Gazeta Sporturilor, octombrie 1933 (nr. 1250-1262)

1933-10-02 / nr. 1250

BBSS * BOX AU început campionatele regionale de box Zah»la Vișinoi o învinge prin k. o. tehnic in repriza 8-a pe Jeff Goldstein Patru învingători dela «Macabi, doi dela «Box Carpentier», câte unul din grupările «Lucian Popescu» și «Turda». Miercul 4 Octombrie, , a doua zi a campionatelor Prima zi a campionatelor regionale de box amator s’a desfășurat sub bune auspicii. O organizare occidentală într’o cochetă și confortabilă sală a cum este aceea a cinematografului «Roxy», precum și meticuloasa regizare a d-lui Radu Ottulescu sunt garanții pentru felul cum vor decurge și de aci înainte aceste probe extrem de importante pentru boxul amator. JURIUL REUNIUNIEII Juriul acestei reuniuni a fost format din d-nii C. Murgășeanu, președinte; Ion Ionescu și Sile Stătescu, membrii. Cronometror: d. O. Leoveanu, iar medici ai reuniunii: d-nii dr. l. Coferu și Popescu Herasca- Comisar al reuniunii: d. St. Buzdugan. DIN 149 NUMAI 921 . Deși înscriși 149, acest număr record a fost micșorat prin respingerea multor amatori la vizita medicală. Aplaudăm hotărârea medicilor de a nu lăsa să urce scările ringului decât acei ce sunt în plenitudinea forțelor fizice, adversarului care se apără frumos. Totuși matchul are o factură urâtă, deoarece ambii boxeuri uzează dețineri, împingeri și lovituri nereglementare. In repriza 2-a, Zaharia, deși rănit la ochi, își revine, atacă și pare că are un mic avantaj asupra adversarului. Axinte însă lovește precis și Zaharia este în frânghii. Cade, este numărat până la 7, și când se ridică este groggy. Neputând relua lupta, arbitrul oprește matchul, iar juriul declară pe macabist învingător prin inferioritatea adversarului. A arbitrat maestrul Cristache Negoiță. Solomon Heinrich (Macabi) câștigă prin neprezentarea adversarului Prin neprezentarea lui Niculae Petre din gruparea Jean Constantinescu este declarat învingător macabistul Solomon Heinrich. Rezultatul primelor matchuri CATEGORIA musca Ștefan Dumitrescu (Box Carpentier) câștigă prin neprezentarea adversarului Prin forfait-ul ceferistului Radu Stelea, câștigă pensionarul maestrului Eftimie Mihăilescu, amatorul Ștefan Dumitrescu. Mihail Munteanu (Lucian Popescu) învinge prin K. O. în repriza 2-a, pe Const. Șerbănescu (B. O.) Al doilea match a fost între două«muște» de bună calitate. Const. Șerbănescu pornește vijelios la atac și pare că-și va deborda adversarul. Reușește chiar să-l facă în primul minut să cadă pe podea fără însă să fie numărat. Imediat însă elevul lui Lucian Popescu își revine, pornește la atac și prin contre precise își pune adversarul în mare dificultate. Lipsit de suflu, Șerbănescu, cade dintr’o contra precisă la bărbie și arbitrul numără până la 9. Se ridică dar tot restul reprizei este inferior ca luptă. Repriza 2-a are cam același aspect: Mihail Munteanu face «forcing», fiind un bun «bataileur» iar Const. Șerbănescu se mulțumește să încaseze. O lovitură precisă a lui Munteanu pune pentru a doua oară pe Șerbănescu la pământ. Acum însă, cele 10 secunde trec