Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1894 (nr. 112-150)

1894-10-28 / nr. 123

1176 GAZETA DE IASI octomvrie 28 AVIS No. 18617. Dl. Ioan Ivaşcu cu domiciliul necunoscut, este înştiinţat că dna Maria Codrescu a cerut de la primăria de Iaşi un certificat de paupertate pentru ai servi in opoziţia ce voeşte a face la trib. Iaşi secţia 3-a pentru vânzarea unui loc sterp ce se urmăreşte de dv. Acea cerere pe de o parte s'a trimes d-lui delegat comunal spre cuvenita lucrare, iar pe de alta vi se notifică că dacă cunoaşteţi că persoana mai sus aratată posedă vreo avere şi dispune de mijloace de care ar pute să achite tacsele judecătoreşti cătră guvern şi cătră portărei se vă grăbiţi ca pănă nu o zi liberă să daţi d-lui delegat comunal toate lămurirele ce aţi avea despre averea persoanei care cere certificatul, ştiind că la din contra nu vă veţi pute plânge in contra certificatului ce se va libera. Primăria urbei Huşi No. 8434. In ziua de 6 Noembrie a. c. urmează a se ţine următoarele licitaţiuni şi anume : 1) Pentru închirierea locurilor din piaţa Făinei pe care se vând zarzavat?,re timp de un an şi care sunt însemnate pe plan cu No. 1 până la 18 inclusiv in partea spre mează-zi, 11 până la 19 inclusiv in partea spre nord şi 13, 17, 20, 21, şi 22 in partea din mijloc. 2) Idem pentru închirierea pe timp de un an a gheretelor cu No. 16, 26, şi 28, proprietatea comunei, din piaţa Fălcei destinate pentru vânzare de păne şi carne. 3) Idem pentru închirierea dughenii, proprietatea comunei din strada Olăriei pe timp de un an, începător de la 26 Octombrie a. c. pănă la 26 Octombrie 1893. 4) Idem pentru confecţionarea imprimatelor şi registrelor necesare primăriei urbei Huşi şi autorităţilor pendinte de ea pe anul 1895. 5) Idem pentru vânzarea a 2000 oe descoperemânt, ramase de la casele foaste Cortez. 6) Idem pentru vânzarea unui loc proprietatea comunei, situat afară de bariera Sara, alăturat cu şosaua ce merge la Iaşi in mărime de 7792.50 m. p. cerut a se vinde de Lazăr Ciubotariu. 7) Idem a unui loc viran a comunei din dealu Lohanului in mărime de 3910. 75 m. p. cerut in vănzare de Ştefan Noea. 8) Idem a locurilor comunei din str. .Ştefan cel Mare vis-a-vis de proprietăţile unde se construeşte şcoala de băeţi No. 2. 9) Idem facerea din nou de rafturi, necesare judecătoriei de ocol din Huşi, şi care urmează a se aşeza in başca noului palat administrativ, al cărui cost s’au estimat la suma de 100 lei. 10) Idem pentru repararea localului, unde au fost bucătăria comandamentului de pompieri, care după devisul întocmit de serviciul technic al comunei sau estimat la suma de 464 lei 69 bani. 11) Idem facerea din nou a unui ocol comunal pentru închiderea vitelor vagabonde. Se publică spre cunoştinţa amatorilor cari sunt invitaţi a se presenta la acest oficiu in citata zi oarele 12, însoţiţi de garanţiile cuvenite spre a concura la licitaţie, care se va ţine conform art. 68-79 din legea comptabilităţei publice. Condiţiunile relative se pot videa in toate oarele de lucru in cancelaria acestei primării. .Primăria urbei Roman No. 3355. La oborul comunal aducânduse una viţică (mânz tăr la păr porumbă, coarnele drepte, urechea stângă retezată, gălbănuţă intre coarne şi şfichiu cotlei negru, găsită liberă pe stradele oraşului, fără a se cunoaşte proprietarul ei. Noi primarul aducem aceasta la cunoştinţa proprietarului de i Se presenta in termenul prevăzut de regulamentul comunal, cu