Gazeta Sporturilor, august 1934 (nr. 1406-1436)

1934-08-01 / nr. 1406

Bo X Inti! a fost Mke fin to Mia ! si Kill in i Mm ! O înlocuire de ultimă oră. Ce ne scrie Ion Iin Duminecă seara a avut loc la Petroșani, in regia filialei locale a grupării C. F. R., o reuniune mixtă. Matchul vedetă, trebuia să opună in 10 reprize a 3 minute pe Ion Firu lui Ilie Petrescu. Ne-a fost anunțat acest match de conducătorii grupării C. F. R. — și confirmat de aceiași conducători, până in preziua reuniunii. Din motive pe cari nu le cunoaștem însă Firu a fost înlocuit în ultimul moment cu Al. Bunea, care a pierdut în fața lui Petrescu prin K. O. In privința înlocuirii sale, boxeurul Firu ne-a trimis scrisoarea de mai jos, pe care o publicăm fără a lua în această chestiune, nici o atitudine. Simplu oficiu de înserare. Iată scrisoarea lui Firu: DOMNULE DIRECTOR: Subsemnatul Ion Firu, boxeur profesionist, vă rog să binevoiți a publica în apreciata Dv. gazetă următoarele: Acum 2 săptămâni, fostul meu maestru V. Lancia a venit și mi-a propus un match de 10 reprize a trei minute cu elevul său Ilie Petrescu la Petroșani pe ziua de 29 iulie a. c., match pe care l-am acceptat, fiind dornic să dispui un match după o lipsă îndelungată din ring. In urma înțelegerii noastre verbale, d. Lancia s’a prezentat la mine la biurou în ziua de 25 crt. când am și semnat contractul de angajament pt. 29 crt. la Petroșani, rămânând ca peste 2 zile să-mi aducă biletul de tren și să-mi indice când trebue să plec. D. Lancia însă, nu a mai dat nici un semn de viață. In ziua plecării m’am prezentat echipat la sala C. F. R., dar nu am găsit pe nimeni. Am fost informat apoi de d. Alfred Antonia că s’a amânat reuniunea. In realitate însă ziarele mi-au adus vestea că tul am fost înlocuit cu Alex. Bunea. Nu înțeleg de fel atitudinea organizatorului de la Petroșani, așa cum nu înțeleg de ce d. Lancia a preferat să mă înlocuiască cu Bunea care nu avea nici o zi de antrenament în ultimii doi ani. Chestiunea aceasta o voi aduce dealtfel și la cunoștința F. R.B.-ului. Vă rog Domnule Director să primiți.... (si) ION FIRU Așadar un nou conflict pe care F. R. B. va avea să-l rezolve, ----c==— Marcel Thil—Candel Este aproape sigur că vedeta viitoarei reuniuni de pe stadionul Roand — Garros din Paris, va fi matchul Marcel Thil — Candel. Pentru ca matchul să fie organizat in bune condițiuni, Candel va renunța la manajamentul lui Tallard. ------- f.«ii.,.. f,m I «i.i »y - Tonta Aurel a plecat la Eforie —■ ' — -■ *frr’ Odată cu cedați boxeuri, a căror plecare o semnalăm în altă parte a rubricei, a plecat la Eforie și 7oma Aurel. Campionul României la categoria muscă va rămâne în tabăra P. T. T. până la 15 August. ...Și Spakow pleacă la Eforie La începutul săptămânii viitoare, Spakow va pleca la Eforie unde va rămâne — ca în toți anii — o lună. In cazul când nu va avea vre-un angajament în București, este probabil ca Moți să organizeze, cu concursul celorlalți boxeuri cari se găsesc la mare, câteva reuniuni la Constanța. -----cs=să;e=S3---- r ' Un câmp de antrenament la Mangalia Școala de ucenici de la atelierele G F. R. București Grivița, stabilinduse pentru timpul verei la Mangalia, nament pentru box. ■ Tinerii pugiliști vor lucra sub conducerea instructorului lor de educație fizică, Mihail Fulea, care și’n anul trecut a avut un număr important de elevi — atât ceferiști cât și particulari» la secțiunile predate la Mangalia. De prin săli... D. INGINER PANALTOPOL, președintele F. R. B., pleacă mâine seară în străinătate, unde va rămâne până la începutul lunei Septembrie.