fără ca Șerbănescu să reia lupta, învingător prin k. o. Munteanu. A arbitrat d. Hugo Wortman. CATEGORIA PANA Aurel Weintraub (Macabi) învinge la puncte pe Vasile Georgescu (B. O.) Prima repriză lupta nu se angajează, ambii boxeuri nedând absolut nici o lovitură. Juriul dă un avertisment pentru necombativitate ambilor boxeuri. Repriza 2-a, este mai însuflețită. Aurel Weintraub combativ, atacă cu frumoase directe de stânga și cu slabe svinguri de dreapta. Loviturile macabistului sunt eficace și pun în serioasă dificultate pe elevul lui Eftimie Mihăilescu, care persistă în a nu boxa. Deși cu o statură de atlet, Vasile Georgescu nu mai face absolut nimic până la sfârșitul reprizei a doua. Cea de-a 8-a repriză are o factură Duminică 1 Octombrie, au început n - 1 campionatele regionale amatoare, mai frumoasa. Georgescu are o scli 1 conform progranului anuntat la pire la început dar spre sfârșit trece în defensivă, reușind să-și încurce pentru un moment adversarul. Verdictul care-i aduce victoria a fost bine primit de către public. A arbitrat d. Const. Leoveanu. Iosif Herscovici (Macabi) învinge prin neprezentarea adversarului Prin neprezentarea elevului sălii Box Carpentier, Dumitru Badea, este declarat învingător Herșcovici Iosif de la gruparea Macabi. Gh. Georgescu (Turcia) învinge la puncte pe Lazăr Avramescu (Macabi) In limita categoriei pană, al 5-lea match se dispută între turdistul Georgescu și macabistul Lazăr Avramescu-Cei doi boxeuri nu prea cunosc arta boxului. Georgescu combcativ, face tot timpul forcing și dă lovituri precise reușind să ia avantaj în prima și a treia repriză. In cea de a doua Lazăr Avramescu are o sclipire de combativitate dar nu poate să-și întreacă adversarul. Gh. Georgescu a câștigat matchul confortabil la puncte. A arbitrat Dumitru Călinescu. CATEGORIA UȘOARA Haica Comei (B. C.) câștigă prin neprezentarea adversarului Este declarat învingător prin neprezentarea ceferistului Schițeanu, elevul sălii Box Carpantier, amatorul Haria Cornel. CATEGORIA SEMI MIJLOCIE Ion Axinte (Macabi) învinge prin oprirea matchului pentru inferioritate pe Zaharia Petre (Box Carpentier) Dela început, Axinte pornește cu lovituri extrem de violente asupra Zaharia Vișinoiu învinge prin hol tehnic în repriza 8-a pe Jeff Goldstein Vedeta reuniunii, matchul între profesioniștii Jeff Goldstein și Zaharia Vișinoiu angajat pentru 10 reprize s’a terminat înainte de limită, în repriza 8-a prin scoaterea din luptă a elevului maeștrilor Nour și Vexu. Matchul începe printr’un schimb de lovituri puternice. Joff Goldstein aruncă pumni puternici în adversar. Vișinoiu luptă în defensivă și rezistă. La sfârșitul reprizei a doua Vișinoiu cu un crochet de dreapta îl pune jos pe Goldstein. Bun avantaj pentru Vișinoiu. Joc egal în a treia repriză. Vișinoiu atacă apoi cu crochete de dreapta. Goldstein lovește neprecis și boxează în defensivă. Juriul dă un avertisment lui Goldstein pentru tineri. Avantaj Vișinoiu. Vișinoiu lovește din ce în ce mai precis. Are însă la un moment dat câteva lovituri nereglementare, pentru care capătă un