Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-05-05 / nr. 18

foae ofițiilă esă odată 4 culiș. prmisatului Moldației IAȘII, DUMINICĂ 5 Minli rulou. mutza pe săptămână, mai dănd încă și patru Suplementuri pe lună- SSSS f e GLUGSGSGGS A - l. -cuz -un--a” - partă almnistrativă. Departamentul trebilor din lăuntru. No. 9182. Ieprăvniciia ținut. Bacău, prin raportul cu No. 5527, înștiințeză că D. Stoln, Dimitrie Sacară, în venirea sa de la satul duncanu la acel târg Bacău, au perdut din trăsură o pereche desagi de păr, în care erau o pereche cuțite cu mănunchile de argint, furculița, cuțitul și singura asemine, o singură stingere, scrisă pe ele litere D. S. 3 perechi cuțite, furculiți cu mănunchile negre și lingurile de alamă, un sloiu de ceră, 2 șărvete și un prosop; deci se publică spre obșteasca șriință, ca oriunde s'ar găsi asemine lucruri, prin competenta isprăvnicie în înțălegere cu acea de Bacău să se încredințeză păgubașului. Cu adăogire că găsitorului, făgăduește spre mulțămire 2 carboave. No. 9183. Isprăvniciia ținutului Bacău, prin raportul cu No. 5622, înștiințeză că la moșiia Certioana acest ținut, s'au găsit de pripas 2 vite cli poatini, unul la păr roib țintat în frunte, și altul murg- închis, țintat în frunte și pe vot, păntănog la un picior denapoi; deci se publică spre înștiințare păgubașilor de asemine vite, carii să se înfăpnoșeze la numita Isprăvnicie cu titlurile proprietăații. No. 9181. Isprăvnicii a ținut. Bacău, prin raportul cu No. 5720, înștiințează că la 5 a trecutei luni April, s'au perdut pecete satului Nusoeștii a Dsale Hat. A. Aslan de la acel ținut, deci se publică spre obșteasca știință, atât pentru afaare și trimeteri acei pereți fce la Departament spre desființare, fiindcă în locul ei s'au pus în lucrare a se da satului alta cu adzogvire No. 2 deasupra numirei de sat, precum și de a nu se pune temvnu pe orice înscris s'ar ivi supt acea pecete cu data de la vioa perderii încoace, ci mai ales pe acela îndată să se dee în cercetare locului cuvenit, spre a se pute dovedi chipul căștigării acelui înscris, și prin urmare a se pute descoperi la cine se găsăște pecetea perdută. No. 9134. Isprăvniciu ținut, Dorohoiu, prin raportul cu No. 3852, înștiințează că pe foștii supt arestul ei Mpovecii, în număr de 13, potrivit noroncii ce i s'au dat, mandirul Zastavii Rădăuții, spre ai trăda în în a lor dupere au însărat în satul Comăneștii din vacopeduindui cătră copartea Vesarliiei, de Unde pribegise, le, unde din lipsa de carămăind acolo, peste noapte găsind prilejulu fugit dintre dânșii o femee și doi năepi; deci se punlică spre obștisca știință pentru negreșit aflarea , prinderea