« D. ALFRED ANTONIO’ va pleca în cursul săptămânei la Eforie unde-și va petrece vacanța. * TOT la Eforie vor pleca și d-nii Const. Aureliu membru în comitetul T.R.R., Radu Ottulescu și pensionarul său Mielu Coculescu. * DE LA C.F.R. vor trece în curând în rândurile profesioniștilor Dumitru Panaitescu și Petre Frânculescu. * OSCA pleacă mâine la Eforie, unde va rămâne până la 1 Septembrie. Ceferistul se va antrena în tabăra P. T. Z., în compania lui Covaci și Doculescu, pregătindu-se în vederea turneului pe care gruparea C. F. R. îl va face la iarnă în străinătate. * N. BERECHET se pregătește în vederea matchului său cu C. David, proectat pentru 4 August. * MILICA TEODORESCU și Berechet vor pleca la începutul săptămânii viitoare la Bușteni. • LA RINGUL, sub supravegherea lui Pavelescu, se antrenează zilnic următorii boxeuri: Gh. Popescu, Jojanu Marin, Chiriță Mihăilescu, Marcu Ferdinand și C. Ionescu. Mihail Fulea-G. Rogoveanu și Gh. Covaci-C. Fierăscu In cadrul reuniunilor pe care gruparea C. F. R. le va organiza vara aceasta la Constanța, se vor disputa și următoarele două matchuri profesioniste: Mihail Fulea—C. Rogoveanu și Gh. Covaci—Cornel Fierascu. Lou Brouillard învins La Neu-Haven, în Statele Unite, Lou Brouillard a suferit o neașteptată înfrângere din partea negrului Al. Garner. Ringul internațional LA TOULON, Ferrari a dispus la puncte de A. Negri. DICKELMOUR, campionul mijlociu al Nouei donii, s’a stabilit la Paris. ANDRE CARROL, un cocoș francez care n’a boxat până acum decât în Anglia și Canada, obținând victorii asupra lui Johnny King și Bobby Leitham, s’a stabilit deasemeni la Paris. CANDEL, ecentul învingător al lui Kid Tanero, va întâlni la 5 August la Marsilia, pe Rolando. Cale- Al. Marghiloman Note politice (Memorii) Scriere complectă în 5 volume mari Preț redus: Lei 1600 De vânzare la librării și la Editură «EMINESCU» București, I, Strada ,ot. A, Baliga., No. S - C Itt ISM S’au închis înscrierile put la put uluitoile Participă 13 noțiuni Campionatele mondiale de ciclism cari se vor disputa anul acesta la Lipsca, suscită un interes deosebit. Este adevărat însă că Federația germană de specialitate și organizatorii competițiunilor mondiale se pricep de minune să facă o vastă publicitate și să asigure, mai dinainte succesul, printr’o regisare de maestru. Ne-am ocupat la timp de faimoasele pregătiri ce se fac la Lipsca pentru a se garanta manifestațiunilor cicliste mondiale, fastul cuvenit, astfel că nu mai insistăm. Găsim interesant să aducem la cunoștința cetitorilor că, competițiunile mondiale au întrunit adeziunile reprezentanților a 15 națiuni și anume: Anglia, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehoslovacia, Danemarca, Elveția, Franța, Irlanda, Italia, Letonia, Luxemburg, Olanda, Spania și Ungaria. , ■ # m Iată listele complete ale participanților: J campionatele mondiale AMATOARE Olanda: van der Linden, Leene, J. Kremers, van Vliet. Elveția: Willi Kaufmann, W. Wägelin. ■ ■ / i Danemarca: E. Ölesen, H. Dissing-Rasmussen, C. Holm-Petersen, Ch. R. Andersen. Ungaria: Béla Nemeth, I. Györffy, F. Pelvasy, J. Sziics, L. Orczan. Franța: R. Ulrich, G. Maton, Chr. Lenté. Italia: B. Pola, N. Mozzo, S. Rigoni, G. Bambagiotti. Cehoslovacia: J. Konarek, F. Florian. Bulgaria: A. Nicoloff, A. Poteff, V. Katzaroff, T. Valkanoff. Letonia: A. Lejnieki, 1 j Austria: F- Dusika, J. Kooourek, A. Schaffer, A. Mohr. , ; Anglia: D. S. Horn. Belgia: A. Heusy, J. Thomas. Olandezul van der Linden, câștigătorul de anul trecut nu lipsește, după cum nu absentează cunoștințele noastre, bulgarii