avertisment de la juriu. In repriza 6-a joc ,gol și lipsă de combativitate. Vișinoiu atacă neprecis. Urmează slabe atacuri din partea lui Goldstein care lovește cu directe de stânga și dreapta. Vișinoiul sta în ofensiva reușind să ia și cu această repriză un ușor avantaj. In repriza 8-a, Goldstein nu se mai scoală de pe scaun. Arbitrul numără: La «5», spingeurii lui Goldstein aruncă buretele. La «10» arbitrul pronunță «out». Juriul declară pe Vișinoiu învingător prin k. o. tehnic. Director de luptă d. Hugo Wortman. Din punct de vedere calitativ, reuniunea a fost sub așteptări. Portait-urile au fost huiduite de către public. Trebuie totuși menționat succesul grupării Macabi care a reușit în prima zi să-și adjudece 4 matchuri. Lucian Popescu și gruparea Turda, au avut câte un învingător iar Box Garpentier a reușit să câștige 2 matchuri. I. L. Considerațiuni Ringul international SHEMAN ESTE AMATOR Cunoscutul arbitru francez René Sheman a fost acuzat de acte de profesionalism. Acuzatorul Lumianski, managerul lui Al. Brown, a produs câteva acte pe care însă federaratia franceză nu le-a găsit probante. In consecință Renee Sheman a fost scos de sub bănuială, iar Lumianski a fost suspendat pe șase luni. PEREZ—BONNAUGURE Astăzi seară, în cadrul reuniunei This — Tunero, Perez va boxa cu Bonnaugure. învingătorul acestui match va fi opus la 16 Octombrie lui Rich Chokolate. VICTORIE UȘOARA Jakie Brown a dispus ușor de Jimmy Knowles. Programul celei de a doua reuniune a campionatelor regionale Muntenia Miercuri 4 Octombrie timp de noi. Miercuri 4 Octombrie, ora 9 seara continuă eliminatoriile, cu următorul program: CATEGORIA MUSCA Abramovici Herman (M) — Ciocan N. (H). Mirică Nicolae (B. C) — Dragomir T. (H). CATEGORIA PANA Țintea Gh. (Tir) — Georgescu Vasile (U. M. C. A.) (Doicescu Doru (I. M. C. A)—Voiculescu D. (Macabi). CATEGORIA UȘOARA Simionescu C. (L. P.) — Aredic C-tin (C. F. R.). Niculae D. (Tir) — Berechet N. (B. C.) Mihăilescu Tr. (Macabi) »* Țuțuianu R. (C. F. R) CATEGORIA SEMI-MIJLOCIE Boanță Vasile (L. P.) — Ignat Vasile (C. F. R.). MATCHUL PROFESIONIST ȚJ UA ț»IUOJSv3joJ(i [nțUeUIH'lțJOAI(Ț servit de excelenții: Milică Teodorescu — și Mihail Covaci 10 reprize a 3 minute. Astăzi se dispută la Paris un important campionat mondial Marcel Thil—Kid Tanerő La Paris, Palais des Sporte găzduiește astăzi, un important marepentru campionnatul mondial. Va fi în joc unul din titlurile mult disputate, la care au râvnit mulți oameni de clasă ai boxului mondial. Titlului categoriei mijlocii i s’a acordat o importanță mare, în toate vremurile și peste tot. Cea mai bună dovadă este ridicola încercare a N. B. A.-ului de a-l deposeda pe Thil de titlu, ca să-l poată atribui unui american. . S’au făcut lui This tot felul de reproșuri. Cel mai grav este acela că evită să-și pună titlul în joc, cea mai bună desmințire este matchul de la Paris. Intâlninndu-l pe Tunero, This dă dovadă că în ocazii nimerite, nu se dă înlături de la matchuri având ca miză titlul ,.. Ultima dată, Tunerio a dispus la puncte de This. Da atunci sau schimbat lucrurile. Thil a înregistrat o ameliorare de formă, iar între timp Tunero a fost bolnav. Normal este ca Thil să rămână campion mondial. Schmeling-King Levinski Rezultatul matchului Levinski — Sharkey, favorabil primului, a avut un ecou extraordinar. Levinski a primit tot felul de propuneri. N’a semnat însă decât 2 angajamente, întâi va boxa cu Loughran, iar după acest match îl va întâlni pe Schmeling. 