Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-10-14 / nr. 41

MLCP. cească Foaie ofițială esă odată pe spubmână, mai dâpoi încă și patru Suplemepturi pe lupă. PRgACIPATULUI MOL Prevubrația se face în Iași la Redenție, în ținuturi pe la Dol. Sameși, rețin pentru particulari este un galbăn pe ap. DARIȘI. IAși, DUMINICĂ 14 ortomvrie 1845 partă armiotrativă. Departamentul trebilor din lăuntru. No. 139,635. Isprăvniciia ținutului Fălciiu prin raportul cu No. 8164, înștiințeză că la 17 a trecutei luni Septemvrie noaptea au fugit doi plugari a Dsale Stoln, Dmitrie Mihailovici, de pe moșiia Iaia, anume Chiriiac sin Priconi și Gheorghi Otele, și că tot în aceiași noapte s'au fureat de pe șesul Jijiei, și doi cai a dascalului Costachi sin preotul Hreste din printul sat Isaiia, prepuinduse de furi cailor pe însuși acei plugari; deci însămnăndulise fice nomiia și portul, negreșit aflarea acelor plugari i se publică spre obștea ca știință, pentru vitelor, și trimetea lor prin competenta isprăvnicie la acea de Fălciiu. Fisionomie. 1. Chiriiac, la stat de mijloc, la față iarbăd, ochii verzi, nărul capului negru, se rade țărănește, mustețile galbine, nasul și gura potrivite; împrăcat cu cojoc, căsuță neagră, izmene de pânză și opinci în picioare. 2. Gheorghi Stele, la stat mic, la față iarbăd, smolit și stricat de vărsat, ochii albaștri, părul capului castaniu, se tunde, mustețile galbene mici, nasul mic, gura mare, buza deasupra cam mare; îmbrăcat cu manta de sucman sur, căciulă neagră, izumene de pânză și cibote în picioare. No. 19,788. Isprăvniciia ținutului Romanu, prin raportul cu No. 8217, îîn urmarea cererii Dsale Pache- Asili Capșa, au făcut cunoscut Departamentului că un țigan a Dsale Pah, apume grigori Vezeteu, s'au făcut nevăzut din ograda casii C sale jăluitorului din târgul Romanului, împreună cu soțiia sa Casandra, deci însămnănduli se aice fisionomiia și portul, se publică spre obșteasca știință pentru aflarea și prinderea lor. Fisionomii. grigori Vezeteu, la stat nalt, supțire, cărut, la față negru, gros la vaze, ochii negri, îmbrăcat cu spențăr de postav albastru-închis, mișini, cojocel scurt și cioote de Brașov în picioare - Femeia lui Valandra, lastat naltă, la față neagră, părul capului și ochii negri, groasă la buze, și îmbrăcată cu rochie de cit. No. 19,791, vechilul Dumisale Colonelului N. Singurov, prin înscris cătră Departament au făcut arătare că 7 lăcuitori pivnici din satul Găurenii, ce era alcătuiți argați la Dlui Colonel JE„). Sf