Katzaroff și Volkanoff. . . FOND (112 Km. 80« -v»----ju. m n.in-parc : F. Kruismann, P. J. Snoeijers, J. F. M. Aelen. Elveția: Hans Martin, Fritz Hartmann, W. Buchwalder, Kurt Ott. Danemarca: W. Grundahl-Hansen, Knud Jacobsen, Leo Nielsen, Frode Soerensen. Ungaria: L. Erös, B. Madi, K. Nemeth, I. Ritz, I. Liszakay (Ersatz), L. Orczan (Ersatz). Franța: R. Neforge, J. Goujon, R. Mauret, N. Charpentier. Cehoslovacia: Krbec, J. Losek, F. Haupt. Luxemburg: A. Mersch, J. Majerus, M. Schneider, H. Grethen. Bulgaria: M. Nicoloff, A- Nicoloff, C. Simoff, Ä. Britscheff. Irlanda: Th. F. Quinn. . (. Austria: E. Sehnalek, R. Zumpe, Mayr. Anglia: F. C. Ghilks, C. Holland, P. T. Stallard, W. C. Bames. Belgia: Emile P. Andre, G I,owagie, Louis Dehongne. PROFESIONIȘTI Viteză Olanda: J, J. van Egmond, G. Lee ne, J. van den Heuvel. Elveția: Josef Dinkelkamp. Italia: B. Pellizzari, Pietro Linari) Mario Bergamini, Mario Lazzaretti. Danemarca: Willi Falck-Hansen, Anker Meyer, R. Knudsen. Franța: Michard, Gerardin, Faucheux. ^ Anglia: S. T. Cozens. Belgia: J. Scherens, F. Huybrechts. Niciunul dintre marii specialiști ai pistei, nu lipsesc. Toți vor fi la start, având în frunte pe belgianul Jean Scherens, deținătorul titlului. Michard și Falck-Hansen foști campioni, vor încerca să doboare după soclu, pe temutul lor rival. FOND (225 km. 600) Olanda: G. van der Huit, M. Valentin, M. van Oers, G J. Bogaart. . Elveția: Hans Gilgen, Paul Egli, Walter Blattmann, Alfred Bula. Danemarca: M- Danholt, F. Hermansen. Ungaria: J. Istenes. Franța: Georges Speicher, Antonin Magne, R. Louviot, Roger Lapébie. , i Italia: L. Guerra, G. Olmo. Luxemburg: J. Kraus, E- Beving. Austria: Max Bulla. Belgia: Louis Roels, E. Bruneau, K. Kaers, G. Danneels. Și aci și-a dat întâlnire elita mondiștilor mondiali. Georges Speichher, deținătorul titlului va trebui să se întrebuințeze serios spre a nu fi învins de Guerra, Antonin Magne, câștigătorul de anul acesta al „Turului Franței”, Louviot, Lapébie etc. SEMI-FOND CU ANTRENAMENT MECANIC (100 km.) Olanda: F. N. Leddy, J. J. Snoek junior. :: Spania: Antonio Prieto. Elveția: A. W=anzenried, H- Șuier, n. nauppi yt^erva). Italia: E. Sereigiani, A. Bresciani, G. Manera (rezervă) . Ungaria: B. Szekeres, J. Istenes, A. Petrovici (rezervă), J. Burghardt (rezervă). Franța: Charles Lacquehay, G. Paillard, Georges Wambst (rezervă). Bulgaria: M- Nicoloff, T. Valkanoff, G. Velinoff (rezervă). Belgia: George Ronsse, M. Seynaeve. I Charles Lacquehay va avea să-și apere titlul în fața lui Henri Suter, George Paillard, George Wambst etc. Debutul bulgarilor în acest gen de alergări este așteptat cu multă nerăbdare. : . j !, | , Viteză Campionatul regional de polo pe apă L. N. R. și Viforul In bazinul ștrandului Kiseleff, s’a desfășurat ori după amiaza parte din watchurile programate pentru cea de a noua zi a campionatului regional de polo pe apă. Din cel patru partide, prevăzute de comisia regională de natație, nu s'a disputat decât una. Este o lipsă de seriozitate pe care comisia regională este datoare să o sancționeze cu toată severitatea. LIGA NAVALA — LEGIUNEA SPORTIVA 8-0 (4-6) Liga Navală Română a dispus categoric de Legiunea sportivă. Scorul de 8—0 (4—0) reușit de învingători este o oglindă fidelă a modului in care s’a desfășurat partida. Punctele au fost marcate de Johann Fischer (T) și Stroescu. Viforul Dacia a câștigat prin neprezentarea P. T. T.-ului. C. F. R. (a)—Macabi, C. F. R. (b) și A.S E.F. nu s’au prezentat, astfel că matchurile se vor juca la o dată ulterioară. A_ S. F. C. (comb.) — C. F. R. 4—2 (0—2) Matchul amical dintre o combinată a A. S. F. C.