'an** \ TENNIS ....-*■=*- T 11' a CampioiMtere Nationale Nu știu dacă Tați cetit pe Teodor D. Speranția. Dacă nu, păcat. Căci nu știți întâmplarea cu rabinul din Herța. Pornise omul la drum și avea de trecut printr’un codru. Codru des, cum erau toți codrii în România dinaintea societăților de chibrituri suedeze. Și când să spuie Doamne Ajută! c’a scăpat, hop! îi ese un lup înainte. N’avea pușcă rabinul și, chiar dacă ar fi avut, ce e glumă să tragi cu pușca? Dar cum nici să fie mâncat de lup nu-i prea sură dea, întinse în spre el un băț cu care se ajuta la drum. In fond, de unde era să știe lupul cum e pușca? Poate se speria... In aceiași clipă, dinr’altă parte a pădurii, un român împușcă lupul cu pricina. Și rabinul, rămas cu bățul întins spre lup, când își veni în fire, se spune că ar fi exclamat: „A fost cot, a fost biciușcă. „Dar nici gândit’am că e pușcă! De bătul rabinului din Herta mi-am adus aminte, în clipa în care Botez devenea campion național la tennis. Fusese semi-finalist, fusese finalist, dar Chiar... pușcă!? Totuși, faptul e acesta. Și suntem primii a o recunoaște, și-a meritat victoria. Carnegie, întrebat odată cum a ajuns să facă o avere atât de formidabilă, a răspuns „Foarte simplu, am profitat de cei mai proști decât mine și, mai ales, de cei mai naivi decât mine”. Se poate spune că la fel a procedat Botez. Cu jocul lui defensiv, având ca enervant leit-motiv o perpetuă trimitere a mingii peste fileu, la altitudini impresionante, cu serviciul care ar trebui să-i aducă, cu un adversar de clasă egală, tot atâtea jocuri pierdute, noul campion ar fi trebuit să fie un adversar facil fie pentru Retti, cu un joc atât de eficace la fileu, fie pentru Poulieff, cu un joc complect și eficace. Și totuși, ambii i-au cedat. Ceea ce înseamnă că jocul „a la renvagette” are avantajele lui și plătește pe cei cari îl întrebuințează. Dealtfel Botez l-a întrebuințat la perfecție. In matchul contra lui Poulieff, mai ales în primele două seturi, Botez, ne-a arătat, cu toate acestea că știe să-l alterneze și cu faze mai energice. Ceea ce confirmă, și mai mult ipoteza că au o lipsă de posibilități, ci o tactică specială îl determină să Fedopter Botez a •ötitiizat"Victoria asupra lui Poulieff cu 7-5, 5-7, 6-3, 3-6. Despre Retti, puține lucruri de spus. N’a făcut impresia că a mai progresat de anul trecut, până acum. E tot atât de strălucitor la fileu și tot atât de ineficace din fund. In plus, era și extrem de nervos, Poulieff rămâne Poulieff. 