actele de proprietatea ei spre a o primi şi plăti amenda şi nutrimentul dat, căci in cas contrar se va vinde in folosul comunei. Primăria corn. Podu-Jaloaei jua. hm. No. 3358. Dl. loan Tanase Pliu dom. in această comună, prin petiţiunea ce au adresat acestei autorităţi cere se tie autorizat a deschide un stabiliment de băuturi spirtoase cu amănuntul in sir. Mare casa cu No. 95 din această comună. Este necestate a se şti mai iatăi dacă numitu nu este căzuţii invre o pricină corecţională trasă înaintea vre unui lib. pentru bănueli de vini sau crimi, sau pus sub privigherea poliţienească, sau in recidivă de veni sau crimi. Să publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugat® toate autorităţilor respective, cum şi orice persoană care ii cunoaşte pe numita căzută in vreuna din categoriile mai sus menţionate, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 20 zile Primăria corn. Roşcani jud. laşi. No. 1898. Pentru ziua de 13 Noembrie a. c. urmează a se ţinea licitaţie publică in camera acestui oficiu pentru darea in arendă a 22 fălci, 40 prăjini pămănt remas în administrarea acestei comuni de la foştii clăcaşi morţi, dosiţi şi insolvabili, pe termen de 3 ani începători de la 1 April 1895 şi pănă la 1 April 1898. Se publică şi recunoştinţa amatorilor ce vor bine voi a lua in arendă aseminea pământuri să se presinte in ziua şi locul sus indicat spre a concura la licitaţie fiind insoţiţi şi de garanţiile cerute de lege. Primăria com. Tomeşti Jud. laşi. No. 3556. Fiind că nici la terminul de 29 Septembrie a. c. nu sau presentat niminea spre a lua in antreprisă construirea unui podeţ pe şanţul şoselei naţionale laşi-Ţuţora unde se leagă cu această cală şoseaua vecinată Tomeşti-Nolboca, şi un pod in satul Tomeşti pe oârăul de lângă crâşma Dascălescu a căror valori după devis este pentru cel întâi de 111 lei şi a celui de a I 2-lea de lei 662 bani 50. Se publică spre cunoştinţa generală că s'au regulat un nou termin pentru ziua de 8 Noembrie 1894, şi se invită pe 1 anii concurenţi ca in aralala zi ora 12 m. să se presinte la acest oficiu însoţiţi de garanţiile cuvenite, planul de visul şi condiţiunile in causa se pot videa in orice zi la acest oficiu. Poliţia oraşului Hărlău jUp. Botişanu No. 3153. Decătră agenţii acestei poliţii s’a găsit pe strada acestui oraş o traistă, un săculteţ cu nişte var, o petică cu ultramarin, o tablă, un pistol şi un oroie cu strianguri, in care după mai multe publicaţiuni făcute nu s’a ivit proprietarul lor pănă in present. In consecință se publică conform art. 79 din legea instrăinărei bunurilor statului pentru aflarea proprietarilor acestor obiecte ca pănă in termin de 1 an să se presinte la acest oficiu cu dovezile de proprietate spre a le primi, căci in cas contrar se va vinde in folosul statului conform art. 73 si următori din citata lege. Primăria corn. Stăniţa Jud. Roman No. 2812. Noi primarul corn. Stăniţa din plasa Siretul de Sus jud. Roman, facem cunoscut tuturor amatorilor de a cumpără. In ziua de 13, 14 şi 15 Noembrie 1894, oarele 10 dimineaţă se va ţine licitaţie publică in localul primăriei acestei comuni pentru vânzarea a unei balerci cu 445 litruri spirt confiscată de la dl. Toader Pâgneanu prin procesul verbal No. 6347 dresat de dl. subprefect acestei plăşi, apelat la judele de pace Bâra jud. Roman şi remas bun pentru esecutare, şi vănzarea acestui spirt prin hotărârea dată in şedinţa de la 1 Octombrie 1894.