Gazeta de Iassi, ianuarie-martie 1897 (nr. 1-38)

1897-01-15 / nr. 6

No. fi. — *— /\ In Iaşi şi districte pe un an 12 L. n. plus porto: 2 lei 40 bani Şase luni 6 lei noi plus porto 1 leu 20 bani. Publicaţiile judiciare se plătesc: frână la 50 liniî 4 lei; mai mari de 50 linii 8 leî. Orî ce alte acte introduse în ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile, după mărime. Editor : Corneliu Th. Codraşcu. Redacţia şi administraţia la Stabilimentul Grafic Miron Costin Iaşi, str. Golia. Inserţiuni şi reclame se plătesc: Intîia inserare, şase-zece bani; a doua şi mai departe 30 bani. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor : 60 bani linia. Un număr 2 o bani Mercuri 15 Ianuarie 1897 MV -Jf ABONAMENTUL l'OAIA PUBLICATION!^ LlfiCIALE DIN RESORTUL CURTEI DE APEL DIN IAȘI ANUNCIURILE COMERCIALE. Linia de treizeci litere treizeci bani.. Iuse^rea aj , J doua și mai departe două zeci banii. Apare de trei ori pe săptămână , Merem, Vineri şi Duminică ",v. PUBLICATIUNI ADMINISTRATIVE Comisia desp. 2-a din Iaşi No. 46. D-l judecător ocol. al 2-lea Iaşi cu adresa No. 140 ne face cunoscut că a fixat terminul de vănzaria averei sequestrate de la d-na Elena şi Grigore Ionaşcu pentru ziua de 20 Ianuarie 1897, oara din zi în peaţa halei în pretenţia d-lui Ioan Adam. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală. R. 178 Primăria comunei Siria jud. Iaşi No. 121. Iniua de 80 Ianuarie a. c. urmează a se vinde licitativ în urba Târgu Frumos la reşedinţa sub-prefecturei, un cal declarat de pripas la această comună prin procesul-verbal No. 2053 din 4 August 1895 şi care vînjare nu s’au putut efectua în ziua de 9 Ianuarie a. c. Se publică clar spre generala cunoştinţă invitând pe amatori ca în cjiua indicată să se presinte la locul indicat însoţiţi de garanţiile legale spre a concura. NR. 167 Primăria comunei Cepleniţa judeţul Iaşi No. 117. Nepresentându-se concurenţii în ziua de 28 Decembrie 1896, de a lua în arendă 91 hect. 57 arii pământ comunal rămas de la foştii clacaşi precum şi un hectar vie lucrătoare aflată în 3 bucăţi, care arendare se face pe un period de 3 ani, cu începere de la 23 Aprilie 1897. Se publică spre cunoştinţa generală că s’a fixat nou termen de licitaţie pe diua de 26 Ianuarie a. c. care se va ţinea în oficiul primăriei. Condiţiunele de arendare se pot vedea în orice di la cancelaria comunei. R. 166 Primăria comunei Bârleşti jud.. Iaşi No. 52. Prin petiţiunea dată de Dumitru Cozma Boşcotină din această comună înregistrată la No. 2856 prin care arată că în noaptea de 10 spre 11 Decembrie expirat 1896, am pierdut trei trate pe suma de 400 lei, adică 2 câte pe 100 lei una, şi una pe suma de 200 lei şi unacopie de pe contractul pentru închirierea a nişte pământe şi a unei casă ce o are situată pe teritoriul comunei Belceşti, comuna Focurile către Lipovanul Sava Belici din acea cotună semnate cu sigiliul său, cunoscând că de la acea dată să se considere de nule. R. 136 Primăria comunei Holboca jud. Iași No. 56. D-l Petria Călugării, din comuna Holboca plasa Codru jud. Iaşi, prin petiţiunea înregistrată la No. 36 I cere a i se da autorizaţie pentru des- I chiderea unui stabiliment de crâşmă I de băuturi spirtoase în comuna Rusenii . Noi din această comuna. Se publică spre generala cunoştinţă I că ori ce persoană ar cunoaşte pe nu- I mitul că ar fi cădat în vreuna din faptele prevedute de art. 15 din regulamentul siguranţei publice şi menţinerea bunei ordine adică că nu au I fost niciodată condamnat pentru omor, furt, înşălăciune, abuz de încredere, falsificare de acte publice şi private şi în fine de orice pedeapsă infamantă, să denunţe acestui oficiu în termen de 10ile de la data acestei pu-blicaţiuni conform art. 18 din menţionatul regulament. R. 139 Primăria urbei Tg. Frumos No. 109. La licitaţia din 4 ianuarie a. c. publicată prin jurnalul oficial Gazeta de Iaşi No. 145 din 1896, neresultând un preţ avantajos, pentru a se da în antrepriză construirea cu peatră a şoselei din stradela ce merge din uliţa Mare până în peaţa de fân , din acest oraş, pe o lungime de 40 metrii etc., s’au aturnat a se ţine o nouă licitaţiune orală în camera acestei pnmarîi 'de' la baiele 104"din di. In prima di după expirarea terminuluî de 15 dile enumerat de la data eşireî prin Gazeta de Iaşi, după devisul şi caetul de condiţiunî care se pot studia de concurenţi în orice di şi oară la primărie, punendu-se totodată în vedere dispozițiile art. 68 — 79 din legea asupra comptabilităţeî publice. p. 137 Primăria comunei Paşcani jud. Suceava No. 281. La această comună prin procesul-verbal No. 8551 din 31 Decembrie trecut 1896, declarându-se de pripas un cal la păr şoriciu, coama, coada negre, tunse, furculiţe la urechea dreaptă, dungă neagră pe spinare, fără alte semne. In consecinţă se publică aceasta spre generala cunoştinţă a , proprietarului care să se presinte laacest oficiu lui I terminul legal însoţit şi de actele cerute de art. 49 din legea poliţiei rurale. R. 168 * Primăria urbei Vaslui Nr. 66. In diua de 17 a viitoarei luni Februarie a. c., fixându-se termin pentru a se da in antrepriză indestut-