1l consider încă cel mai bun jucător din țară. Are scuza că, în ultimul set, i se rupsese o coardă la rachetă. De asemenea întunericul care se lăsa poate l-a desavantajat. GHEȚAR mtmsß Ziua de Duminică a însemnat un succes de asistentă și un prilej de scoruri mari. Jocurile au decurs în liniște și în afară de accidentul lui Camilloan, fără vinovat( nu s-au înregistrat decât tentativele de brutalitate ale Avântului Sportiv, calmat de scorul mare administrat de T. C. E. La fiecare picior ridicat in aer sau în adversar, ca răsplată venea o încercare. Simplu și logic, clasamentului Dacia învingători în mare formă ceace a permis scorul de 30—4. Punctele Arsenalului sunt datorate unui droap goal. Realizatorii P. T. T.-ului au fost ca de obiceiu: Valter, Vespremeanu și Craciunescu. La Arsenal s’au remarcat: Artemie, Bucur și Ursescu. Sub arbitrajul corect și sever al d-lui Fernand Herck echipele s’au aliniat în următoarele formațiuni : SPORTUL STUDENȚESC: Stefan Nanu, Tincu Virgil, Jipescu Ion, C. Leca, Wily Filipescu, Ion Trifu, Ion Buzoianu Gometant, Aman Grigore, Andrei, Aurică Mărășescu, Paul Florian, Gh. Făntâneanu, Badea Niculescu și Tarabega. STADIUL ROMAN : Gică Dumitrescu, Virgil Ioan, A. Gabay, Camil Ioan, Tudor Ioan, Bogoș Petre, C. Turulz, Ieremia, Umberto Boreali, Haralambie Ionescu, Gică Crivătz, Simion Burlescu, Danciu C. Canarache și Gică Ionescu. Ambele echipe au jucat descomplectate. La Sportul Studențesc au lipsit: Gică Wirz, Sadoveanu și Gheghe Dumitrescu, iar la Stadiul Român, Nae Mărăscu și Eugeniu Stoian. In plus după primele minute de joc Stadiul Român este lipsit de Camil Ioan, lovit și scos definitiv de pe teren. In primele minute de joc o scăpare a Sportului Studențesc și Willy Filipescu trecând lângă Virgil Ioan, marchează 3 puncte. Stadiul Român egalează prin Tudor Ioan. Se succed câteva incorectitudini ale jucătorilor roșalbaștri. Arbitrul se sancționează cu excluderea de pe teren și roș-albaștrii joacă până la pauză în 12 oameni. Sportul reușește încă două încercări prin Filipescu și Țincu. După pauză, Jipescu, în formă bună ridică scorul prin două încercări ce sunt marcate de el prin șarje frumoase. Jocul nu a fost spectaculos. Cauza trebue căutată in jocul închis al universitarilor și poate în jocul «la om» al Stadiului Român. Roș-albaștrii au cedat unui adversar mult mai bun și credem că rezultatul ar fi fost acelaș chiar cu prezența lui Camil Iean. Căci cuvântul hotărâtor i-a spus înaintarea grea a Sportului Studențesc. Singura lipsă resimțită de roș-albaștri a fost a lui Nae Mărăscu. Orice s’ar spune, Mărăscu știe să conducă și să îmbărbăteze o echipă. S’au remarcat la învingători: Jipescu Ion, Gometant, Paul Florian și Buzoianu. La Stadiul Român: Tudor Ioan, Gibă Jenescu, C. Turutz și Gabay au făcut o partidă bună. RUGBY Sportul Studențesc in fruntea Universitarii» T. C. R.» P. T. I. și Viforul Sp. Studentesc-Stadiul Român 15-3 (9-3) MOTOCICLISM România și Cantacuzino invingatori în Cupa Balcanică dri dimineață s-a desfășurat pe velodrom, ultima reuniune motociclistă pentru «Cupa Balcanică», în urma căreia România și Constantin Cantacuzino au cucerit cele două titluri balcanice. Un match între Ionescu-Cristea (România) și Sokoloff (Bulgaria), terminat cu victoria celui dintâi și o încercare de record făcută de Cantacuzino, au completat programul. REZULTATELE TECHNICI BULGARIA.