Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-04-08 / nr. 14

. 134. . EL- A- Votă Foae ofrițială e să omtă pe sepntă mută, mai dând încă pe lupă și lor Suplementuri, și cu apă Ne. a Foiei de foloeu galben neap. 3 PRINCIPATULUI MOLDAVUI ȘI. Iași, rumpică 8 April 1813 3 -a U . -----tilu----. 2 IAua. Prepunerația se face în Iași la Redacție, în ținuturi pe la Dol. Prețul pentru particulari Sameși. este un  partă 5ADIMegrativă. M.Are- Departanețtul trevilor din cetatea No. 4795, potiieit jităririi preînvațatului dom comunicată acestui Departament prin adresul criminaliescului tribunal sub No.1190, denduse peste hotarul Dunării pe vinovatul Vasili Bordeiu, judecat pentru că surgunit fiind tot peste Dunăre, au trecut iarăși în Moldova, cuprinzănducse Nșasta hotărire că dacă și după aceasta ar cuteza a se mai întoarce în Primtinat, măcar deși nu sar prinde în faptele furtușat, se va trinete la greana Ocnii te toată viiața, se însampă iste fisionomia, totodată se publică spre știința Ditutoriei și a tuturor de oase, ca la întămplare a se mai întearce în artotu , să se prindă negreșit, spre a se urma cu el în umprintre Însatei hotăriri. Fisionomia. v.in berleu, în vârstă, le 66 i. ll .144. la față rătund vecinice, ui eprinlenile, mustețile și barba sare, ochii oolți, pasul, tura poruncite vorbește pe nas, aneștii, la dinți mare, șiru, lipeindui de deasupra doi dinți și dedesupt unul, măsele în Dinte lrntare pumii una, ar în partea cvăpei toate stricate. Etărostia ținutului Putaii, arin muortu” cu No. 2421, face cunoscut cerereavzruirii județului Slan- Rămnic de a se întoarce pe Un Alecu gheoriu, ce au trecut în acestă curte spre orașul Citi, carele este legat prin contract cătră Sturcnire Vanshin, pentru zidirea temniții. de acolo,ști dator cu, 530 lei unui Zoia Ioan din partea dea., 4 deti se puelică stre îngiinari tuturor de obște, pentru aflarea i prindere numitului fugar și trineteri lui prin competenta Ieprăznirii, la Stărostia de Putna „34, pȘ No. 5994. II Din slujba Miliției pământești dezertând reciivorul din rupta a Ca Ioan lungul, (la față smolit, văzul capului și eprincenile castanii, frunză mică, ochii albaștri, nasul mare, mustețile galbine-încisă, gura și dinții de mijloc, barbaram, le nație moldovan), ce laufeest dat de satele Nănetiu și Vreoarăle de la ți Bacăului, se publică spre înștiințarii dăruitorilor și cuvenita din partele urmare pentru negreșita lui aflare:. No. 6074. Potrivit cererii Dsale Pali- Ianacaci Leon, se putea ca știință, ca nimene să nu împrumute cu ceva pe fiiul său Alecu, în creditța Dsale, căci înșiruirele flăcatelor lui urmări, Dlui p nu va respunde nimic, putul de spre