-ului și G F. R. a dat câștig de cauză primei formații. După ce ceferiștii au condus în prima repriză cu 2—0, s-au lăsat confortabil dominați după pauză Pentru combinație au marcat Florescu (2) și Slăvescu (2), iar pentru G F. R., Radu Grigore și Toth. Dacia învingători zată astăzi după amiaza, ultimele matchuri ale campionatului de polo pe apă al regiunei Muntenia. PROGRAMUL Viforul Dacia— D. S. F. G, arbitru d-1 Viorel Niculescu, Sp. Studențesc—Legiunea Sportivă, arb. d-1 Radu Grigore. Liga Navală Română—C. F. R. (A), arbitru d-1 Eminger. Sp. Studențesc — C. N. R., arbitru d-1 Vogel. Campionatul de polo pe apă al regiunei Muntenia In bazinul ștrandului se vor dis- Ședința oficială de antrenament de astăzi In vederea campionatelor regiunei Muntenia, comisia districtuală de sub conducerea d.lui dr. Aurel Siligeanu va organiza astăzi după amiază, la ștrand, o nouă reuniune de antrenament. PROGRAMUL 50 metri înot liber începători. 50 » :« » începătoare. 100 » » > seniori. j j 100 » » » dame. ^ 200 » > pe piept seniori. 200 «' » » » dame. 100 » » spate seniori. 100 » » » dame. 400 * »" liber seniori . 800 * » » seniori. «MAZETA »zm TV WIUUff» întrerupte Vineri, după ce abea începuseră să se dispute, matchurile de selecție ale echipei române ce se va deplasa la Berlin, intre 1? și 19 August, pentru a ne apăra culorile in fața Germaniei, vor continua azi după amiază, pe terenurile Tennis clubului. Dar, începute cu șase jucători, au rămas in patru, dintre care numai trei pot fi, în mod serios, priviți ca susceptibili de a reprezenta tenisul nostru. Intr’adevăr, atât Retti cât și Poulieff au fost șterși de pe lista concurenților. Cât despre Segali, deși un mare progres și cu o valoare destul de ridicată, prezența sa nu e justificată decât prin necesități de simetrie ale tabloului. POULIEFF ȘI RETTI NU MAI JOACA Doi dintre cei mai valoroși reprezentanți ai noștri, am spus, nu pot participa la matchurile de selecție. Poulieff a suferit un accident, acum șase săptămâni, într’un match de rugby. Și-a luxat un braț și de atunci, nu sa mai putut nici antrena, nici nu poate, acum, juca. O ușurință destul de regretabilă, pentru tennisul românesc. Retti este în aceiași situație, întrucât privește consecințele. A fost suferind dela începutul sezonului și se găsește într’o condiție fizică mizerabilă. Deci, alt inapt pentru... alegere! PROGRAMUL A FOST MODIFICAT In aceste condițiuni, programul matchurilor de selecție a trebuit să fie modificat. * Are următoarea înfățișare: MARTI Botez—Segall MIERCURI Botez—Schmidt Segall—Hamburger JOS Hamburger—Botez Schmidt—Segall. După cum se vede, azi nu va avea loc decât un singur match. In schimb, celelalte două zile vor sprilejui câte o lutátate interesantă. TENNIS Azi EODtinna Munitition selectie Poulieff indisponibil. Rettia abandonat definitiv. O singură partidă pe program Mlcii IltaMMli se dispută azi Mâine, pe terenul As. S. Politecnica, se va juca matchul «restanță» la Cupa Cămărășescu, între Todorowsky (C. F. R.) și Dobrovicescu (P.). Matchul are o importanță extrem de mare, pentru ambele cluburi, dat fiindcă va desemna pe cel de al doilea finalist al zonei bucureștene, ambele cluburi având câte două victorii; pe de altă parte interesul este mărit în urma violentelor polemici ce au avut loc între susnumitele cluburi. Prevedem o victorie a politehnicianului, în patru seturi. GIF Cupa Cămărășescu Campionatele dela Petroșani Ultima zi a campionatelor orașului Petroșani a adus și lichidarea tuturor probelor. Rezultatele