—GRECIA Seria 1-a 1. Kirsis (Grecia) în 4 min. 14 s. 1/5; 2. Bitscheff (Bulgaria) în 4 minute 36 sec. 1/5. Sokoloff (Bulgaria) și Tzakonas (Grecia) au abandonat. Seria II-a 1. Dimitrie Sokoloff (Bulgaria) în 8 min. 36 sec. 4/5; 2. Kirsis (Grecia) în 4 min. 35 s. 25; 3. Tzakonas (Grecia); 4. Bitscheff (Bulgaria). Seria III-a 1. Dimitrie Sokoloff (Bulgaria) în 3 min. 40 sec. 2/5; 2. Kitsis (Grecia) în 4 min. 29 s. 3/5; 3. Tzakonas (Grecia); 4. Bitscheff (Bulgaria). CLASAMENTUL PE TARI 1. Bulgaria 1 punct (16 puncte) ; 2. Grecia 0 puncte (16 Puncte). [. Individual 1. Dimitrie Sokoloff (Bulgaria) 11 ple 2. Kitsis (Grecia) 11 puncte; 3. Tzakonas (Grecia) 5 puncte; 4. Bisdheff (Bulgaria) 5 puncte. ROMANIA—JUGOSLAVIA Seria T-a T. Constantin Cantacuzino (Romániain 3 min. 23 sec. 1/5; 2. Ionescu-Cristea (România) în 8 minute 31 sec. 4/5 ; 3. Grabko (Jugoslavia) ; 4. Kopici (Jugoslavia). Seria 11-a 1. Constantin Cantacuzino (România) în 3 min. 23 sep. 4/5; 2. Ionescu-Cristea (România) în 3 minute 34 sep. 2/5; 3. Grabrio (Jugoslavia); 4. Kopici (Jugoslavia). Seria III-a 1. Constantin Cantacuzino (România) în 3 min. 26 sep. 4;5 2. Ionescu-Cristea (România) în 3 minute 43 secunde; 3. Grabrio (Jugoslavia); 4. Kopici (Iugoslavia).CLASAMENTUL PE TARI 1. România 1 punct (24 puncte); 2. Bulgaria 0 puncte (9 puncte). Individual 1. Constantin Cantacuzino (România) 15 puncte; 2. Nicolae Ionescu-Cristea (România) 9 puncte; 3. Grabrio (Jugoslavia) 6 puncte; Kopici (Jugoslavia) 3 puncte. CLASAMENTUL GENERAL Pe țări Individual 1. Constantin Cantacuzino (România) 45 puncte; 2. Kitsis (Grecia) 29 puncte; 3. Dimitrie Sokoloff (Bulgaria) 28 p.;; 4. Nicolae Ionescu-Cristea (România) 27 puncte; 5. Tzakonas (Grecia) 13 puncte; 6. Alexandru Bitscheff (Bulgaria) 12 puncte; 7. Grabrio (Jugoslavia) 6 puncte; 8 Kopici ȚJugoslavia) 3 puhete. 4. 1. 2. România 3 80 3 puncte; Bulgaria 3 12 1 punct; 8. Grecia 8 12 1 punct; 4. Jugoslavia 3 12 1 punct. «GAZETA SPORTURILOR» Rezultatele tehnice ONOARE Sportul Studențesc — Stadiul Român 15-3 T.C. R. -1 Avântul Sportiv 47—0 P. T. T. — Arsenal 30-4 i Viforul Dacia — R. C. R. 14—0. PROMOȚIE P. T. T. — T. C. R. 11—0. " . -i ...." CATEGORIA II P. T. T. —1 Stadiul Român 9—0. s T. C. R. — Avântul Sportiv 23—0 R. C. R. — Viforul Dacia 9—3 C. F. R. — Sportul Studențesc 17—5. CATEGORIA III P. T. I. — Stadiul Român forfait T. C. R. — Avântul Sportiv 14—3 Viforul Dacia — R. C. R. 22—0 C. F. R.—Sportul Studențesc 6—5, Legiunea Sportivă — Arsenal 3—0. T. C. R.-Avântul Sportiv 47-0 (25-0) Sub arbitrajul d-lui Ion Anastasiade echipele sau aliniat: T. C. R.: Barbu Catargi, Nicușor Tanoviceanu, St. Balș, Ion Popa, Panăd„ N. Chrissoveloni, Chirilă Alexandrescu, Gogu Sfetescu, Manole Filiti, Moscu, Socolescu, A. Mateescu, Șt. Bârsan, N. Polizu și Atanasie Argeșin. AVANTUL SPORTIV: Cristescu, Lăpușneanu, Tudor, Jansen, Lăzărescu, Ciupea I, Ciupea II, Traian, Ionescu Florică, Ionescu Mitică, Dauché, Bărbulescu, Trandafirescu și Hester