proprietarii de moșiia Buhoșciu, și anume: Banul Manolachi Coroiu și Caminariul Pavalachi Cristea, pentru împresurarea ce ar pătimi moșiia Buhoșiu, despre Bunegii. Ghenarie 20. Dlui Slugeriul Gheorghi Hoștung și alții ai săi răzăși București, cu Dlor sorrii Ciorești și Corodiști,i Dlui Cornicul Petrachi Roset, pentru împresurarea purților celor întăi din hotarul Rușii partea Beldimănească. 21. Ioan a Mariei Diaconiții și ai săi, cu Porușnicul Dragomir Chiriiac și ai săi, pentru împărtășire din parte Măricăi din giumătatea bătrânului Grozav din moșiia Costești. 22. Răzășii de moșiia Berileștii, cu Dlui pentru niște soco- Stolnicul Dimitrie Săcară, tele. 23. Răzășii de moșiia Vicolenii, și anu me: Petraci Paladi, Neculai Dimpovici și Co- Neculai Ciutea, i Roman sân ai lor, cu cliroomii Signiceriului Vasili Duca, soțiia sa Mariia și fiii lor Georgi și Ioan, i ciiropomii casii răposatului Sardariu Tudurachi Manoliu, pentru împresurarea unor părți din hotarul Hertioana. 2. Răzășii de Blăgiști și Crețana, cu Capitanul Gavril Călină, pentru împresurartea hrizii numită Cilienii. 26. Sardariul Parasiiu Vasiliu, cu Dimitrie Dancu și Costandin Chivu, petru mige socotele de bani. standa fiica lui Catrinii și alții șiiinți țatuliui MOLDALVIEI. IAȘI, DUMINICĂ 7 DECEMVRIE IUAG --