finale, nu ne aduc nici o surpriză, afară de finala <t simplu doamne, câștigată de d-ra Somogy în contra d-nei Popper, este o surpriză, considerând svonurile care începuseră să circule, referindu-se la abandonarea tennis-ului de către d-ra Somogy. Finala «simplu domni» disputată între Hamburger și Schmidt, revine primului, în trei seturi la scorul de 8 6, 9-7, 6-3. In urma acestui rezultat, Hamburger tranșează în mod definitiv rivalitatea dintre el și Schmidt, rivalitate născută în urma rezultatului din Campionatele Oradiei, unde Schmidt îl învinsese cu 9,7, 6-3. La Brașov, Hamburger reușește să învingă pe Schmidt cu 4-6, 6-0, 6-3, pentru ca să învingă iar în matchul de selecție cu 7-5, 6-4, 6-1, iar acum la Petroșani. In urma acestor rezultate,vedem pe Hamburger ca primul nostru jucător, dacă nu uităm că are și două victorii asupra lui Botez, campionul național. O revenire a lui Poulieff însă, l-ar retrograda la locul doi. Matchul începe cu atacurile lui Schmidt. Dar din primul moment Hamburger respinge cu o regularitate matematică atacurile adversarului, obligându-l să rămâie în «fund». Ambii joacă cu diagonale pe «backhand». Schimburile de mingi sunt lungi și se termină regulat în favoarea ceferistului. Totuși jocul e rapid. Schmidt face multe «double fault»-uri. Setul revine lui Hamburger cu 8—6. Al 2-lea set are aceiaș înfățișare. La un moment dat Schmidt conduce cu 5—3, dar se lasă întrecut de calmul adversarului, care câștigă și acest set cu 9—7. in al 3-lea Schmidt e puțin demoralizat. Hamburger conduce cu 5-2. Printr-un ultim efort Schmidt mai câștigă un joc, dar e nevoit să cedeze cu 6—3. Finala de simplu doamne, aduce pe teren primele noastre două jucătoare d-na Popper și d-ra Somogy. După o luptă severă, d-ra Somogy câștigă matchul și titlul de campioană a Petroșanilor, cu scorul de 6—1, Îl—9. Rezultatul, o repetăm, constitue o surpriză, prin faptul că ne arată revenirea d-rei Somogy; slabul rezultat realzat la Oradea de d-na Popper, când a pierdut în fața d-nei Liska, constitue însă o scuză pentru campioana națională. Dublul domnie revine lui Hamburger—Segall jucând în finală cu Schmidt—Balazs (Ungaria). Primii câștigă surprinzător de ușor cu 6—1, 6—2, 6—4. învinșii au decepționat. Balazs foarte slab a încurcat și partenerul. Hamburger— Segall au jucat tot timpul foarte agresiv. Segall s-a evidențiat cu un «serviciu» excelent. La dublu mixt a câștigat perechea d-ra Czapp—Schmidt, învingând în finală pe arădenii d-ra Somogy — Wechsler cu 6—2, 3—6, 6—2. D-ra Czapp s’a dovedit din nou o jucătoare de viitor, care va putea recolta încă viictorii frumoase. Organizarea a fost excepțională. Toți jucătorii s’au bucurat de o primire și de o găzduire, care-i va face să revină cu mare bucurie la orice altă ocazie. REZULTATELE FINALE SIMPLU DOMNI: 1. Hamburger (C F. R. Buc.) 2. Schmidt (T. C. R. Buc.). 3. Segall (Juventus Buc.), și ger (Satu-Mare). SIMPLU DOAMNE: 1. D-ra Somogy (Arad). 2. D-na Popper (C. A. O.). 3. D-na Czapp (Timișoara). DUBLU DOMNI: 1. Hamburger-Segall. 2. Schmidt-Balazs. 3. Pusztay-Farkaș și Sabor-Căp. Serb. DUBLU MIXT: 1. Schmidt-D-ra Czapp, 2. Wechsler-D-ra Somogy. 