I, Tennis Club Român a întrecut orice așteptări. A avut o zi admirabilă în care a reușit tot ce a încercat. Până și înaintașii au pasat balonul, contrazicând tradiția. Au avut în față un adversar prea slab, care nu a placat niciodată la picior. Avântul a uzat de brutalități, scandaluri, certuri cu arbitrul și au neglijat complect adversarul. Acesta din urmă s-a răzbunat la scor. De fiecare brutalitate, ca răsplată un essai. Au marcat când și cum au vrut. Verzii au practicat un joc de mare clasă în care Chrissoveloni, Sfetescu, Șt. Balș, Alexandrescu și Tanoviceanu au excelat prin atacuri. O revelație a fost Popa, decis și iute. La înaintare: Bârsan, Filiti, Argeșin și Polizu au jucat cu mult elan și ca nici odată cu pase și driblinguri. Andrei Mateescu un bun realizator. Au marcat: Tanoviceanu (4), Popa (3), Chrissoveloni (1) Pană (1), Mateescu (2). La Avântul Sportiv s’au remarcat: Lăpușneanu, un foarte bun jucător însă cam nestăpânit. Are momente când nu mai e stăpân pe nervii săi. Este păcat, căci cu calm ar realiza lucruri frumoase Din rest nu putem remarca decât scandalurile fraților Ionescu și ținuta complect necuviincioasă a lui Traian față de arbitru. Ca joc nuii. Se vede că au fost «deochiați» în cupa «Fulger» de laudele noastre pentru joc loaial și lipsit de‘ brutalități. D. I. Anastasiade a arbitrat bine. Viforul Dacia-R.C.B. - 140 (50) Sub arbitrajul d-lu Gică Nicola echipele s’au prezentat în următoarele formațiuni : VIFORUL DACIA: Jianu, Sterian, Gh. Popovici, Nicolau, Roșianu, Neagu, Vasilescu, Ion Beju, Covaci, Bolfeanu, Roșca, Zugrăvescu, Ionică Georgescu, Scopilide și Kurtzbauer. R. C. B.: Popescu Colibași, Gh. Oprescu, Vlad Vranialici, Ifrim, Mario Fanella, Handoca, Vivi Fanella, St. Ceheșeanu, Dumitrescu Neamu, Șeptilici, Gică Dumitriu, Panait Dumitriu, Tănase, Cantuniari și Ticu Alexandrescu. Victoria netă a Viforului Dacia nu ne surprinde, cu toată formația complectă a B. O. R.-ului, căci albaștrii erau neantrenați și în plus Viforul Dacia a avut și o zi bună. Echipa condusă de Beju a jucat cu o viteză neobișnuită și la înaintare și un atac ceace a constituit cheia succesului. A marcat în prima repriză Gică Sterian o încercare, transformată de Beju. După pauză Neagu reușește un droopgoal care aduce încă 4 puncte și la un atac bine închegat Covaci marchează ultima încercare a partidei, transformată de Belu. Viforul Dacia a mai reușit o încercare prin Ionică Georgescu, refuzată de arbitru, care a răpit astfel simpaticului viforist ocazia de a-și deschide cariera de realizator de încercări. S’au remarcat la Viforul Dacia: Sterian, Covaci, Beju, Georgescu și Vasilescu. La R. G. B., Fanella și Ocheșeanu au muncit mai mult pentru oprirea unui dezastru. P. T. T.-Arsenal 30-4 (19-4) Sub arbitrajul corect al d-lui Sile Stătescu echipele s’au aliniat astfel: P. T. T.: Tudor Florian, Craciunescu, Valter M, Solidu Niculescu, Vespremeanu, Oprescu, Haritonovici, Virgil Anas, tasiade, Barbulescu, sit. D. Ionescu, Lucacescu, Naum, Vișan, Mircea Badea și Dan Ștefănescu. “ " ARSENAL: Voicant Niță, Bucur, Oblu, Băleanu, Ionescu, Artemie, Ursescu, Alexandru, Ferbeti Grigore Pod, Bucur C., Nicolescu. Dacă P. T. T.