Foiletonul Zimbrului, 1855 (nr. 1-50)

1855-07-31 / nr. 28

4 N. 28. FOILETONUL ZIMBRULUI. Iașii. Duminică 31 Iulie. + 1855 MAISTRUL ADAM KALABREZUL (încheerea”) >MEkIL. ROCIA DE NUNTĂ. Doghința "s putu să giuna fată tanu, kalu de cătuntu Prinsoaghea asi Magco Bradi era una din cele mai însemnate, cizuvegnul BP de a nu videa fondughile contribuito ghilogii menighei numai au avea a atepta grație (egtage) ce însă ea era tratatu într'un chipu multu mai as de cum ar fi fostu de a ghespecta banii Statului și de a nu lega decăzu de bălătogi. De aceea mi procesul os sprugiu. E un adevăru că Marko Brandi, ne cre dingose tradițiilor părintești, nu făcu nimbă din aceea ce trebuia să facă pentru ca procesul să Se zgățăneze: el măgiugisi deo dată mii fără de aici o ghereavă ce făptuise, prin ugmaghe, Nu se așteptă multu timpu giudecata. Magco Brandi fu osănditu aa moarte. La mirea aceasta, Gelsomina, ce nsega în KB bine îndgreptată din boala ei de'ntăiu, pică iagă și într'o stage mai deplogabilă debăt odinioagă. În ceealaltă ocazie, ea ghepgoșu aka au pegdutu pătgintele ei, iag în această de acuma, ea împuta păgintelui seu că'iau ucisu pe amantul, segmana familie, de cătuia timpu, păghrea blestemată și nu făcea alta decăt să sugă din dughege în dughegh. Căt pentru maistrul Adam, ce era o dinioagă atăt de agegu întru adaghe de mijloace, se sfărșise toate astă dată și nu găsea alta de văzu larghimi spre a se mesteca cu ladghiniile fiicei sale, el găndise a se duce să se arunce la picioaghele ghegelui și să'i aminteze că elega acela ce făcuse pșghestindagtele cardinalului Rufo icoana Madonei de Muntele Cagmelu; dag, osebitură de atuncea tghecuseră peste douezeci de ani, împregiugaghe ce ar putea face ca Fegdinand să fi uitatu una ca asta, dacă mai cu samă el ar fi avănd niscaiva din motivele agene Ye au adeseori ghegii spghe a nu'șu aduce aminte, apoi mai trebuiau și douăsprezece pănă la cincisprezece zile cel puținu pentru o asemine călătohie, și execuția era hotăghită pe a tgheiazi. tghebuia dagă să aștepte evenimentele și să se învgheadă în Dzeu. Marco Brandi ascultase sentenția asi cu fața lină și fără de măndighie nici de fantagonadă, devota viața spre a scăpa pe a maistrului .Din ziua cănd el se hotărise de a și dar, ea pghevăzuse toate urmăgile sacrioiciului seu, și se familia ghizase puțin căte puțin cu ideea magiei. Rezumația aceasta, pentru categesuceea lor. zuige Gellominei, cătu se pliniască; mi toate guvernele, și chiag mai mulMagco Brandi nu oi avutu buna cipJAN închisoaghe nre alătu ori rare ori secghetă, ega ea sosind acestu sumeru vutriegătogiupru în timpul procesului, de mai multe gile Siciliei. ori Știnugmaghe, kare altu altu banditu toate gheutățile ce ar aa de apucănd o altă digheeție decăt acea a sabgă, Nicotega, și bătgănul găsigă He pghizoniegu țavea țuvegnu, ține un mai mare întru aceasta, au împășțituri dănsul dăa dgumughilog Din aceasta gezulta că juvegnul inmaghi papolita ase panptului seu E" Bei Foiletonul N 27.