3. Balazs-D na Popper și Pusztay- Nappendruck. Bur- L UP TE Ultima seară a campionatului dela O.N. E.F. In programul de astă seară, revanșa decisivă Huhtanen-Kulanpaa tonul campionatului mondial pe anul 1934. Programul de astă seară cuprinde ultimile patru decisive, clouul constituindu-l întâlnirea dintre Otto Huhtanen, triplu campion mondial din Finlanda și Mauno Kujanpaa, uriașul campion laponian. Primul este destul de cunoscut și apreciat de publicul nostru. Arta cu care luptă Hähtanen l-a situat pe acesta la locul de frunte. Elasticitatea, colectivitatea și forța finlandezului sun calitățile de cari s’au izbit toți adversarii și în fața cărora nici unul n’a fost cruțat de a nu-și apleca steagul. Adversarul său de astă seară, Mauno Kusanpaa încearcă pentru a doua oară ca prin avantajul înălțimii și greutății să-și însușească o victorie, care odată realizată ar periclita îndeajuns situata lui Huh tanen în clasamentul campionatului In total programul de astă seară cuprinde patru lupte decisive între următoarele perechi: ; Marunke (Germania) — Nagy, (Ungaria); Holuban (Ungaria) —• Raago (Estonia) Oliviera (Portugalia) — Krauser (Polonia) j,, REVANȘA DEC1 SIVA Otto Huhtanen —. Mauno Kujanpää. .,j REZULTATELE LUPTELOR DE ASEARA: In fața unei asistențe numeroase s’a consumat aseară penultima reuniune a campionatului de lupte greco-romane pe anul 1934. Toate luptele au întrecut așteptările, disputându-se aseară cinci lupte cari au însemnat tot states frumoase demonstrații de luptă’. Rezultatele au fost următoarele: Prin întoarcerea brațului în 16 minute Béla Nagy (Ungaria) a învins pe R. Cojer (Germania Baltică). Max Krauser (Polonia) a reușit o frumoasă victorie asupra lui Albert Raage (Estonia) în 26 minute prin paradă cu centură din față. Lui Mauno Kulanpaa (Laponia) nu i-au trebuit decât 10 minute să dispună de Frantz Holuban (Ungaria). . . A patra luptă dintre Richard Marunke (Germania) și De Lamotte (Belgia) s-a terminat prin victoria primului în 17 minute prin centură suplex. i idi Ultima dispută a serii a fost revanșa decisivă dintre Huhtanen (Finlanda) și Oliviera (Portugalia). După o luptă viu disputată Huhtanen reușește să arate din nou că este superior portughezului învingându-l în 36 minute prin dublu Nelson. Campionatul mondial de lupte greco romanii care se desfășoară la C. N. E. F. de aproape două luni, ia sfârșit astă seară. Imediat după terminarea ultimei întâlniri se va face distribuirea premiilor și se va proclama câștigă. „Doherty“ se deplasează la Rusciuk în zilele de 4 și 5 August, în urma unei invitații primită din partea Federației Bulgare, «Doherty» va deplasa o echipă de cinci jucători și o jucătoare, la Rusciuk. Este posibil ca Botez să facă de asemenea deplasarea. După toate probabilitățile, echipa «Doherty»-ului va fi compusă din: Caralulis, Glaser, Corbu, Filderman Adelstein și doamna Roncea. Aceiași care probabil vor face deplasarea in Septembrie, la campionatele internationale ale Sofiei. Poîonia-Dane marca VAR§OVIA 30. — In cadrul maichurilor dintre cele două țări, polonezii s’au dovedit superiori, câștigând jocurile de simplu și dublu domni. Tlocinsky (P)—Iacobsen (D.) 6-2, 6-2, 5-7, 6-3. Hebda (P.)Ulrich (D.) 6-1, 10-8, 6-2. Tlocinsky, Hebda—Plongman, Ulrich 6-3, 6-2, 2-6, 6-3. J La simplu doamne: - -r-- ' D-ra Krahwinkel dispune de poloneza Jendrejowska ou 7-5, 6-4. A TLETISM Campionatele Budapestei de ștafete BUDAPESTA 30. (Intersport). ** Campionatele Budapestei de ștafete au dat următoarele rezultate: 4 x 100 m.; B. B. T. E. 42 s. 2. 4 x 400 m.; B. B. T. E. 3 m. 26 s. N 4 x 1500 m.; A. T. E. 161 m. 40 s. 2. Tot în cadrul acestui concurs, atletul Szilaghi a alergat 5000 metri în 15 m. 12 s, 2. *cf Cupa României se dispută la Predeal Clubul sportiv Predeal din inițiativa d-lui colonel Grigoriu harnicul său conducător, va organiza pe stadionul Bat. IV Vânători Munte, în ziua de 12 August concursurile pentru Cupa României. Vom reveni cu amănuntele asupra acestui eveniment,