-ul a fost lipsit de N. Anastasiade Și Florea, în schimb Arsenalul a aliniat o echipă compusă din elemente ale categoriilor inferioare. In astfel de conditiuni scorul se explică. In plus P. T. T.-ul a avut linia treia în complectul ei, cu cei trei ași BASKET BALL Cupa Virgil N.Guțescu D. prof. N. Duțescu, președintele federației române de volley și basketball, dorind ca aceste sporturi să se propage cât mai mult în rândurile tineretului, a donat o cupă challenge, ce se va disputa în anul acesta și în cei următori, și va deveni proprietatea clubului care o va câștiga de 3 ori consecutiv, sau de 5 ori1 alternativ. Intâlnindu-l pe d-l prof. Duțescu, într’una din zilele trecute, d-s- a avut amabilitatea de a de înmâna regulamentul cupei care-i poartă numele, și pe care-1 reproducem mai jos, dat fiind că activitatea depusă de d-l prof. Duțescu pe tărâmul volleyului și al basketului, constitue un exemplu și iuti îndemna la muncă, demne de urmat. REGULAMENTUL CUPEI Art. 1. — Pentru propaganda basket și volley ball-ului, se descerne o cupă challenge denumită „Cupa V. N. Duțescu”, care se va disputa anual în lunile Octombrie și Noembrie, tur și retur. Cupa va deveni proprietatea clubului care o va câștiga de 3 ori consecutiv, sau de 5 ori alternativ. Art. 2. — Orice club afiliat F. R. B. V. B. din regiunea Muntenia, poate înscrie o echipă pentru ambele jocuri, sau câte una de fiecare joc separat, numai la categoria I-a. Art. 3. — Atât la basket cât și la voley-ball se va juca după regulamentul în vigoare. Art. H. — Clasamentul se va face în felul următor: Un match câștigat (Basket și volley) 1 punct. In caz de mateh nul (Basket) se mai acordă încă 2 prelungiri a 5 minute. Echipa sau echipele aceluiaș club, care va totaliza cele mai multe puncte, atât la Basket, cât și la volley-ball (adunate la un loc) va câștiga cupa pe 1 an. Art. 5. — In caz că 2 sau mai multe echipe sunt la egalitate de puncte la sfârșitul concursului, se vor mai juca atâtea matchuri eliminatorii, câte vor fi necesre pentru a se stabili câștigătorul fiecărui sport, sau al cupei, de va fi nevoe. Art. 6. — Jocurile vor fi conduse de arbitrii oficiali. Art. 7. — Orice contestație va fi adresată biroului executiv al federației, înaintea matchului, pe foaia de arbitraj. Ele vor fi reolvate după caz în ședință sau pe teren, respectându-se regulamentul federației. Art. 8. — Echipa câștigătoare va trebui să depună cupa la federație, cu 2 săptămâni înainte de începerea viitorului concurs. Art. 9. — înscrierile se vor face până la 10 octombrie însoțite de taxa de 40 (patruzeci) lei de fiecare echipă, la sediul federației. Odată cu înscrierea, se va depune și lista jucătorilor care vor activa în tot timpul concursului, atrăgându-se atenția că orice jucător nou înscris, nu va fi primit în joc. Art. 10. — Un jucător de la o categorie inferioară are voc să joace maximum 2 matchuri la o categorie superioară, însă în nici un caz în aceiași zi. ■ ■ ■ [UNK] [UNK] [UNK] GEORGE VIȘOIU