Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-10-26 / nr. 43

N 25 4 pritatului moldaviei ---------188 E-fiul”” ------tamit, Duminică ab octonivriz mi. "CGG-” UVJGGCGGĂ PARTĂ ADMINISTRATIVĂ. Departamentul trepilor din năuncărit. No. 21,735. Cu alresurile Hătmăniei supt No. 3826 și 725, priimindusă mijlonirea să afla pe dezirtorii redabui Costandin Brăescu dat de satele Gărcinii, Dumbravenii și dinova Menast. de la țânt. Vasluiu, Mihai Buianu sau Buiuc dat de satele Budeștii din Curteni, Tărziui, Dinișiitiii Tăbhoreștii de a. țânt. Fălciiu, Piicolai Hristofor sau Struțu dat de partida satelor cu No. 12 de la țunt., Covurluiu, deci în timpăndusă aice fizionomia lor, spre usoștința isprăveliiilor , a satelor și cuselita din partele reautameire. Fizionomia fugarilor. I. Costentin Crăescu părul capului galbăn, g cștii, nasul de măroșii, mustețile castanii, po liă, dinții aseminea, fața smadă, misloș bunicu sau Bune, părul capului c castanchis, fruntea mică, sprincenile cascastanii, ochii albaștri, nasul mic, muștenii înfireaza, gura mice, dinții patrichiți, fața pliană și râsniță. No. 21,963. -- uu ltresul Hătmeăniei supt No. 3871, priimindusă mijlocirea să afla pe dezertorii redavei Ralu Gavril dat de partida satelor cu No. 65. și Vasili Rusul lat de partita 76 de la pănt. Putuți, să însămnează aice fizionomia lor, spre cunoștința Isprăvniciilor i a satelor și cuvenita din părtele regularisire. h4 Fizionomia. 1. Radu Gavril, vărul capului galbăn, fruntea rotundă, sprincenile galbine, ochistă priinasul lungăreț, muștiul mare, gura potrivită, dinții asemine, fața smadă. 2. Vesili Rusu, părul capului castaniu, fruntea mică, sprincenile castanii, ochii căprii, nasul potrivit, mustețile înfirează, gura potrivită, dinții asemine, fana albineață. No. 21976. De la Comanda potarnicelecă din Botoșani - lezertarisind rediavorul Gavril „estul de aoc din satul Heciu de la fânt. Sucevii au luat cu sine și amuniție 1 mundir, 2 cămeși, 1 părechi niboti, 1 păreche pantaloni de pănză, guntel potrivită, albastri, sprincenile castanii, rasul lungărep, alnine, gura potrivită, măro și cobanu. . Nivolai Hrestofor lavnului castaniu, fruntil mică, ochii mustețile dinții asemine, fana sau 919988, văzul sprincenile 22. .. 37 Prenumerația se face în lami la Redacție în ținuturi pe la DDo Lameși, precul pomiruculari este un galcăn pe an. Anu d stăstă Foae onițială esă odată o săptămână în fiecare Daeivă, cu adaosurile ei. parti N N NN EN. UN S D